Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

+23
Quet
Ugly Betty
luisa
Bosjesvrouw
Jelin
Paper Crown
Niekske
bolus26
mzcharlotte
Flip Fluitketel
Minx
Angela_1986
rapa nui
Tiara
Bruintje Beer
Ella
Juul
Miss G
silly-one
TGR
Middleme
Merai
Dennenappel
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft.. - Pagina 3 Empty Re: Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

Bericht  Bosjesvrouw wo 1 jun 2011 - 0:14

Hier doen ze ook meestal de ouders.
Ik ben in juli de getuige van mijn zus samen met m'n beppe.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft.. - Pagina 3 Empty Re: Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

Bericht  luisa wo 1 jun 2011 - 0:50

Wij zijn heel klein getrouwd. Mijn moeder was mijn getuige en mijn broer was de getuige van mijn man.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Juul wo 1 jun 2011 - 5:05

Niekske schreef:(Groot) ouders als getuige is bij ons niet gebruikelijk, een vriendin van me die een paar jaar geleden getrouwd is, wilde ook haar oma als getuige en dat mocht toen gewoon niet van de ambtenaar. Die zei dat het idee van een getuige was, dat het iemand is die jou nog je hele huwelijk kan bijstaan zeg maar, ofwel, iemand van ongeveer je eigen leeftijd. Ze heeft toen voor een vriendin gekozen. Wel apart dat het op sommige plekken gebruikelijk is, terwijl het hier niet eens mocht...

Woow, wat absurd! Ik had ook gelijk een andere ambtenaar gekozen. Hij had zijn eigen opvattingen gewoon voor zich moeten houden.
Het is zelfs nog in strijd met de wet Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Ugly Betty wo 1 jun 2011 - 5:27

Bij mij waren mijn ouders getuigen en van mijn man zijn ouders. Ik heb ook nagedacht over een vriendin en mijn zus, maar dat vond ik tegenover mijn broers niet echt kunnen... En daarbij heb ik een hele goede band met mijn ouders.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 8:56

mijn man had zijn stiefvader als getuige en ik had mijn zusje als getuige.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 6:40

Birgit schreef:@Mila: broer of zus als ceremoniemeester?
Ik ga al een vriendin vragen als ceremoniemeester, dus die optie valt af.

Gast
Gast

Bericht  Quet ma 6 jun 2011 - 6:53

Ik had mijn broer als getuige en mijn oma. Mijn oma had ik als getuige, omdat ze er altijd voor ons geweest is toen wij klein waren. Ze was helemaal vereerd toen ik haar vroeg als getuige, ze had het totaal niet verwacht, maar vond mijn gedachte wel erg mooi. Ze was ook erg ziek tijdens de bruiloft, maar is wel gekomen (met rolstoel), omdat ze het absoluut niet wilde missen.

Mijn broer had ik als getuige, omdat het mijn grote broer is. Mijn jongere broertje vond het ook absoluut geen probleem dat ik hem niet had gevraagd. Hij vond het juist leuk dat ik mijn oma had gevraagd als tweede getuige!
Quet
Quet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 1:10

Ik heb mijn broer en mijn zus als getuigen gevraagd.
Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is waarom..

En als onze trouwambtenaar met zo'n belachelijk argument zou komen, zou ik hem serieus of in zijn gezicht uitlachen of deze eigenwijze drol een flinke hoek tegen zijn kop geven.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 13 jun 2011 - 3:54

Ik heb als getuige m'n ouders. Mijn verloofde heeft zijn vader en zijn zus, z'n stiefmoeder is de fotograaf kan we er met de mini ceremonie er ook bij zijn!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Blond ma 13 jun 2011 - 4:06

Ik zou zeker mijn moeder vragen en daarnaast denk ik mijn zusje of een vriendin.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  SarahKey ma 13 jun 2011 - 19:18

Bij mij waren mijn moeder en broer mijn getuigen. Mijn vader is overleden en ik heb alleen een broer. Was snel gekozen.

Mijn schoonouders waren getuigen van mijn man.

Voor vrienden hebben wij niet gekozen, puur omdat je ouders je hele leven je al kennen en vrienden kun je makkelijker kwijt raken als je ouders.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:48

Ik denk mijn middelste zus en een goede vriendin van mijn vriend die nu ook een hele goede vriendin van mij is geworden.

Gast
Gast

Bericht  Buddha88 vr 17 jun 2011 - 21:42

Ik denk tegen die tijd, mijn beide broer(tjes). Maar als die ene zijn gedrag echt niet gaat verbeteren dan worden het mijn beste twee vriendinnen denk ik. Mijn ouders worden het sowieso niet.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 21:47

Onze beide ouders waren getuigen.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 18 jun 2011 - 0:28

SarahKey schreef:Voor vrienden hebben wij niet gekozen, puur omdat je ouders je hele leven je al kennen en vrienden kun je makkelijker kwijt raken als je ouders.

Ik snap je redenatie, maar die vlieger gaat niet in elke familie op Wink

Wij hebben juist voor deze vrienden gekozen omdat zij het al zeker een aantal jaartjes uithouden met ons. Bovendien hadden wij geen zin in de complexiteit (in onze familie) van 'waarom zij wel en hij niet', en andersom.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: