Band met schoonouders
+36
SoezieQ
Triesje1983
Highway
Winegum
Polly
Live Laugh Love
Sterre
Sunny87
SparklingEyes
Rouxxxe
SoGood
Arwyn
love
joyce0606
Snoes
Suus
Tania
Lindsya
Shy
Try
Parisienne
mzcharlotte
Mamsie
Silver
Roxi3
Bosjesvrouw
*Lookie*
Zonnetje
studiebol
minoessepoes
Sarah1985
Effie_O
_DoI
Caroow
Zwoesj
smooch
40 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Band met schoonouders
Mijn schoonouders zijn echt heel lief, we wonen wat verder van ze vandaan
maar band is gewoon goed
maar band is gewoon goed
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan het prima vinden met mijn schoonouders. M'n schoonvader is wel van de droge humor, m'n schoonmoeder is iets serieuzer. Ook de enige vrouw met 4 mannen en dat kun je soms wel aan haar merken, haha. Ze was ook maar wat blij toen ze een schoondochter kreeg, haha
Zijn ouders en ik zullen nooit beste vrienden worden of zo, niet dat ik met mijn schoonmoeder de stad in ga of zo, haha, maar als we op bezoek gaan is het altijd wel gezellig!
Zijn ouders en ik zullen nooit beste vrienden worden of zo, niet dat ik met mijn schoonmoeder de stad in ga of zo, haha, maar als we op bezoek gaan is het altijd wel gezellig!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan het met mijn schoonouders goed vinden, maar de vriendin van mijn vader is nou echt een stom kutwijf.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik kan het met mijn schoonouders goed vinden, maar de vriendin van mijn vader is nou echt een stomkutwijf.
Oh, sorry ik dacht dat scheldwoorden afgeschermd werden..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
De band met mijn schoonouders is prima. Ze zijn aardig en ik voel me op m'n gemak bij ze.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
'Vroeger' had ik heel erg kunnen klagen over mijn (ex) schoonouders. Eerste paar was alcoholist - eerste - klas met alle gevolgen van dien, het tweede paar was über schijnheilig: tegen mij poeslief doen, maar dan via mijn ex horen dat ik niet goed genoeg was, dat ik saai was, dat ik niet bij hem paste en uiteindelijk heeft hij het, na een gesprek met zijn moeder met mij uitgemaakt --> mama's kindje die niet zijn eigen keus kon maken..
Nu heb ik echt mazzel! Onwijs lieve schoonouders, nemen geen blad voor de mond en zeggen dus waar het op staat: dat is soms even hard, maar ze zijn wel eerlijk. Ik ben al een paar keer met mijn schoonmoeder wezen winkelen, naar het theater geweest en kan altijd langskomen als er iets is. Ze staan altijd klaar om op N. te passen als er nood aan de man is, toen mijn oom was overleden hebben ze vrij genomen om op te passen. Ok, tuurlijk zijn er dingen waar van ik denk hmmm, maar 't zijn schatten!
Bof maar met ze!
SE
Nu heb ik echt mazzel! Onwijs lieve schoonouders, nemen geen blad voor de mond en zeggen dus waar het op staat: dat is soms even hard, maar ze zijn wel eerlijk. Ik ben al een paar keer met mijn schoonmoeder wezen winkelen, naar het theater geweest en kan altijd langskomen als er iets is. Ze staan altijd klaar om op N. te passen als er nood aan de man is, toen mijn oom was overleden hebben ze vrij genomen om op te passen. Ok, tuurlijk zijn er dingen waar van ik denk hmmm, maar 't zijn schatten!
Bof maar met ze!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Tja ik heb een redelijke band met mijn schoonfam.
Afgelopen jaar was een vreselijk jaar waardoor ik me ben gaan terug trekken puur uit zelfbescherming.
Dus de band is nu vooral opperlakkig vanuit mij gezien. Ook vanuit men schoonzus gezien maar das een heel verhaal.
Mijn man heeft daar minder last van gelukkig.
Zowieso is de fam van mijn man er 1 om een boek over te schrijven en heeft mijn man daar best wat aan over gehouden qua omgang.
Andersom heb ik ook zo'n moeder waar een boek over te schrijven is maar zij geeft ons veel liefde.
Afgelopen jaar was een vreselijk jaar waardoor ik me ben gaan terug trekken puur uit zelfbescherming.
Dus de band is nu vooral opperlakkig vanuit mij gezien. Ook vanuit men schoonzus gezien maar das een heel verhaal.
Mijn man heeft daar minder last van gelukkig.
Zowieso is de fam van mijn man er 1 om een boek over te schrijven en heeft mijn man daar best wat aan over gehouden qua omgang.
Andersom heb ik ook zo'n moeder waar een boek over te schrijven is maar zij geeft ons veel liefde.
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Mwhaa. Laat ik zo zeggen: ik zou ze niet uitkiezen. Maar als ik in mijn achterhoofd houd dat ze het goed bedoelen, is het uit te houden. Mijn hobby is het niet om er heen te gaan, maar ik ga wel en meestal maak ik er gewoon wat leuks van.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
smooch schreef:Mijn schoonmoeder is wel echt een aansteller en staat graag in het middelpunt en denkt dat ze nog 20 is en wilt graag beste vriendinnen zijn met haar 18 jarige dochter.
Ja soms is ze echt irritant, dat vindt mijn vriend ook.
Mijn zwager is een leuke jongen alleen vindt het zonde dat hij leeft op de manier dat hij nu leeft. En mijn schoonzusje die is erg vervelend en verwend aan het worden (dankzij haar moeder), geen leuke meid. Haar broers vinden haar gedrag op dit moment ook erg irritant.
Dit had ik kunnen zeggen..
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben erg benieuwd naar de ouders van mijn vriend, het zal nog wel even duren voordat ik ze ga zien. Ik ben maar alvast begonnen met het leren van hun taal, zodat we in ieder geval kunnen kletsen als ik er dan eenmaal ben.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Sterre schreef:Mwhaa. Laat ik zo zeggen: ik zou ze niet uitkiezen. Maar als ik in mijn achterhoofd houd dat ze het goed bedoelen, is het uit te houden. Mijn hobby is het niet om er heen te gaan, maar ik ga wel en meestal maak ik er gewoon wat leuks van.
Alsof ik het zelf had kunnen zeggen! Mijn schoonvader leeft niet meer, maar heb ik wel gekend. Ik kreeg weinig hoogte van hem, maar ik vond hem wel een aardige man. Mijn schoonmoeder daarentegen maakt soms behoorlijk kwetsende opmerkingen (in mijn ogen), maar ze bedoelt het vaak wel goed. Verder is ze erg bezorgd om haar zoon, en zou ze denk ik het liefste zien dat hij nog thuis zou wonen. En ze zeurt zo vaak over vanalles en nog wat Bleg.
Maar goed, ik ga altijd mee en ik laat me altijd van mijn goede kant zien, anders laat ik me ook zo kennen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn schoonouders zijn tof, ze zijn gescheiden maar zijn beiden zo leuk (ook nog als ze samen zijn). Ik heb een erg slecht contact met mijn eigen ouders en beide schoonouders hebben hier zo hun mening over en uitten dit ook; maar juist heel prettig. Toevallig kom ik net bij mijn schoonmoeder vandaan die me te eten vroeg omdat mijn vriend in het buitenland is; we hebben een superleuke avond gehad; over van alles en nog wat gekletst maar ook over de moeilijke dingen in mijn leven; ze heeft goed advies maar durft het ook te zeggen als ze vind dat ik iets anders had moeten aanpakken. Echt fijn. Met mijn schoonvader is het ook altijd gezellig; het is een af en toe moeilijke man om mee te praten en waar ook moeilijk hoogte van te krijgen is (heel eigenwijs, maar met veel humor) Maar ik weet dat hij me een leuke meid vind. (hij zegt me altijd 'hee meissie' en geeft dan een knuffel)
Ik heb het getroffen
Ik heb het getroffen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb hele lieve schoonouders.
Ze doen echt alles voor ons, waar ze kunnen, dus dat is erg fijn. Andersom is dat netzo uiteraard.
Wel zitten ze een beetje in een dal met zijn tweetjes, wat af en toe een soort van negatieve sfeer geeft, waardoor ik me dan even niet echt op mijn gemak voel, maar voor de rest ga ik er heel erg graag naartoe. Ik heb het echt getroffen met mijn schoonouders. Ik kan er ook gewoon echt mijzelf zijn...
Ze doen echt alles voor ons, waar ze kunnen, dus dat is erg fijn. Andersom is dat netzo uiteraard.
Wel zitten ze een beetje in een dal met zijn tweetjes, wat af en toe een soort van negatieve sfeer geeft, waardoor ik me dan even niet echt op mijn gemak voel, maar voor de rest ga ik er heel erg graag naartoe. Ik heb het echt getroffen met mijn schoonouders. Ik kan er ook gewoon echt mijzelf zijn...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn schoonouders zijn echt schatten van mensen, en doen alles voor ons.
Ik kan met ze lachen, serieus met ze praten, echt alles!
Ik kan met ze lachen, serieus met ze praten, echt alles!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb zulke lieve schoonouders! Echt geweldig.
We gaan verhuizen naar de stad waar zij ook wonen en ik kan eigenlijk niet wachten. :-)
We gaan verhuizen naar de stad waar zij ook wonen en ik kan eigenlijk niet wachten. :-)
Gast- Gast
Ik heb hele lieve schoonouders.. Met m'n schoonvader heb ik niet zo heel veel want hij werkt in het buitenland en is weinig thuis.. Maar m'n schoonmoeder is heel gezellig.. Ze komt hier altijd 1 dag in de week en dan doen we altijd wat leuks.. Ze blijft altijd eten.
Even goed blijft ze m'n schoonmoeder. Kan nooit tippen aan m'n eigen moeder natuurlijk. Maar ik heb het wel getroffen als ik zo de verhalen wel eens hoor of lees....
Even goed blijft ze m'n schoonmoeder. Kan nooit tippen aan m'n eigen moeder natuurlijk. Maar ik heb het wel getroffen als ik zo de verhalen wel eens hoor of lees....
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Ik heb geen goede band met mijn schoonouders.Zijn ook niet mijn type mensen...
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
ik zou dit echt noooooit tegen mn vriend durven te zeggen..... maar ik heb echt zo'n heimwee naar mijn ex-schoonouders!! die waren leuk,gezellig, open, grappig....gewon van die mensen waar je je meteen thuisvoelt....
mn schoonouders nu....denken dat ze alles beter weten, zo ook als ze hier op visite komen, in mijn eigen huis...kraken ze alles af wat we doen...
we gaan niet zo vaak bij ze langs...omat ik overdag werk en mn vriend s avonds, dus we zien elkaar al amper, en op die 1 avond in de week dat we samen vrij zijn, hebben we vaak geen zin om op visite te gaan....
en elke keer als we er dan zijn, wacht zn moeder tot mn vriend naar de wc is ofzo, en begint dan tegen mij....waarom we nooit langskomen, nooit bellen etc..... altijd op t moment dat hij weg is, dus dan sta ik weer met mn bek vol tanden......
dus ja wat mij betreft....ruil ik mn huidige schoonouders graag in voor mn ex schoonouders....
mn schoonouders nu....denken dat ze alles beter weten, zo ook als ze hier op visite komen, in mijn eigen huis...kraken ze alles af wat we doen...
we gaan niet zo vaak bij ze langs...omat ik overdag werk en mn vriend s avonds, dus we zien elkaar al amper, en op die 1 avond in de week dat we samen vrij zijn, hebben we vaak geen zin om op visite te gaan....
en elke keer als we er dan zijn, wacht zn moeder tot mn vriend naar de wc is ofzo, en begint dan tegen mij....waarom we nooit langskomen, nooit bellen etc..... altijd op t moment dat hij weg is, dus dan sta ik weer met mn bek vol tanden......
dus ja wat mij betreft....ruil ik mn huidige schoonouders graag in voor mn ex schoonouders....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
De band die ik heb met mijn schoonouders is niet echt oke, maar dat komt omdat er sinds wij met elkaar gaan ook heel veel is gebeurd. maar hopelijk komt dat goed.
annetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10
Af en toe hebben we wel wat stubbelingen gehad door de jaren heen. Ze geven graag hun mening en adviezen over ons leven en dat is nou net iets waar ik helemaal de kriebels van krijg. Maar als het erop aankomt, zijn ze er echt voor ons en ondanks de irritaties ben ik toch wel heel blij met ze.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ouders of schoonouders?
» Schoonouders kerstkaart.
» Pusherige schoonouders
» Hoe noem jij je schoonouders?
» Mijn schoonouders...
» Schoonouders kerstkaart.
» Pusherige schoonouders
» Hoe noem jij je schoonouders?
» Mijn schoonouders...