Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Duizelig

+3
slaatje
LWB
Lejow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Duizelig Empty Duizelig

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 22:00

Het is nu alweer dik 3 maanden geleden dat ik ben bevallen. Sinds een week ben ik plotseling bij vlagen heel erg duizelig. Verder verlies ik echt bossen haar. Is dit voor iemand herkenbaar, hoort dit bij ontzwangeren ofzo? Ik ben soms echt misselijk van de duizeligheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Lejow za 10 nov 2012 - 22:04

Haarverlies hoort erbij, tijdens je zwangerschap hou je meer haar vast, waardoor het lijkt alsof je na je zwangerschap extreem veel verliest.

Duizeligheid zou ik even in de gaten houden.. IJzer, bloeddruk kunnen misschien wat laag zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 22:04

B-12 tekort?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 22:05

Ik slik toevallig sinds een week of 2 vitamine B, Visolie en Magnesium. Maar kan de huisarts testen op B12 tekort? Ik ga maar gewoon even naar de dokter volgende week. Alleen is dat weer zo'n onderneming dat ik dacht vraag het even hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  LWB za 10 nov 2012 - 22:08

Je kan idd gewoon je bloed laten prikken op B12.
LWB
LWB
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 22:18

Na een weekje voel je volgens mij nog geen verschil. Je kunt inderdaad gewoon naar je huisarts gaan en bloed laten prikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  slaatje za 10 nov 2012 - 22:24

Charlie schreef:Ik slik toevallig sinds een week of 2 vitamine B, Visolie en Magnesium. Maar kan de huisarts testen op B12 tekort? Ik ga maar gewoon even naar de dokter volgende week. Alleen is dat weer zo'n onderneming dat ik dacht vraag het even hier.

Yep, kan zijn dat je tijdens je zwangerschap hoop b12 verloren hebt aan je kindjes. Dit test hij door een simpele bloedtest. Als je waardes onder de 120 liggen, gaat de h.a waarschijnlijk beginnen met injecties, omdat het dan kan zijn de het niet door je bloed word opgenomen (en pillen dus niets uithalen)
Succes!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Happydobby za 10 nov 2012 - 22:45

Ik was ook duizelig, spierpijn, en erg moe, mijn schildklier bleek te traag. Ik zou even je bloed laten prikken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Rouge zo 11 nov 2012 - 2:10

Hier zelfde klachten en had ijzertekort, maar het kan dus vanalles zijn.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Rouge zo 11 nov 2012 - 2:12

Veel haarverlies is normaal. Zelfs als je denkt dat je onderhand wel kaal had moeten zijn. Maar het stopt ook weer na een poosje. Is echt een after zwangerschapskwaaltje.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  PiP zo 11 nov 2012 - 2:45

Haarverlies is bij mij nu ook sinds een week of 2 bezig.. Volgens mij begon dat bij de oudste veel eerder.
Duizeligheid herken ik niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 6:08

Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 7:15

Charlie schreef:Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.
Ik heb ook transfusies gehad (heel veel bloed verloren), en was ook vreselijk moe de eerste maanden. Misschien kun je Floradix nog proberen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 7:36

Zelda schreef:
Charlie schreef:Dank jullie allemaal. Toch maar even naar de dokter dan, gezien het feit dat ik erg veel bloed was verloren. Heb wel transfusies gehad, maar misschien niet genoeg ofzo.
Ik heb ook transfusies gehad (heel veel bloed verloren), en was ook vreselijk moe de eerste maanden. Misschien kun je Floradix nog proberen?

Ik heb het de eerste weken gedronken, maar de fles was op en geen nieuwe gehaald. Misschien toch maar doen dan, toch iets langer volhouden allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Annie24 zo 11 nov 2012 - 8:01

Als je op B12 laat prikken, laat dan ook op Foliumzuur en vit. D prikken. Die 3 staan met elkaar in verbinding en meestal als er 1 te laag is, is de rest dat ook. Dan kan je bv je B12 wel opkrikken, maar als de rest laag blijft gaan je klachten niet weg.

Hier aan de B12 injecties, vloeibare vitamine D shot 1x per maand en superhoge dosering foliumzuur laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Duizelig Empty Re: Duizelig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum