Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Some people have all the luck.
Hoi trouwens
Over welke luck gaat het hier precies? En hoi
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha, en hij moet nu naast een naakte wildvreemde vrouw staan met paarse sterretjes op haar erogene zone's....
Jaja.. Dat helpt vast beter dan die dode vogel.
Geniaal programma dit, waarom zie ik dit nu pas?
Gast- Gast
Nou ja zeg, waarom moeten ze nou sterren plakken op een naakte vrouw What about een tekening? Pop? Weet ik het..
Gast- Gast
Persephone schreef:Whaha, en hij moet nu naast een naakte wildvreemde vrouw staan met paarse sterretjes op haar erogene zone's....
vanaf nu krijgen we wekelijks een live verslag dus?
Merai- Ratel
Persephone schreef:Serieus, die sexexpert heeft het alleen maar over klaarkomen door penetratie..... Beetje sneu dat die orgasmeloze mevrouw nu denkt dat dat de enige manier is om klaar te komen...
Is dat niet zo dan?
Gast- Gast
Ik keek dit vroeger altijdPersephone schreef:
In my offence: ik ben nu wel goed in bed.. Maar alleen als die man met een vogeltje het bos in is geweest, anders bak ik er niets van..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Nieuwsgierig als ik ben, en aangezien ik de film al een keer heb gezien, ben ik ook maar even naar RTL4 geswitcht.
Gast- Gast
Hoe anders?Alex schreef:Persephone schreef:Serieus, die sexexpert heeft het alleen maar over klaarkomen door penetratie..... Beetje sneu dat die orgasmeloze mevrouw nu denkt dat dat de enige manier is om klaar te komen...
Is dat niet zo dan?
Gast- Gast
Try schreef:Ik keek dit vroeger altijdPersephone schreef:
In my offence: ik ben nu wel goed in bed.. Maar alleen als die man met een vogeltje het bos in is geweest, anders bak ik er niets van..
Ik heb opeens een heel ander beeld van wat die militairen tijdens hun oefeningen doen
Merai- Ratel
Try schreef:Ik keek dit vroeger altijdPersephone schreef:
Ik moet mijn man toch eens vragen of hij misschien met een vogeltje in het bos heeft gezeten
Gast- Gast
Er ligt nu wel een onwijze druk op die arme jongen zeg!
Oja, dat programma wat ik vroeger altijd keek lieten ze ook seksende mensen zien met infrarood camera's en gingen ze tips geven, een donkere man (homo?) en een vrouw.
Oja, dat programma wat ik vroeger altijd keek lieten ze ook seksende mensen zien met infrarood camera's en gingen ze tips geven, een donkere man (homo?) en een vrouw.
Try- Kletskop
Try schreef:
Maar alleen als die man met een vogeltje het bos in is geweest
Explain yourself! Please!?
Gast- Gast
Merai schreef:Try schreef:Ik keek dit vroeger altijdPersephone schreef:
Ik heb opeens een heel ander beeld van wat die militairen tijdens hun oefeningen doen
Try- Kletskop
Merai schreef:Try schreef:Ik keek dit vroeger altijdPersephone schreef:
Serieus? Iedereen weet dat die alleen maar voortdurend zeepjes laten vallen enzo
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:Some people have all the luck.
Hoi trouwens
Over lucky Persephone die altijd klaarkomt tijdens de seks.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Try schreef:
Deze jongeman is op survival gestuurd in een bos, en heeft daar een vogeltje vermoord, geplukt en gegeten, en nu word ie misschien goed in bed?
Maar dit is toch een ander programma dan dat ik vroeger keek nu ik er zo over nadenk. Dat andere programma was veel visueler, en vol met goede tips
Try- Kletskop
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Some people have all the luck.
Hoi trouwens
Kwestie van oefenen
Nee, het lijkt me oprecht heel vervelend als dat niet lukt. Ik heb er serieus nooit bij stilgestaan dat er vrouwen waren die dat níet konden totdat ik op fora begon te lezen.
Gast- Gast
Persephone schreef:Ik ben wel benieuwd of hij straks nog steeds een 1 krijgt voor uiterlijk.
Ik denk van wel, hij heeft nu tenslotte een lekker gezichtsmakertje gekregen..
Gast- Gast
Persephone: morgen reageer ik op je PM. Als ik dat nu doe, ga ik waarschijnlijk met een enorm kutgevoel slapen en dat probeer ik te vermijden. Iig bedankt voor je lieve woorden. Dat waardeer ik echt.
Gast- Gast
Zoals jullie weten zijn we pas verhuisd en er lag een boekje van de otto met bikini's in de brievenbus voor de huiseigenaresse (vind het kennelijk toch belangrijk dat jullie weten dat ik daar geen lid van ben ). Maar waarom kijken vrouwen allemaal zogenaamd geil op die foto's? Ik heb nog nooit een bikini aangetrokken waar ik geil van werd.
Merai- Ratel
Try schreef:Angel Blue Eyes schreef:Try schreef:
Deze jongeman is op survival gestuurd in een bos, en heeft daar een vogeltje vermoord, geplukt en gegeten, en nu word ie misschien goed in bed?
Maar dit is toch een ander programma dan dat ik vroeger keek nu ik er zo over nadenk. Dat andere programma was veel visueler, en vol met goede tips
Ja, dat ken ik. Met gewoon (onsmakelijke) camerabeelden van wat die mensen dan uitspookten in bed.
Gast- Gast
Echt elke keer?Persephone schreef:Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Some people have all the luck.
Hoi trouwens
Kwestie van oefenen
Nee, het lijkt me oprecht heel vervelend als dat niet lukt. Ik heb er serieus nooit bij stilgestaan dat er vrouwen waren die dat níet konden totdat ik op fora begon te lezen.
Try- Kletskop
Dat vond ik superspannend toen ik een jaar of 14 was.. En niet onsmakelijk het was infrarood en soms wel pikant..Persephone schreef:Try schreef:Angel Blue Eyes schreef:Try schreef:
Ja, dat ken ik. Met gewoon (onsmakelijke) camerabeelden van wat die mensen dan uitspookten in bed.
Try- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: