Baaltopic
+10
Bazinga
Mom-Of-3
May
Minx
Gympie
Shisha
Sarah1985
Fortissimo
SleepingBeauty
Rose
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baaltopic
Ik baal op het moment zo gigantisch.
Gisteravond vrij laat thuis gekomen na een aantal dagen Disney, ligt er om de deurmat 2 briefjes van de pakketdienst. Conclusie kerstcadeautje voor mijn vriend is retour gegaan naar Engeland
Ik was op dat moment doodop (niet helemaal fit en lange reis) dus kreeg gelijk al tranen in de ogen, omdat ik me ook realiseerde de kans groot is dat het pakketje hier niet weer voor de kerst is..
W. was ondertussen bij de beestjes gaan kijken en komt vrij snel weer binnen, blijkt dat 1 van onze konijntjes overleden is.
Het beestje was al oud, kregen we 5 jaar geleden van zijn opa (kon er niet meer voor zorgen) met de mededeling dat ze niet lang meer zou leven. Dus gelukkig geen rare dingen maar 'gewoon' ouderdom. Nou ja ik stond te janken want dat kon er ook nog wel bij..
Vervolgens ben ik wat spulletjes gaan opruimen en klaar gaan maken om op bed te gaan, komt W. boven gelopen..
Kachel in de keuken was uit gegaan en doordat het dan erg koud word in de keuken slaat de koelkast niet meer aan, gevolg vriezer ontdooit.
Dus vandaag heb ik de vriezer leeg geruimd, moet ik contact opnemen en hopen dat het kerstcadeautje toch nog op tijd hier kan komen en straks gaan we het konijntje nog begraven
Gisteravond vrij laat thuis gekomen na een aantal dagen Disney, ligt er om de deurmat 2 briefjes van de pakketdienst. Conclusie kerstcadeautje voor mijn vriend is retour gegaan naar Engeland
Ik was op dat moment doodop (niet helemaal fit en lange reis) dus kreeg gelijk al tranen in de ogen, omdat ik me ook realiseerde de kans groot is dat het pakketje hier niet weer voor de kerst is..
W. was ondertussen bij de beestjes gaan kijken en komt vrij snel weer binnen, blijkt dat 1 van onze konijntjes overleden is.
Het beestje was al oud, kregen we 5 jaar geleden van zijn opa (kon er niet meer voor zorgen) met de mededeling dat ze niet lang meer zou leven. Dus gelukkig geen rare dingen maar 'gewoon' ouderdom. Nou ja ik stond te janken want dat kon er ook nog wel bij..
Vervolgens ben ik wat spulletjes gaan opruimen en klaar gaan maken om op bed te gaan, komt W. boven gelopen..
Kachel in de keuken was uit gegaan en doordat het dan erg koud word in de keuken slaat de koelkast niet meer aan, gevolg vriezer ontdooit.
Dus vandaag heb ik de vriezer leeg geruimd, moet ik contact opnemen en hopen dat het kerstcadeautje toch nog op tijd hier kan komen en straks gaan we het konijntje nog begraven
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Baaltopic
Aaah gatstie...alles even tegelijk!
Daar kan ik dan ook niet tegen!
Ik baal ervan dat ik vandaag ziek ben en morgen w.s. niet naar het sollicitatiegesprek kan, waar ik al zo lang op gewacht!
Daar kan ik dan ook niet tegen!
Ik baal ervan dat ik vandaag ziek ben en morgen w.s. niet naar het sollicitatiegesprek kan, waar ik al zo lang op gewacht!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Bah, wat naar zeg. Hoop dat het cadeautje toch nog op tijd er is!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
balen zeg om zo thuis te komen
Ik baal ook flink.Man heeft geen werk en geen inkomen nu en heeft een speciale uitkering aangevraagd voor zelfstandigen en dat duurt mega lang en dan moeten ze nog meer papieren hebben. Had een papier nodig voor de huis verzekering nergens te vinden natuurlijk. Dus ik naar de tussenpersoon die man vroeg je hebt het toch niet nodig waar ik denk dat je het voor nodig hebt. Ik zo denk het wel. Hij zo ooh nee dat is niet leuk voor jullie. En toen brak ik stond ik daar te huilen Gelukkig is het een bekende van ons. Ken die man al mijn hele leven. Hij gaf me wel heel lief een knuffel en een kalender haha.
Werd me gewoon even te veel allemaal. Ik wil gewoon dat alles normaal is. blech
Ik baal ook flink.Man heeft geen werk en geen inkomen nu en heeft een speciale uitkering aangevraagd voor zelfstandigen en dat duurt mega lang en dan moeten ze nog meer papieren hebben. Had een papier nodig voor de huis verzekering nergens te vinden natuurlijk. Dus ik naar de tussenpersoon die man vroeg je hebt het toch niet nodig waar ik denk dat je het voor nodig hebt. Ik zo denk het wel. Hij zo ooh nee dat is niet leuk voor jullie. En toen brak ik stond ik daar te huilen Gelukkig is het een bekende van ons. Ken die man al mijn hele leven. Hij gaf me wel heel lief een knuffel en een kalender haha.
Werd me gewoon even te veel allemaal. Ik wil gewoon dat alles normaal is. blech
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend allemaal Rose. Dat is niet leuk thuis komen!
Was disney wel leuk?
Ik baal dat mijn man avonddienst heeft. Alle kerstversiering hangt/staat en heb nu alle kaarjes en lichtjes van de kerstboom aan dus het is nu zo gezellig knus hier in huis. Ik heb zin om samen met hem een avondje te bankhangen en kerstfilms te kijken. Alleen is toch minder leuk.
Was disney wel leuk?
Ik baal dat mijn man avonddienst heeft. Alle kerstversiering hangt/staat en heb nu alle kaarjes en lichtjes van de kerstboom aan dus het is nu zo gezellig knus hier in huis. Ik heb zin om samen met hem een avondje te bankhangen en kerstfilms te kijken. Alleen is toch minder leuk.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ahh, dat is geen leuke thuiskomst.
Ik baal ook. Stagepartner heeft iets geflikt en vervolgens ben ik de persoon die de boel moet rechtzetten. Het is om te huilen. Weer hoofdpijn van de situatie, vanmiddag mijn kostbare tijd eraan moeten besteden. Gatver.
Ik baal ook. Stagepartner heeft iets geflikt en vervolgens ben ik de persoon die de boel moet rechtzetten. Het is om te huilen. Weer hoofdpijn van de situatie, vanmiddag mijn kostbare tijd eraan moeten besteden. Gatver.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie ga je nu wel met iemand praten, dit kan toch zo niet langer.
Ik baal omdat ik gewoon een drama week heb, mijn vriend liep dus flink te stressen door zijn werk of hij mocht blijven of niet, het lijkt er op dat hij gewoon kan blijven gelukkig.
Kom ik gister op mijn werk blijkt het nog slechter te gaan met een van de bewoners, iets wat we totaal niet aan hadden zien komen. Vandaag dus een rotsfeer omdat ze was overleden. Kon er ook nog wel bij want een vriendin viel echt uit het niets tegen me uit. Daardoor voelde ik me al lullig toen ik naar het werk ging. Gelukkig heeft een andere vriendin alles mee gekregen en we hebben het idee dat het waarschijnlijk de druppel was en dat ik echt niet onredelijk was maar dat het waarschijnlijk iets was wat ze niet wou horen. Nou ja voel me er dus niet vrolijker door.
Vervolgens wilden mijn ouders mij wel iets voorschieten om te zorgen dat ik in ieder geval mijn cursussen kan registreren maar dat blijkt pas te kunnen als je een baan hebt. Ze wilden zelfs mijn cursussen voor schieten om zo wat meer er uit te springen.
Kan op het moment niet eens blij zijn met het feit dat vriend zijn baan nog heeft. Ik een sollicitatiegesprek heb en hij een gesprek om zich op te laten scholen. Denk dat ik zo maar even een of andere zielige serie ga kijken. Dan komen de tranen iig los want die zitten erg hoog op het moment.
Ik baal omdat ik gewoon een drama week heb, mijn vriend liep dus flink te stressen door zijn werk of hij mocht blijven of niet, het lijkt er op dat hij gewoon kan blijven gelukkig.
Kom ik gister op mijn werk blijkt het nog slechter te gaan met een van de bewoners, iets wat we totaal niet aan hadden zien komen. Vandaag dus een rotsfeer omdat ze was overleden. Kon er ook nog wel bij want een vriendin viel echt uit het niets tegen me uit. Daardoor voelde ik me al lullig toen ik naar het werk ging. Gelukkig heeft een andere vriendin alles mee gekregen en we hebben het idee dat het waarschijnlijk de druppel was en dat ik echt niet onredelijk was maar dat het waarschijnlijk iets was wat ze niet wou horen. Nou ja voel me er dus niet vrolijker door.
Vervolgens wilden mijn ouders mij wel iets voorschieten om te zorgen dat ik in ieder geval mijn cursussen kan registreren maar dat blijkt pas te kunnen als je een baan hebt. Ze wilden zelfs mijn cursussen voor schieten om zo wat meer er uit te springen.
Kan op het moment niet eens blij zijn met het feit dat vriend zijn baan nog heeft. Ik een sollicitatiegesprek heb en hij een gesprek om zich op te laten scholen. Denk dat ik zo maar even een of andere zielige serie ga kijken. Dan komen de tranen iig los want die zitten erg hoog op het moment.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal dat ik wil slapen en ook wel moe ben maar in mijn hoofd ergens anders ben waardoor ik niet in slaap val. Ik wil gewoon slapen en mag niet met mijn gedachten bij die persoon zijn!
@minx: ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
@minx: ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik baal dat de auto gister gekeurd is en ik blij was dat hij goed was en dus maar 35 euro hoefde te betalen aangezien we over een half jaar een andere auto willen dus niet te veel geld meer aan uit willen geven.
Wil ik dus de oudste vanmorgen naar school brengen start dat rotding niet. En ik kon ook niet bij me fiets dus nou moet ik straks lopen om hem naar school te brengen, fijn met me bekken.
Puls dat zijn zusje niet lekker is en ik dus met haar ook door de kou moet.
Wil ik dus de oudste vanmorgen naar school brengen start dat rotding niet. En ik kon ook niet bij me fiets dus nou moet ik straks lopen om hem naar school te brengen, fijn met me bekken.
Puls dat zijn zusje niet lekker is en ik dus met haar ook door de kou moet.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik baal omdat ik het weer even beu ben hier.
En omdat er vanavond echt een superstom iemand werkt.
En omdat er vanavond echt een superstom iemand werkt.
Gast- Gast
Minx schreef:Gympie ga je nu wel met iemand praten, dit kan toch zo niet langer.
Minx, ik heb de situatie van gistermiddag aangekaart bij mijn begeleider (en mijn ergenis werd begrepen gelukkig), maar ik moest ook wel want anders kon ik het niet oplossen. Het bellen enz. is gelukkig wel gestopt. Maar echt, soms doet ie van die domme dingen! Ik heb me er alleen heel druk om gemaakt, tot aan vanmorgen aan toe nog en nu ben ik er wel overheen en moet ik het echt loslaten. Daar heb ik alleen een beetje moeite mee.
Jij veel sterkte en succes met het drama deze week! Klinkt niet gezellig.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gast- Gast
Ik baal van mijn schijnbaar deo-loze collega, die mij ook morgen weer met haar geurende oksels zal vergezellen op de werkvloer.
En ik baal van mezelf, dat ik steeds m'n lip openbijt. Zelf 's nachts! Wakker worden met een bebloede lip, is niet cool.
En ik baal van mezelf, dat ik steeds m'n lip openbijt. Zelf 's nachts! Wakker worden met een bebloede lip, is niet cool.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik baal ook even hoor! Ik heb tentamens, maar het is gewoon een beetje onmenselijk wat ze vragen. Ik heb volgende week 5 tentamens en ik moet een essay schrijven (ook als tentamen). Morgen heb ik een hertentamen en als ik die niet haal kan ik voor de zomer niet meer afstuderen. Die moet ik dus halen, dus daar ben ik keihard voor aan het leren, maar die 5 van volgende week moet ik eigenlijk ook al gaan leren. En dan zijn het niet zomaar tentamens, maar ze omvatten echt tig artikelen en colleges.... ik weet gewoon echt niet waar ik moet beginnen en ik ben gewoon echt al kapot! Dat wordt nog wat
Amen...
Amen...
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik baal nog steeds keihard omdat m'n portemonnee gisteren gejat is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal ook onwijs, van mijn werk en van mezelf..
Sinds gisteren 12 12 12 heb ik trouwens besloten liever voor mezelf te zijn en beter voor mezelf te zorgen. Met dank aan mijn geweldige moeder.
Sinds gisteren 12 12 12 heb ik trouwens besloten liever voor mezelf te zijn en beter voor mezelf te zorgen. Met dank aan mijn geweldige moeder.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Kowalski schreef:Ik baal ook even hoor! Ik heb tentamens, maar het is gewoon een beetje onmenselijk wat ze vragen. Ik heb volgende week 5 tentamens en ik moet een essay schrijven (ook als tentamen). Morgen heb ik een hertentamen en als ik die niet haal kan ik voor de zomer niet meer afstuderen. Die moet ik dus halen, dus daar ben ik keihard voor aan het leren, maar die 5 van volgende week moet ik eigenlijk ook al gaan leren. En dan zijn het niet zomaar tentamens, maar ze omvatten echt tig artikelen en colleges.... ik weet gewoon echt niet waar ik moet beginnen en ik ben gewoon echt al kapot! Dat wordt nog wat
Amen...
Succes! 'Gewoon' ergens beginnen.. Alles wat je leest daar steek je wat van op denk ik altijd maar. Meer dan je best kan je gewoon niet doen, vertrouw op jezelf.
Bliss, wat een ellende..!
Rose, wat een rotdag.. Sterkte.
Iedereen:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik baal omdat ik vanmorgen mijn pinknagel om hebt geklapt toen ik een kindje onder ging stoppen. Heb er nu last van telkens als ik met mijn pinknagel iets doe zoals haren wassen of zo of per ongeluk stoot. Denk toch maar een pleister om doen. Zit een scheurtje ook in op een rot plek Ow en zo'n lange nagels heb ik trouwens niet eens.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: