Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duizelig

2 plaatsers

Ga naar beneden

Duizelig Empty Duizelig

Bericht  Ster vr 11 nov 2011 - 2:36

sinds 6 juni ben ik steeds duizelig. Met steeds bedoel ik een aantal "aanvallen" per dag, deze duren dan een paar uur, met als gevolg dat ik iedere dag minimaal een halve dag duizelig ben. Ik ben er toen meteen mee naar de huisarts gegaan, deze heeft 4 weken lang op heel veel dingen bloed geprikt. Hier is niks uitgekomen en dus ben ik doorverwezen naar de KNO arts. Hier heb ik een evenwichtsonderzoek en gehoortest gehad. het evenwichtsonderzoek toonde een kleine afwijking, maar niet genoeg om een diagnose te kunnen stellen. Ik heb medicijnen gekregen, maar deze werken niet. Nou is er nog een medicijn, maar dan mag ik geen auto rijden. Ik ben wel duizelig, maar kan nog wel "gewoon" werken. Als ik die medicijnen ga slikken, zit is dus een hele tijd thuis. Dit is eigenlijk geen optie, omdat ik geen vast contract heb en de kans groot is dat ik deze dan ook niet krijg.

Ik weet dat jullie geen artsen zijn, maar is er iemand die het herkent?
zouden jullie die medicijnen wel slikken?

Volgende week moet ik naar de neuroloog, maar verwacht hier niet zoveel van.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  JustMeDaan vr 11 nov 2011 - 3:40

Ik herken het, maar bij mij komt het van mijn nek vandaan. Heb ook zo een evenwichtsonderzoek gehad en er kwam niks uit. Ik slik met die "aanvallen" betahistine, of cinnarizine. Maar het werkt maar minimaal, waarschijnlijk omdat het daar dan ook niet vandaan komt. Eerste keer wel, toen was het echt mijn evenwichtsorgaan toen hielpen de medicijnen wel, maar als het door mijn nek komt niet wat logisch is natuurlijk Wink

Mag je ook niet als je eenmaal wat gewend bent ermee auto rijden?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Ster za 12 nov 2011 - 1:20

Ik slik nu betahistine, maar heb het idee dat het niet werkt. Hier mag je ook gewoon mee auto rijden. Met cinnarizine mag je wel autorijden maar er staat een gele sticker op het doosje, dus als er wat gebeurt, is de kans groot dat de verzekering moeilijk gaat doen en dat risico wil ik niet lopen.

Ik ben ook bij de fysio geweest, maar het komt niet van mijn nek

Hoe lang heb jij er al last van?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  JustMeDaan za 12 nov 2011 - 5:04

Ik ben dus niet constant duizelig, maar als ik op mijn werk veel steunkousen heb aangetrokken(span ik de spieren in schouders/nek dan raakt mijn nek overbelast. En dan word ik dus duizelig wat wel een week/2weken aan kan houden. Maar heb ook wel eens gehad dat mijn evenwichtsorgaan echt van slag is en toen had ik meer aan cinnarizine dan betahistine. Autorijden kan ik dan sowieso niet want daar ben ik veel te duizelig voor. Ik kon toen alleen maar liggen, eten gaat niet want misselijk als ik zit. Ik krijg dat vooral van op een bootje zitten door het deinen, achterin de auto meerijden, achteruit rijden in bus of trein. Zulke dingen. Reistabletjes schijnen ook te helpen dacht ik eens gehoord te hebben. Ik heb er nu een jaar of 3 last van denk ik.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum