Mama's met kids uit 2008
+12
woezel
Kat1980
Liadan
frolic
Makamba
Darius
xxjojootjexx
Mom-Of-3
LMCurious
Dolphinne
maiadebij
Tazz
16 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Mama's met kids uit 2008
Goedemorgen,
Hier een slechte nacht achter de rug! 02:30 sliep ik nog steeds niet. De kleine meid heeft gelukkig wel het klokje rond geslapen, want die heeft me de nacht ervoor uit mijn slaap gehouden de halve nacht omdat ze lag te draaien en te woelen naast me. (ze kruipt 's nachts altijd stiekem naast me en als ik dan 's morgens wakker word merk/zie ik het pas).
Niene, werk ze zometeen! Oeh, leuk een tattoo. Ik wil ook zo graag. Wil het liefst een op mijn hele onderarm, maar het kost nogal wat en het is nogal wat.. zo'n grote. Ga er dus nog maar eens goed over nadenken. Mooi die tekst wat je wilt laten zetten. Ben erg benieuwd naar de foto morgen.
Woezel, balen van de rommelige nacht! Wat goed dat C. nog een keer op het potje heeft geplast. Hier is ze ook zindelijk, zowel overdag als 's nachts. Heel soms gaat het nog wel eens mis omdat ze dan zo druk bezig is en niet naar het toilet wil gaan. Gaat dan uiteindelijk wel, maar dan is het alsnog te laat.
Hier een slechte nacht achter de rug! 02:30 sliep ik nog steeds niet. De kleine meid heeft gelukkig wel het klokje rond geslapen, want die heeft me de nacht ervoor uit mijn slaap gehouden de halve nacht omdat ze lag te draaien en te woelen naast me. (ze kruipt 's nachts altijd stiekem naast me en als ik dan 's morgens wakker word merk/zie ik het pas).
Niene, werk ze zometeen! Oeh, leuk een tattoo. Ik wil ook zo graag. Wil het liefst een op mijn hele onderarm, maar het kost nogal wat en het is nogal wat.. zo'n grote. Ga er dus nog maar eens goed over nadenken. Mooi die tekst wat je wilt laten zetten. Ben erg benieuwd naar de foto morgen.
Woezel, balen van de rommelige nacht! Wat goed dat C. nog een keer op het potje heeft geplast. Hier is ze ook zindelijk, zowel overdag als 's nachts. Heel soms gaat het nog wel eens mis omdat ze dan zo druk bezig is en niet naar het toilet wil gaan. Gaat dan uiteindelijk wel, maar dan is het alsnog te laat.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
*weg*
Laatst aangepast door Niene op wo 11 jan 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Niene, die zwaluwen had ik nog niet gezien! Wat een mooie tattoo is het geworden.
Makamba- Kletskop
Thank you very much!
Had eerst alleen de naam laten zetten in september,en in december de zwaluwen erbij. Ben er super blij mee en krijg er zoveel leuk reacties op
C zegt nu steeds,mama als ik 18 ben wil ik een dora tattoo en haar oorbellen zijn ook bij die shop geschoten,nu zegt ze steeds ' mama? waar is D? ' ( de eigenaresse van de shop ) ' Die gaat mijn dora tattoo maken he? '
Had eerst alleen de naam laten zetten in september,en in december de zwaluwen erbij. Ben er super blij mee en krijg er zoveel leuk reacties op
C zegt nu steeds,mama als ik 18 ben wil ik een dora tattoo en haar oorbellen zijn ook bij die shop geschoten,nu zegt ze steeds ' mama? waar is D? ' ( de eigenaresse van de shop ) ' Die gaat mijn dora tattoo maken he? '
Niene- Prater
niene mooi hoor. Leuk lettertype ook, niet zo standaard.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Het is de officiële handtekening van Celine Dion,wel met een aanpassing dat het 'eigen' is. Ik hou ook niet van die standaard letter types.
Woezel,je vraag op de vorige pagina ga ik liever niet op in,ivm herkenning Heb het namelijk ook even uit mijn stukje tekst gehaald,het heeft al eens op het oude forum gestaan en omdat mijn oude naam hier ook in het topic staat,heb niet zo zin in herkenning/meelezer ( als die hier nog zit trouwens )
Woezel,je vraag op de vorige pagina ga ik liever niet op in,ivm herkenning Heb het namelijk ook even uit mijn stukje tekst gehaald,het heeft al eens op het oude forum gestaan en omdat mijn oude naam hier ook in het topic staat,heb niet zo zin in herkenning/meelezer ( als die hier nog zit trouwens )
Niene- Prater
Niene schreef:Thank you very much!
Hahahaha geweldig! Ook al zo'n enorme Dora fan.
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:Niene schreef:Thank you very much!
Hahahaha geweldig! Ook al zo'n enorme Dora fan.
Voor een tattoo wel hahaha. De rest is alles prinsessen,alles wat glimt en maar echt meisje is Dat heeft ze dan weer niet van mij...
Niene- Prater
Wat dat betreft is T.eun niet zo vlot dan wil hij wel op het potje .. dan ( nu weer zo'n periode ) is het KRIJSSEN .. ach ja
Pff ook even klagen , ben nu 5 weken gestopt met roken en heb vreselijk veel last van .. net bij de supermarkt in elkaar gezakt , en thuis wéér heb besloten gewoon terug te gaan roken vind het dood eng omdat ik alleen thuis ben met de kindjes , heb dan echt zo het gevoel van wat nou als ik een uur niet bijkom ofo bah
Pff ook even klagen , ben nu 5 weken gestopt met roken en heb vreselijk veel last van .. net bij de supermarkt in elkaar gezakt , en thuis wéér heb besloten gewoon terug te gaan roken vind het dood eng omdat ik alleen thuis ben met de kindjes , heb dan echt zo het gevoel van wat nou als ik een uur niet bijkom ofo bah
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Ze worden vanzelf wel zindelijk,iedereen doet het op hun eigen tempo
Oh Frolic,wat schrikken! Misschien kan je dan inderdaad weer beter beginnen...
Niene- Prater
Niene schreef:Ze worden vanzelf wel zindelijk,iedereen doet het op hun eigen tempo
Eens.
Frolic, wat eng! Eerlijk gezegd zou ik dan denk ik ook weer beginnen met roken. Hoe is het nu met je? Heb je al gerookt, of toch maar niet? Gaat het wel een beetje met je (lichamelijk)?
Makamba- Kletskop
Oh we stonden weer op pagina 2
Hoe is het met de mama's en kindjes?
Hier alles prima!
M'n nieuwe tattoo staat erop,ben er helemaal blij mee!
Verder eigenlijk weinig nieuws,dadelijk even paar boodschapjes nog halen voor het weekend en dan lekker relaxen
Hoe is het met de mama's en kindjes?
Hier alles prima!
M'n nieuwe tattoo staat erop,ben er helemaal blij mee!
Verder eigenlijk weinig nieuws,dadelijk even paar boodschapjes nog halen voor het weekend en dan lekker relaxen
Niene- Prater
F.rolic hoe oud is T? Hier wilde C ook nooit op het pontje, maar ineens durft hij wel.
Hier trots C past nog steeds af en toe op het potje, en tot nu toe was hij droog vandaag.
Hier trots C past nog steeds af en toe op het potje, en tot nu toe was hij droog vandaag.
woezel- Prater
Nou C volhouden zo met op het potje plassen !!
Hier geen nieuws,C is lekker buiten op de trampoline bezig,het is heerlijk weer! Vanmorgen al heel stuk gelopen met onze eigen hond en met die van mijn ouders,nog even lekker op straat gespeeld met de buurkindjes,dus hoop dat ze haar energie weer even wat kwijt kon
Hier geen nieuws,C is lekker buiten op de trampoline bezig,het is heerlijk weer! Vanmorgen al heel stuk gelopen met onze eigen hond en met die van mijn ouders,nog even lekker op straat gespeeld met de buurkindjes,dus hoop dat ze haar energie weer even wat kwijt kon
Niene- Prater
Nee niet aan het roken heb gewoon een dikke griep BAH niet handig als mama griep hebben ..
T.eun is 3 van november !
T.eun is 3 van november !
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Frolic, ik zat het al te bedenken van die is toch nog geen 4. Maar je had laatst een topic over school, dat is dan psz?
Dacht al zoveel scheelde onze jongens niet. Balen vd griep, is inderdaad helemaal niet handig als mama zijnde.
Niene, het is inderdaad lekker buiten.
Hier moest mijn man wat bij zijn ouders ophalen, dus de jongens zijn daar blijven spelen. Dus konden wij mooi even flink door het huis. E was vandaag mopperig, word nu weer wakker dus hoop dat ze nu weer een beetje te genieten is.
Dacht al zoveel scheelde onze jongens niet. Balen vd griep, is inderdaad helemaal niet handig als mama zijnde.
Niene, het is inderdaad lekker buiten.
Hier moest mijn man wat bij zijn ouders ophalen, dus de jongens zijn daar blijven spelen. Dus konden wij mooi even flink door het huis. E was vandaag mopperig, word nu weer wakker dus hoop dat ze nu weer een beetje te genieten is.
woezel- Prater
'Hoi meiden,
Kenne jullie me nog?
Een tijd niet geweest hier maar lijkt me toch leuk om weer eens mee te schrijven hier.
Weet niet of jullie nog een beetje actief zijn hier, maarre hou dit topic ff in de gaten en dan merk ik het wel.
Groetjes
Kenne jullie me nog?
Een tijd niet geweest hier maar lijkt me toch leuk om weer eens mee te schrijven hier.
Weet niet of jullie nog een beetje actief zijn hier, maarre hou dit topic ff in de gaten en dan merk ik het wel.
Groetjes
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, nou lekker actief zijn we he, Mom-of-2?
Hoe is het met alle 2008 mama's? De meeste van de kinderen gaan eind dit jaar voor het eerst naar de basisschool toch? Hoe kijken jullie daar naar uit?
Hoe is het met alle 2008 mama's? De meeste van de kinderen gaan eind dit jaar voor het eerst naar de basisschool toch? Hoe kijken jullie daar naar uit?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zijn jullie er nog? Ik ben nl ook wel benieuwd hoe jullie het laatste bezoek aan het consultatiebureau hebben ervaren. Met die prik enz. En die enorme vragenlijst, hebben jullie die ook gehad?
Filoria- Ratel
Filoria, een vragenlijst hebben wij niet gehad. Wat vroegen ze dan allemaal?
Het bezoek hier ging goed, op het prikmoment na, daar was Y. heel erg verdrietig om. Ze heeft de hele dag last van haar arm gehad. Ogentest ging gelukkig goed. Hoe heb jij het ervaren?
Het bezoek hier ging goed, op het prikmoment na, daar was Y. heel erg verdrietig om. Ze heeft de hele dag last van haar arm gehad. Ogentest ging gelukkig goed. Hoe heb jij het ervaren?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
hier hem gister gehad. geen vragenlijst gezien. ogentest ging goed ondanks dat hij daar geen woord gezegt heeft. prik deed hij ook stoer en hoefde ook geen pleister op van hem
woezel- Prater
Wisselende ervaringen met die prik dus. Tomas moet nog. We kregen vandaag alvast een vragenlijst die we in moeten vullen en dan mee moeten nemen. Met vragen als 'ontbijt uw kind elke dag?' of 'deelt uw kind makkelijk speelgoed?' En dan 30 van dat soort vragen...
Filoria- Ratel
Zo'n vragenlijst heb ik eerder ook wel eens toegestuurd gekregen, maar ik heb 'm nooit ingevuld en ze hebben er nooit naar gevraagd.
Succes alvast met de afspraak!
Succes alvast met de afspraak!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wat leuk om dit topic weer tegen te komen!! Wij moeten 17-10 naar het CB dus ben benieuwd hoe het zal gaan. Verder ook geen vragenlijst gehad.
N start na de kerstvac met school, nu de laatste maandjes op de psz zit hij samen met J in de klas. Ik heb het idee dat hij zich steeds vaker verveeld thuis en hij er wel aan toe is. Al ben ik ook wel benieuwd hoe hij 5 dagen school per week zal vinden. Hij is al best wel eens moe namelijk.
N start na de kerstvac met school, nu de laatste maandjes op de psz zit hij samen met J in de klas. Ik heb het idee dat hij zich steeds vaker verveeld thuis en hij er wel aan toe is. Al ben ik ook wel benieuwd hoe hij 5 dagen school per week zal vinden. Hij is al best wel eens moe namelijk.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk om dit topic weer eens tegen te komen
Wij hadden bij het laatste bezoek van J aan het cb een korte vragenlijst, maar we krijgen hier bij ieder bezoek een vragenlijst (dus nu ook al bij T) met vragen als: wat eet uw kind op een dag, bent u tevreden over het slaapgedrag van uw kind, is uw kind sinds het laatste bezoek nog ziek geweest etc.
De prik viel hier heel erg mee, J vertrok heel even zijn gezicht maar heeft niet gehuild en er verder ook geen last van gehad.
Die domme muts van het cb wilde ook bij J de ogentest doen. Dus ik zeg: Hij heeft al een bril zoals u ziet, dus dat ie niet meer nodig
J gaat nu sinds begin september naar school en het bevalt hem prima. Ik dacht dat ik hem in het begin wel eens 's middags thuis zou laten, omdat het te vermoeiend zou zijn, maar meneer wil zo graag en gaat dus al vanaf het begin al hele dagen. Na het avondeten is hij wel heel moe, dus hij ligt er tegenwoordig wel iedere dag stipt om 19 uur in.
Verder merk ik nu al dat hij in die paar weken zo erg veranderd is, hij is veel socialer en praat nu veel makkelijker met mensen die hij niet of nauwelijks kent. Vorige week had hij zelfs al een klein toneelstukje op school en ik was zo trots dat hij daar aan mee had gedaan! Had niet verwacht dat hij dat zou durven.
Maia: J was hier ook erg verveeld, het kdv bood niet meer genoeg uitdaging en thuis was hij erg vervelend. Gelukkig is dat weer over nu hij naar school gaat!
Ook nog gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! Hoe voel je je?
De rest: Hebben jullie kids zin om naar school te gaan en hoe kijken jullie er zelf tegenaan?
Wij hadden bij het laatste bezoek van J aan het cb een korte vragenlijst, maar we krijgen hier bij ieder bezoek een vragenlijst (dus nu ook al bij T) met vragen als: wat eet uw kind op een dag, bent u tevreden over het slaapgedrag van uw kind, is uw kind sinds het laatste bezoek nog ziek geweest etc.
De prik viel hier heel erg mee, J vertrok heel even zijn gezicht maar heeft niet gehuild en er verder ook geen last van gehad.
Die domme muts van het cb wilde ook bij J de ogentest doen. Dus ik zeg: Hij heeft al een bril zoals u ziet, dus dat ie niet meer nodig
J gaat nu sinds begin september naar school en het bevalt hem prima. Ik dacht dat ik hem in het begin wel eens 's middags thuis zou laten, omdat het te vermoeiend zou zijn, maar meneer wil zo graag en gaat dus al vanaf het begin al hele dagen. Na het avondeten is hij wel heel moe, dus hij ligt er tegenwoordig wel iedere dag stipt om 19 uur in.
Verder merk ik nu al dat hij in die paar weken zo erg veranderd is, hij is veel socialer en praat nu veel makkelijker met mensen die hij niet of nauwelijks kent. Vorige week had hij zelfs al een klein toneelstukje op school en ik was zo trots dat hij daar aan mee had gedaan! Had niet verwacht dat hij dat zou durven.
Maia: J was hier ook erg verveeld, het kdv bood niet meer genoeg uitdaging en thuis was hij erg vervelend. Gelukkig is dat weer over nu hij naar school gaat!
Ook nog gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! Hoe voel je je?
De rest: Hebben jullie kids zin om naar school te gaan en hoe kijken jullie er zelf tegenaan?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
Pagina 4 van 10
Permissies van dit forum: