Duizelig bij het douchen
+3
Marsy28
Sazzle
Antibes
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Duizelig bij het douchen
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen maar wil toch even reageren.
Ik word zelf ook altijd erg misselijk onder de douche. Als ik niet heb gegeten voor het douchen dreig ik soms zelfs bijna flauw te vallen. Ik heb ook al van alles geprobeerd (kouder/warmer/korter douchen) maar heb nog niet iets gevonden dat echt helpt.
Wanneer ik onder de douche weg ga voel ik mij meestal na een paar minuten weer goed.
Sinds ik een afzuig systeem in de badkamer heb gaat het wel een stuk beter.
Ik word zelf ook altijd erg misselijk onder de douche. Als ik niet heb gegeten voor het douchen dreig ik soms zelfs bijna flauw te vallen. Ik heb ook al van alles geprobeerd (kouder/warmer/korter douchen) maar heb nog niet iets gevonden dat echt helpt.
Wanneer ik onder de douche weg ga voel ik mij meestal na een paar minuten weer goed.
Sinds ik een afzuig systeem in de badkamer heb gaat het wel een stuk beter.
Gast- Gast
Bij mij helpt het trouwens als het te erg wordt, om weer even te gaan liggen (niet onder de douche) maar daar was je denk ik zelf ook wel achter gekomen al... Daarna voel je je wel onwijs uitgeput!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
oke, 2 keer hetzelfde bericht was nou ook weer niet nodig...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Razz88 schreef:Antibes schreef:Razz88 schreef:Ik heb hier ook veel last van gehad.. het is erg naar. Ik had dan in die periode's een te lage bloeddruk en/of bloedarmoede. Ik had het zelfs een keer op vakantie, toen ik rustig in bad lag. Het werd helemaal zwart voor mijn ogen, begon te trillen en zweten. Gelukkig was mijn vriend toen in de buurt. Ik heb niet je hele topic doorgelezen, dus weet niet of iemand je al aangeraden heeft, om je bloed te laten controleren?
Bloeddruk heb ik tijdje terug gecheckt.. Maar Hb heb ik al heel lang niet meer bekeken..
Daar kan het echt aan liggen! dus als ik jou was , zou ik even naar de dokter gaan om je HB te laten checken.
Dat wilde ik ook zeggen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Duizelig
» Herkenbaar? (Moe, tintelingen, duizelig)
» duizelig
» Wie is er ook zo duizelig?
» Constant duizelig
» Herkenbaar? (Moe, tintelingen, duizelig)
» duizelig
» Wie is er ook zo duizelig?
» Constant duizelig
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: