Baaltopic!
+11
Feline
Summerlovin
Zora
Merai
Lotus
Qiara
Polly
Sweety
Suus
Moezie
Sterre
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baaltopic!
Ohhwwww Sterre wat klote
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Paris1985 schreef:ik baal dat we straks een weekend weggaan met mijn schoonouders broer van mijn man en zijn vrouw. Echt totaal geen zin in. Die mensen zijn erg. Heb nu al ontzettende buikpijn
Waarom is dit voor veel mensen toch zo'n probleem?
Ga en maak er wat leuks van, en als het echt zo erg is: ga dan niet
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
ik baal onwijs omdat ik heel spontaan geboden heb op een romantisch nachtje weg bij hotelkamerveilingen, heb gewonnen....maar geen oppas kan vinden voor mn lieve hondje!
had zo spontaan geboden omdat ik zo 6 mensen op kon noemen die graag een keer op hem wilden passen...maar niemand kan! pension is ook geen optie, lees net dat honden daar niet mogen komen als ze pas gevaccineerd zijn...en hij is gister gevaccineerd....
dus ik baal omdat ik zomaar denk dat mijn romantische nachtje weg niet doorgaat:(.....
had zo spontaan geboden omdat ik zo 6 mensen op kon noemen die graag een keer op hem wilden passen...maar niemand kan! pension is ook geen optie, lees net dat honden daar niet mogen komen als ze pas gevaccineerd zijn...en hij is gister gevaccineerd....
dus ik baal omdat ik zomaar denk dat mijn romantische nachtje weg niet doorgaat:(.....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:ik baal onwijs omdat ik heel spontaan geboden heb op een romantisch nachtje weg bij hotelkamerveilingen, heb gewonnen....maar geen oppas kan vinden voor mn lieve hondje!
En meenemen is geen optie? In sommige hotels mag je een hond gewoon meenemen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
*Marietje* schreef:ik baal onwijs omdat ik heel spontaan geboden heb op een romantisch nachtje weg bij hotelkamerveilingen, heb gewonnen....maar geen oppas kan vinden voor mn lieve hondje!
Aah balen.. Als wij geen hond hadden had jouw hondje mogen logeren hoor!
Gast- Gast
Prosecco schreef:*Marietje* schreef:ik baal onwijs omdat ik heel spontaan geboden heb op een romantisch nachtje weg bij hotelkamerveilingen, heb gewonnen....maar geen oppas kan vinden voor mn lieve hondje!
En meenemen is geen optie? In sommige hotels mag je een hond gewoon meenemen.
nee helaas....in dit hotel niet:(
ach denk dat ik mn papa en mama maar blij ga maken met een nachtje weg ofzo haha
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: