Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 7 van 31
Pagina 7 van 31 • 1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Thinkpink,
Ik ben een hele tijd lid geweest van de nieuwsbrief van pinkpockets en elke week kwam er een nieuwe uit. Ik heb ze allemaal tot nr 45. En toen ben ik maar gestopt. Werd een dure hobby. Haha... Ik heb het lezen nu helemaal opgepakt en ben nu bij nr 17. Mijn moeder leest ze eerst en dan krijg ik ze hier. En dat gaat zo door.
Ik heb ook die boekjes van de IT girl van jenny (gossip girl) maar die zijn toch niet zo leuk. En zo had ik al eerder die vraag gesteld of er nog leuke romannen zijn. Liefst geen IK verhaal.... Dat leest niet lekker weg.
Ik ben een hele tijd lid geweest van de nieuwsbrief van pinkpockets en elke week kwam er een nieuwe uit. Ik heb ze allemaal tot nr 45. En toen ben ik maar gestopt. Werd een dure hobby. Haha... Ik heb het lezen nu helemaal opgepakt en ben nu bij nr 17. Mijn moeder leest ze eerst en dan krijg ik ze hier. En dat gaat zo door.
Ik heb ook die boekjes van de IT girl van jenny (gossip girl) maar die zijn toch niet zo leuk. En zo had ik al eerder die vraag gesteld of er nog leuke romannen zijn. Liefst geen IK verhaal.... Dat leest niet lekker weg.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook nog 3 van jou BF. Word eens tijd dat je die weer krijgt. Ah, komt mooi uit, met je verjaardag Zal dan van de week even langs mijn pa.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb het nieuwe boek van Lauren Weisberger besteld! Ben heel benieuwd
Gast- Gast
Joehoee zijn we nog aan het lezen?
Ik ben echt nog steeds bezig in Zwarte piste.. maar heb net een nieuw boek gekocht: Jackpot van Jennifer Crusie, hij was maar €5,- bij de bruna
Ik ben echt nog steeds bezig in Zwarte piste.. maar heb net een nieuw boek gekocht: Jackpot van Jennifer Crusie, hij was maar €5,- bij de bruna
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Mijn stage/school drukte is weer begonnen. Het lezen staat nu even op een laag pitje... Ik zwerm mezelf eerst wel door de pinkpockets heen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik denk, ik haal dit topic maar weer eens omhoog!
En ik heb wat te melden want ik ein-de-lijk Spoorloos van Chris Niles uit. De laatste 100 blz. heb ik heel snel uitgelezen, was echt een super leuk boek. Ondanks dat ik een hele lange tijd niet had geleden, kon ik het toch wel redelijk goed herinneren wat er in het boek is gebeurd. Aanrader dus maar dat hadden anderen volgens mij ook al eens gezegd.
Ik heb de laatste weken de volgende boeken gekocht:
-Het zwemfeestje van Madeleine Wickham
-Beloofd is beloofd van Erica James
-Ik dacht het niet van Emily Giffin
-Rachel Gibson Zwijgen is zilver...
-Katie Fforde Zomerliefde
Nu heb ik over 5 weken 3 weken vakantie en ondanks dat we in en om het huis nog wat dingetjes moeten doen, hoop ik toch weer lekker wat dagen te kunnen lezen.
Ik hoop dat jullie ook weer druk aan het lezen zijn en misschien ook nog leuke boeken gekocht hebben of aanraders hebben.
En ik heb wat te melden want ik ein-de-lijk Spoorloos van Chris Niles uit. De laatste 100 blz. heb ik heel snel uitgelezen, was echt een super leuk boek. Ondanks dat ik een hele lange tijd niet had geleden, kon ik het toch wel redelijk goed herinneren wat er in het boek is gebeurd. Aanrader dus maar dat hadden anderen volgens mij ook al eens gezegd.
Ik heb de laatste weken de volgende boeken gekocht:
-Beloofd is beloofd van Erica James
-Ik dacht het niet van Emily Giffin
-Rachel Gibson Zwijgen is zilver...
-Katie Fforde Zomerliefde
Nu heb ik over 5 weken 3 weken vakantie en ondanks dat we in en om het huis nog wat dingetjes moeten doen, hoop ik toch weer lekker wat dagen te kunnen lezen.
Ik hoop dat jullie ook weer druk aan het lezen zijn en misschien ook nog leuke boeken gekocht hebben of aanraders hebben.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag begonnen in Verborgen talent van Erica James. Dit is één boek uit een omnibus.
ThinkPink- Prater
Die heb ik ook pas gekocht.ThinkPink schreef:Ik heb de laatste weken de volgende boeken gekocht:
En ook Zwijgen Is Zilver van Rachel Gibson. Ben nu begonnen in Het Zwemfeestje. Maar ben nog heeeelemaal niet ver
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Een tijdje terug heb ik Hoogblond en De schone dumpster gekocht bij Kruidvat. Waren € 4,- per stuk.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Suuske schreef:Die heb ik ook pas gekocht.ThinkPink schreef:Ik heb de laatste weken de volgende boeken gekocht:
En ook Zwijgen Is Zilver van Rachel Gibson. Ben nu begonnen in Het Zwemfeestje. Maar ben nog heeeelemaal niet ver
Zwemfeestje in de vakantie uitgelezen en vond het een leuk en goed boek.
Heb nu bijna het boek Blauwe maandag van Nicci French uit en hierna ligt de nieuwe van Harlan Coben te wachten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb deze net uitgelezen vanmorgen.
Ga binnenkort naar Harry Potter, dus ik denk dat ik nu weer even ga beginnen in deel 7!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Die ben ik nu aan het lezen Arwyn!
Gast- Gast
Ben nu Zo klaar met jou van Emily Giffin aan het lezen. Iemand een tip voor hierna? Ga ik kijken of ik die al als ebook heb.
Gast- Gast
Lize schreef:Ben nu Zo klaar met jou van Emily Giffin aan het lezen. Iemand een tip voor hierna? Ga ik kijken of ik die al als ebook heb.
Heb je dan alle boeken van Emily Giffin gelezen?
Gast- Gast
Pippa schreef:Lize schreef:Ben nu Zo klaar met jou van Emily Giffin aan het lezen. Iemand een tip voor hierna? Ga ik kijken of ik die al als ebook heb.
Nee, heb op Schiphol Ingepikt gekocht en super snel uitgelezen. En nu dan deze. Maar meer van haat staan er (nog) niet online.
Gast- Gast
Lize schreef:Pippa schreef:Lize schreef:Ben nu Zo klaar met jou van Emily Giffin aan het lezen. Iemand een tip voor hierna? Ga ik kijken of ik die al als ebook heb.
Nee, heb op Schiphol Ingepikt gekocht en super snel uitgelezen. En nu dan deze. Maar meer van haat staan er (nog) niet online.
Want je hebt ook nog Doortrapt en Liefde enzo van Emily Giffin.
De boeken van Melissa Nathan zijn ook erg leuk vind ik!
Gast- Gast
Heb nu ook een digitale van haar kunnen vinden. Dus die ook meteen gedownload.
Gast- Gast
Lacey: Die heb ik ook zien liggen bij het Kruidvat, maar had ze natuurlijk allemaal weer Ze hadden volgens mij ook boeken van Lauren Weisberger, maar dat was hetzelfde verhaal
Suus & Inge: Ik ben benieuwd hoe Het zwemfeestje is. Net zo leuk als de voorgaande boeken?
Arwyn: Was het een aanrader? Ik heb De smaak te pakken ook nog liggen als enige Jill Mansell boek dat ik nog niet heb gelezen.
Suus & Inge: Ik ben benieuwd hoe Het zwemfeestje is. Net zo leuk als de voorgaande boeken?
Arwyn: Was het een aanrader? Ik heb De smaak te pakken ook nog liggen als enige Jill Mansell boek dat ik nog niet heb gelezen.
ThinkPink- Prater
Bij 'mijn' Kruidvat hadden ze alleen de poemapockets. In totaal 4 titels, waarvan ik er twee dus al had.ThinkPink schreef:Lacey: Die heb ik ook zien liggen bij het Kruidvat, maar had ze natuurlijk allemaal weer Ze hadden volgens mij ook boeken van Lauren Weisberger, maar dat was hetzelfde verhaal
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik vond van wel :-) Misschien wel 1 van de betereThinkPink schreef:
De smaak te pakken van Jill Mansel vond ik ook goed!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ThinkPink: Ik vond hem leuk hoor!
Einde was iets anders dan normaal vond ik, maar dat is juist ook wel eens leuk!
Einde was iets anders dan normaal vond ik, maar dat is juist ook wel eens leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ben dan wel benieuwd naar De smaak te pakken als deze anders afloopt dan anders
Vandaag geshopt dus niet veel tijd gehad om te lezen. Ik lees (net zoals maanden geleden) heel veel tijdschriften. Heb vorige week een abonnement genomen op de Belgische Flair. Heb deze eens meegenomen uit België en vind em leuker dan de Nederlandse. Verder heb ik nog een aantal nummers van Vriendin liggen, ben benieuwd of ik die leuk vind. Sinds de Yes ermee gestopt is, eigenlijk geen tijdschrift meer kunnen vinden die ik echt leuk vind. Koop wel vaak de Viva en de Grazia maar dat is het toch ook niet helemaal.
Vandaag geshopt dus niet veel tijd gehad om te lezen. Ik lees (net zoals maanden geleden) heel veel tijdschriften. Heb vorige week een abonnement genomen op de Belgische Flair. Heb deze eens meegenomen uit België en vind em leuker dan de Nederlandse. Verder heb ik nog een aantal nummers van Vriendin liggen, ben benieuwd of ik die leuk vind. Sinds de Yes ermee gestopt is, eigenlijk geen tijdschrift meer kunnen vinden die ik echt leuk vind. Koop wel vaak de Viva en de Grazia maar dat is het toch ook niet helemaal.
ThinkPink- Prater
Nou mijn boek is uit. Nu even gaan kijken welke ik nu ga lezen..
Gast- Gast
Ben pas op blz. 80 ongeveer, maar Verborgen talent van Erica James is tot nu toe erg leuk!
ThinkPink- Prater
Ik vind Het Zwemfeestje tot nu toe erg leuk, maar ik moet wel zeggen dat er ontzettend veel personages inzitten, en dat ik dus nu echt even niet meer weet wat de verhouding is tussen bepaalde mensen (hoe kennen ze elkaar? Ik snap er soms niks van haha), maar verder leest het erg lekker weg
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 7 van 31 • 1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)