Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Wandelen is leuk, vooral in zo'n leuk dorpje als waar jij woontLily schreef:wij gaan vanmiddag denk ik nog een stukje wandelen (lekker oubollig )
Gast- Gast
Hahaha, nee dat zou ik niet op Twitter zettenStorm schreef:Ik dacht dat jij naar een Yes meeting ging_Donnaa schreef:Ik ga zo naar een automeeting in Marnewaard..
Gast- Gast
Vriend en ik zijn morgen allebei vrij, hij was gisteravond strontchagrijnig omdat ik meteen achter de laptop dook toen ik thuis kwam (ik wilde de foto's van de meeting zien! ). Ik heb mijn vriend beloofd dat hij morgen uit mag slapen en dat ie een ontbijtje op bed krijgt van mij hij neemt weer veel te veel hooi op zijn vork.
Gast- Gast
jaja het was zeker gezellig ik vond het alleen jammer dat ik een aantal dames niet gesproken heb doordat ze aan de andere kant van de tafel zaten
Gast- Gast
Ik wil iets leuks gaan doen als H wakker is maar ik weet niet wat
Als ik thuis blijf weet ik nu al dat ik ga opruimen en poetsen enzo en dat wil ik nu eens op zondag NIET doen.
Als ik thuis blijf weet ik nu al dat ik ga opruimen en poetsen enzo en dat wil ik nu eens op zondag NIET doen.
Gast- Gast
Leuk dat de meeting geslaagd was!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
't Is vandaag Dag van het Park, doet er geen park bij jou in de buurt mee?Hazeltje schreef:Ik wil iets leuks gaan doen als H wakker is maar ik weet niet wat
Gast- Gast
Maple schreef:'t Is vandaag Dag van het Park, doet er geen park bij jou in de buurt mee?Hazeltje schreef:Ik wil iets leuks gaan doen als H wakker is maar ik weet niet wat
Oh? Nog nooit van gehoord!
Ik ga een sop internet kijken.
Thanx voor de tip.
Gast- Gast
Hmmm, het dichtsbijzijnde park is in E.hoven en dat is een fietsroute...
Dat is een beetje ver vanuit ons helemaal op de fiets haha.
Hier in de omgeving doet er verder niks mee! Slecht eigenlijk...
Dat is een beetje ver vanuit ons helemaal op de fiets haha.
Hier in de omgeving doet er verder niks mee! Slecht eigenlijk...
Gast- Gast
Jammer... mijn woonplaats doet met twee parken mee en heeft echt een ontzettend uitgebreid programma, juist voor (kleine) kinderen ook heel leuk, vandaar dat ik erop kwam
Gast- Gast
Dat was wel leuk geweest!
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat het weer gaat doen. In V.eldhoven is de meimarkt. Ook altijd wel leuk maar als het gata regenen weer wat minder
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat het weer gaat doen. In V.eldhoven is de meimarkt. Ook altijd wel leuk maar als het gata regenen weer wat minder
Gast- Gast
Ik heb zo'n trek in wentelteefjes, maar ik heb geen oud brood... en eigenlijk lukt het me niet eens om ze half zo lekker te maken als mijn moeder ze altijd maakte.
Edit: Ohhh, ik heb wel oud mueslibrood, zou dat lekker zijn? Hoewel dat muesliboord is inmiddels wel ruim een week oud
Edit: Ohhh, ik heb wel oud mueslibrood, zou dat lekker zijn? Hoewel dat muesliboord is inmiddels wel ruim een week oud
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben ook weer wakker, heb het klokje rond geslapen!
En dan straks werken!
Ik ben ook weer wakker, heb het klokje rond geslapen!
En dan straks werken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, dan denk ik dat het dubbel zo vies word dan als je moeder ze maakt
Dat zou ik denk ik niet riskeren .
Dat zou ik denk ik niet riskeren .
Gast- Gast
Lily schreef:jaja het was zeker gezellig ik vond het alleen jammer dat ik een aantal dames niet gesproken heb doordat ze aan de andere kant van de tafel zaten
+1
Gast- Gast
Goedemorgen ehh middag!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben eten en douchen! Fijne dag allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: