Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

duizelig

+5
ShallY
Blue flower
Sorella
May
kwak
9 plaatsers

Ga naar beneden

duizelig Empty duizelig

Bericht  kwak ma 23 jan 2012 - 9:59

ik ben al sinds begin november duizelig (zn duizeligheid die je kan vergelijken met te veel drank op met je ogen dicht in bed liggen) ook heb ik wiebelige benen, kan me moeilijk concentreren, licht in m'n hoofd en ben vaak en veel moe.
ik ben al een paar keer bij de huisarts geweest, 2 maal bloed geprikt, een hart registratie kastje gehad maar daar is niks uitgekomen omdat ik niet tegen die plakkers kan, een neurologisch onderzoek bij de huisarts gehad.
uit al deze onderzoeken is niks gekomen helaas. Over 3 week heb ik een afspraak bij de neuroloog en heb as woensdag een ecg. Ik vind het echt heel vervelend want het belemmerd me in m'n werk, sociale contacten, huishouden en het belangrijkste de zorg voor D. m'n dochter.
op mijn werk zien ze ook dat ik niet de oude "kwak" ben die ik was.
het vreemde is dat mijn zusje precies de zelfde klachten heeft, zij heeft hier voor gister in het ziekenhuis gelegen om 24 uur haar hart in de gaten te houden, helaas is hier niks uitgekomen en moet zij over 2 week naar de kinderarts.

wie herkent deze klachten, wat is het, wat is er tegen te doen?
Het is echt zo vervelend! helemaal omdat het al zolang duurt, het geen naam heeft en ik niet weet wat ik er tegen kan doen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duizelig Empty Re: duizelig

Bericht  May ma 23 jan 2012 - 10:02

Is er al eens gekeken naar je evenwichtsorgaan?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:03

May schreef:Is er al eens gekeken naar je evenwichtsorgaan?
+1

Gast
Gast

Bericht  Sorella ma 23 jan 2012 - 10:03

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar mijn zus heeft een tijd geleden soortgelijke verschijnselen gehad. Die was op een gegeven moment zo duizelig en was continue aan het overgeven en is uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis. Daar bleek dat ze een infectie aan haar evenwichtsorgaan had. Daar was voor de rest niks aan te doen en is met rust over gegaan.

Sterkte ermee!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:05

Ik dacht ook meteen aan je evenwichtsorgaan.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower ma 23 jan 2012 - 10:05

Is je bloeddruk ook nagekeken? Wat jij bescrijft heb ik ook vaak en mijn bloeddruk is erg laag, waardoor ik duizelig moe en wiebelig ben. Het is ontzettend vervelend, vooral omdat er niks aan gedaan wordt, maar om er wel iets aan te doen kan je dan zoute drop eten.

Succes!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak ma 23 jan 2012 - 10:07

het evenwichtsorgaan is het niet, hier hebben ze mijn zusje op nagekeken en ik heb het ook aangegeven aan mijn huisarts en die heeft het ook onderzocht/bekeken/klachten aan gehoord en daar kwam dat niet uit.

mijn bloeddruk is ook al nagekeken, dat is het ook niet. Hij is niet hoog, ook niet laag.
van de HA was het wel goed dat ik meer zout ging eten, groene groentes, rood vlees allemaal voor de HB en bloeddruk maar dit helpt ook niet.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:08

Heb je ook last van oorsuizen en verslechterd gehoor?

Gast
Gast

Bericht  ShallY ma 23 jan 2012 - 10:08

Ben je niet verkouden? Ik ben ook nog al eens duizelig als ik verkouden ben en soms zo erg dat ik mijn bed niet uit kan. Vorige week was ik ook heel erg duizelig maar dat kwam weer door medicijnen die ik moest nemen voor mijn ontsteking in mijn voet maar daar ben ik dus mee gestopt omdat het mij ook beinvloedde in mijn werk.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:09

Blue flower schreef:Is je bloeddruk ook nagekeken? Wat jij bescrijft heb ik ook vaak en mijn bloeddruk is erg laag, waardoor ik duizelig moe en wiebelig ben. Het is ontzettend vervelend, vooral omdat er niks aan gedaan wordt, maar om er wel iets aan te doen kan je dan zoute drop eten.

Succes!
Daar word je inderdaad ook duidelig van. Maar het nog steeds duizelig zijn en je dronken voelen met je ogen dicht is echt een symptoom van infectie/problemen met evenwichtsorgaan

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 23 jan 2012 - 10:09

ShallY schreef:Ben je niet verkouden? Ik ben ook nog al eens duizelig als ik verkouden ben en soms zo erg dat ik mijn bed niet uit kan. Vorige week was ik ook heel erg duizelig maar dat kwam weer door medicijnen die ik moest nemen voor mijn ontsteking in mijn voet maar daar ben ik dus mee gestopt omdat het mij ook beinvloedde in mijn werk.

nee, ben niet verkouden en gebruik geen medicatie.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:14

Ik heb dat soort klachten ook een periode lang gehad. Toen ben ik getest op ziekte van Pfeiffer, bloedarmoede, lage bloeddruk, onrust (eventuele kankercellen) en.. nog iets. Bij mij is er niets uit gekomen. Het ging vanzelf over, maar heeft wel een paar maanden geduurd.

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 23 jan 2012 - 10:17

Youandi schreef:Ik heb dat soort klachten ook een periode lang gehad. Toen ben ik getest op ziekte van Pfeiffer, bloedarmoede, lage bloeddruk, onrust (eventuele kankercellen) en.. nog iets. Bij mij is er niets uit gekomen. Het ging vanzelf over, maar heeft wel een paar maanden geduurd.
pfff... ik hoop echt niet dat het nog langer gaat duren, het belemmerd mij is zoveel!

het rare is ook dat het komt en gaat, vanmorgen werd ik al duizelig wakker, vanmiddag was het even weg en tijdens het eten is het weer begonnen. Het kan ook zijn dat het maar een uur duurt, soms heb ik een dag geen last, er is geen peil op te trekken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 10:20

Vervelend ja.. Eng ook he, dat je de 'controle' zeg maar kwijt bent.. Neutral
Beterschap in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Darius di 24 jan 2012 - 8:07

Een vriendin van me heeft gewoon precies dezelfde klachten overgehouden aan haar bevalling in augustus 2010. Zij heeft ook meerdere onderzoeken gehad bij de neuroloog maar er is niets uitgekomen....

Misschien kunnen ze kijken naar je schildklier, al zal dan ongetwijfeld al wel gedaan zijn.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Serena di 24 jan 2012 - 9:00

Ik ben een periode ook zo duizelig geweest, maar bij mij lag mijn bloeddruk en hb-gehalte wel aan de lage kant, maar niet veel te laag. Uiteindelijk is het bij mij vanzelf over gegaan(na half jaar/1 jaar) en heb er nu nog last van als ik moe ben of verkouden. Het is wel echt heel irritant, maar ik geloof dat er heel vaak geen oorzaak gevonden kan worden..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 9:15

Kwak, je zou eens kunnen vragen naar een bloeddrukmeter voor langere tijd (24u bijvoorbeeld). Die meet meerdere keren per dag je bloeddruk en dat geeft een veel completer en preciezer beeld dan zo af en toe eens de bloeddruk meten. Je bloeddruk kan heel erg schommelen, dus als hij 2x op controle goed was, wil niet zeggen dat hij altijd goed is!

Gast
Gast

Bericht  jena di 24 jan 2012 - 9:33

(Chronische) hyperventilatie?
Stress?
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  kwak wo 25 jan 2012 - 8:35

ik ben vanmorgen bij de neurloog geweest, ik krijg een hersenfilmpje en een mri scan.
ook heb ik een hartfilmpje gehad, hier is niks uitgekomen.
as dinsdag krijg ik het hersenfilmpje en ga ik ook weer naar de huisarts.
ik zit vanaf vandaag ook in de ziekte wet omdat het gewoon niet meer gaat en niet meer functioneer hoe ik zou moeten functioneren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose vr 27 jan 2012 - 8:36

Wat naar! Hopelijk komt er wat uit waar ze iets mee kunnen. Hier heb ik ongeveer hetzelfde als wat jij beschrijft, ook sinds een tijdje. Wel is het bij mij denk ik iets milder, ik kan nog redelijk functioneren ondanks dat ik me soms echt raar voel door de duizeligheid. Vooralsnog houdt de huisarts het bij mij op problemen met mijn evenwichtsorgaan. Daar wordt ik ook voor behandeld, tot dusver alleen geen succes. Eerst kreeg ik tabletjes en die hielpen niet, nu een neusspray die blijkbaar zou kunnen helpen om de druk in het oor op het goede niveau te krijgen. Ben benieuwd.. Ik weet in elk geval hoe je je voelt, en bij jou is het waarschijnlijk nog erger als ik het zo lees. Veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat er wat uit komt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud