Voorkeur jongen of meisje?
+29
Annemie
M@niek
Monnie
Phileine
duckie
Flip Fluitketel
loesje
smooch
Paper Crown
Parisienne
Jelin
Fearie
Koffieleut
Liadan
Mikki
Pussycat
sabje
pitbullgup
Bloem86
ProudMom
studiebol
koNijntje
blondje1313
Bruintje Beer
Tania
Susan
Mamsie
PapillonRose
Nana
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voorkeur jongen of meisje?
ik had een voorkeur voor een meisje. Maar ben toch blij met mijn zoon natuurlijk
Mocht ik ooit een 2e krijgen zou mijn voorkeur een jongen zijn. 2 broers lijkt me zo enorm gaaf !!!
Mocht ik ooit een 2e krijgen zou mijn voorkeur een jongen zijn. 2 broers lijkt me zo enorm gaaf !!!
Gast- Gast
Ik had voordat ik zwanger was een voorkeur voor een jongetje maar nu lijkt me een meisje ook heel leuk. :face: We hebben ook het voorgevoel dat het een meisje word dus dat is nog even wachten tot de 20 weken echo.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb altijd gezegd dat ik graag een meisje zou willen. Toen ik zwanger werd was dit gevoel weg. Ben nu ook erg blij met mijn mannetje. Bij eventueel een tweede heb ik geen voorkeur.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb altijd een voorkeur voor een meisje gehad. En nu ik een meisje heb lijkt een jongentje me ook heel erg leuk. Is toch weer totaal anders. Maar aan de andere kant lijkt een zusje me leuker voor mijn dochter, maar misschien komt dat omdat ik zelf ook uit een meidengezin kom hoor. Want meisjes kunnen natuurlijk ook prima met een broertje spelen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Nee, geen voorkeur eigenlijk. De eerste keer maakte het me helemaal niks uit, en de tweede keer leek een meisje me leuker voor haar grote zus, maar een jongen leek me weer leuker voor mijn vriend. Nu vind ik mezelf een echte meisjesmama, maar als er een jongen bij gekomen was, had ik me vast wel aangepast!
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Haha dat had ik ook en ik vind het nu ook steeds weer wennen met verschonen als er opeens in een straaltje naar boven wordt geplast .Hazeltje schreef:Nee, wij hebben beide geen voorkeur.
Al vraag ik me nu wel af of ik zou weten hoe het allemaal moet bij een jongetje
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb geen voorkeur, bij zowel een jongetje als een meisje kan ik me zoveel leuke dingen voorstellen dat het me echt niet uitmaakt.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Dat is ook wel zo natuurlijk. Bij mij was het toch een sterk gevoel, ik was vooral blij dat ik zwanger mocht zijn en het geslacht maakte me toen direct niets meer uit. Tuurlijk mag je dan nog een voorkeur hebben, maar het gevoel van blijdschap om zwanger te mogen zijn nam meteen alles over bij mij Gevoelens zijn rare dingen somsStorm schreef:Beetje een raar argument, ik ben ook dankbaar dat ik zwanger kan worden maar dat betekend niet dat je dan geen voorkeur mag hebben voor een jongen of meisje. Dat heeft er in mijn ogen niets mee te makenBazyle schreef:Ik was (en ben) net als PapillonRose enorm dankbaar dat ik een kindje kan krijgen, dus ik had geen voorkeur. Een meisje leek me voor mijn zwangerschap altijd heel leuk, maar op het moment dat ik zwanger bleek te zijn maakte het me niets meer uit, ben allang blij dat ze (voor zover ze nu zien) gezond is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Het lijkt mij erg leuk om 2 kinderen van hetzelfde geslacht te krijgen.. Of dit nou jongens of meiden zijn maakt niet uit..
Mensen zeggen wel altijd dat ik echt het type ben voor een meisje (omdat ik mode/beauty leuk vind en creatief ben?? Ik weet het niet haha).. Maar mij lijkt het allebei erg leuk.
Vroeger had ik wel altijd een voorkeur voor een meisje.. Maar de zoontjes van mijn zus zijn zo geweldig lief.. Wat boeit het eigenlijk
Mensen zeggen wel altijd dat ik echt het type ben voor een meisje (omdat ik mode/beauty leuk vind en creatief ben?? Ik weet het niet haha).. Maar mij lijkt het allebei erg leuk.
Vroeger had ik wel altijd een voorkeur voor een meisje.. Maar de zoontjes van mijn zus zijn zo geweldig lief.. Wat boeit het eigenlijk
Gast- Gast
Wij hadden allebei voor onze eerste uk de voorkeur naar een jongetje, ik weet niet of het voorkeur of gevoel was maar ik wist bijna 100% zeker dat het een jongetje zou worden en nu krijgen we dan ook echt een jongetje (heb het bij elke echo nog even laten checken )
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik had een voorkeur voor een meisje en we hebben ook een dochter gekregen. Bij een evt. tweede zwangerschap ligt mijn voorkeur weer bij een meisje. Maar ik zou net zo blij zijn met een jongen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik had ook een voorkeur hoor, voor een meisje. Dit omdat ik mezelf gewoon meer zie als een meisjes-mama. Ik kom uit een meidengezin (heb 2 zusjes) en we hebben het altijd zo leuk gehad. Mijn vriend heeft 1 broertje en die hebben het stukken minder gehad en nog steeds. De band is gewoon anders dan bij ons, het was minder 'gezellig' (in de zin van gek doen, leuke verhalen, etc.) dan bij ons. Een meidengezin lijkt mij dan ook erg leuk. Bij een volgende kindje zal ik weer dezelfde voorkeur hebben. Uiteraard is een jongen ook erg welkom hoor, maar zou ik de keuze hebben zou ik kiezen voor een meisje.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb geen kind en ben ook niet zwanger maar ik wil een meisje.
Mag toch..
Mag toch..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Vroeger wilde ik altijd een meisje, maar nu er veel jongetjes zijn geboren in de familie vind ik jongetjes ook erg leuk.
Het maakt mij niet uit, jongetje of meisje...ik vind beide erg leuk!
Het maakt mij niet uit, jongetje of meisje...ik vind beide erg leuk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
ik wilde graag een jongetje. ik ben meer een jongens mama
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Niet echt een voorkeur...maar stiekem vond ik het toch wel leuk dat we een meisje kregen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Trouwens voor me zelf vind ik het straks (mocht er een tweede komen) leuk als het een meisje zal zijn. Maar voor m'n zoon weer eigenlijk een jongen. Ach wat maakt het ook uit. Eerst maar eens kijken óf er wel ooit nog een tweede komt. M'n lichaam schreeuwt om ja maar m'n verstand twijfelt heel erg. Het lijkt me dan ineens zo druk !
Gast- Gast
ik had van te voren geen voorkeur voor een jongen of een meisje, als het maar gezond was vond ik. nu heb ik een meisje en ben er echt heeeel blij mee, veel meer leuke kleertjes/mogelijkheden, beetje lekker tutten enzo... bij een evt 2e kindje lijkt het me wel leuk dat het een jongetje zou zijn, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde eerst nog lekker van mn meisje genieten
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bij een derde kindje zouden we trouwens weer graag een meisje willen, het lijkt ons echt leuk om 3 dochters te hebben. Een jongen is net zo goed welkom natuurlijk, lijkt me ook wel wat maar onze voorkeur gaat uit naar 3 meisjes.
Gast- Gast
Ik heb het voorgevoel dat, als ik ooit in verwachting zou raken, zal bevallen van een jongen. Vroeger wilde ik altijd een meisje, leek mij heerlijk om te tutten en samen te winkelen. Maar nu ik kinderen in mijn omgeving mee heb gemaakt lijkt een jongen mij ook geweldig. Ik denk niet dat we ooit voor kinderen gaan, maar als er toch nog een ommekeer komt, dan denk ik dat het twee jongens worden.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Twee keer een voorkeur voor een meisje, maar geen hele sterke voorkeur voor mij. Mijn vriend had het erger, die moest de eerste keer erg wennen en de tweede keer was hij in de zevende hemel.
Gast- Gast
Ik had toch ook wel een lichte voorkeur voor een meisje. Ben natuurlijk superblij met ons ventje maar hoop ook ooit nog een meisje te krijgen. Lijkt me heerlijk, roze shoppen en lekker tutten.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Dat bedoel ik dus... Niet dat je geen voorkeur mag hebben, maar blijdschap over de zwangerschap overheerst. En als je een beetje leest zie je dat ik wel degelijk een lichte voorkeur voor een meisje had.PapillonRose schreef:Dat is ook wel zo natuurlijk. Bij mij was het toch een sterk gevoel, ik was vooral blij dat ik zwanger mocht zijn en het geslacht maakte me toen direct niets meer uit. Tuurlijk mag je dan nog een voorkeur hebben, maar het gevoel van blijdschap om zwanger te mogen zijn nam meteen alles over bij mij Gevoelens zijn rare dingen somsStorm schreef:Beetje een raar argument, ik ben ook dankbaar dat ik zwanger kan worden maar dat betekend niet dat je dan geen voorkeur mag hebben voor een jongen of meisje. Dat heeft er in mijn ogen niets mee te makenBazyle schreef:Ik was (en ben) net als PapillonRose enorm dankbaar dat ik een kindje kan krijgen, dus ik had geen voorkeur. Een meisje leek me voor mijn zwangerschap altijd heel leuk, maar op het moment dat ik zwanger bleek te zijn maakte het me niets meer uit, ben allang blij dat ze (voor zover ze nu zien) gezond is.
Gast- Gast
Ja, voor een meisje! En ben er zo blij mee, al dat getut en roze heeeerlijk!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had twee keer voorkeur voor een meisje. De tweede keer moest ik daarom wel even wennen aan het idee dat we een jongen kregen. Ik vroeg me ook af hoe dat nou allemaal moest, zo'n manneke.
Achteraf slaat dat helemaal nergens op haha. Het gaat natuurlijk net zo soepel als met een meisje. Sterker nog; ik ben door Thije maar een keer onder geplast, terwijl Fenne me de eerste maanden echt regelmatig te grazen heeft genomen.
Als er hier ooit een derde zou komen zou het me niks uitmaken. Misschien zelfs wel liever een jongetje. Ik kan alle dames die een jongetje krijgen terwijl ze eigenlijk misschien liever een meisje hadden willen hebben dan ook gerust stellen; jongens zijn minstens net zo leuk, lief en schattig . Ik heb soms ook het idee dat jongens wat 'zachter' zijn, minder kattig.
Ach joh, ik hou van al mijn kinderen het meest. Of het nou jongens of meisjes zijn!
Achteraf slaat dat helemaal nergens op haha. Het gaat natuurlijk net zo soepel als met een meisje. Sterker nog; ik ben door Thije maar een keer onder geplast, terwijl Fenne me de eerste maanden echt regelmatig te grazen heeft genomen.
Als er hier ooit een derde zou komen zou het me niks uitmaken. Misschien zelfs wel liever een jongetje. Ik kan alle dames die een jongetje krijgen terwijl ze eigenlijk misschien liever een meisje hadden willen hebben dan ook gerust stellen; jongens zijn minstens net zo leuk, lief en schattig . Ik heb soms ook het idee dat jongens wat 'zachter' zijn, minder kattig.
Ach joh, ik hou van al mijn kinderen het meest. Of het nou jongens of meisjes zijn!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur jongen /meisje?
» Voorkeur voor een meisje
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» meisje/jongen
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
» Voorkeur voor een meisje
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» meisje/jongen
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: