Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

+23
Quet
Ugly Betty
luisa
Bosjesvrouw
Jelin
Paper Crown
Niekske
bolus26
mzcharlotte
Flip Fluitketel
Minx
Angela_1986
rapa nui
Tiara
Bruintje Beer
Ella
Juul
Miss G
silly-one
TGR
Middleme
Merai
Dennenappel
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft.. Empty Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:45

.. en waarom heb je voor die mensen gekozen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft.. Empty Re: Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 3:22

Ik ben niet getrouwd maar was wel getuige van mijn zus (samen met mijn moeder)..

Zij zijn heel klein getrouwd (alleen mijn ouders en ik en mijn vriend, en zijn ouders en zus en haar vriend).

Gast
Gast

Wie waren jouw getuigen op de bruiloft.. Empty Re: Wie waren jouw getuigen op de bruiloft..

Bericht  Dennenappel di 31 mei 2011 - 3:48

Ik ben nog niet getrouwd, maar als ik ga trouwen kies ik mijn beste vriendin en mijn broer al getuige.

Met mijn vriendin heb ik het al jaren terug afgesproken. Ze is zo een goede vriendin van mij, dat ik haar er echt bij wil hebben.
Mijn broer al getuige, omdat hij ook wel speciaal voor mij is en hij het ook erg goed kan vinden met mijn vriend. Alleen weet ik niet of mijn andere zussen en broers zich hierdoor gepasseerd voelen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Merai di 31 mei 2011 - 3:58

Ik ben ook nog niet getrouwd maar ben wel getuige geweest op de bruiloft van mijn beste vriendin (ik gebruik die term eigenlijk nooit maar we zijn al sinds de kleuterklas bevriend en ze is me heel erg dierbaar Wink ) . Zij zal ook mijn getuige zijn wanneer ik trouw. Waarschijnlijk doen we allebei een getuige, maar als we er twee doen komt mijn vader erbij denk ik.

Laatst aangepast door Merai op di 31 mei 2011 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Middleme di 31 mei 2011 - 4:00

Ik ben in september getuige bij de bruiloft van mijn zus, zij heeft naast mij ook haar beste vriendin gevraagd.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:10

Ik was getuige van m'n vader's (tweede) bruiloft. Dat vond ik heel bijzonder.

Ik vraag waarschijnlijk m'n broer en zus, lijkt me het meest logisch. Tenzij ik m'n toekomstige vriend via een vriendin leer kennen ofzo, dan wordt zij het *dus Fauve, als jij nog een leuke vrijgezelle man weet en 'm aan me koppelt, wordt je m'n getuige*. Of wat ook wel bijzonder is, is je schoonzus/zwager vragen. Dus je toekomstige man vraagt jouw broer of zus, en jij vraagt je schoonzus/zwager. Net weer even wat anders, en heeft ook wel een mooie gedachte van verbintenis.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 4:11

Ik denk dat ik dan mijn zusjes zou vragen. Dit om gezeur onder vriendinnen te voorkomen Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:11

Is het eigenlijk normaal om er 2 te kiezen? Of wordt er ook wel eens 1 of meer gekozen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:13

En ik heb sowieso een lief bruidsmeisje Very Happy

Ik dacht dat het in NL gewoonlijk was om 2 getuigen te kiezen. Die moeten dan ook ondertekenen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:16

Hahahahaha marin! Ik zal mijn best doen :P

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 31 mei 2011 - 4:16

Ik ben niet getrouwd, maar mijn zussen wel en die hadden alle twee maar 1 getuigen. Mijn broer en zus. Het is dus niet heel raar om maar 1 getuigen te hebben.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Miss G di 31 mei 2011 - 4:16

Ikzelf heb voor mijn jongste zusje en mijn beste vriendin gekozen. Mijn vriend heeft mijn andere zus en een van zijn zussen gevraagd.
Mijn zus vond het eerst raar dat ze de getuige word van mn vriend (ze dacht dat ik haar niet wilde), maar nu vind ze het helemaal geweldig smile
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:17

silly-one schreef:Ik ben niet getrouwd, maar mijn zussen wel en die hadden alle twee maar 1 getuigen. Mijn broer en zus. Het is dus niet heel raar om maar 1 getuigen te hebben.

Vond je het niet jammer dat jij niet gekozen bent?

Gast
Gast

Bericht  silly-one di 31 mei 2011 - 4:20

Nadeel van 4 kinderen hebben thuis. Mijn oudste zus heeft het wel zo geregeld dat ze het rijtje afgaat ( plus haar tweelingbroer was getuigen dus voor ons heel logisch). Ik ben nu peettante van één van haar kinderen.
Bij mijn andere zus kreeg ik ook een taak, de ringen komen brengen. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant het is maar een rol, maar verder stelt het ook niet veel voor. Ik zorgde wel dat het wijn goed vloeide.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:20

Ik vind het trouwens wel lastig, ik ben 1 keer zelf getuige geweest en nu heb ik het dus het idee dat ik haar later "terug" moet vragen, terwijl ik dat misschien niet wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:25

Fauve schreef:Ik vind het trouwens wel lastig, ik ben 1 keer zelf getuige geweest en nu heb ik het dus het idee dat ik haar later "terug" moet vragen, terwijl ik dat misschien niet wil.

Pff ja dat lijkt me vervelend als zij dat zou verwachten. Ik zou je er niet door laten weerhouden om iemand anders te kiezen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:25

Ik heb voor mijn beste vriendin gekozen die ik al vanaf m'n achtste ken. Gewoon omdat ze buiten mijn familie en man het dichtste bij me staat. Ook geen seconde over getwijfeld verder.

Mijn man koos ook voor z'n beste vriend, zij kennen elkaar ook al vanaf de middelbare school.

Gast
Gast

Bericht  Juul di 31 mei 2011 - 4:32

Ik heb als getuigen mijn beste vriendin en mijn nichtje gevraagd. Beide zijn ze mij erg dierbaar.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Ella di 31 mei 2011 - 4:35

Mijn ouders waren mijn getuigen. Ik vond dat wel logisch eigenlijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:38

Mijn ouders waren mijn getuigen, omdat zij mij al mijn hele leven kennen en toen leek mij dat reden genoeg. Mijn man had ook zijn ouders als getuigen trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:41

Yvette schreef:Mijn ouders waren mijn getuigen. Ik vond dat wel logisch eigenlijk

Wat grappig, ik heb daar juist weer nog nooit van gehoord. Wel mooi overigens.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:43

Vandaar mijn vraag, ben wel benieuwd hoe andere mensen daarover denken Very Happy

Ik zei vroeger altijd zus + beste vriendin, maar eigenlijk spreek ik de laatste niet zo onwijs veel dat ze 'belangrijker' is dan bv. mijn zusje. Maar aan de andere kant het idee om je ouders als getuigen te hebben is ook wel heel mooi.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer di 31 mei 2011 - 4:44

Mijn moeder en mijn tweelingzus waren mijn getuigen. Waarom omdat ik een hele hechte band met hun heb en ze daarom als getuige wilde.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:46

Oh ik heb ook nog nooit iemand gehoord die zijn ouders als getuigen had!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 4:51

Ik zou voor mijn ouders kiezen. Dit is voor mij eigenlijk ook heel logisch.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: