Voorkeur jongen of meisje?
+29
Annemie
M@niek
Monnie
Phileine
duckie
Flip Fluitketel
loesje
smooch
Paper Crown
Parisienne
Jelin
Fearie
Koffieleut
Liadan
Mikki
Pussycat
sabje
pitbullgup
Bloem86
ProudMom
studiebol
koNijntje
blondje1313
Bruintje Beer
Tania
Susan
Mamsie
PapillonRose
Nana
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Voorkeur jongen of meisje?
Liadan schreef:Haha dat had ik ook en ik vind het nu ook steeds weer wennen met verschonen als er opeens in een straaltje naar boven wordt geplast .Hazeltje schreef:Nee, wij hebben beide geen voorkeur.
Al vraag ik me nu wel af of ik zou weten hoe het allemaal moet bij een jongetje
Hier ook, maar dan andersom. Moest er de eerste dagen even aan wennen dat het echt een meisje was.
Hier bij de 2e en 3e wel een lichte voorkeur voor een meisje gehad. leek me toch wel erg leuk, van beide 1.
Gast- Gast
De eerste maakte mij niet uit, het is een jongetje geworden en zou het nou toch wel leuk vinden als de 2e een meisje word, dan heb je van allebei wat, maar mocht het een jongetje worden, dan vind ik het ook superleuk.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
De eerste keer maakte het me niets uit, en ik kreeg een zoon. Toen ik zwanger was van de tweede wilde ik daarom graag nog een zoon, omdat ik dat kende en omdat ik daar al heel erg van genoot. En ik kreeg inderdaad weer een zoon.
Nu heb ik dus twee mannen, en mijn vriend heeft ook een zoontje uit een eerdere relatie. En omdat we allebei nog graag een kindje willen, hopen we dan wel een beetje op een meisje, voor de variatie maar nog een jochie erbij is natuurlijk net zo leuk.
Nu heb ik dus twee mannen, en mijn vriend heeft ook een zoontje uit een eerdere relatie. En omdat we allebei nog graag een kindje willen, hopen we dan wel een beetje op een meisje, voor de variatie maar nog een jochie erbij is natuurlijk net zo leuk.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je al gekeken want ik ben erg nieuwsgierig hierna!Susan schreef: ik zal morgen even kijken of ik er iets over kan vinden.
Gast- Gast
Een eeneiige (monozygote) tweeling ontstaat doordat er niet, zoals normaal gesproken, een enkel embryo ontstaat uit celdelingen van de bevruchte eicel, maar bij een van de eerste delingen twee losse groepjes cellen ontstaan die ieder uitgroeien tot een apart embryo.Purple schreef:Heb je al gekeken want ik ben erg nieuwsgierig hierna!Susan schreef: ik zal morgen even kijken of ik er iets over kan vinden.
Hierdoor ontstaan er twee individuen. Omdat het DNA van de embryo's precies gelijk is, doordat ze uit dezelfde bevruchte eicel komen, zijn deze individuen genetisch identiek aan elkaar. De twee personen van een eeneiige tweeling zijn dus ook bijna altijd van hetzelfde geslacht. Toch komt het in zeer uitzonderlijke gevallen voor dat een eeneiige tweeling van verschillend geslacht is. Meestal is dit het gevolg van de oneven splitsing van een zygote met het syndroom van Klinefelter (XXY). Dit resulteert in tweelingen waarvan een van de individuen een man is met een X- en een Y-chromosoom en de ander een vrouw met maar één X-chromosoom (XO) en dus lijdt aan het syndroom van Turner.
Gast- Gast
Mij zou het echt niks uitmaken. Zou met allebei gelukkig zijn.
Een vriendin van mij die was zwanger en ik dacht dat het een jongen zou worden. Ze wilde zelf heel graag een meisje en verder dacht iedereen in haar omgeving ook dat het een meisje zou worden. Toen kreeg ze dus te horen dat ze een jongen kreeg en is hier 2 maanden down van geweest Dat vind ik wel erg ver gaan.
Een vriendin van mij die was zwanger en ik dacht dat het een jongen zou worden. Ze wilde zelf heel graag een meisje en verder dacht iedereen in haar omgeving ook dat het een meisje zou worden. Toen kreeg ze dus te horen dat ze een jongen kreeg en is hier 2 maanden down van geweest Dat vind ik wel erg ver gaan.
Gast- Gast
Ik heb echt wel een voorkeur voor een meisje. Als ik mijzelf voor me zie als moeder dan zie ik een klein meisje voor me.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Toen ik zwanger was zei mijn eerste gevoel dat het een meisje zou worden. Ik moest toen wel heel even omschakelen dat het bij de 20 wkn echo een jongen werd. Maar vond en vind dat uiteindelijk ook heel erg leuk.
De kinderen waar ik veel op gepast heb toen ze nog klein waren (en nu nog steeds trouwens ), waren ook 2 jongens, dus dat kende ik al wel beter dan een meisje.
Ik zou voor een evt. 2e wel een voorkeur hebben voor een meisje. Lijkt me erg leuk om lekker te kunnen tutten. Al is het ook heerlijk om nu samen met mijn zoon te kunnen ravotten en te voetballen.
Mijn vriend zou ook het liefste een dochtertje willen.
De kinderen waar ik veel op gepast heb toen ze nog klein waren (en nu nog steeds trouwens ), waren ook 2 jongens, dus dat kende ik al wel beter dan een meisje.
Ik zou voor een evt. 2e wel een voorkeur hebben voor een meisje. Lijkt me erg leuk om lekker te kunnen tutten. Al is het ook heerlijk om nu samen met mijn zoon te kunnen ravotten en te voetballen.
Mijn vriend zou ook het liefste een dochtertje willen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
2CKC2 schreef:Ik heb geen kind en ben ook niet zwanger maar ik wil een meisje.
Mag toch..
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nee, ik had absoluut geen voorkeur, ik was al blij dat ik uberhaupt zwanger ben geworden! Voor een (hopelijk) evt. 2e kindje heb ik ook geen voorkeur. Het lijkt me allebei superleuk!
Gast- Gast
Bij Indy was ik er van overtuigd dat het een meisje zou zijn, ros wilde het graag weten zodat hij zou kunnen wennen aan een meisje...Nu we 2 meiden hebben is hij super blij met zijn dametje en bij de 3e zou hij graag een jongen willen maar is het weer een meid is hij ook erg blij. Ik zou graag een meisje willen en eigenlijk niet zozeer qua gevoel maar meer omdat heel veel mensen in de omgeving zeggen zou wel leuk zijn nu een keer een jongetje he!...en ik ben al gewoon blij dat we weer zwanger zijn.
liefs
liefs
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Voorkeur jongen /meisje?
» Voorkeur voor een meisje
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» meisje/jongen
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
» Voorkeur voor een meisje
» aha jongen en een meisje HUH dat de jongen dat het meisje ??
» meisje/jongen
» Zwanger van een jongen of meisje? (Testen)
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: