Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 9 van 31
Pagina 9 van 31 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Suuske schreef:En Martina Paura met Man van de Maand en De Liefdespolitie!! Die zijn ook geweldig!ThinkPink schreef:Ik vergeet nog een hele leuke:
Karyn Bosnak. Zowel De dollarprinses als Nummer twintig zijn geweldig!
Verder vind ik de boeken van Imogen Edwards-Jones ook leuk. Zij is bekend van de Babylon boeken. De ene is leuker dan de ander, maar op zich wel leuk voor de afwisseling.
En ik was Lauren Weisberger ook vergeten maar die ken je waarschijnlijk ook wel.
+1
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook nog steeds heel veel boeken die ik moet lezen, maar kon het niet laten om te gaanSuuske schreef:Ik ben niet geweest. Heb nog stapels en stapels boeken die ik nog moet lezen. Ben nu nog bezig in Klatergoud van hatsieflatsie (ik weet d'r naam niet meer, wat erg!). Het is zo gepikt van De Duivel Draagt Prada. Niet leuk meer. Valt me echt tegen.
Dat boek wat je noemt heb ik ook -nog niet gelezen uiteraard- maar wel jammer dat het zo gepikt is van De Duivel Draagt Prada. Waarschijnlijk hoopte de schrijfster dat het net zo'n succes zou worden
ThinkPink- Prater
Omdat dat boek zo hetzelfde is als De Duivel Draagt Prada heb ik nog helemaal niet verder gelezen. Ik wil het boek alleen wel uitlezen want anders vind ik het zonde Misschien dat ik vanmiddag nog eens ga lezen. Daarna wil ik weer eens een spannend boek gaan lezen. Ik denk de tweede van de Twilight-serie of het vijfde deel van de boeken van Karin Slaughter.ThinkPink schreef:Ik heb ook nog steeds heel veel boeken die ik moet lezen, maar kon het niet laten om te gaanSuuske schreef:Ik ben niet geweest. Heb nog stapels en stapels boeken die ik nog moet lezen. Ben nu nog bezig in Klatergoud van hatsieflatsie (ik weet d'r naam niet meer, wat erg!). Het is zo gepikt van De Duivel Draagt Prada. Niet leuk meer. Valt me echt tegen.
Dat boek wat je noemt heb ik ook -nog niet gelezen uiteraard- maar wel jammer dat het zo gepikt is van De Duivel Draagt Prada. Waarschijnlijk hoopte de schrijfster dat het net zo'n succes zou worden
Hebben jullie trouwens de Millenium-trilogie gelezen? Ik heb het hier liggen, maar ik word er gewoon bang van, zo dik zijn die boeken
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb tot nu toe alleen al het eerste boek gelezen. Moest er in het begin even in komen, maar daarna kon ik het niet meer wegleggen.Suuske schreef:
Hebben jullie trouwens de Millenium-trilogie gelezen? Ik heb het hier liggen, maar ik word er gewoon bang van, zo dik zijn die boeken
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien waag ik me er binnenkort ook eens aan_Lacey_ schreef:Ik heb tot nu toe alleen al het eerste boek gelezen. Moest er in het begin even in komen, maar daarna kon ik het niet meer wegleggen.Suuske schreef:
Sushi- Kletskop
Lize schreef:ThinkPink schreef:Lize schreef:Ben bezig in het zwemfeestje :flower:
Nog op zoek naar leuke schrijvers.
Zal hier een lijstje maken met chicklit schrijfsters die ik geweldig vind (waarschijnlijk ken je er al een hoop van):
-Jill Mansell
-Sophie Kinsella
-Madeleine Wickham
-Marian Keyes
-Cathy Kelly
-Olivia Goldsmith
-Jane Green
-Freya North
-Katie Fforde
-Erica James
-Belinda Jones
-Tasmina Perry
-Cecelia Ahern
-Jennifer Crusie
-Lindsey Kelk
-Chantal van Gastel
-Astrid Harrwijn
-Melissa Nathan
-Jane Fallon
-Rachel Gibson
-Emily Giffin
-Martina Paura
Yeah! Thnx! weer 16 boeken rijker!
Als je nog meer tips hebt hoor ik het graag!
Mariette Middelbeek, vooral Turbulentie en Status OK.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedankt, Susan!
Bijna weer vakantie, lekker veel lezen!
Bijna weer vakantie, lekker veel lezen!
Gast- Gast
Er is een uitgeverij die heel veel Nederlandse chicklit uitgeeft, Zomers & Keuning, daarvan haal ik er nu heel veel uit de bibliotheek. Sommige auteurs vind ik niet zo geweldig, maar sommige schrijven echt verrassend leuk, zoals Marijke van den Elsen, Petra Kruijt en Gillian King (een oud-studiegenootje van mij trouwens, maar ik ken haar niet zo heel goed). Mariette Middelbeek schreef voorheen ook voor die uitgeverij, maar zij zit nu bij uitgeverij Marmer.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb een boek van Marijke van den Elsen gevonden.
Gast- Gast
Hier staan alle titels die bij Zomer & Keuning zijn verschenen:
http://www.chicklit.nl/index.php?page=uitgeveropid&uitg=194
Susan- Lady Post-a-lot
Weet jij niet ook nog andere leuke boeken? Hoeft niet perse chicklit te zijn, mag ook thriller..
Gast- Gast
Susan schreef:Hier staan alle titels die bij Zomer & Keuning zijn verschenen:
Jeah, leuk!
Gast- Gast
Lize schreef:Weet jij niet ook nog andere leuke boeken? Hoeft niet perse chicklit te zijn, mag ook thriller..
Ik heb van de week een paar thrillers gelezen van Mel Wallis de Vries, die vond ik erg goed. Het zijn wel Young Adult boeken, maar erg spannend en goed geschreven. Verder heb ik in de zomervakantie Joy Fielding ontdekt, zij schrijft ook echt heel goed. Mijn favoriete Nederlandse thrillerschrijfster is Marion Pauw. Villa Serena vond ik, hoewel het wel een echte thriller is, een beetje chicklit-achtig van toon, Drift is gewoon spannend en Daglicht heeft op mij heel veel indruk gemaakt.
Wat ook een verrassend leuk boek is: Goede tijden, slechte tijden van Susan Stam. Gaat over een soort fan van het eerste uur en je volgt haar leven door de jaren heen, het is een vrij dik boek, maar ik heb het in één ruk uitgelezen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik kom bijna niet door Klatergoud heen. Het is nu best oké, maar er gebeurt zo. verschrikkelijk. weinig.
Ik wil 'm wel uitlezen want vind 't ook stom om het boek halverwege weg te leggen, maar het gaat wel met veel moeite. Straks maar weer een paar bladzijdes lezen.
Ik wil 'm wel uitlezen want vind 't ook stom om het boek halverwege weg te leggen, maar het gaat wel met veel moeite. Straks maar weer een paar bladzijdes lezen.
Sushi- Kletskop
Ik heb ik een avond Zwaar Verliefd gelezen! Was zo leuk!
Alleen nog al een latertje geworden hierdoor
Alleen nog al een latertje geworden hierdoor
Gast- Gast
Heeft iemand de nieuwe Jill Mansell al gelezen? Heb 'm vandaag gekocht en ben benieuwd hoe dit boek weer is!
ThinkPink- Prater
Ik vraag 'm voor mijn verjaardag denk ik. Of misschien koop ik 'm morgen wel als ik me niet in kan houden haha!ThinkPink schreef:Heeft iemand de nieuwe Jill Mansell al gelezen? Heb 'm vandaag gekocht en ben benieuwd hoe dit boek weer is!
Sushi- Kletskop
Vanavond ga ik hopelijk Klatergoud uitlezen haha.
Ik was op Chicklit.nl aan 't kijken en zag dat er paar jaar geleden toen het uitkwam ophef over is onstaan omdat het geschreven is door een exmedewerker van het tijdschrift Jackie.
Ik was op Chicklit.nl aan 't kijken en zag dat er paar jaar geleden toen het uitkwam ophef over is onstaan omdat het geschreven is door een exmedewerker van het tijdschrift Jackie.
Sushi- Kletskop
Ik heb de nieuwe van Jill Mansell (spreek je trouwens heel anders uit dan ik dacht) eventueel in de aanbieding als ebook.
Gast- Gast
Die heet drie is teveel toch, die nieuwe? Want die ga ik kopen van mijn boekenbon denk ik
Ik ben nog bezig in Nanny slaat terug! Hij is leuk!!
Ik ben nog bezig in Nanny slaat terug! Hij is leuk!!
Gast- Gast
Hoe spreek je 't dan uit?PrinsesBo schreef:Ik heb de nieuwe van Jill Mansell (spreek je trouwens heel anders uit dan ik dacht) eventueel in de aanbieding als ebook.
Het is toch: "Djil Mensel"?
Sushi- Kletskop
Ik spreek het ook uit als "Djil Mensel". Zo zeggen ze het ook op de radio.
Jaren geleden zei ik ook vaak "Djil Mansel" haar achternaam dus op z'n Nederlands. Maar mijn vriend is beter in Engels dan ik, dus die verbeterde me
Ik loop een beetje achter met boeken kopen. Heb sommige bekende titels die al 3 maanden uit zijn nog niet Moet binnenkort maar weer wat kopen want wil niet achterblijven
Jaren geleden zei ik ook vaak "Djil Mansel" haar achternaam dus op z'n Nederlands. Maar mijn vriend is beter in Engels dan ik, dus die verbeterde me
Ik loop een beetje achter met boeken kopen. Heb sommige bekende titels die al 3 maanden uit zijn nog niet Moet binnenkort maar weer wat kopen want wil niet achterblijven
ThinkPink- Prater
+1!!! Gelukkig ben ik over een maand jarig... ;-)ThinkPink schreef:
Sushi- Kletskop
Ik over iets meer dan een maandSuuske schreef:+1!!! Gelukkig ben ik over een maand jarig... ;-)ThinkPink schreef:
ThinkPink- Prater
Pagina 9 van 31 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)