Baaltopic!
+18
Flippin' Bitch
Jeanette
RYW
Merai
luisa
Isis
SoGood
Lady4
Paper Crown
Possom
Prosecco
Shisha
Sarah1985
Rovine
Zonnetje
Okidoki
Middleme
nijntje4
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baaltopic!
Ahhwww balen Ekiaam, ik hoor er veel mensen over! Volgens mij heerst het..
Op de badkamervloer gaan liggen doe ik ook altijd als ik me niet goed voel worden, door de kou van de vloer blijf je er dan bij!
Hopen dat je je vandaag snel een beetje beter voelt, doe maar rustig aan!
Op de badkamervloer gaan liggen doe ik ook altijd als ik me niet goed voel worden, door de kou van de vloer blijf je er dan bij!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ahhwww balen Ekiaam, ik hoor er veel mensen over! Volgens mij heerst het..
Rustig aan doe ik zeker, heb morgen 1 daagse ehbo voor kinderen cursus (vakantieveilingen ) en zondag weer eens een fotoshoot, rest van de week ook druk dus vandaag maar weinig doen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal omdat een vriendin met mij graag een weekje op vakantie wil. Dat kost zo'n 1000 euro, terwijl ik net voor 1300 een week op vakantie ben geweest. Daarnaast ga ik in september mijn master doen en gaat dat 4000 euro kosten. Maar ik baal echt dat ik het geld niet heb om met haar mee te gaan
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik zou juist balen als ik me zo uit mijn tent had laten lokken en dat soort opmerkingen terug had gemaakt. Waarom mogen zij niet schelden en jij wel??? En al hadden ze een nokia en lolly's, wat is het belang van die toevoegingen?Jada schreef:Ik baal omdat ik me zojuist heb laten uitschelden.
Door kleine rotjochies van 12 die heel stoer buiten de supermarkt stonden te hangen met Blackberries en sigaretten.
Omdat ik geen gedag zei, was ik een kuthoer. Het enige wat ik terugzei was 'ga je moeder pesten, hoerenjong.'
Het liefst had ik ze een klap voor hun harses gegeven, maar ja, dan ben ik degene die weer fout zit.
Raad eens van welke komaf ze waren.....
Gast- Gast
Ik baal van mijn diarree aanvallen de hele tijd. Ik durf amper nog het huis uit. Dacht ik net dat het een beetje oke ging, ga ik onderweg, kon ik weer terug naar huis omdat ik weer moest. Ben van de week wel naar de dokter geweest hiervoor omdat het nu al ruim een jaar aanhoudt, maar kan pas over een maand bij een internist terecht. Dus baal best wel.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wat vervelend. Hoop dat ze iets vinden en je er weer vanaf komt.RioolSpook schreef:Ik baal van mijn diarree aanvallen de hele tijd. Ik durf amper nog het huis uit. Dacht ik net dat het een beetje oke ging, ga ik onderweg, kon ik weer terug naar huis omdat ik weer moest. Ben van de week wel naar de dokter geweest hiervoor omdat het nu al ruim een jaar aanhoudt, maar kan pas over een maand bij een internist terecht. Dus baal best wel.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: