Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 14 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge vr 3 jun 2011 - 22:08

Gaat goed komen TD... voor je het weet is het zo ver Wink hoewel ik weet het niet snel genoeg zo ver kan zijn :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 14 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:09

@ Antibes: Oe, gewoon daten hoor! Als je het niet probeert weet je het ook niet, toch?

@ Inge: Heerlijk zwemmen, geniet ervan! Hier is het nu al bijna 30 graden. Kan daar helemaal niet tegen. Verga van de koppijn. Fijne dag!

@Theedoosje: That's te spirit! :flower:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:10

Lize, waar gingen jullie altijd op vakantie in Spanje?

Puk, fijn dat je lekker hebt geshopt. I love it!

Antibes, niet zo onzeker zijn! Je bent een leuke meid en je mag er zijn!

TD, kom op, meid! Je bent al veel afgevallen en dat moet je onthouden!

Schaapke, waar woon je? Wij wonen namelijk ook aan de Waal.

Inge, veel plezier vandaag! Geniet er van!

Gisteravond ben ik lekker met m'n vriend de stad in geweest. We hebben 2 pakjes van Mexx gekocht voor ons neefje. Een polo, shirtje en 2 broekjes. Echt zo schattig! Ook hebben we een boek van Woezel en Pip gekocht. Daarna lekker op het terras gezeten. M'n vriend zat aan de saté met friet en ik heb een carpaccio salade op. En hij was lekker! Voor de rest heb ik nog 2 boeken in de stad gekocht. Daarna zijn we snel naar het ziekenhuis gereden, want we konden niet wachten met het geven van de kadootjes, haha!
Vanmorgen ben ik al naar de dierenwinkel, supermarkt en slager geweest. M'n vriend is ff naar de Gamma. Straks even stofzuigen en dan ben ik klaar voor het weekend! Vanavond komen m'n ouders en oma bbqen en ik heb er zin in!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:10

Dank je Inge Wink Zwem ze!

Lize trouwens goed joh! Jij hebt het gewoon gehaald Very Happy

Antibes> als je niet probeert, weet je nooit of er wel iemand bij zit voor je. Ondanks dat de anderen geen vervolg hadden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:26

_Liv: Wij gingen altijd naar Blanes. Was zo'n leuke tijd!

Theedoosje: Ja ben eronder, maar moet nog wel zo'n 25 kilo af.. Lange weg te gaan dus.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke vr 3 jun 2011 - 23:30

Jeeeetje, inderdaad een hoop bbq's! Daar is het tenslotte ook echt het weer voor!

@ Antibes: ik zou voor die date gaan! Super leuk, je ziet wel wat er van komt joh!

@ Liv: we wonen in de buurt van Geldermalsen, zegt dat je wat? Waar woon jij?

@ all: het einde van mijn schoolwerk komt in zicht (voor dit schooljaar dan Wink)!!! cheers En nu ben ik écht weg, ga vriend achter zijn game-pc vandaan trekken en dan gaan we lekker naar de campingwinkel in Schijndel.

Houdoe!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:45

Lize> komt goed, komt goed Very Happy

Schaapke> Fijn dat het einde in zicht komt, heerlijk is dat Very Happy Fjne dag vandaag nog. Houdoe :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 2:09

Lize, Blanes is ook leuk. Wij gaan daar vaak wel een dagje naar toe.

Schaapke, ik werk daar in de buurt. Weg! Ken je dat? Ik haal dit zo wel weer weg. Wat super dat het einde in zicht komt!

Ik heb echt veel gedaan vandaag. Vanmiddag even wat in het huishouden gedaan en ik ben nu gewoon overal klaar mee. Zo even m'n oma ophalen en dan gaan we lekker bbqen!
Er is een duif komen aanlopen. Hij is niet helemaal in orde, dus we hebben net even duivenvoer gehaald en een plantenspuitje om z'n snavel te bevochtigen. Ik hoop dat hij het gaat redden.

Laatst aangepast door _Liv op zo 5 jun 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 2:34

Liv> wat leuk met je oma bbqen Very Happy En jeetje die duif. Ik duim voor je da hij het haalt.

Hier lekker fruitsalade gemaakt. Ga zo een schaaltje nemen Very Happy

Straks lekker aan de kip, dus gezond bezig haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx za 4 jun 2011 - 7:23

Ik heb echt barstende koppijn. Ik kan echt niet tegen de zon zonder bril en had om half 1 een wedstrijd vol in de zon. Dus combi sporten en geen zonnebril is echt een ramp. Was geen goede combi voor mij helaas :S. Wist het van te voren wel maar nooit over nagedacht. Moet nu nog eten maar geen puf om te koken dus zo ff kijken wat het word Sad
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 20:07

Bleghhhhh gewoon weer 109,9 kilo Sad Gelukkig nog wel onder de 110 maar toch weer wat aangekomen.
Ik ga er nu echt weer tegen aan want het moet minder worden Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:32

Goedemorgen allemaal! Was gisteren een hele leuke en gezellige avond. Eerst met vrienden gebbq't en afgesproken om in mei met zn 6-en en 2 kindjes naar Turkije op vakantie te gaan. Daarna kwamen de buren en daarmee afgesproken om in november naar de Ardennen te gaan. Erg leuke dingen dus in het vooruitzicht.
Lagen om half 2 in bed drunken Maar toen ging vanmorgen om 8 uur al de telefoon! scratch Was schoonmoeder om te zeggen dat ze aanreden naar vakantie.. Want wij zouden toch al wel wakker zijn voor de hond Sleep Stomme muts..... :geek:

Heb nu koppijn van het wakker schrikken, maarja komt wel weer goed! Gelukkig vandaag niet meer zo heel warm. Wel weer lekker een dagje..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:41

@ Schaapke: In Geldermalsen? Is niet echt dichtbij Schijndel of wel? Wonen wij wel redelijk bij in de buurt.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke za 4 jun 2011 - 22:49

@ Theedoosje: ja, ik ben er ook heel blij om dat het einde in zicht komt...bleeeh, ik heb er zó geen zin meer in Wink !
@ Liv: Jaaa, dat kan ik wel! Mijn vriend heeft 3 jaar in O. gewerkt. Jij werkt toch in het onderwijs? Was de bbq gezellig?
@ Fairy: En? Wat heb je gisteravond gegeten? Toch nog puf gehad om te koken?
@ Lize: Ja, S. en G. ligt redelijk wat kilometertjes uit elkaar, maar wij gaan dan winkelen in DB en dan door naar S. en later zijn we gaan bbq-en bij mijn schoonouders, die wonen in Sint Michielsgestel.

Ik heb met gisteren goed in kunnen houden tijdens het bbq-en: paar lepels sla met komkommer, tomaat en tonijn op, 2 stukjes vis en 3 kip-stokjes. Als toetje een fruitsalade. Heerlijk! Ben wel blij dat het nu wat koeler is..heerlijk!
Vandaag nog aan mijn onderzoek, die lever ik vanavond bij mijn docent in en verder nog even stofzuigen en spullen inpakken voor schoolkamp!! cheers

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:02

Lize> wat een goede vooruitzichten! Very Happy Wel balen van het vroege wekken Sad

Schaapke> heb je netjes gedaan zeg die bbq!

Gisteren paar glaasjes cola gedronken en water op feestje van storm en wat m&m's en beetje chips gehad.
Vanmorgen heerlijk gewandeld met een vriendin dus heb het er weer afgelopen Very Happy
Ik ga zo mijn lijst invullen en profiel aanpassen met de totaal afgevallen kilo's Sad

Net lekker 2 boterhammen op met aardbeien en 4 koekjes, zelfgebakken door vriendin Wink

Verder drink ik lekker water vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 5 jun 2011 - 0:19

Mijn eten gister ik wou net wat bestellen ik weet heel slecht, maar kwam er echt niet aan. Belde mijn vriend zijn broer had storingsdienst en zijn vrouw wou naar een feestje of we daar op konden passen. Dus uiteindelijke een paar biscuitjes gehad een puntje pizza. Dus echt heel weinig binnen gehad. Nou ja maakt niet uit voor een keer. Waren om 12 uur ongeveer thuis. Lag om half 1 in bed en werd om 1 uur wakker. Denk dat ik wat slaap nodig had.... Gister nog wel even op de weegschaal gaan staan en er is nu ongeveer 1 kg af. Very Happy het gaat niet hard maar dat is niet erg. Zolang er maar wat af gaat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:23

Nou een kilo is netjes hoor per week. Bij jou is het er iig af.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 5 jun 2011 - 0:40

Is in ongeveer 2 weken maar aan de andere kant het als je ziet dat er ook dagen waren waarin het eten absoluut belabberd was.

Ik zit me nu al druk te maken over hoe ik het eten aankomend weekend en het weekend erna ga doen. Aankomend weekend is de roparun. Dus dan is het sowieso heel onregelmatig leven en eten. Daarbij moet ik er wel voor zorgen dat ik zo gezond mogelijk eet wat vrij moeilijk is. Groente is sowieso moeilijk om te eten dan want dat moet je over het algemeen vrij koel bewaren en dat gaat niet zo goed.

Het weekend erna is kamp. Dan zal het een stuk makkelijker gaan. Misschien mijn eigen stroop dan mee nemen. Dan weet ik zeker dat ik niet een overdosis suiker binnenkrijg en dus energie loos ben. Denk dat het dat weekend heel belangrijk is om zo weinig mogelijk suiker binnen te krijgen om mijn energie gewoon te behouden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge zo 5 jun 2011 - 0:45

@Lize, wat een heerlijke vooruitzichten.
@TD, zou het geen vocht kunnen zijn wat je vast houdt?
Lekker dat je een stuk gewandeld heb, goed bezig.
@fairytale, lekker dat er een kilo af is.. wow dat is wel erg weinig hoor :O naja voor een keertje.
@Schaapke, netjes hoor bij de bbq

Ik heb mij gister niet ingehouden bij de bbq thuis :p

Eetlijstje gister
O; 1 bhm 20+ smeerkaas. 1/2 L zonnatura thee
T; aardbeien, water
L; 1 bhm halvarine kipfilet, water
T; water, komkommer, 1/2 L groene thee
D; 3 rosebiertjes :p 1 glas water, 2 scheppen huzarensalade, veel komkommer, paprika, champignons en ui, 2 stukjes sparerib, 1 hamburger, 1 1/2 kipstokje ow en klein volkoren stokbroodje met light kruidenboter
A; 3 bolletjes ijs (yoghurtijs, walnootijs en baileysijs), 1/2 L pu erth thee

Vanmorgen toch niks aangekomen op de weegschaal.. ben nu ook ongesteld dus gok dat ik deze week maar even niet ga wegen :-) (of althans misschien wel ga wegen maar maar even niet van dat gewicht uit ga... ben meestal toch zwaarder als ik ongesteld ben).
Vrijdag, zaterdag en vanmorgen woog ik 100,5 dus van dat gewicht blijf ik nog maar even uitgaan smile

Vandaag heerlijk uitgeslapen / lang in bed gelegen (heb zometeen slaapdienst Sad)
Net een heerlijke smoothie gemaakt van aardbeien, kiwi, banaan, frambozen, magere yoghurt en scheutje optimel drink)... Heerlijk.
Zo nog even een boterham eten. Op mijn werk eten we vanavond patat met sla en snacks... ik neem of aardappeltjes mee zodat ik aardappeltjes uit de oven eet of ik neem volkoren pasta mee... 1 van de 2 in ieder geval. En verder neem ik nog 2 paprika's mee en wat champignons (over van gister) en frutsel wel een groente wokiets in elkaar met rundergehakt :-)

Laatst aangepast door Inge op zo 5 jun 2011 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 5 jun 2011 - 0:50

Ja is ook niet heel veel, maar ja had ook totaal geen honger en was niet echt fit door de zon. Vanavond gaan we gourmetten. Heb vrij veel groente gehaald dus dat gaat helemaal goed komen Very Happy. Ook vis gehaald en zo even de kip marineren en dan gaat het helemaal goed komen Very Happy. Zelf even een eisalade maken denk ik als ik daar zin in heb. Ik moet nog 3 ons en dan zit ik weer in de 80 dus dan is mijn eerste doel weer bereikt. Daar ben ik wel blij mee. Moet me ook weer 's ochtends gaan wegen is een betere graadmeter dan 's avonds.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 1:08

Oh, wat staat er weer veel bij! Gezellig!

Schaapke, ik heb je een PM terug gestuurd. Wat een kleine wereld!

TD, balen, meid. Ik hoop dat je nu weer de goede kant op mag gaan. Je kan het, meid!

De barbeque gisteravond was heel gezellig. We kijken er met een goed en gezellig gevoel op terug. Ik heb me netjes ingehouden. Ik heb wat salade, stokbrood, een halve hamburger en 2 stokjes op. M'n vriend smste me gisteravond toen ik in de keuken stond dat hij zo trots op me is. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 5 jun 2011 - 2:09

He hoi!

Antibes, van het rokje bij de Vero Moda heb ik XL genomen, maar normaal pas ik niet in broeken/rokjes van de Vero Moda, dus dit was een toevalstreffer;-) Enne, wat betreft die date, gewoon doen, je hebt niks te verliezen!!

Lize, wat goed dat je onder die 100 zit, echt petje af!! Leuk zeg, al die vakanties in het vooruitzicht:-)

Liv, goed zeg dat jij een salada hebt gegeten terwijl je vriend aan de saté met kip zat, op dat soort momenten voel je je toch heel sterk he!! Hoeist nu met de duif? Wat lief van je vriend zeg, dat hij dat ff smste, dat doet je goed toch! Mijn vriend zegt nu wel eens: hmm is er nu alweer iets van je kont af? Vind ik wel geinig........

Schaapke, succes met de laatste lootjes op schoolgebied!! Je hebt je keurig gedragen bij de bbq;-)

Inge, tijdens je ongesteldheid wegen is niet goed voor je zelfvertrouwen;-) Jij maakt ook zelf smoothies ja? Ik ook! Ik heb zo'n blender en ik maak er van alles mee, vooral een smoothie van yoghurt, banaan en bramen vind ik heerlijk!

Fairytale, eet smakelijk alvast bij de gourmet!

Petticoat gister was echt geweldig, wat een mooie musical!! Als je nog de kans krijgt, moet je zeker gaan!
Nou, ik ga lekker op de bank met een boekkie en met ons nieuwe konijntje knuffelen, hij is zooo lief en nog zoooo klein, echt te leuk!

Fijne zondag nog! XxxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765

Bericht  Inge zo 5 jun 2011 - 2:12

Yupz maak ook zelf smoothies en sapjes... heerlijk Very Happy
Fijn dat petticoat leuk was, geniet van je dag en het knuffelen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 2:13

De duif is nog wel erg zwak. We proberen zijn snavel zo vaak mogelijk te bevochtigen. Hij eet nog niet echt veel. Wel poept hij, dus dat is een goed teken. Ik hoop dat het snel aangesterkt is, zodat hij weer lekker z'n eigen gang kan gaan. Dus je hebt gister ook een leuke avond gehad? Super! Leuk, he? Die opmerkingen. Ze kunnen je zo'n goed doen.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 5 jun 2011 - 2:28

Ohw ja wacht daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Very Happy dat maakt me nog vrolijker. Ben ongesteld. Very Happy. Net de kip al ff in de marinade gezet. Nu nog snel even een broodje eten en dan zo de rest snijden en doen. Hopelijk helpt mijn vriend ook nog ff mee. Tis zijn idee. En natuurlijk de roland garros finale kijken Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: