Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verstandskies?

+3
Emma_
Filoria
girli
7 plaatsers

Ga naar beneden

Verstandskies? Empty Verstandskies?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:43

Hoeee ga ik dit uitleggen... Ik heb achter mijn laatste kies linksboven opeens pijn! Voel niet echt een puntje doorkomen of zo, maar er zit wel een hobbeltje? Alleen 't hobbeltje zit echt hélemaal achterin, ik kan er niet achter voelen zegmaar. Zou nu mijn verstandskies doorkomen of kan 't iets anders zijn?! Ik ben als de dood voor de tandarts en wil dus ook écht niet heen maar ik heb geen idee of dit dus een verstandskies is of iets anders... Nou vind ik m'n gebit sowieso raar; vorig jaar heb ik pas mijn laatste melktand gewisseld..

Klinkt dit als een doorkomende verstandskies volgens jullie?
*ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet!*

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Verstandskies? Empty Re: Verstandskies?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:46

Ik heb ook wel eens last gehad van dit, maar het was meer gevoeligheid. Volgens de tandarts niet aan de hand, want mijn verstandkiezen liggen 'geblokkeerd'. Soms is het tandvlees ook wel eens stuk door het eten van iets hards (stokbrood oid.).

Ik zou het even afwachten en anders bij volgende controle vragen.

Ik heb trouwens nog maar 2 verstandskiezen, andere 2 zijn getrokken. Ik vond het reuze meevallen, het ergste was de ibuprofen waarop ik liep te spacen, dus ik ben snel op paracetamol overgegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:48

Zit het gewoon achter je laatste kies? Dan denk ik dat het inderdaad je verstandskies is.

Even iets anders :P Hoe kun je in hemelsnaam je laatste melktand pas vorige jaar gewisseld hebben? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 1:48

't Kan een verstandskies zijn, genoeg mensen bij wie die heel laat pas doorkomt. Maar zou het niet ook gewoon een aft kunnen zijn?

Gast
Gast