Duizelig
+3
slaatje
LWB
Lejow
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Duizelig
Het is nu alweer dik 3 maanden geleden dat ik ben bevallen. Sinds een week ben ik plotseling bij vlagen heel erg duizelig. Verder verlies ik echt bossen haar. Is dit voor iemand herkenbaar, hoort dit bij ontzwangeren ofzo? Ik ben soms echt misselijk van de duizeligheid.
Gast- Gast
Re: Duizelig
Haarverlies hoort erbij, tijdens je zwangerschap hou je meer haar vast, waardoor het lijkt alsof je na je zwangerschap extreem veel verliest.
Duizeligheid zou ik even in de gaten houden.. IJzer, bloeddruk kunnen misschien wat laag zijn?
Duizeligheid zou ik even in de gaten houden.. IJzer, bloeddruk kunnen misschien wat laag zijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik slik toevallig sinds een week of 2 vitamine B, Visolie en Magnesium. Maar kan de huisarts testen op B12 tekort? Ik ga maar gewoon even naar de dokter volgende week. Alleen is dat weer zo'n onderneming dat ik dacht vraag het even hier.
Gast- Gast
Je kan idd gewoon je bloed laten prikken op B12.
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Na een weekje voel je volgens mij nog geen verschil. Je kunt inderdaad gewoon naar je huisarts gaan en bloed laten prikken.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik slik toevallig sinds een week of 2 vitamine B, Visolie en Magnesium. Maar kan de huisarts testen op B12 tekort? Ik ga maar gewoon even naar de dokter volgende week. Alleen is dat weer zo'n onderneming dat ik dacht vraag het even hier.
Yep, kan zijn dat je tijdens je zwangerschap hoop b12 verloren hebt aan je kindjes. Dit test hij door een simpele bloedtest. Als je waardes onder de 120 liggen, gaat de h.a waarschijnlijk beginnen met injecties, omdat het dan kan zijn de het niet door je bloed word opgenomen (en pillen dus niets uithalen)
Succes!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was ook duizelig, spierpijn, en erg moe, mijn schildklier bleek te traag. Ik zou even je bloed laten prikken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier zelfde klachten en had ijzertekort, maar het kan dus vanalles zijn.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Veel haarverlies is normaal. Zelfs als je denkt dat je onderhand wel kaal had moeten zijn. Maar het stopt ook weer na een poosje. Is echt een after zwangerschapskwaaltje.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Haarverlies is bij mij nu ook sinds een week of 2 bezig.. Volgens mij begon dat bij de oudste veel eerder.
Duizeligheid herken ik niet.
Duizeligheid herken ik niet.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.
Gast- Gast
Ik heb ook transfusies gehad (heel veel bloed verloren), en was ook vreselijk moe de eerste maanden. Misschien kun je Floradix nog proberen?Charlie schreef:Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb ook transfusies gehad (heel veel bloed verloren), en was ook vreselijk moe de eerste maanden. Misschien kun je Floradix nog proberen?Charlie schreef:Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.
Ik heb het de eerste weken gedronken, maar de fles was op en geen nieuwe gehaald. Misschien toch maar doen dan, toch iets langer volhouden allemaal.
Gast- Gast
Als je op B12 laat prikken, laat dan ook op Foliumzuur en vit. D prikken. Die 3 staan met elkaar in verbinding en meestal als er 1 te laag is, is de rest dat ook. Dan kan je bv je B12 wel opkrikken, maar als de rest laag blijft gaan je klachten niet weg.
Hier aan de B12 injecties, vloeibare vitamine D shot 1x per maand en superhoge dosering foliumzuur
Hier aan de B12 injecties, vloeibare vitamine D shot 1x per maand en superhoge dosering foliumzuur
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie is er ook zo duizelig?
» Duizelig
» Hoofdpijn, duizelig, laag HB, bloedheet...
» Constant duizelig
» Duizelig bij het douchen
» Duizelig
» Hoofdpijn, duizelig, laag HB, bloedheet...
» Constant duizelig
» Duizelig bij het douchen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: