Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 8 van 31 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 8 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi zo 24 jul 2011 - 3:32

Oooh ik lees veel te weinig de laatste tijd, ik vind het zo jammer, maar ik heb er vaak geen puf meer voor. Dan wil ik na een dag werken alleen maar tv kijken of gezellig met vriendinnen iets drinken.
Vanavond ga ik maar weer eens lekker lezen op de bank!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 8 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink zo 24 jul 2011 - 6:32

Ik lees de laatste tijd ook heel weinig. 's Avonds uit mijn werk ben ik vaak te moe of heb ik andere dingen te doen. Soms voor ik ga slapen lees ik nog een hoofdstuk. Ik lees wel veel tijdschriften.

Over een week heb ik vakantie! Naast het verven van de buitenboel en het vervangen van de cv-ketel hoop ik toch wat meer te kunnen lezen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sushi zo 24 jul 2011 - 8:03

ThinkPink schreef:Ik lees de laatste tijd ook heel weinig. 's Avonds uit mijn werk ben ik vaak te moe of heb ik andere dingen te doen. Soms voor ik ga slapen lees ik nog een hoofdstuk. Ik lees wel veel tijdschriften.

Over een week heb ik vakantie! Naast het verven van de buitenboel en het vervangen van de cv-ketel hoop ik toch wat meer te kunnen lezen.
Ik heb dan ook vakantie! Ik ga niet weg, maar blijf lekker thuis.
Wij hebben het geloof ik eens over een chicklitmeeting gehad Wink Kunnen we dat niet dan doen? Ik vind jou leuk! En je woont niet al te ver bij mij vandaan geloof ik...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink do 28 jul 2011 - 6:46

Suuske schreef:
Wij hebben het geloof ik eens over een chicklitmeeting gehad Wink Kunnen we dat niet dan doen? Ik vind jou leuk! En je woont niet al te ver bij mij vandaan geloof ik...
Laughing grappig dat jij dan ook vakantie hebt! Ik woon in de provincie Utrecht, tussen Utrecht en Gouda.
Een chicklit meeting zou wel grappig zijn hè! Hebben we het inderdaad al vaak over gehad. Moeten wel wat dingetjes doen en gaan waarschijnlijk nog een paar dagen weg, maar wie weet kunnen we tussendoor wat leuks regelen! Moet het wel mooi weer zijn Cool

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Sushi za 30 jul 2011 - 1:48

ThinkPink schreef:
Suuske schreef:
Laughing grappig dat jij dan ook vakantie hebt! Ik woon in de provincie Utrecht, tussen Utrecht en Gouda.
Een chicklit meeting zou wel grappig zijn hè! Hebben we het inderdaad al vaak over gehad. Moeten wel wat dingetjes doen en gaan waarschijnlijk nog een paar dagen weg, maar wie weet kunnen we tussendoor wat leuks regelen! Moet het wel mooi weer zijn Cool
Gezellig!!
Ik dacht trouwens altijd dat jij in Den Haag woonde, of zit ik nu fout?
Edit: en het mooie weer zit eraan te komen volgens mij smile
Hoe lang heb jij trouwens vakantie? Ik twee weken, heeeerlijk! I love you
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink za 30 jul 2011 - 3:23

Suuske: Mijn vriend komt daar oorspronkelijk vandaan!
Ik heb 3 weken vakantie en mijn vriend ook. Onder voorbehoud heb ik eigenlijk 4 weken haha. Moet in de 3e week even met mijn leidinggevende bellen hoe het daar is en of ik nog een weekje gemist kan worden! Als de pleuris uit is gebroken moet ik terug komen laughcry

We willen nog een paar daagjes weg, naar Antwerpen bijvoorbeeld.
Het weer ziet er voor aankomende week prima uit, dus dan hoop ik dat we veel kunnen schilderen. De cv-ketel wordt op woensdag vervangen. We hopen dan daarna nog 2 weken voor onszelf te hebben. In de 2e week is mijn vriend ook nog jarig.

Vandaag heb ik mijn nieuwe Ford Ka opgehaald! Dus dat was een goed begin van de vakantie Laughing Hij is echt super mooi en rijdt als een zonnetje (in vergelijking met mijn vorige Ka die 7 jaar oud was. Daar zat ook gewoon stuurbekrachtiging op, maar als je hier dan in rijdt, lijkt het alsof mijn oude het niet had Laughing )
Ook nog even naar kapper geweest.

Morgen de auto aan mijn ouders laten zien want die komen dan terug van vakantie.

En jij? Heb je nog leuke plannen? Is je huis al helemaal af? Ik vond het trouwens echt mooi geworden! Zag pas je bank nog langskomen, die is ook super mooi!

Nu even ontopic: ben nog steeds in het boek van Erica James bezig. Heb ook geen nieuwe boeken meer gekocht. Ga van de week denk ik een paar Pink Pockets bestellen.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:06

Wat zijn nou precies pink pockets?

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink za 30 jul 2011 - 4:08

Lize schreef:Wat zijn nou precies pink pockets?
http://www.pinkpockets.com/
Is ook meteen de winkel waar je ze kunt bestellen. Al kun je oude nummers vaak goedkoop bij de Boekenvoordeel kopen en zag ze laatst ook bij de Zeeman liggen.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:23

ThinkPink schreef:
Lize schreef:Wat zijn nou precies pink pockets?
http://www.pinkpockets.com/
Is ook meteen de winkel waar je ze kunt bestellen. Al kun je oude nummers vaak goedkoop bij de Boekenvoordeel kopen en zag ze laatst ook bij de Zeeman liggen.

Ah leuk! Thnx!

Gast
Gast

Bericht  Sushi za 30 jul 2011 - 5:55

ThinkPink schreef:Suuske: Mijn vriend komt daar oorspronkelijk vandaan!
Ik heb 3 weken vakantie en mijn vriend ook. Onder voorbehoud heb ik eigenlijk 4 weken haha. Moet in de 3e week even met mijn leidinggevende bellen hoe het daar is en of ik nog een weekje gemist kan worden! Als de pleuris uit is gebroken moet ik terug komen laughcry

We willen nog een paar daagjes weg, naar Antwerpen bijvoorbeeld.
Het weer ziet er voor aankomende week prima uit, dus dan hoop ik dat we veel kunnen schilderen. De cv-ketel wordt op woensdag vervangen. We hopen dan daarna nog 2 weken voor onszelf te hebben. In de 2e week is mijn vriend ook nog jarig.

Vandaag heb ik mijn nieuwe Ford Ka opgehaald! Dus dat was een goed begin van de vakantie Laughing Hij is echt super mooi en rijdt als een zonnetje (in vergelijking met mijn vorige Ka die 7 jaar oud was. Daar zat ook gewoon stuurbekrachtiging op, maar als je hier dan in rijdt, lijkt het alsof mijn oude het niet had Laughing )
Ook nog even naar kapper geweest.

Morgen de auto aan mijn ouders laten zien want die komen dan terug van vakantie.

En jij? Heb je nog leuke plannen? Is je huis al helemaal af? Ik vond het trouwens echt mooi geworden! Zag pas je bank nog langskomen, die is ook super mooi!

Nu even ontopic: ben nog steeds in het boek van Erica James bezig. Heb ook geen nieuwe boeken meer gekocht. Ga van de week denk ik een paar Pink Pockets bestellen.
Oh wat heerlijk, een autootje! Wil ik ook! Maar ik moet eerst nog even mijn rijbewijs halen Wink Ik ben nu over de helft met rijlessen volgens de leraar dus dat gaat de goeie kant op smile
Huis is zo goed als af. Ik wil alleen nog wel wat aan de muur hebben, leuke foto's en/of schilderijen. Maar ik weet nog niet precies wat. Maar dat is iets dat geen haast heeft dus ik kan daar op mijn gemakje over nadenken. Voor de rest is het helemaal af en ik ben er nog steeds zo blij mee.

Al droomde ik een paar nachten geleden dat ik hier niet meer wilde wonen en ging ik al mijn spullen in verhuisdozen doen. Heel raar, want ik vind het hier juist heerlijk Very Happy

Ik ben nog steeds bezig in Het Zwemfeestje. Hopelijk komende tijd meer zin/tijd om te lezen Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink zo 31 jul 2011 - 6:55

Suuske schreef:
Oh wat heerlijk, een autootje! Wil ik ook! Maar ik moet eerst nog even mijn rijbewijs halen Wink Ik ben nu over de helft met rijlessen volgens de leraar dus dat gaat de goeie kant op smile
Huis is zo goed als af. Ik wil alleen nog wel wat aan de muur hebben, leuke foto's en/of schilderijen. Maar ik weet nog niet precies wat. Maar dat is iets dat geen haast heeft dus ik kan daar op mijn gemakje over nadenken. Voor de rest is het helemaal af en ik ben er nog steeds zo blij mee.

Al droomde ik een paar nachten geleden dat ik hier niet meer wilde wonen en ging ik al mijn spullen in verhuisdozen doen. Heel raar, want ik vind het hier juist heerlijk Very Happy

Ik ben nog steeds bezig in Het Zwemfeestje. Hopelijk komende tijd meer zin/tijd om te lezen Wink

Wat leuk dat je met rijlessen bezig bent! Ik heb inmiddels alweer 7 jaar mijn rijbewijs :shock: en het is super handig omdat ik 30 min. van mijn werk woon en het met het ov niet te doen is.
Woon jij vlakbij je werk?
Toen ik nog rijlessen had, vond ik autorijden geweldig. Nu zit ik er liever naast. Als ik bijvoorbeeld ga shoppen in een grote stad, rijdt mijn vriend vaak of pak ik de trein. Vaak is het ook lastig om een parkeerplek te vinden.
Mijn oude fordje Ka was toen ook nieuw, reed heerlijk omdat je niet beter wist. Maar ik merkte de laatste tijd dat ie toch wat ouder werd dus het was tijd om em in te ruilen. Het is weer even wennen in mijn nieuwe auto, maar hij rijdt als een zonnetje!

Wij wonen inmiddels een jaar in dit huis en zijn ook nog steeds op zoek naar mooie schilderijen. Wij zoeken een lang en smal schilderij en wel een beetje modern of iets van een mooie foto. Voor in de slaapkamer moeten we ook nog iets aan de muur. Maar ach, dat zijn de kleine dingen.

Lezen heb ik de laatste dagen eigenlijk niet gedaan. Denk dat er deze week ook weinig van komt :o

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Sushi di 2 aug 2011 - 8:05

ThinkPink schreef:Wat leuk dat je met rijlessen bezig bent! Ik heb inmiddels alweer 7 jaar mijn rijbewijs :shock: en het is super handig omdat ik 30 min. van mijn werk woon en het met het ov niet te doen is.
Woon jij vlakbij je werk?
Toen ik nog rijlessen had, vond ik autorijden geweldig. Nu zit ik er liever naast. Als ik bijvoorbeeld ga shoppen in een grote stad, rijdt mijn vriend vaak of pak ik de trein. Vaak is het ook lastig om een parkeerplek te vinden.
Mijn oude fordje Ka was toen ook nieuw, reed heerlijk omdat je niet beter wist. Maar ik merkte de laatste tijd dat ie toch wat ouder werd dus het was tijd om em in te ruilen. Het is weer even wennen in mijn nieuwe auto, maar hij rijdt als een zonnetje!

Wij wonen inmiddels een jaar in dit huis en zijn ook nog steeds op zoek naar mooie schilderijen. Wij zoeken een lang en smal schilderij en wel een beetje modern of iets van een mooie foto. Voor in de slaapkamer moeten we ook nog iets aan de muur. Maar ach, dat zijn de kleine dingen.

Lezen heb ik de laatste dagen eigenlijk niet gedaan. Denk dat er deze week ook weinig van komt :o
Ik woon heel dicht bij mijn werk, net aan 3 kilometer en nog geen tien minuutjes met de fiets smile Heel fijn dus!

Ik ga zelf denk ik voor schilderijen/foto's kijken bij Ikea, maar ook bij andere winkels. Ik heb een hele mooie gezien bij een woonwinkel in Leiden, maar die foto is vrij klein en toch € 80,00, dus ik twijfel daar heel erg over...

Ik zou vanavond met een collega bij mij thuis wat drinken, maar ze kon helaas geen oppas vinden, dus ben ik nu alleen vanavond. Ik ga zo lekker lezen op de bank, heerlijk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 4:42

Hey! Nog aan het lezen?
Ben eigenlijk op zoek naar schrijfsters!! Wie geeft me tips?

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ vr 26 aug 2011 - 7:09

Ik heb vandaag nog een boek besteld: Zwaar Beproefd van Chantal van Gastel.
Al wel een oudje, maar ik had 'm nog niet. Morgen krijg ik hem al als het goed is.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 7:22

_Lacey_ schreef:Ik heb vandaag nog een boek besteld: Zwaar Beproefd van Chantal van Gastel.
Al wel een oudje, maar ik had 'm nog niet. Morgen krijg ik hem al als het goed is.

Heb ik in 1 keer uitgelezen. Echt superleuk!! Kan nu al niet wachten tot de nieuwste uit is van haar (geloof elk moment zo'n beetje)

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ vr 26 aug 2011 - 8:27

Ja, ik ben erg benieuwd! Zwaar Verliefd kon ik elk elk geval niet meer wegleggen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  ThinkPink zo 28 aug 2011 - 7:47

_Lacey_ schreef:Ja, ik ben erg benieuwd! Zwaar Verliefd kon ik elk elk geval niet meer wegleggen.
Ik neem aan dat je Zwaar verliefd! al hebt? Zag namelijk pas deze bij de Bruna voor € 7,50:
Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 8 9789044331233

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  ThinkPink zo 4 sep 2011 - 6:51

Is er nog iemand naar het Boekenfestijn geweest in Utrecht?
Ik was het helemaal vergeten dat het altijd begin september is. Ik kreeg van de week een uitnodiging. Ik ben dan ook vandaag geweest. Heb weer een heleboel leuke boeken kunnen scoren bounce

Hebben jullie verder nog leuke boeken gekocht of gelezen?

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:09

Ben bezig in het zwemfeestje :flower:
Nog op zoek naar leuke schrijvers.

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 4 sep 2011 - 7:46

Lize schreef:Ben bezig in het zwemfeestje :flower:

Zal hier een lijstje maken met chicklit schrijfsters die ik geweldig vind (waarschijnlijk ken je er al een hoop van):
-Jill Mansell
-Sophie Kinsella
-Madeleine Wickham
-Marian Keyes
-Cathy Kelly
-Olivia Goldsmith
-Jane Green
-Freya North
-Katie Fforde
-Erica James
-Belinda Jones
-Tasmina Perry
-Cecelia Ahern
-Jennifer Crusie
-Lindsey Kelk
-Chantal van Gastel
-Astrid Harrwijn
-Melissa Nathan
-Jane Fallon
-Rachel Gibson
-Emily Giffin
-Martina Paura

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 7:57

ThinkPink schreef:
Lize schreef:Ben bezig in het zwemfeestje :flower:

Zal hier een lijstje maken met chicklit schrijfsters die ik geweldig vind (waarschijnlijk ken je er al een hoop van):
-Jill Mansell
-Sophie Kinsella
-Madeleine Wickham
-Marian Keyes
-Cathy Kelly
-Olivia Goldsmith
-Jane Green
-Freya North
-Katie Fforde
-Erica James
-Belinda Jones
-Tasmina Perry
-Cecelia Ahern
-Jennifer Crusie
-Lindsey Kelk
-Chantal van Gastel
-Astrid Harrwijn
-Melissa Nathan
-Jane Fallon
-Rachel Gibson
-Emily Giffin
-Martina Paura

Yeah! Thnx! cheers weer 16 boeken rijker!
Als je nog meer tips hebt hoor ik het graag!

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 4 sep 2011 - 8:12

Ik vergeet nog een hele leuke:
Karyn Bosnak. Zowel De dollarprinses als Nummer twintig zijn geweldig!

Verder vind ik de boeken van Imogen Edwards-Jones ook leuk. Zij is bekend van de Babylon boeken. De ene is leuker dan de ander, maar op zich wel leuk voor de afwisseling.

En ik was Lauren Weisberger ook vergeten maar die ken je waarschijnlijk ook wel.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet zo 4 sep 2011 - 21:54

Oh wat leuk ThinkPink! Heb ik ook weer wat inspiratie :P
Ik ben nu Luchtkussen van Astrid Harrewijn aan het lezen..ben nog niet zo heel ver en ook weinig tijd om te lezen maar hij is lekker luchtig en leuk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Sushi ma 5 sep 2011 - 10:20

ThinkPink schreef:Ik vergeet nog een hele leuke:
Karyn Bosnak. Zowel De dollarprinses als Nummer twintig zijn geweldig!

Verder vind ik de boeken van Imogen Edwards-Jones ook leuk. Zij is bekend van de Babylon boeken. De ene is leuker dan de ander, maar op zich wel leuk voor de afwisseling.

En ik was Lauren Weisberger ook vergeten maar die ken je waarschijnlijk ook wel.
En Martina Paura met Man van de Maand en De Liefdespolitie!! Die zijn ook geweldig!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi ma 5 sep 2011 - 10:22

ThinkPink schreef:Is er nog iemand naar het Boekenfestijn geweest in Utrecht?
Ik was het helemaal vergeten dat het altijd begin september is. Ik kreeg van de week een uitnodiging. Ik ben dan ook vandaag geweest. Heb weer een heleboel leuke boeken kunnen scoren bounce

Hebben jullie verder nog leuke boeken gekocht of gelezen?
Ik ben niet geweest. Heb nog stapels en stapels boeken die ik nog moet lezen. Ben nu nog bezig in Klatergoud van hatsieflatsie (ik weet d'r naam niet meer, wat erg!). Het is zo gepikt van De Duivel Draagt Prada. Niet leuk meer. Valt me echt tegen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 31 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: