Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic!

+18
Flippin' Bitch
Jeanette
RYW
Merai
luisa
Isis
SoGood
Lady4
Paper Crown
Possom
Prosecco
Shisha
Sarah1985
Rovine
Zonnetje
Okidoki
Middleme
nijntje4
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Baaltopic!  Empty Baaltopic!

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 5:56

Hoi,

Afgelopen zaterdag had ik netjes twee van de vier spiegeldelen opgehangen aan de muur in de slaapkamer. Dit had ik gedaan met Pattex dubbelzijdigplakband. Gisteren waarschuwde iemand al dat het niet zou houden, dat hij het ooit ook op die manier had gedaan, maar dat hij op een avond thuis kwam en dat alle spiegels op de grond lagen. Ik geloofde het niet zo, want er stond op dat het zelfs brievenbussen zou houden.

Kom ik net thuis. Ben nog aan het eten koken en wilde even mijn huispak aantrekken. Kom ik in de slaapkamer, ligt er dus een spiegeldeel in stukken op de grond. Dikke happen uit mijn laminaat. Mad Nu baal ik enorm dat ik gisteren niet gewoon gelijk de spiegels van de muur heb getrokken. En mag ik blij zijn dat ik ze nog niet alle vier had opgehangen. Grrrrr!

Morgen de meubelier maar even bellen of ze nog houtopvulling hebben in mijn kleur om de hap weg te werken. En de vier spiegels zijn nu drie geworden, het is geen ramp, want het is met drie ook goed genoeg. Maar ik baal wel! Muts die ik ook ben!

Jullie nog iets te balen vandaag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Baaltopic!  Empty Re: Baaltopic!

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 5:58

Oooh wat balen! Daar zou ik echt even van gaan gillen geloof ik (doe mee in het dagcafé Wink). Maar ik ken het gevoel... Ik doe soms ook dingen waarvoor anderen (of mijn intuïtie) me waarschuwen dat ze niet zo handig zijn en toch zet ik dan door. Om achteraf mezelf altijd weer voor m'n kop te slaan omdat ik zo eigenwijs was. Dat maakt het extra zuur...

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 di 31 mei 2011 - 6:10

Balen joh!

Ik baal vandaag omdat ik werk plus extra gedoe van mn collega kon opknappen die zei dat het af was. En omdat het huurhuizenaanbod momenteel echt kak is... Ik wil zo graag vanalles!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:12

Oh wat balen zeg. Ben je nu niet bang dat de rest ook valt? Ik baal omdat alles mis lijkt te gaan hier. Ik heb mijn arm ook flink verbrand aan de oven en het doet onwijs zeer. Was eergister al maar het is zo´n pijnlijke plek geworden... Kon gelukkig nog wel brandwondenpleisters vinden, heb er nu maar zo een opgedaan... Dat scheelt wel. Verder baal ik dat ik terug ben in NL. Ik was liever gebleven...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 6:25

Zusje schreef:Oh wat balen zeg. Ben je nu niet bang dat de rest ook valt?

Ik heb de andere spiegel gelijk van de wand gehaald. Ik haal binnenkort wel even wandkit. Dan weet ik zeker dat het er niet afvalt. Gewoon dom dat ik niet luister naar een ander. Eigen schuld, dikke bult.

Soms heb je dat hè. Dat alles verkeerd lijkt te gaan. En ik kan me voorstellen dat je liever was gebleven. Dat had ik in jouw geval ook wel gewild. Van wat ik heb gelezen dan iig. smile Sterkte met de brandwond!

Gast
Gast

Bericht  Middleme di 31 mei 2011 - 6:38

Ik baal ervan dat mijn enkelblessure (verrekte enkelbanden) weer terug is. En daarbij dat ik een leuke jongen niet durf te zeggen hoe ik over hem denk.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:01

Ik baal ontzettend van het feit dat ik een tijdelijk contract heb en mijn werkgever geen intentieverklaring wil verstrekken. En helaas heb je die toch echt nodig voor het verkrijgen van een hypotheek!

Via de woningbouw kan ik niet huren omdat ik boven een bepaalde norm zit die zij stellen, particulier huren is te duur voor mij alleen en nu heb ik dus eindelijk een koop appartement gevonden dat helemaal naar mijn zin is en dat ik nog kan betalen ook en dan wordt het me via een andere weg ontzettend moeilijk gemaakt!!!! Bleeeh... ik baal er echt van!! Evil or Very Mad
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:04

Da's balen Okidoki ! Wanneer kom je in aanmerking voor een vast contract? En waar had je een appartementje gezien?

Gast
Gast

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:11

Razz_ schreef:Da's balen Okidoki ! Wanneer kom je in aanmerking voor een vast contract? En waar had je een appartementje gezien?

Heb een jaarcontract. Helaas moet er op mijn werk een flink bedrag bezuinigd worden dit jaar en daardoor willen ze geen intentieverklaring geven omdat ze niet zeker weten of tijdelijke contracten verlengd gaan worden.

Het is een nieuwbouw appartement vlakbij waar ik nu woon (ook vlakbij de kerk), weet je dan waar ik bedoel?
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:17

Volgens mij wel. Waar eerste cafe het V. stond of niet? Maar klote dat je in die onzekerheid moet zitten zo. Zo weet je eigenlijk ook niet echt of je daar nog lang kan blijven werken toch?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje di 31 mei 2011 - 7:22

Ik baal ook omdat wij ons appartement willen verkopen en er hier in het complex 10 te koop staan in totaal. Verder hoopten we er nog een redelijke prijs voor te krijgen (sowieso wel verlies, dat hadden we ingecalculeerd), maar nu heeft de 10e persoon hem te koop gezet voor een belachelijk laag bedrag, terwijl de flat er netjes uit ziet. Zo trekken zij de prijzen enorm naar beneden, waardoor wij nog veel meer verlies gaan maken. Mad
We kunnen hier nog wel even blijven wonen, maar het is een 2 kamerappartement, dus we willen op den duur echt wat anders...

@Okidoki: ook erg balen voor jou van dat appartement!
@AngelBlueEyes: balen van die spiegel en je laminaat.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:25

Ja klopt, daar is het inderdaad. Ze zijn al begonnen met de bouw.

Het is balen om in die onzekerheid te zitten maar mijn leidinggevende wil wel echt haar best doen om mijn contract te verlengen. Het is alleen afwachten of ze toestemming krijgt van hogere hand. Maar dat is pas in februari aan de orde.

Het is gewoon frustrerend dat het zo moeilijk gemaakt wordt om op jezelf te gaan wonen. Ik baal er gewoon van dat mijn werkgever nu in de hand heeft of de koop wel of niet doorgaat... De vaste contracten liggen tegenwoordig niet voor het oprapen dus er zullen veel mensen zijn die tegen dit probleem aanlopen.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rovine di 31 mei 2011 - 7:28

Willen je ouders niet garant staan? Of zijn daar geen constructies mee?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:35

Nobucta schreef:Willen je ouders niet garant staan? Of zijn daar geen constructies mee?

Ja, dat willen ze wel. Ik heb het zelf liever niet maar als het niet anders kan dan is het natuurlijk een prima oplossing. Maar ik begreep van de tussenpersoon waar ik contact mee heb dat de banken dat tegenwoordig ook niet graag meer doen. Maar ik wil er zelf wel alles aan gaan doen om het voor elkaar te gaan krijgen. Ik heb nu een optie op het appartement dat ik zou willen kopen en als ik zeg dat ik het doe dan heb ik nog 3 maanden om de financiering rond te krijgen.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:37

Het is ook zo dat als mijn ouders garant staan dat ik geen gebruik kan maken van de NHG. En dat betekent weer dat je een hoger rentepercentage krijgt.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:38

Okidoki ik duim voor je! Zou super zijn als het dan toch nog door mag gaan.

ABE> balen zeg van je laminaat ook:( Hoop dat het goed opgelost wordt.

Zonnetje> ook balen zeg voor jullie van je huisje. Verlies lijden wil je niet natuurlijk Sad

Gast
Gast

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:40

Dank je Theedoosje! Ik hoop ook echt dat het door kan gaan. Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en dat huis al wel 100x ingericht!! Very Happy
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sarah1985 di 31 mei 2011 - 7:41

ik baal dat mijn werk zich niet gehouden heeft aan de betalingsregeling. En baal dat bedrijf waar mijn man voor werkt ook hun geld niet op tijd overmaken.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:43

Paris1985 -> Jullie hebben wel veel pech he met het ontvangen van jullie salarissen. Het lijkt me echt frustrerend als je zolang op je geld moet wachten! Sterkte ermee!
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:53

Okidoki schreef:Dank je Theedoosje! Ik hoop ook echt dat het door kan gaan. Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en dat huis al wel 100x ingericht!! Very Happy

Ja snap ik. En leuk is dat inrichten in je hoofd he Very Happy Ik ben wel erg benieuwd naar dat huisje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 7:57

Als het allemaal gaat lukken en ik het kan kopen dan komt er een housewarmingparty hoor!
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shisha di 31 mei 2011 - 8:00

Abe: Oh dat is echt balen! Maar ik ben ook zo eigenwijs hoor! maar gelukkig gaat dat tot nu toe steeds nog goed

Okidoki: Balen zeg! Maar het is opzich ook wel fijner om te weten of je ook echt een vast contract krijgt voordat je gaat kopen.

Paris: Moeten wachten op je geld is niet leuk! Raar dat ze zich niet aan de afspraken houden.

Ik baal omdat de badkamer nou nog steeds niet klaar is. De buurman zei vorige week dat alleen de verwarming nog geplaatst moet worden en dat zou in een avondje te doen zijn maar hij heeft nu al 3x achter elkaar afgezegt...
En zolang de badkamer nog niet klaar is kunnen wij ook niet zoveel omdat we moeten weten hoeveel we straks van het bouwdepot overhouden voor de rest.
En ik word moe van de zooi in huis.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:00

Okidoki schreef:Als het allemaal gaat lukken en ik het kan kopen dan komt er een housewarmingparty hoor!

Jeeej :P

Gast
Gast

Bericht  Okidoki di 31 mei 2011 - 8:08

Theedoosje schreef:
Okidoki schreef:Als het allemaal gaat lukken en ik het kan kopen dan komt er een housewarmingparty hoor!

Alleen daarvoor zou het toch al moeten lukken he! Wink
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:09

Okidoki schreef:
Theedoosje schreef:

Alleen daarvoor zou het toch al moeten lukken he! Wink

haha jaaa totaal mee eens Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven