Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Getuigen: vragenlijstje

+8
juf_1984
Niekske
Inge
aniet
Miss G
Mamasapje
mzcharlotte
RedRose
12 plaatsers

Ga naar beneden

Getuigen: vragenlijstje Empty Getuigen: vragenlijstje

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:38

Ik ben nog niet gevraagd, maar naar aanleiding van een gesprek van de week ben ik verder gaan nadenken over wie ik als getuigen zou willen hebben op mijn bruiloft. Een persoon staat voor mij alvast en dat gaat mijn zus worden. Bij vrienden had ik gezien dat ze beide maar een getuige hadden en dat leek mij ook wel wat. Maar mijn vriend noemde van de week op eens twee mensen die hij graag als getuigen zou willen hebben (tot hiervoor wist hij dit nog niet, blijkbaar heeft hij er over nagedacht de afgelopen tijd Very Happy) maar goed dat zou betekenen dat ik er nog een getuige bij zou moet hebben, want wil wel beide even veel getuigen hebben. Mijn tweede getuige zou dan waarschijnlijk mijn broertje worden. Maar goed alles staat nog open en ik moet eerst maar gevraagd worden, maar daarom vroeg ik mij het volgende af...

- Had/heb je een of twee getuigen per persoon?
- Wie waren/zijn jou getuigen en waarom heb je voor deze persoon/personen gekozen?
- Hoe heb/ga jij je getuigen vragen om te getuigen jullie bruiloft?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Getuigen: vragenlijstje Empty Re: Getuigen: vragenlijstje

Bericht  RedRose di 8 maa 2011 - 5:43

hoi hoi,
Bij ons een beetje hetzelfde 'probleem'.
Ik weet al wie ik wil vragen, mijn 2 zussen. Mijn vriend wil graag zijn oma. Maar omdat ik er 2 heb wil hij er ook nog 1 bij. Dat wordt zijn zus.
Wij gaan het morgenavond aan iedereen vertellen en de getuigen vragen. We hebben een kaartje gemaakt met een foto van het aanzoek en de huwelijksdatum. Dan vragen we aan de getuigen of ze getuigen willen zijn.
Mijn zussen bel ik gewoon op, die wonen wat verder.

Ik ben net afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd, dus stuiter heel het huis door bounce haha
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:47

RedRose schreef:hoi hoi,
Ik weet al wie ik wil vragen, mijn 2 zussen. Mijn vriend wil graag zijn oma. Maar omdat ik er 2 heb wil hij er ook nog 1 bij. Dat wordt zijn zus.
Wij gaan het morgenavond aan iedereen vertellen en de getuigen vragen. We hebben een kaartje gemaakt met een foto van het aanzoek en de huwelijksdatum. Dan vragen we aan de getuigen of ze getuigen willen zijn.

Ik ben net afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd, dus stuiter heel het huis door bounce haha

Ik had je verhaal inderdaad gelezen in het trouwtopic, maar ja mag daar nog niet mee praten hé Wink
Echt super romantisch! Heel veel plezier met de getuigen vragen, snap helemaal dat je staat te stuiteren bounce

Gast
Gast

Bericht  RedRose di 8 maa 2011 - 5:52

Mila schreef:

Ik had je verhaal inderdaad gelezen in het trouwtopic, maar ja mag daar nog niet mee praten hé Wink
Echt super romantisch! Heel veel plezier met de getuigen vragen, snap helemaal dat je staat te stuiteren bounce

haha.. nou hopelijk kan je er snel een keer bijkomen!! Hebben jullie serieuze plannen of is het nu alleen nog fantaseren en dromen?
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Bericht  mzcharlotte di 8 maa 2011 - 6:14

We hebben gekozen voor vrienden (geen familieleden), we hebben ieder 2 getuigen omdat dat gewoon werkte.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:15

2 per persoon, vriend wilde niet tussen zijn broer en zus kiezen en toen wilde ik er ook graag 2
- Wie waren/zijn jou getuigen en waarom heb je voor deze persoon/personen gekozen?
Bij mij: mijn broer en een nicht van me. Bij hem: broer en zus
Broer gevraagd toen ik hem voor het eten uit had genodigd, bij mijn nicht zijn we op visite geweest

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje di 8 maa 2011 - 6:41

1 per persoon
Beide moeders. Ik wilde ook wel graag mijn 2 zusjes, maar mijn vriend wilde per se zijn moeder alleen. Hij heeft ook wel een zusje maar daar niet zo'n sterke band mee. Ik heb daarom gekozen om ook alleen mijn moeder te kiezen, anders heb ik 3 getuigen en hij 1.. Ook zo oneerlijk he? haha.. hij vond het prima als ik dat zou willen, maar ik vind het tegenover zijn zusje niet zo netjes. Mijn zusjes helpen nu met mijn haar en kleding enzo..!
We hebben beide persoonlijk gevraagd toen we op visite gingen...
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 6:55

AHH ik wil getuigen zijn!!! Very Happy Gelukkig gaat Leaf ooit trouwen, ik word haar getuigen Very Happy En blijkbaar ook bruidsmeisje met een Sugar Lee Hooper jurk aan maar daar praten we nog over....

Gast
Gast

Bericht  Miss G di 8 maa 2011 - 7:19

Wij nemen ieder 2 getuigen. Mijn vriend heeft 1 van zijn zussen gevraagd en mijn middelste zusje. Mij moeder vond dit nogal raar want volgens haar zou je je eigen broers/zussen moeten kiezen maarja. Hij heeft zoiets met die andere heeft ie niet meer zoveel en mijn zus ziet ie meer als zijn zus dan zijn eigen.
Mijn getuigen zijn mijn jongste zusje en beste vriendin. Deze keuze vind ik het beste want niemand voelt zich gepasseerd (misschien zijn andere zus).
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 9:36

RedRose schreef:
Mila schreef:

haha.. nou hopelijk kan je er snel een keer bijkomen!! Hebben jullie serieuze plannen of is het nu alleen nog fantaseren en dromen?
Er zijn wel 'serieuze' plannen, maar deze worden pas echt serieus als ik gevraagd ben haha, dus tot die tijd lekker er over dromen de kans is groot dat er dit jaar een aanzoek komt

Gast
Gast

Bericht  aniet di 8 maa 2011 - 9:44

smile

Laatst aangepast door aniet op di 15 maa 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge di 8 maa 2011 - 10:09

Mijn beste vriendin wordt mijn getuige en verder twijfel ik tussen mijn vader en moeder, maar wil eigenlijk niet kiezen tussen hun 2. Mijn moeder heeft al laten vallen dat ze het een eer zou vinden als ik mijn vader zou vragen.
Mijn vriend weet nog niet precies wie hij vraagt.

Mijn beste vriendin wilde ik op een leuke manier het vragen maar was er nog niet uit hoe, maar toen was ik bij haar en hadden we zo'n serieus en mooi gesprek dat het er uit floepte. Ze was helemaal in tranen smile
Voor mijn vader heb ik alvast een gedicht in gedachte die ik aan hem wil geven.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Niekske wo 9 maa 2011 - 22:37

Toen een vriendin van me een paar jaar geleden trouwde, wilde ze ook haar oma als getuige. Dat mocht toen niet, omdat het idee achter de getuige is, dat het iemand is die je nog je hele leven kan 'bijstaan'. Een collega van me wilde vorig jaar ook haar moeder als getuige, dat is ook nog veranderd om dezelfde reden. Daarbij hebben de ouders natuurlijk best al een belangrijke rol in de bruiloft...

Ik ben dit voorjaar zelf getuige bij een vriendin van me, samen met haar broertje. Ze heeft me gevraagd toen we een avondje uit eten waren met zijn tweetjes. Ik had toen al wel een vermoeden dat ze me ging vragen, ik heb er echt zin in!

Ik zou zelf ook twee getuigen willen op mijn bruiloft, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb een broertje en een zusje, dus het zou heel makkelijk kunnen zijn, maar ik heb met mijn broertje een veel betere band dan met mijn zusje. Ik zou liever mijn broertje en een goede vriendin vragen, maar dat zou mijn zusje absoluut niet kunnen waarderen... een vriendin van me die volgend jaar trouwt (ja om me heen gaat iedereen trouwen...Wink) heeft twee broertjes en zij heeft ook maar één broertje gevraagd en een vriendin. De 'afgewezen' broer wordt ceremoniemeester, en begreep haar keuze gelukkig, maar ze viond het zelf wel heel moeilijk. Hebben jullie daar ervaring mee toevallig?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 0:20

- Had je een of twee getuigen per persoon? Wij hadden 2 getuigen per persoon.
- Wie waren jouw getuigen en waarom heb je voor deze personen gekozen? Allebei onze ouders, gewoon omdat die heel belangrijk voor ons zijn.
- Hoe heb jij je getuigen gevraagd om getuige te zijn op jullie bruiloft? Gewoon gevraagd "Willen jullie mijn getuige zijn?"

Gast
Gast

Bericht  juf_1984 do 10 maa 2011 - 0:50

Had je een of twee getuigen per persoon? Mijn vriend en ik hebben allebei 2 getuigen gekozen.
- Wie waren jouw getuigen en waarom heb je voor deze personen gekozen? Ik heb voor mijn ouders gekozen,ze zijn heel speciaal voor me en we hebben een hele hechte band. Mijn vriend heeft zijn twee beste vrienden gevraagd. Heel leuk :-)
- Hoe heb jij je getuigen gevraagd om getuige te zijn op jullie bruiloft? Mijn ouders waren bij het aanzoek van mijn vriend, we zijn toen gelijk in ondertrouw gegaan en daar op het gemeentehuis heb ik het gevraagd. Mijn vriend is persoonlijk naar de vrienden toe gegaan en heeft ze het toen gevraagd.
juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Dawn di 15 maa 2011 - 6:29

Mila schreef:

Wij hebben allebei 2 personen

Voor mij: Mijn moeder en mijn broer, waarom? Omdat ik heel veel van ze hou en ik zeker weet dat zij voor altijd in mijn leven zullen zijn (is met vrienden soms anders) en altijd zullen helpen wanneer er moeilijkheden zijn in het huwelijk.
Voor hem: Zijn broer en zijn beste vriend (hij heeft ze geloof ik aan de telefoon gevraagd)

Mijn moeder bij het passen van de trouwjurk en mijn broer bij een etentje
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 22:26

een, allebij onze zus/zusje

Deze personen staan het dichtst bij ons naast onze ouders en we wisten niet wie we anders moesten vragen :p

Ik heb het gewoon gevraagd, maar misschien had ik het moment wat leuker kunnen maken door middel van een puzzel ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Tiara di 15 maa 2011 - 22:46

Alle 2 hadden we 2.

We hadden beide een van onze ouders en onze beste vriend/vriendin. Dit omdat deze personen veel voor ons betekenen.

Ik heb het gewoon gevraagd.

Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Ella wo 16 maa 2011 - 6:13

2 per persoon

Mijn ouders, ik vond dat een logische keus

Ik heb dat gedaan doormiddel van een verhaal/gedichtje met een roos
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  samantjuh89 wo 16 maa 2011 - 7:55

- Had je een of twee getuigen per persoon?
Wij hadden 2 getuigen per persoon (4 totaal)
- Wie waren jou getuigen en waarom heb je voor deze persoon/personen gekozen?
Mijn getuigen waren mijn vader en mijn zusje, omdat we een hechte band hebben en in 2010 een (toch wel) naar jaar hebben gehad. (m'n moeder en opa zijn allebei overleden). Mijn man heeft zijn 2 broers gevraagd.
- Hoe heb jij je getuigen vragen om te getuigen jullie bruiloft?
Mijn vader en zusje wonen ongeveer een uurtje van ons vandaan. Ik heb heel droog aan mijn zusje gevraagd of ze mijn getuige wou zijn áls ik ging trouwen. En toen vroeg zij verbaast: "Ga je trouwen dan?" Ik: "Jaaaaaa"!!!
Ze was sprakeloos en heel blij en ook heel vereerd dat ik haar had gevraagd. Mijn vader heb ik ook telefonisch gevraagd en die was ook heel vereerd.
Mijn schoonbroers wonen hier 10 en 15 min vandaan, en daar zijn we langsgegaan.
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud