Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meisje/jongen

+20
Snoes
Marin
Coco
Mamsie
Susan
Happydobby
PapillonRose
*Troela*
LotteK
Annie24
Parel
Filoria
Teddyaapje
Didi
Liadan
Flower_L
Star007
Printje
Viva
kwak
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

meisje/jongen Empty meisje/jongen

Bericht  kwak di 21 aug 2012 - 8:54

Gister kregen we met de 20 weken echo te horen dat we een zoon krijgen!
Ik ben echt super blij dat we een zoon krijgen, ook dat hij gezond lijkt, maar ik vind het eigenlijk heel spannend en eng.
het lijkt me zo anders dan een meisje, ben bang dat ik veel minder ga knuffelen met een jongentje ofzo.
Ik kan nu ook helemaal geen leuke kleine kleertjes vinden voor een jochie en heb echt met pijn in mijn hart de roze spulletjes uit mijn "dit-moet-ik-bewaren-dozen" gehaald.

hoe is jullie ervaring met 2 kindjes van het andere geslacht?
vind het echt spannend.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Viva di 21 aug 2012 - 8:59

Oh ik wil best even een half uurtje zoeken naar leuke jongenskleertjes hoor Very Happy
Voor de rest, volgens mij heb ik wel eens gehoord dat jonge jongetjes veel knuffeliger zijn dan meisjes, of dat klopt, geen idee.
Komt vast goed Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Printje di 21 aug 2012 - 8:59

Ik heb as maandag de 20-weken echo, dus weet nog niet wat we erbij krijgen.

Maar jongetjes zijn, tenminste die van mij, veel knuffeliger als ik het zo om mij heen hoor. R is een uber mama's kindje en kust/knuffelt de hele dag door.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  kwak di 21 aug 2012 - 9:01

maar het lijkt mij gewoon raar om zo met een jongetje te knuffelen ofzo. Lijkt me gewoon vreemd.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Star007 di 21 aug 2012 - 9:05

Wat leuk Very Happy En geen leuke kleertjes!? naar mijn idee zijn er juist voor jongens zo'n leuke kleertjes Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:05

Wat leuk! Gefeliciteerd! Fijn dat alles ook in orde was.

Maak je niet druk hoor :P
Ondanks dat ik vrij snel het gevoel had dat er een jongetje in mijn buik zat vond ik het wel "raar".
Ik kon in het begin ook niet echt goed slagen maar toen ik eenmaal op dreef was kon ik niet meer stoppen meisje/jongen 394967
En nu zie vrijwel net zo veel leuks als voor meisjes, er is alleen minder te combineren.
Maar A kost mij qua kleding net zoveel als H hoor. (arme man...)

Het enige dat ik me (hardop) afvroeg was hoe je in hemelsnaam een piemeltje wast.
Voordeel: veeeeeeel makkelijker qua verschonen!

Wat het knuffelen betreft, A knuffelt enorm graag, maar A deed en doet ook nog steeds enorm graag.
Op de bank komt ze naast me zitten en doet dan mijn haren naar achteren en geeft dan kusjes I love you
Dus wat dat betreft maakt het ook niet uit. Althans, hier niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Flower_L di 21 aug 2012 - 9:05

haha, mij lijkt het juist heel gek om een meisje te 'krijgen'. Heb geen idee wat ik 'ermee moet doen'.

Jongentjes zijn heel leuk hoor!!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Liadan di 21 aug 2012 - 9:05

Ik vond het in het begin met mijn zoontje ook wel wennen af en toe (vooral in de verzorging, bijv. dat hij in een mooi straaltje kon plassen Wink )., maar dat is vooral omdat ik een meisje gewend was en ikzelf natuurlijk ook een meisje ben en dus daar veel meer vanaf weet. Gelukkig wende het snel Very Happy .
Ik knuffel mijn zoon net zoveel als mijn dochter. Mijn zoon is heel anders dan onze dochter, maar als je 2 meisjes krijgt dan kunnen die natuurlijk ook heel verschillend zijn.
En hier heb ik op zolder toch nog een heleboel roze kleren in de dozen laten zitten, dat zoek ik ooit nog wel eens uit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:06

Het ligt gewoon aan het kindje zelf. Mijn vriend was als kind al een echte knuffelkont. Met M. van Doedell kun je ook heerlijk knuffelen en ik was eens op een kinderfeestje van mijn nichtje toen een vriendje zo lief tegen me aan kwam zitten dat ik spontaan verliefd werd haha. Toen dacht ik gelijk 'ok, jongetjes zijn ook leuk', hoe stom dat ook mag klinken. Ik dacht voorheen namelijk wel een beetje hetzelfde als jou. Mijn zusje is nu in verwachting van een jongetje en ik heb superleuke kleertjes gekocht. Ik heb een nichtje met twee jongetjes en paste vroeger ook veel op mijn neefjes. Altijd superleuk geweest Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Didi di 21 aug 2012 - 9:06

Ik heb een jongetje en dus geen ervaring met een meisje maar mijn kereltje is een echt knuffel-fan! Hij hangt meerdere keren per dag als een aapje om mijn hals I love you

En ik vind wel dat je voor leuke kleren beter moet zoeken als voor een meisje. Maar gelukkig vind ik dat niet zo erg Wink
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Liadan di 21 aug 2012 - 9:07

Watermeloen schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd! Fijn dat alles ook in orde was.

Maak je niet druk hoor :P
Ondanks dat ik vrij snel het gevoel had dat er een jongetje in mijn buik zat vond ik het wel "raar".
Ik kon in het begin ook niet echt goed slagen maar toen ik eenmaal op dreef was kon ik niet meer stoppen meisje/jongen 394967
En nu zie vrijwel net zo veel leuks als voor meisjes, er is alleen minder te combineren.
Maar A kost mij qua kleding net zoveel als H hoor. (arme man...)

Het enige dat ik me (hardop) afvroeg was hoe je in hemelsnaam een piemeltje wast.
Voordeel: veeeeeeel makkelijker qua verschonen!

Wat het knuffelen betreft, A knuffelt enorm graag, maar A deed en doet ook nog steeds enorm graag.
Op de bank komt ze naast me zitten en doet dan mijn haren naar achteren en geeft dan kusjes I love you
Dus wat dat betreft maakt het ook niet uit. Althans, hier niet.
Dat vind ik dan weer helemaal niet, als ze gepoept hebben zit soms heel het piemeltje ook onder, dat maakt veel lastiger schoon dan bij een meisje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:09

Hmmm, daar hebben we hier eigenlijk geen last van. A heeft nog nooit echt dunne poep gehad.
Meestal is het behoorlijk vast. Maar dan is het wel lastig inderdaad. Maar bij een meisje moet je weer zorgen dat je steeds van voor naar achteren poetst, dat is bij een jongen dan weer makkelijker.

Tipje: Tijdens het verschonen een billendoekje over zijn piemeltje heen leggen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Teddyaapje di 21 aug 2012 - 9:11

Wat leuk, en fijn dat alles goed was!

Geen ervaring met verschillende geslachten maar jongetjes zijn echt heel erg leuk en knullig!! Ik snap je gevoel wel..mij lijkt t ook best raar en eng om een meisje te krijgen. En dat de roze spullen de deur uit kunnen...misschien kun je t nog bewaren voor een 3e?!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  kwak di 21 aug 2012 - 9:13

bij de h&m hebben ze wel altijd vele leukere jongens kleertjes, helaas pas vanaf mt 68 en h&m valt ook nog eens groot vind ik. maar dan kan ik hem wel leuk in die leuke shirtjes van elmo steken en leuke gebreide stoere truien.

en namen... lastig! We hebben wel een naam maar ik weet nog niet helemaal of het DE naam is.
Alex vind ik ook leuk maar ik wil graag als ik ooit nog een meisje krijg haar Alix noemen dus valt Alex al af Wink.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  kwak di 21 aug 2012 - 9:14

Teddyaapje schreef:Wat leuk, en fijn dat alles goed was!

Geen ervaring met verschillende geslachten maar jongetjes zijn echt heel erg leuk en knullig!! Ik snap je gevoel wel..mij lijkt t ook best raar en eng om een meisje te krijgen. En dat de roze spullen de deur uit kunnen...misschien kun je t nog bewaren voor een 3e?!

Ik ga eerst H. van Rejoy er blij mee maken en als zij er is uitgegroeit krijg ik ze wel weer terug.
Maar vind het wel leuk dat het straks word gedragen en helemaal door H Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Printje di 21 aug 2012 - 9:15

Alhoewel het me aan de ene kant heel erg leuk lijkt een meid erbij, lijkt het me idd ook wel spannend. Meiden zijn in veel dingen toch vaak pittiger dan jongens.

Nog een paar nachtjes geduld....


Wij hebben juist al een erg leuke jongensnaam en nog helemaal geen meidennaam.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Filoria di 21 aug 2012 - 9:16

Mijn zoon is heel knuffelig hoor! I love you

En jongens zijn over het algemeen rustiger qua praten en drukker qua bewegen. Tomas moet echt elke dag even naar buiten om te rennen of te klimmen. Maar hij kan ook uren stilletjes bezig zijn met zijn treinbaan of met een puzzel. Ik hoor altijd van moeders die dochters hebben dat meisjes veel meer willen kletsen de hele dag.

Maar wat Zusje zegt is zeker zo: het verschilt ook weer per kind.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Parel di 21 aug 2012 - 9:17

Wat leuk, kwak-family! Gefeliciteerd!

Ik vind meisjes fantastisch, als ik een zoon zou krijgen zou ik hem echt de mini me van m'n vriend maken haha wel denk ik dat jongenskleding duurder is dan meisjes als je echt wat leuks wilt. Dat is bij mij en mijn vriend vaak al zo, hij valt toch al gauw in de 30 euro voor een shirt terwijl ik leuke voor een 10tje zie bijvoorbeeld.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Printje di 21 aug 2012 - 9:18

Ik denk ook zeker dat het ook veel ligt aan het karakter van je kind. Als ik soms lees over andere 2 jarigen bijv wat ze doen/niet luisteren etc etc... zo is R echt totaal niet. Dat is zo'n makkelijk ventje, hij heeft vrijwel nooit driftbuien bijv en luistert erg goed. Maar ik zeg altijd hij is qua gedrag etc enorm makkelijk maar met eten maakt hij het 3 dubbel goed( daarin is hij de grootste miep die er bestaat)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Viva di 21 aug 2012 - 9:19

meisje/jongen Antraciet-fox-5meisje/jongen Z8_newborn_14
Zoiets is toch schattig Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Annie24 di 21 aug 2012 - 9:21

Gefeliciteerd!

Een jongetje is super!!!!! I love you Leuke kleding is er écht wel te vinden, al moet je soms goed zoeken. Y. draagt vooral kleding van de Zara/H&M/Name-it. Vooral de Zara heeft superleuke kleertjes (althans, het moet je smaak zijn: chinobroekjes enzo) en ook al in mini maatjes I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Filoria di 21 aug 2012 - 9:21

Hahaha Viva dat shirtje met die bril en die snor Very Happy

@Parel: 30 euro voor een t-shirt? :O Van wat voor merk is dat dan? Jeutje wat duur.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  kwak di 21 aug 2012 - 9:23

printje, hier is D. ook heel makkelijk. ze heeft nooit driftbuien, wel eens dat ze boos op de grond gaat zitten in de winkel maar niet dat ze de hele winkel bij elkaar blert.
Ik denk dat dit kindje heel anders word, hij is nu al veel drukker als D. in mijn buik.

viva, dat pakje met die bril en die snor vind ik cool! vast knetterduur of niet?
waar zijn die van?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 9:25

NEEEEEEEEEEE!! Géén z8 kopen!
Je raakt verslaafd! Ik raad het je echt af....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Printje di 21 aug 2012 - 9:25

Kwak; wie weet heb ik dan weer het 'geluk' van een rustig kindje, ook dit kindje voel ik, net zoals R, heel heel rustig. Ja oke het is nog vroeg maar R was ook altijd rustig in de buik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meisje/jongen Empty Re: meisje/jongen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum