Anti-depressiva vragenlijstje.
+10
Raindrop
luenca
Highway
Kaboutertje
_Jet
Merai
SuperGrover
Baby
Lotus
Moezie
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Anti-depressiva vragenlijstje.
Wat vervelend... Al lang op zoek? Ook met CGT? Ik ben begonnen met waarin ik vastliep. Ik heb trouwens 12 maanden fulltime groepstherapie gevolgd met oa CGT, maar ik kon het meeste met CGT.Dolcis_ schreef:Ik ben blij voor jou Ben zelf nog een beetje op zoek
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Nee nog maar kort.. Moet 22 juni terug komen bij de psychiater om de verdere behandeling door te nemen.
Gast- Gast
Dolcis, dan gaan we redelijk gelijk op! Ik heb 28 juni twee gesprekken.
Een met de psychologe die de uitslag van mijn persoonlijkheidsonderzoek ( deze had ik een tijd geleden al ) met me gaat doornemen en de therapie mogelijkheden gaat bespreken, en direct daarna 1 met mijn psychiater om te kijken wat er qua medicatie eventueel mogelijk is. Al zit ik om dat laatste niet echt te springen..
Supertalentje, wat een positief bericht om te lezen dat het jou zoveel goeds gebracht heeft! De aanhouder wint, dus ik ga ook voor een goed resultaat
Een met de psychologe die de uitslag van mijn persoonlijkheidsonderzoek ( deze had ik een tijd geleden al ) met me gaat doornemen en de therapie mogelijkheden gaat bespreken, en direct daarna 1 met mijn psychiater om te kijken wat er qua medicatie eventueel mogelijk is. Al zit ik om dat laatste niet echt te springen..
Supertalentje, wat een positief bericht om te lezen dat het jou zoveel goeds gebracht heeft! De aanhouder wint, dus ik ga ook voor een goed resultaat
Gast- Gast
Nou ik heb nu Venlafaxine gekregen, niemand die hier ervaring mee heeft?
Ik heb om te beginnen 37.5 mg gekregen, dus heel weinig. Ik ben eigenlijk een beetje schijterig om ze in te gaan nemen ivm de bijwerkingen.
Ik heb om te beginnen 37.5 mg gekregen, dus heel weinig. Ik ben eigenlijk een beetje schijterig om ze in te gaan nemen ivm de bijwerkingen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschap en anti depressiva
» Stoppen met anti depressiva
» Afbouwen medicijnen (anti depressiva)
» Dosering anti-depressiva verhogen
» Anti-depressiva voorgeschreven gekregen voor darmklachten.
» Stoppen met anti depressiva
» Afbouwen medicijnen (anti depressiva)
» Dosering anti-depressiva verhogen
» Anti-depressiva voorgeschreven gekregen voor darmklachten.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: