Mama's met kids uit 2008
+12
woezel
Kat1980
Liadan
frolic
Makamba
Darius
xxjojootjexx
Mom-Of-3
LMCurious
Dolphinne
maiadebij
Tazz
16 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Mama's met kids uit 2008
@pluto: Dat komt vanzelf dat hij het wat leuker vindt op school.. Bij het ene kindje duurt het alleen wat langer.
Wat hier hielp is afspraakjes maken. Mama wacht tot de bel gaat, dan gaat mama weg en mag je nog zwaaien bij het raam. Dit gaf haar duidelijkheid en dat had ze nodig.
K. blijft op dinsdag over. Ze vindt dat erg leuk en vraagt elke dag of het dinsdag is;) Vorige week ging ze de eerste keer om te proberen, dat beviel zo goed, voor haar, mij en mijn moeder, dat we dat nu zo doen. Scheelt weer heen en weer jakkeren met halen en brengen
Wat hier hielp is afspraakjes maken. Mama wacht tot de bel gaat, dan gaat mama weg en mag je nog zwaaien bij het raam. Dit gaf haar duidelijkheid en dat had ze nodig.
K. blijft op dinsdag over. Ze vindt dat erg leuk en vraagt elke dag of het dinsdag is;) Vorige week ging ze de eerste keer om te proberen, dat beviel zo goed, voor haar, mij en mijn moeder, dat we dat nu zo doen. Scheelt weer heen en weer jakkeren met halen en brengen
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
oh en hoe.. Tja niet meer snoepen, meer bewegen. Het vloog eraf bij mij. Nu doen we rustig aan, nog steeds verlies ik gewicht, maar niet meer in een snel tempo.
xxjojootjexx- Kletskop
Ben jij dat dan op de foto boven je naam? Als dat zo is, ben je echt enorm veranderd en afgevallen. Zou je niet eens meer herkennen.xxjojootjexx schreef:oh en hoe.. Tja niet meer snoepen, meer bewegen. Het vloog eraf bij mij. Nu doen we rustig aan, nog steeds verlies ik gewicht, maar niet meer in een snel tempo.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ja dat ben ikKat1980 schreef:Ben jij dat dan op de foto boven je naam? Als dat zo is, ben je echt enorm veranderd en afgevallen. Zou je niet eens meer herkennen.xxjojootjexx schreef:oh en hoe.. Tja niet meer snoepen, meer bewegen. Het vloog eraf bij mij. Nu doen we rustig aan, nog steeds verlies ik gewicht, maar niet meer in een snel tempo.
xxjojootjexx- Kletskop
Zal ik ook maar weer eens een berichtje achterlaten dan?
Heb niet helemaal terug gelezen dus weet niet of ik al eerder wat geschreven heb hier. Heb de meeste van jullie ook op FB en schreef op het oude forum mee onder een andere naam
Mijn dochter is 14 september 4 geworden en zit sinds 17 september op school en ze vind het geweldig! Ze was er al zo klaar voor.
Ik ben meer gaan werken dus de lege dagen worden wel opgevuld. Moet er wel aan wennen,zoals vandaag,dat ik gewoon tijd heb voor mijzelf
Ik weet niet of ik het topic bij kan houden hoor,werk onregelmatig en zit niet zo gek veel achter de laptop,maargoed dat zien we vanzelf wel
Heb niet helemaal terug gelezen dus weet niet of ik al eerder wat geschreven heb hier. Heb de meeste van jullie ook op FB en schreef op het oude forum mee onder een andere naam
Mijn dochter is 14 september 4 geworden en zit sinds 17 september op school en ze vind het geweldig! Ze was er al zo klaar voor.
Ik ben meer gaan werken dus de lege dagen worden wel opgevuld. Moet er wel aan wennen,zoals vandaag,dat ik gewoon tijd heb voor mijzelf
Ik weet niet of ik het topic bij kan houden hoor,werk onregelmatig en zit niet zo gek veel achter de laptop,maargoed dat zien we vanzelf wel
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Jojootje: Ongelooflijk! Wat een verandering!
Niene: Zijn jouw initialen NS? En had je eerst dreads? Zo niet, dan weet ik even niet wie je bent
Niene: Zijn jouw initialen NS? En had je eerst dreads? Zo niet, dan weet ik even niet wie je bent
Kat1980- Kletskop
Haha nee!
Schreef eerder mee onder de naam *** (wil niet meer gelinkt worden aan die naam,dus weggehaald) op het oude forum,maar weet niet of dat iemand nog wat zegt.
Schreef eerder mee onder de naam *** (wil niet meer gelinkt worden aan die naam,dus weggehaald) op het oude forum,maar weet niet of dat iemand nog wat zegt.
Laatst aangepast door Niene op vr 12 okt 2012 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Niene- Prater
Niene schreef:Haha nee!
Schreef eerder mee onder de naam Naturelle op het oude forum,maar weet niet of dat iemand nog wat zegt.
Zegt mij niks inderdaad
Kat1980- Kletskop
Kat, bedoel jij Missy84 ofzo? Die had eerst dreads toch?
Mijn geheugen laat me nogal in de steek merk ik. Naturelle, die naam komt me bekend voor, maar kan me verder niks van je herinneren
Hopelijk zwangerschapsdementie? (denk het niet, ben bang dat ik ongesteld aan het worden ben)
Mijn geheugen laat me nogal in de steek merk ik. Naturelle, die naam komt me bekend voor, maar kan me verder niks van je herinneren
Hopelijk zwangerschapsdementie? (denk het niet, ben bang dat ik ongesteld aan het worden ben)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jaaa ik weet nog wel wie je bent Niene! Jij hebt toch geen makkelijke zwangerschap gehad toen? Ik kan me je dochter ook nog wel herinneren van foto's (al ziet ze er nu natuurlijk heel anders uit).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Klopt Liadan, heb toen vroege weeen gehad en ben uiteindelijk met een acute longembolie ( later bleek 5 stuks ) opgenomen in het ziekenhuis. Enorme relatiecrisis toen gehad,dus al met al was het forum toen een mega uitlaatklep haha.
Ben toen de kleine er was bijna niet meer op het forum geweest,toen wel op een clubje op hyves,maar dat verwaterde ook toen facebook in beeld kwam,al heb ik nog steeds contact met sommige forummers van toen en nu. Maargoed,doe het alleen dus ben druk zat met de kleine meid en mijn werk. Maar vind het wel leuk om hier weer een beetje te kletsen over onze kindjes
En idd,kat die jij bedoeld is missy84
Ben toen de kleine er was bijna niet meer op het forum geweest,toen wel op een clubje op hyves,maar dat verwaterde ook toen facebook in beeld kwam,al heb ik nog steeds contact met sommige forummers van toen en nu. Maargoed,doe het alleen dus ben druk zat met de kleine meid en mijn werk. Maar vind het wel leuk om hier weer een beetje te kletsen over onze kindjes
En idd,kat die jij bedoeld is missy84
Niene- Prater
Ah dat verklaart een hoop Niene. Ik was niet zo actief in de zwangerschapstopics, pas toen Tomas geboren werd kwam ik veel kletsen. Maar alles is dus goedgekomen met je? Wat voor werk doe je?
Filoria- Ratel
Maakt ook verder niet uit Filoria,is ook alweer 4 jaar geleden.
Uiteindelijk is alles goedgekomen ja,qua gezondheid heb ik er nog steeds last van,bloedverdunners spuiten en vermoeidheid/benauwd. En prive,ja kan nu zeggen dat het allemaal wel goed gaat.
Ik werk op de afdeling verloskunde/gynaecologie van een ziekenhuis en doe daar de Voeding en Diëtetiek incl. opleiding en werk daarvoor samen met de dietisten.
Uiteindelijk is alles goedgekomen ja,qua gezondheid heb ik er nog steeds last van,bloedverdunners spuiten en vermoeidheid/benauwd. En prive,ja kan nu zeggen dat het allemaal wel goed gaat.
Ik werk op de afdeling verloskunde/gynaecologie van een ziekenhuis en doe daar de Voeding en Diëtetiek incl. opleiding en werk daarvoor samen met de dietisten.
Niene- Prater
Missy84..that's me!! Ik ben nog steeds een fanatiek meelezer haha. Wat leuk om iedereen zo weer voorbij te zien komen! Ik weet tot nog toe wie iedereen is.
Mijn dreads zijn er inmiddels weer af. Ik ben 2 dagen bezig geweest om ze met een vork uit te kammen, maar het is gelukt en ik heb mijn haren er niet af hoeven te scheren..scheelt weer.
@ Niene: Ik weet nog heel goed wie je bent ;-). Je hebt diepe indruk gemaakt.
Mijn dreads zijn er inmiddels weer af. Ik ben 2 dagen bezig geweest om ze met een vork uit te kammen, maar het is gelukt en ik heb mijn haren er niet af hoeven te scheren..scheelt weer.
@ Niene: Ik weet nog heel goed wie je bent ;-). Je hebt diepe indruk gemaakt.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Nee ik ben aan het liegen...van pluto en Laidan weet ik niet zo snel wie ze eerst waren. Kan iemand een hint geven?
Met mijn dochter gaat het allemaal prima. Ze is erg toe aan school. Nog een week en dan kan ze komen wennen. Heel spannend!! Ik herken dat brutale ook wel. J. is soms ook echt brutaal.
Verder gaat het met mij redelijk. Ben mijn baan kwijt ivm bezuinigingen. Ik zit nu in een traject van werk-naar werk begeleiding voor een half jaar. Dan krijg ik gelukkig wel gewoon mijn loon en wordt ik geholpen met solliciteren etc. Op zich komt dat nu wel goed uit, aangezien mijn mams na 4 weken wakker is geworden uit een coma. Ze had een aneurysma in haar hoofd die is geknapt met een zware hersenbloeding tot gevolg. Ze is nu wakker, maar kan nog erg weinig. Beweegt weinig, is moe, kan niet praten. Alleen haar ogen zijn af en toe open en dan reageert ze wel. Ze weet heel goed wat er gaande is. Dat maakt het allemaal erg zwaar en verdrietig.
Met mijn dochter gaat het allemaal prima. Ze is erg toe aan school. Nog een week en dan kan ze komen wennen. Heel spannend!! Ik herken dat brutale ook wel. J. is soms ook echt brutaal.
Verder gaat het met mij redelijk. Ben mijn baan kwijt ivm bezuinigingen. Ik zit nu in een traject van werk-naar werk begeleiding voor een half jaar. Dan krijg ik gelukkig wel gewoon mijn loon en wordt ik geholpen met solliciteren etc. Op zich komt dat nu wel goed uit, aangezien mijn mams na 4 weken wakker is geworden uit een coma. Ze had een aneurysma in haar hoofd die is geknapt met een zware hersenbloeding tot gevolg. Ze is nu wakker, maar kan nog erg weinig. Beweegt weinig, is moe, kan niet praten. Alleen haar ogen zijn af en toe open en dan reageert ze wel. Ze weet heel goed wat er gaande is. Dat maakt het allemaal erg zwaar en verdrietig.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Leah, wat heftig wat er met je moeder is gebeurt en nog aan de hand is.
Ik was op het oude forum 'vlinder' (met spaties ertussen), mijn dochter heet Y ara.
Ik was op het oude forum 'vlinder' (met spaties ertussen), mijn dochter heet Y ara.
Liadan- Ratel
Filoria: Ik bedoelde inderdaad Missy84 realiseer ik me nu, maar wist dat zij later nog onder een andere naam was teruggekomen (leah dus).
Hoop voor je dat het bij jou zwangerschapsdementie is, maar wat is het dan bij mij …
Niene: Wat vervelend dat je qua gezondheid nog steeds zo’n last hebt! Volgens mij weet ik nu wel wie je bent en begint je voornaam met een A (en anders geef ik het op met raden ).
Leah: Wat heftig van je moeder zeg!
Hoop voor je dat het bij jou zwangerschapsdementie is, maar wat is het dan bij mij …
Niene: Wat vervelend dat je qua gezondheid nog steeds zo’n last hebt! Volgens mij weet ik nu wel wie je bent en begint je voornaam met een A (en anders geef ik het op met raden ).
Leah: Wat heftig van je moeder zeg!
Kat1980- Kletskop
Kat1980 schreef:
Ja dat klopt wel!
Leah ( anders schrijf ik gewoon je oude forumnaam en wilde ik je echte naam al gebruiken ),wat heftig!! Had op facebook wel wat meegekregen natuurlijk,maar wist niet precies wat er aan de hand was...
Niene- Prater
Leah, das inderdaad heftig zeg. Ben je veel bij haar? En dan ook nog je baan kwijt Hopelijk wordt 2013 een beter jaar voor je...
Wanneer is de eerste wendag op school van je dochter?
Zitten jullie kinderen trouwens ook al op clubjes ofzo? Tomas zit sinds een half jaar op judo. Ik zou het ook goed vinden als hij zwemles krijgt als hij 4 of 5 is, maar ik vraag me af of het dan niet teveel wordt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks op woensdag en vrijdag gaat. Dan gaat Tomas eerst van 8.30 tot 14.00 naar school en dan daarna nog tot 18.00 naar de NSO. Ben bang dat dat wel veel voor hem is.
Hoe hebben jullie de naschoolse opvang geregeld?
Wanneer is de eerste wendag op school van je dochter?
Zitten jullie kinderen trouwens ook al op clubjes ofzo? Tomas zit sinds een half jaar op judo. Ik zou het ook goed vinden als hij zwemles krijgt als hij 4 of 5 is, maar ik vraag me af of het dan niet teveel wordt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het straks op woensdag en vrijdag gaat. Dan gaat Tomas eerst van 8.30 tot 14.00 naar school en dan daarna nog tot 18.00 naar de NSO. Ben bang dat dat wel veel voor hem is.
Hoe hebben jullie de naschoolse opvang geregeld?
Filoria- Ratel
Filoria, Y. zit niet op een clubje, als ze 5 jaar is willen we dat ze naar zwemles gaat.
Onze dochter zal op maandagmiddag naar mijn ouders gaan, voor tussen de middag moeten we nog iets regelen, maar waarschijnlijk kan ze dan naar mijn schoonouders. Dinsdag is mijn man altijd thuis en ik ben woensdag, donderdag en vrijdag thuis.
Onze dochter zal op maandagmiddag naar mijn ouders gaan, voor tussen de middag moeten we nog iets regelen, maar waarschijnlijk kan ze dan naar mijn schoonouders. Dinsdag is mijn man altijd thuis en ik ben woensdag, donderdag en vrijdag thuis.
Liadan- Ratel
Goed geregeld zeg Liadan.
De mama's van wie de kinderen al naar school gaan (Kat, Niene, Jojootje...): hoe moe zijn jullie kinderen na een schooldag?
De mama's van wie de kinderen al naar school gaan (Kat, Niene, Jojootje...): hoe moe zijn jullie kinderen na een schooldag?
Filoria- Ratel
Kapot is ze.. Al zal ze dat nooit zeggen. Maar uit alles wat ze doet merken we dat.
Ze moet 's avonds ook echt tussen 19 en 19.15 haar bed in, anders is het hek van de dam de volgende dag.
's morgens zou ze ook langer moeten slapen, maar T. wordt om 6 uur wakker en daar wordt zij ook wakker van.
Ze moet 's avonds ook echt tussen 19 en 19.15 haar bed in, anders is het hek van de dam de volgende dag.
's morgens zou ze ook langer moeten slapen, maar T. wordt om 6 uur wakker en daar wordt zij ook wakker van.
xxjojootjexx- Kletskop
Filoria: J zit nog niet op een clubje. We willen als hij 4,5/5 jaar is hem wel op zwemles doen.
Met NSO heb ik geen ervaring. Omdat ik thuis werk, breng en haal ik hem altijd zelf van school. Tussen de middag springt mijn schoonmoeder of schoonzus nog wel eens bij om hem weer weg te brengen of hij blijft over op school.
Zeker in het begin was J erg moe na een schooldag door alle die nieuwe indrukken, maar het gaat echt steeds beter. Wel ligt hij er tegenwoordig wat eerder in, zodat hij 's nachts echt goed kan bijtanken (hoewel hier net als bij Jojootje de jongste wel eens roet in het eten kan gooien door te vroeg wakker te worden).
Met NSO heb ik geen ervaring. Omdat ik thuis werk, breng en haal ik hem altijd zelf van school. Tussen de middag springt mijn schoonmoeder of schoonzus nog wel eens bij om hem weer weg te brengen of hij blijft over op school.
Zeker in het begin was J erg moe na een schooldag door alle die nieuwe indrukken, maar het gaat echt steeds beter. Wel ligt hij er tegenwoordig wat eerder in, zodat hij 's nachts echt goed kan bijtanken (hoewel hier net als bij Jojootje de jongste wel eens roet in het eten kan gooien door te vroeg wakker te worden).
Kat1980- Kletskop
K. zit op zwemles. Eerder al elke zondag, ouder en kind zwemmen, nu elke zaterdag echt voor A.
Ze wilde wel op gym oid, maar toen ze doorhad dat wij daar niet bleven hoefde het van haar niet meer.
Nu naast zwemmen dus geen ander clubje. Het is ook al druk zat.
Maandag, tot 12 naar school dan naar oma.
Dinsdag, naar school, overblijven naar school tot 15.30, dan naar oma.
Woensdag naar school tot 12.15, naar huis ik ben vrij.
Donderdag, naar school, broodje bij oma, naar school tot 15.30, dan naar oma.
Vrijdag, tot 12 naar school dan naar oma..
Ze wilde wel op gym oid, maar toen ze doorhad dat wij daar niet bleven hoefde het van haar niet meer.
Nu naast zwemmen dus geen ander clubje. Het is ook al druk zat.
Maandag, tot 12 naar school dan naar oma.
Dinsdag, naar school, overblijven naar school tot 15.30, dan naar oma.
Woensdag naar school tot 12.15, naar huis ik ben vrij.
Donderdag, naar school, broodje bij oma, naar school tot 15.30, dan naar oma.
Vrijdag, tot 12 naar school dan naar oma..
xxjojootjexx- Kletskop
Jojootje: Heeft K op maandag maar een halve dag school?
Hier heeft J zelfs op vrijdag een hele dag, maar om die uren te compenseren, heeft hij tussendoor wel vaker een dagje vrij (bv de dag na sinterklaas).
Hier heeft J zelfs op vrijdag een hele dag, maar om die uren te compenseren, heeft hij tussendoor wel vaker een dagje vrij (bv de dag na sinterklaas).
Kat1980- Kletskop
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: