Mama's met kids uit 2008
+12
woezel
Kat1980
Liadan
frolic
Makamba
Darius
xxjojootjexx
Mom-Of-3
LMCurious
Dolphinne
maiadebij
Tazz
16 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Mama's met kids uit 2008
Kat, ik heb afgelopen maandag positief getest, maar dinsdag best veel bloed verloren. Dus ik zit enorme onzekerheid, 16-10 pas een echo dus ik moet een dikke week geduld hebben... Dus echt blijdschap is er nog niet omdat ik veels te bang ben dat het niet goed zit.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Kat, ik heb afgelopen maandag positief getest, maar dinsdag best veel bloed verloren. Dus ik zit enorme onzekerheid, 16-10 pas een echo dus ik moet een dikke week geduld hebben... Dus echt blijdschap is er nog niet omdat ik veels te bang ben dat het niet goed zit.
Wat schrikken zeg! Kan je niet eerder terecht bij de vk? Ik duim voor je dat het gewoon goed zit
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Ze kunnen nu nog weinig zien, als zie je een vruchtzakje dan wil dat eigenlijk nog weinig zeggen. Dus 16-10 ben ik bijna 7 weken en zou er hart activiteit moeten zijn dus dan weten we zeker dat het goed zit (of niet). Maar duurt wel vreselijk lang hoor. Ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel over, maar misschien is dat zelfbescherming. Afwachten dus! Mijn test was gister nog wel knal positief maar volgens de vk zegt dat weinig... En af en toe zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik wat ik herken van mijn eerdere zwangerschappen.
maiadebij- Kletskop
Kat, wat stoer dat J al meedoet met toneelstukjes! Ging het meteen vanaf de eerste dag zo goed?
En whaha, die arts met die ogentest Denk dat ze 'm zelf ook wel kan gebruiken dan. Of was ze gewoon blond?
Moet er nu trouwens aan denken dat ik dat jurkje dat ik van jou heb overgekocht echt supervaak draag. Ik heb zelfs al een keer een naadje weer vast moeten naaien, hij begint al te slijten
Maia: herkenbaar hoor, Tomas is ook veel moe sinds hij geen dutje meer doet. Het helpt om hem even een uurtje alleen op zijn kamer te laten spelen. Dat doen we dan op de tijd dat hij vroeger een dutje deed. Misschien dat we dat straks na school ook maar moeten doen.
Hebben jullie nog leuke recente foto's van de kinderen?
Ons gezinnetje:
Met mijn zusje:
En whaha, die arts met die ogentest Denk dat ze 'm zelf ook wel kan gebruiken dan. Of was ze gewoon blond?
Moet er nu trouwens aan denken dat ik dat jurkje dat ik van jou heb overgekocht echt supervaak draag. Ik heb zelfs al een keer een naadje weer vast moeten naaien, hij begint al te slijten
Maia: herkenbaar hoor, Tomas is ook veel moe sinds hij geen dutje meer doet. Het helpt om hem even een uurtje alleen op zijn kamer te laten spelen. Dat doen we dan op de tijd dat hij vroeger een dutje deed. Misschien dat we dat straks na school ook maar moeten doen.
Hebben jullie nog leuke recente foto's van de kinderen?
Ons gezinnetje:
Met mijn zusje:
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Het mama's,
Wat leuk dit topic weer.
Hoe is het met jullie allemaal?
Idd school staat voor de deur, echt spannend. D. Gaat 12 november zijn eerste dagdeel wennen, ik ben heel benieuwd.
Over het CB, we hadden afgelopen vrijdag de brief binnengekregen dat we morgen de afspraak hadden, beetje kort dag. Ik had meer het idee dat ze het vergeten waren. Maar nu heb ik de afspraak verzet naar de 30ste. De ogentest zal niet nodig zijn aangezien hij bij de orthoptist onder controle is.
Wat leuk dit topic weer.
Hoe is het met jullie allemaal?
Idd school staat voor de deur, echt spannend. D. Gaat 12 november zijn eerste dagdeel wennen, ik ben heel benieuwd.
Over het CB, we hadden afgelopen vrijdag de brief binnengekregen dat we morgen de afspraak hadden, beetje kort dag. Ik had meer het idee dat ze het vergeten waren. Maar nu heb ik de afspraak verzet naar de 30ste. De ogentest zal niet nodig zijn aangezien hij bij de orthoptist onder controle is.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Hoi Iedereen!
Hier is het alweer een tijdje geleden dat we de laatste keer naar het CB zijn gegaan voor A. Ze heeft toen een week lang echt last van haar arm gehad, een dikke grote plakkaat erop, terwijl we wel gekoeld hadden. De oogtest ging goed, haar ene oog iets minder dan de andere maar daar is verder niks over gezegd.
Ze is wel echt enorm toe aan school. Thuis wordt ze gewoon echt brutaal. Nu gaat ze iedere week wel een keer oefenen, nu al 5 keer, en dan heeft heeft ze het enorm naar haar zin. Ze kent ook al wat kindjes daar en we hebben onze eerste ouderavond al gehad. Dus ik kijk er alleen maar naar uit dat ze naar school gaat. Dat zal voor ons allemaal beter zijn. Al denk ik wel dat ik het moeilijk ga vinden als ze straks hele dag weg zal zijn.
Ze gaat ook nog twee keer per week naar de PSZ en daar zeiden ze al een half jaar geleden dat ze haar niet echt genoeg uitdaging meer konden bieden en vorige week dat ze genoeg babbeltjes kreeg. Daarnaast gaat ze sinds een paar weken ook naar dansles, en in het begin vond ze het wat spannend maar nu vind ze het toch wel erg leuk.
@Maia, wat heftig zeg. Ik hoop echt dat het goed gaat bij je.
@ mom-of-2. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie je bent. Ik zag dat je een foutje in ticker hebt staan. Er staat 'me' ipv 'mijn'
@Kat, dat was niet echt slim nee van die CB-mederwerkster om nog een oogtest te willen doen haha!
@Niene, Ik wil je tattoo nog wel zien, staat hij ook op FB? Wat lief dat ze zegt dat ze een dora-tattoo wilt haha. A. is ook gek van plakplaatjes, en ze wil ook erg graag oorbellen. Van mij mag ze die als ze 4 is alleen haar vader wil daar nog even mee wachten.
Hier is het alweer een tijdje geleden dat we de laatste keer naar het CB zijn gegaan voor A. Ze heeft toen een week lang echt last van haar arm gehad, een dikke grote plakkaat erop, terwijl we wel gekoeld hadden. De oogtest ging goed, haar ene oog iets minder dan de andere maar daar is verder niks over gezegd.
Ze is wel echt enorm toe aan school. Thuis wordt ze gewoon echt brutaal. Nu gaat ze iedere week wel een keer oefenen, nu al 5 keer, en dan heeft heeft ze het enorm naar haar zin. Ze kent ook al wat kindjes daar en we hebben onze eerste ouderavond al gehad. Dus ik kijk er alleen maar naar uit dat ze naar school gaat. Dat zal voor ons allemaal beter zijn. Al denk ik wel dat ik het moeilijk ga vinden als ze straks hele dag weg zal zijn.
Ze gaat ook nog twee keer per week naar de PSZ en daar zeiden ze al een half jaar geleden dat ze haar niet echt genoeg uitdaging meer konden bieden en vorige week dat ze genoeg babbeltjes kreeg. Daarnaast gaat ze sinds een paar weken ook naar dansles, en in het begin vond ze het wat spannend maar nu vind ze het toch wel erg leuk.
@Maia, wat heftig zeg. Ik hoop echt dat het goed gaat bij je.
@ mom-of-2. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie je bent. Ik zag dat je een foutje in ticker hebt staan. Er staat 'me' ipv 'mijn'
@Kat, dat was niet echt slim nee van die CB-mederwerkster om nog een oogtest te willen doen haha!
@Niene, Ik wil je tattoo nog wel zien, staat hij ook op FB? Wat lief dat ze zegt dat ze een dora-tattoo wilt haha. A. is ook gek van plakplaatjes, en ze wil ook erg graag oorbellen. Van mij mag ze die als ze 4 is alleen haar vader wil daar nog even mee wachten.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Mom of 2, ik heb eigenlijk ook geen idee wie je bent?
Tazz, hier ook regelmatig brutale buien van mijn dochter, heel gezellig is dat... Fijn dat A. het leuk vindt op school en er graag naartoe gaat.
Filoria, leuke foto!
Kat, haha, wat een muts op het CB dat ze de ogentest wilde doen.
Maia, ik hoop dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap, ik duim voor je!
Mijn dochter is wel toe aan school denk ik, ze wil er alleen zelf niet naartoe....Ze is sowieso niet zo van de onbekende situaties en school is natuurlijk helemaal een onbekend iets, met vreemde juffen, een vreemd gebouw en vreemde kinderen en dan ook nog papa en mama die niet bij je blijven. Ik hoop dat ze er de komende 3 maanden wat meer zin in gaat krijgen, maar ik voorzie wel wat moeilijkheden bij het wegbrengen.
Tazz, hier ook regelmatig brutale buien van mijn dochter, heel gezellig is dat... Fijn dat A. het leuk vindt op school en er graag naartoe gaat.
Filoria, leuke foto!
Kat, haha, wat een muts op het CB dat ze de ogentest wilde doen.
Maia, ik hoop dat het allemaal goed gaat met je zwangerschap, ik duim voor je!
Mijn dochter is wel toe aan school denk ik, ze wil er alleen zelf niet naartoe....Ze is sowieso niet zo van de onbekende situaties en school is natuurlijk helemaal een onbekend iets, met vreemde juffen, een vreemd gebouw en vreemde kinderen en dan ook nog papa en mama die niet bij je blijven. Ik hoop dat ze er de komende 3 maanden wat meer zin in gaat krijgen, maar ik voorzie wel wat moeilijkheden bij het wegbrengen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Mom-of-2, ik vroeg me ook al af of je eerder onder een andere naam hebt meegeschreven? Onze kinderen schelen maar een paar dagen, daardoor zit ik echt te denken of jij bij Yes meeschreef toen ze baby's waren. En over tickers gesproken: die van jou is grappig Tazz! Met je prinses en je prins
Filoria- Ratel
Oooo Liadan, hier hetzelfde. Tomas is gek op grote kindjes en nieuw speelgoed, maar aan de andere kant ook bang voor nieuwe situaties. Vooral als ik niet bij hem mag blijven. Lastig is dat hè?
Filoria- Ratel
Op het vorige forum was ik lucky lady, en hier begonnen met mama van 2, lees maar terug begin van dit topic, maar omdat er nog iemand is met zo goed als dezelfde naam, deze naam genomen. Maarja straks klopt de naam niet meer dan is het mama van 3 of mom of 3 net hoe je het wil zien.
Weten jullie het nu?
Weten jullie het nu?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ja dat vind ik ook erg lastig. Ik wil zo graag dat ze straks meteen met plezier naar school gaat, ik kan me ook goed voorstellen dat het beangstigend kan zijn om achtergelaten te worden op een plek waar je niemand kent.Filoria schreef:Oooo Liadan, hier hetzelfde. Tomas is gek op grote kindjes en nieuw speelgoed, maar aan de andere kant ook bang voor nieuwe situaties. Vooral als ik niet bij hem mag blijven. Lastig is dat hè?
Liadan- Ratel
Jaaaaaaa!! Weet nu ook de naam van je zoontje weer. Leuk dat je terug bent en zelfs al zwanger van de derde! Gefeliciteerd!
Laatst aangepast door Filoria op ma 8 okt 2012 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria- Ratel
Oooh dan weet ik het wel Mom of 2! Ik weet alleen niet meer goed hoe je kinderen ook alweer heten.
Liadan- Ratel
Hoi dames,
Hier een bericht van mij Mijn zoontje is 4 en gaat vanaf september al naar de basisschool. Hij moet alleen wel nog steeds elke ochtend huilen als ik hem weg breng. Hij gaat dan bij de juf op schoot en zijn de tranen zo weer weg. Maar leuk vind ik het niet. Ik ben 22 weken zwanger van de 2e. Vind het best wel spannend allemaal. De bevalling en eerste tijd na de geboorte van mijn zoontje was niet bepaald een pretje.
Het is ook maar de vraag of ik vaginaal ga bevallen of weer een ks. Ik hoop gewoon vaginaal, maar dan moet alles in orde zijn. Ik slik ad, waardoor ik elke maand naar de gyn moet en een echo krijg om de groei in de gaten te houden van de baby. Tot nu toe gaat dat allemaal wel goed. De baby is erg actief. Vooral als ik in bed lig, slaap er gewoon slecht van
Mijn zoontje heeft net een nieuwe kamer gekregen waar hij dolblij mee is. Dus nu kan ik aan de slag in de babykamer Heb er zoveel zin in!
Maia, ik duim voor jullie dat het goed gaat!
Ik kom straks even verder reageren..
Hier een bericht van mij Mijn zoontje is 4 en gaat vanaf september al naar de basisschool. Hij moet alleen wel nog steeds elke ochtend huilen als ik hem weg breng. Hij gaat dan bij de juf op schoot en zijn de tranen zo weer weg. Maar leuk vind ik het niet. Ik ben 22 weken zwanger van de 2e. Vind het best wel spannend allemaal. De bevalling en eerste tijd na de geboorte van mijn zoontje was niet bepaald een pretje.
Het is ook maar de vraag of ik vaginaal ga bevallen of weer een ks. Ik hoop gewoon vaginaal, maar dan moet alles in orde zijn. Ik slik ad, waardoor ik elke maand naar de gyn moet en een echo krijg om de groei in de gaten te houden van de baby. Tot nu toe gaat dat allemaal wel goed. De baby is erg actief. Vooral als ik in bed lig, slaap er gewoon slecht van
Mijn zoontje heeft net een nieuwe kamer gekregen waar hij dolblij mee is. Dus nu kan ik aan de slag in de babykamer Heb er zoveel zin in!
Maia, ik duim voor jullie dat het goed gaat!
Ik kom straks even verder reageren..
Laatst aangepast door Pluto op di 9 okt 2012 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Welkom Pluto! Heb jij ook een andere forumnaam gehad?
Filoria- Ratel
Ja, ben toen een tijdje weg geweest. Maar vond de mama's van 2008 wel weer een account waard haha! Aardig wat met jullie gekletst
Gast- Gast
Pluto, dan weet ik wel wie je bent. Wat naar dat je je zoon elke dag huilend moet achterlaten. Dat lijkt me echt niet leuk, ik hoop dat dat snel anders zal zijn bij jullie.
Leuk dat je aan de slag kan met de babykamer!
Leuk dat je aan de slag kan met de babykamer!
Liadan- Ratel
@ Filoria, Dank je wel voor het compliment over mijn 'ticker' ;-)
@mom-of-2. Jaa ik weet weer wie jij bent.
@ Pluto, ik weet ook wie jij bent. Maar we hebben elkaar op FB dus dat was makkelijk te raden. Leuk dat je weer mee komt kletsen!
@mom-of-2. Jaa ik weet weer wie jij bent.
@ Pluto, ik weet ook wie jij bent. Maar we hebben elkaar op FB dus dat was makkelijk te raden. Leuk dat je weer mee komt kletsen!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Pluto, ken ik je ook? Weet het echt even niet.
Filoria- Ratel
Hallo!!!
K. Gaat sinds de zomervakantie naar school en ze vindt het erg leuk!
De eerste week moest ze steeds huilen, maar daarna niet meer. Nu rent en huppelt ze naar school en zegt ze bijna elke dag dat ze zo blij is dat ze naar school toe mag.
Hele nieuwe periode, waarin het voor mij nog erg zoeken is, maar het komt wel.
Sinds 1 september werk ik niet meer 5 dagen p.w. maar 4 dagen p.w. en dat bevalt tot nu toe erg goed
Pluto, ik weet wel wie je bent hoor.. haha.. lol.
K. Gaat sinds de zomervakantie naar school en ze vindt het erg leuk!
De eerste week moest ze steeds huilen, maar daarna niet meer. Nu rent en huppelt ze naar school en zegt ze bijna elke dag dat ze zo blij is dat ze naar school toe mag.
Hele nieuwe periode, waarin het voor mij nog erg zoeken is, maar het komt wel.
Sinds 1 september werk ik niet meer 5 dagen p.w. maar 4 dagen p.w. en dat bevalt tot nu toe erg goed
Pluto, ik weet wel wie je bent hoor.. haha.. lol.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik sluit me aan bij Filoria, ik weet ook even niet wie je bent pluto?
Mom of 2, ik weet de naam van je zoontje nog wel (begint met een D toch) maar hoe heet je dochter ook alewer?
Mom of 2, ik weet de naam van je zoontje nog wel (begint met een D toch) maar hoe heet je dochter ook alewer?
maiadebij- Kletskop
Maia: Ja, das waar ook maar dat wachten is wel zenuwslopend!
Filoria: Leuke foto! Zal eens kijken of ik ook iets kan vinden.
Mom of 2: Volgens mij waren we toen toch op dezelfde datum uitgerekend (23 nov), maar J kwam toen 9 weken te vroeg. Ben alleen even je echte naam kwijt, dus heb geen idee of ik je nog op fb heb.
Pluto: Bij mij gaat ook geen belletje rinkelen wie je ook al weer bent… Erg naar dat je zoon iedere dag nog verdrietig is bij het afscheid op school. Ik hoop voor je dat dat snel beter gaat!
Tazz: Hoe gaat het met je werk? Nog steeds zo naar je zin? Ik vind het nu wel erg druk nu J ook naar school gaat met brengen en halen. Zou hem graag tussen de middag willen laten overblijven, maar mijn vriend vind hem daar nog te jonge voor. Maar volgens mij zou het zelf best leuk vinden aangezien hij het zo naar zijn zin heeft op school. Hoe ga jij dat straks doen?
Filoria: Leuke foto! Zal eens kijken of ik ook iets kan vinden.
Mom of 2: Volgens mij waren we toen toch op dezelfde datum uitgerekend (23 nov), maar J kwam toen 9 weken te vroeg. Ben alleen even je echte naam kwijt, dus heb geen idee of ik je nog op fb heb.
Pluto: Bij mij gaat ook geen belletje rinkelen wie je ook al weer bent… Erg naar dat je zoon iedere dag nog verdrietig is bij het afscheid op school. Ik hoop voor je dat dat snel beter gaat!
Tazz: Hoe gaat het met je werk? Nog steeds zo naar je zin? Ik vind het nu wel erg druk nu J ook naar school gaat met brengen en halen. Zou hem graag tussen de middag willen laten overblijven, maar mijn vriend vind hem daar nog te jonge voor. Maar volgens mij zou het zelf best leuk vinden aangezien hij het zo naar zijn zin heeft op school. Hoe ga jij dat straks doen?
Kat1980- Kletskop
Foto weer weg!
Laatst aangepast door Kat1980 op vr 12 okt 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980- Kletskop
Jojootje, wat een vrije tijd ineens! Lijkt me ook heerlijk dat je kind zo blij naar school gaat. Als ik wat prikkelbaar ben vind ik het maar vervelend dat hij niet zelf de klas in huppelt. Of naja, in elk geval zelf de klas in loopt. Ik moet echt altijd mee en hij wil altijd bij de juf op schoot. Gelukkig vind ze het geen probleem.
Hoe is het met afvallen? Hoe heb je dat trouwens zo aangepakt? Klinkt missschien stom maar ik verheug me er op dat ik weer aan mijn gewicht kan werken
Kat, mooie mannetjes heb je!
Tazz, we hebben elkaar op fb ja
Hoe is het met afvallen? Hoe heb je dat trouwens zo aangepakt? Klinkt missschien stom maar ik verheug me er op dat ik weer aan mijn gewicht kan werken
Kat, mooie mannetjes heb je!
Tazz, we hebben elkaar op fb ja
Laatst aangepast door Pluto op di 9 okt 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pluto: Ja, nu weet ik weer wie je bent inderdaad! Dank je wel voor je compliment
Kat1980- Kletskop
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
Pagina 5 van 10
Permissies van dit forum: