Mama's met kids uit 2008
+12
woezel
Kat1980
Liadan
frolic
Makamba
Darius
xxjojootjexx
Mom-Of-3
LMCurious
Dolphinne
maiadebij
Tazz
16 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Mama's met kids uit 2008
Filoria,leuk he als je op de hoogte gehouden word door foto's Had ik vanmiddag ook,ze bleef tussen de middag bij een vriendje eten (kende moeder al wel,dus helemaal nieuw was t niet,maar nu was ze er voor het eerst alleen)omdat ik examen had op m'n werk en kreeg ook om de haverklap foto's.
Geweldig dat hij het zo goed doet zeg! Verder geen herkenbaarheid qua luihuid haha.Ik heb het 10 minuten gesprek 20 februari geloof ik pas.
Verder gaat het hier wel redelijk.. Zijn weer in de ziekenboeg beland.. C heeft gewoon geen weerstand en pikt dus momenteel alles op,nu is ze vreselijk verkouden met een keelontsteking. Met paracetamol ,hoestdrank en neusspray is het goed te doen,hoor d'r in ieder geval niet klagen,alleen in de nacht als ze moet hoesten heel zielig huilen dat het zo'n pijn doet.
Ik zelf ben trouwens ook niet fit,ben mijn stem kwijt en vreselijke keelpijn ook. Dus even flink tegengaan want moet de aankomende 5 dagen nog werken op de kraam/gynaecologie en daar zijn deze bacterien niet gewenst!
Hier morgen ook carnaval op school,ze is er helemaal hieperdepiep van! De hele week zijn we al spulletjes aan het inslaan,en hebben vandaag haar 'make-up' gekocht,alles ligt nu klaar voor morgen haha. Ze word sneeuwwitje
Geweldig dat hij het zo goed doet zeg! Verder geen herkenbaarheid qua luihuid haha.Ik heb het 10 minuten gesprek 20 februari geloof ik pas.
Verder gaat het hier wel redelijk.. Zijn weer in de ziekenboeg beland.. C heeft gewoon geen weerstand en pikt dus momenteel alles op,nu is ze vreselijk verkouden met een keelontsteking. Met paracetamol ,hoestdrank en neusspray is het goed te doen,hoor d'r in ieder geval niet klagen,alleen in de nacht als ze moet hoesten heel zielig huilen dat het zo'n pijn doet.
Ik zelf ben trouwens ook niet fit,ben mijn stem kwijt en vreselijke keelpijn ook. Dus even flink tegengaan want moet de aankomende 5 dagen nog werken op de kraam/gynaecologie en daar zijn deze bacterien niet gewenst!
Hier morgen ook carnaval op school,ze is er helemaal hieperdepiep van! De hele week zijn we al spulletjes aan het inslaan,en hebben vandaag haar 'make-up' gekocht,alles ligt nu klaar voor morgen haha. Ze word sneeuwwitje
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Wat leuk om ervaringen te lezen van mama's met kinderen die net naar school gaan.
Bij mijn zoontje hebben ze nu het thema verliefd op school. Toen ik D. Vandaag vroeg of hij ook verliefd is kreeg ik als antwoord. Ja op T. Ik vind T. heel lief! T. Is een jongetje in zijn klas waar hij veel mee speelt. Laatst ook een keer na school daar geweest met hem samen.
Erg schattig haha...
Hier zijn as dinsdag 10 min. Gesprekken, ik moet alleen nog even met de juf overleggen. Zijn vader heeft het briefje met de afspraak gekregen en wil er blijkbaar ( liet hij per mail weten) niet samen heen. Dus ik moet een nieuwe afspraak zien te maken. Maandag dus proberen te bellen naar school.
Bij mijn zoontje hebben ze nu het thema verliefd op school. Toen ik D. Vandaag vroeg of hij ook verliefd is kreeg ik als antwoord. Ja op T. Ik vind T. heel lief! T. Is een jongetje in zijn klas waar hij veel mee speelt. Laatst ook een keer na school daar geweest met hem samen.
Erg schattig haha...
Hier zijn as dinsdag 10 min. Gesprekken, ik moet alleen nog even met de juf overleggen. Zijn vader heeft het briefje met de afspraak gekregen en wil er blijkbaar ( liet hij per mail weten) niet samen heen. Dus ik moet een nieuwe afspraak zien te maken. Maandag dus proberen te bellen naar school.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Niet samen heen?? Verwacht hij dan van de juf dat de juf 2x een gesprek gaat hebben of dat jij er maar niet bij bent??
Zie dat het bericht al van 1,5 week geleden is.. Hoe is het nu opgelost?
Zie dat het bericht al van 1,5 week geleden is.. Hoe is het nu opgelost?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Zo dit topic maar weer eens opgezocht..
Hoe is het met iedereen?
Och dolphinne... Hoe is het nou opgelost?
Hier gister ook 10 minuten gesprek gehad,maar paps vraagt er niet eens naar.. Sowieso al sinds ze uit het ziekenhuis is niks meer van hem gehoord
Verder gaat het hier wel goed,op school doet ze het super! Ondanks dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen en pas net daar op school zit past ze zich enorm goed aan en ligt goed in de groep. Ze heeft in de week voor en na haar opname een toets gemaakt die uiteindelijk mee word genomen bij de uiteindelijke citotoets. Ze hebben score 1 tmt 5, 1 is goed en 5 slecht. Voor rekenen heeft ze een 3 dat is gemiddeld en voor Nederlandse taal een 1
Ze is nu wel een enorme puber hoor! Wat een draak soms... Ben benieuwd hoe ze is als echte puber haha!
Hoe is het met iedereen?
Och dolphinne... Hoe is het nou opgelost?
Hier gister ook 10 minuten gesprek gehad,maar paps vraagt er niet eens naar.. Sowieso al sinds ze uit het ziekenhuis is niks meer van hem gehoord
Verder gaat het hier wel goed,op school doet ze het super! Ondanks dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen en pas net daar op school zit past ze zich enorm goed aan en ligt goed in de groep. Ze heeft in de week voor en na haar opname een toets gemaakt die uiteindelijk mee word genomen bij de uiteindelijke citotoets. Ze hebben score 1 tmt 5, 1 is goed en 5 slecht. Voor rekenen heeft ze een 3 dat is gemiddeld en voor Nederlandse taal een 1
Ze is nu wel een enorme puber hoor! Wat een draak soms... Ben benieuwd hoe ze is als echte puber haha!
Niene- Prater
Nouja zeg, wat een sukkel!Niene schreef:Hier gister ook 10 minuten gesprek gehad,maar paps vraagt er niet eens naar.. Sowieso al sinds ze uit het ziekenhuis is niks meer van hem gehoord
Fijn dat je dochter het zo goed doet op school! Je mag echt trots op haar zijn En dat ze wat drakerig is, zou dat te maken kunnen hebben met dat met haar vader?
Ben je zelf trouwens weer helemaal beter?
Tomas heeft zijn eerste valentijnskaart gekregen Echt te schattig hoe dat ging! Hij heeft voor het meisje meteen een tekening met hartjes gemaakt en gegeven, en toen kreeg hij van haar weer een vriendenboekje om in te schrijven. Dus die twee zijn er maar druk mee
Heb trouwens nog wel een (klein) issue: Tomas gaat 2 dagen naar de NSO en beide dagen is er een kindje - laat ik hem Piet noemen - waar Tomas een soort haat-liefde-verhouding mee heeft. Piet is hier laatst ook thuis geweest. Hij is erg fysiek om het maar zo te zeggen. Duwen, slaan, prikken etc... Maar toch zeggen de jongens vrienden van elkaar te zijn en vond Tomas het leuk dat Piet bij ons kwam spelen.
Aan de ene kant vind ik het wel goed voor Tomas: zo leert hij van zich af te bijten. Aan de andere kant vind ik het sneu dat hij nu twee dagen per week met die Piet aan het worstelen is. Volgens mij geniet hij veel meer als hij speelt met een van de meer rustige kindjes die er ook bij de NSO zijn. Maarja, wat kan ik er aan doen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Nouja zeg, wat een sukkel!Niene schreef:Hier gister ook 10 minuten gesprek gehad,maar paps vraagt er niet eens naar.. Sowieso al sinds ze uit het ziekenhuis is niks meer van hem gehoord
Fijn dat je dochter het zo goed doet op school! Je mag echt trots op haar zijn En dat ze wat drakerig is, zou dat te maken kunnen hebben met dat met haar vader?
Ben je zelf trouwens weer helemaal beter?
Ja denk dat dat wel meespeelt,icm haar leeftijd en ze voelt mij feilloos aan... Maar we hebben vannacht gezellig gekletst en ze is m'n oude moppie weer haha
Ze had een nachtmerrie en toen kwam al haar frustratie eruit,gelukkig weet ze dat ze me alles zeggen kan en dat ik altijd naar haar zal luisteren. Dat zei ze ook zo lief ' mama,jij beschermd mij he,en je bent er altijd voor mij he '
Ben zelf nog steeds niet goed te pas helaas,heb nu 7 dagen werken aaneengesloten erop zitten dus ben deze week echt helemaal kapot. En s'nachts veel wakker en aan het spoken door de buikpijn,maandag weer naar de arts en dan zien we wel verder,moeten gewoon doorgaan.
Wat lief van Thomas zijn valentijnskaart! C heeft er ook 1 gekregen van haar verkering.. Ding was bijna net zo groot als haar haha! Wil heel graag foto plaatsen,maar aangezien dit topic niet echt leeft doe ik het niet,wil C namelijk niet te lang op internet laten staan.
Lastige situatie met Piet.. Zo'n kindje zit er bij C ook in de klas,en ze vind het heel erg leuk om met hem te spelen,maar probeer wel als ze voor de 3e keer in een week met hem wil spelen haar te sturen om met iemand anders af te spreken. Misschien kan je voorstellen aan Thomas om dan af te spreken met iemand anders omdat die dat ook wel heel leuk vind,dit werkt bij C meestal wel.
En merk ook dat als ze er echt zat van is dit ook aangeeft..
Niene- Prater
Ik zie nu pas weer dit topic.
Ik heb de juf gebeld om een andere afspraak te maken. Dat kon toen de andere dag na schooltijd. Ze leek het niet erg te vinden om het gesprek nog een keer te doen. De volgende keer plant ze ook meteen 2 tijden in en ze zou er ook rekening mee proberen te houden dat niet alle informatie doorgegeven wordt (dus bijv. 2 briefjes meegeven ipv 1).
Ik kon haar toen gelukkig wel vertellen hoe de situatie is en ze was wel begripvol.
Ik heb de juf gebeld om een andere afspraak te maken. Dat kon toen de andere dag na schooltijd. Ze leek het niet erg te vinden om het gesprek nog een keer te doen. De volgende keer plant ze ook meteen 2 tijden in en ze zou er ook rekening mee proberen te houden dat niet alle informatie doorgegeven wordt (dus bijv. 2 briefjes meegeven ipv 1).
Ik kon haar toen gelukkig wel vertellen hoe de situatie is en ze was wel begripvol.
Dolphinne- Prater
Ach gut! Wat kan ze goed praten over hoe ze zich voelt zeg!Niene schreef:' mama,jij beschermd mij he,en je bent er altijd voor mij he '
Haha wat leuk van die valentijnskaart. Ik wilde die van Tomas ook hier plaatsen, maar toen vond ik het toch wat te persoonlijk met de naam van dat meisje erbij. Dus helaas.
En die situatie, je hebt wel gelijk ja. Tomas zal het zelf wel aangeven als hij er echt klaar mee is. Daar vertrouw ik maar op
Dolphinne, wat lief van de juf! Echt super! Hoe was het gesprek verder, is ze tevreden over hoe D het doet op school?
Filoria- Ratel
Ja ze kan inderdaad goed praten over wat ze voelt en wat haar dwars zit.. Heeft mijn ellendige gepraat over alles tegen haar toch positieve invloed gehad Het is zo'n lekkere griet
Aah ben wel nieuwsgierig naar zijn kaart eigenlijk,maar snap je goed hoor hier hetzelfde inderdaad.
Dolphinne,wat fijn dat de juf begripvol was!
Aah ben wel nieuwsgierig naar zijn kaart eigenlijk,maar snap je goed hoor hier hetzelfde inderdaad.
Dolphinne,wat fijn dat de juf begripvol was!
Niene- Prater
Ja het gaat over het algemeen wel goed op school. Op sommige punten loopt hij wel wat achter, maar ik weet niet precies waar de juf dat mee vergelijkt. Andere kinderen uit de klas (die soms ook al ruim een half jaar ouder zijn) of zijn leeftijd.
Motorisch is hij wat houterig en de fijne motoriek is ook nog niet heel goed (knippen/ kleuren) bouwen kan hij juist heel goed.
En ze adviseerde om misschien een keer naar logopedie te gaan met hem. Hij heeft met sommige klanken nog best moeite. Koe is Toe, grasmaaier- masmaaier etc. Vooral de R en de k als beginklank en r over het algemeen.
Misschien komt het wel vanzelf goed, maar anders zijn we er alvast op tijd bij.
Hij is in elk geval samen met een vriendje een flinke boef in de klas haha.
En hij ging wel goed vooruit sinds hij op school is.
Motorisch is hij wat houterig en de fijne motoriek is ook nog niet heel goed (knippen/ kleuren) bouwen kan hij juist heel goed.
En ze adviseerde om misschien een keer naar logopedie te gaan met hem. Hij heeft met sommige klanken nog best moeite. Koe is Toe, grasmaaier- masmaaier etc. Vooral de R en de k als beginklank en r over het algemeen.
Misschien komt het wel vanzelf goed, maar anders zijn we er alvast op tijd bij.
Hij is in elk geval samen met een vriendje een flinke boef in de klas haha.
En hij ging wel goed vooruit sinds hij op school is.
Dolphinne- Prater
Filoria, als T. idd wel graag met dat jongetje speelt zou ik hem dat ook gewoon laten doen. Misschien wel met em erover praten wat hij kan doen alshij het niet leuk meer vind. (hier op school leren ze 'stop hou op!' te zeggen.
Niene, wat enorm jammer dat haar vader zo weinig interesse in haar toont. Je dochtertje heeft dat dus ook echt goed zelf in de gaten. Erg lief dat ze jou ziet als iemand die haar beschermd. Fijn dat je zo goed met haar erover kan praten.
Ik hoop heel erg dat D niet te veel meekrijgt tussen de spanningen tussen mij en zijn vader. Ik hoor hem er in elk geval nooit over...
Niene, wat enorm jammer dat haar vader zo weinig interesse in haar toont. Je dochtertje heeft dat dus ook echt goed zelf in de gaten. Erg lief dat ze jou ziet als iemand die haar beschermd. Fijn dat je zo goed met haar erover kan praten.
Ik hoop heel erg dat D niet te veel meekrijgt tussen de spanningen tussen mij en zijn vader. Ik hoor hem er in elk geval nooit over...
Dolphinne- Prater
Hoi meiden,
Hoe is het met iedereen?
Hier weer een 'ziek' meisje.. Ze heeft sinds gister ochtend beide oogjes flink ontstoken,zo zielig! En vandaag worden notabene de schoolfoto's gemaakt..
Haal haar dadelijk op en dan gaan we even langs de huisarts en dan mag ze vanmiddag lekker thuisblijven.
Dolphinne,ook al wil je je kind erbuiten houden,ze krijgen toch spanningen en stress mee heb ik al gemerkt. C vraagt nu heel veel,zoals waar papa nu is,en waarom ze papa nooit ziet. ' vind papa mij niet lief dan mama?' hartverscheurend,en wat zeg je dan?
Ze heeft voor zichzelf al wel de conclusie getrokken dat papa mama dus niet lief vind,maar zij mij wel zegt ze Ik probeer hoe dan ook positief over hem te praten,zodat ik nooit verwijten naar mijn hoofd geslingerd kan krijgen.
Hoe is het met iedereen?
Hier weer een 'ziek' meisje.. Ze heeft sinds gister ochtend beide oogjes flink ontstoken,zo zielig! En vandaag worden notabene de schoolfoto's gemaakt..
Haal haar dadelijk op en dan gaan we even langs de huisarts en dan mag ze vanmiddag lekker thuisblijven.
Dolphinne,ook al wil je je kind erbuiten houden,ze krijgen toch spanningen en stress mee heb ik al gemerkt. C vraagt nu heel veel,zoals waar papa nu is,en waarom ze papa nooit ziet. ' vind papa mij niet lief dan mama?' hartverscheurend,en wat zeg je dan?
Ze heeft voor zichzelf al wel de conclusie getrokken dat papa mama dus niet lief vind,maar zij mij wel zegt ze Ik probeer hoe dan ook positief over hem te praten,zodat ik nooit verwijten naar mijn hoofd geslingerd kan krijgen.
Niene- Prater
Wat balen Niene! Heeft ze er veel last van? Net als de schoolfotograaf langskomt ook...
Filoria- Ratel
Dolphine: Fijn dat de juf zo begripvol was en dus 2 afspraken wilde inplannen.
Filoria: Lastige situatie tussen T en Pietje. Ik denk dat ik het hetzelfde zou oplossen als Dolphine, hem uitleggen dat als hij iets niet leuk vindt dat hij daar wat van moet zeggen (hier hebben ze op school ook de stop hou op methode).
Niene: Beterschap met je meisje! Hopelijk heb je iets van de huisarts gekregen dat het snel weer over is. Ook balen dat net de fotograaf dan langs komt!
Hier zei J vorige week toen hij vakantie had opeens dat zijn beste vriendje van school niet meer met hem wil spelen. Ik gevraagd of dat vriendje dat had gezegd en waarom hij dan niet meer wilde spelen. Hij zei dat hij dat inderdaad had gezegd, maar niet wist waarom. Verder had hij het die week er niet meer over, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Kinderen zeggen natuurlijk wel vaker dingen, die ze de volgende dag al vergeten zijn of wat ze niet menen. En hij had voor de vakantie ook nog bij hem gespeeld.
Dus toen hij maandag weer naar school was geweest, vroeg ik of hij het leuk had gehad en wat hij had gedaan en met wie. Toen zei hij dus weer dat zijn vriendje niet met hem wilde spelen maar met iemand anders.
De volgende dag aan de moeder van dat jongetje gevraagd of ze wist of er onenigheid was tussen de 2. Niet dat ze wist, voor de vakantie hadden ze nog leuk samen gespeeld. Maar gistermiddag vertelde J weer dat zijn vriendje niet met hem wilde spelen… nooit meer. En niemand anders wilde met hem spelen. Dan breekt je moeders hart wel als je kind zo iets zegt!
Volgens mij valt het trouwens wel mee, want vanmorgen was hij gewoon leuk met andere kinderen aan het kletsen. Zijn vriendje was er nog niet, dus hoe dat zit weet ik niet. Wel nog aan de juf gevraagd of zij wist of er iets was voorgevallen. Ze zei wel dat ze nu vaker met anderen spelen, maar ook nog wel met elkaar. Dus misschien valt het allemaal wel mee, maar jeetje wat zielig zeg als je kind dat zo zegt!
Filoria: Lastige situatie tussen T en Pietje. Ik denk dat ik het hetzelfde zou oplossen als Dolphine, hem uitleggen dat als hij iets niet leuk vindt dat hij daar wat van moet zeggen (hier hebben ze op school ook de stop hou op methode).
Niene: Beterschap met je meisje! Hopelijk heb je iets van de huisarts gekregen dat het snel weer over is. Ook balen dat net de fotograaf dan langs komt!
Hier zei J vorige week toen hij vakantie had opeens dat zijn beste vriendje van school niet meer met hem wil spelen. Ik gevraagd of dat vriendje dat had gezegd en waarom hij dan niet meer wilde spelen. Hij zei dat hij dat inderdaad had gezegd, maar niet wist waarom. Verder had hij het die week er niet meer over, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Kinderen zeggen natuurlijk wel vaker dingen, die ze de volgende dag al vergeten zijn of wat ze niet menen. En hij had voor de vakantie ook nog bij hem gespeeld.
Dus toen hij maandag weer naar school was geweest, vroeg ik of hij het leuk had gehad en wat hij had gedaan en met wie. Toen zei hij dus weer dat zijn vriendje niet met hem wilde spelen maar met iemand anders.
De volgende dag aan de moeder van dat jongetje gevraagd of ze wist of er onenigheid was tussen de 2. Niet dat ze wist, voor de vakantie hadden ze nog leuk samen gespeeld. Maar gistermiddag vertelde J weer dat zijn vriendje niet met hem wilde spelen… nooit meer. En niemand anders wilde met hem spelen. Dan breekt je moeders hart wel als je kind zo iets zegt!
Volgens mij valt het trouwens wel mee, want vanmorgen was hij gewoon leuk met andere kinderen aan het kletsen. Zijn vriendje was er nog niet, dus hoe dat zit weet ik niet. Wel nog aan de juf gevraagd of zij wist of er iets was voorgevallen. Ze zei wel dat ze nu vaker met anderen spelen, maar ook nog wel met elkaar. Dus misschien valt het allemaal wel mee, maar jeetje wat zielig zeg als je kind dat zo zegt!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Zijn jullie al wel eens met jullie kleuters naar de Efteling geweest? Wij gaan volgende week. Tomas kijkt nu steeds naar een promotiefilmpje met alle attracties en hij heeft het erover dat hij in de Vogelrock en Villa Volta wil, maar die zijn nog te eng voor hem toch?
Filoria- Ratel
Ik ben vaak met Y ara (en K ian) bij de Efteling geweest, we hadden een proefabonnement afgelopen jaar en ik denk dat ik dit jaar weer een abonnement ga nemen.
De vogelrock mag hij nog niet in denk ik en villa volta vind ik nog niks voor Y. (maar ze is een angsthaas en durft ook niet in de fatamorgana).
Leuk hoor dat jullie er naar toe gaan, ik heb ook weer zin om te gaan!
De vogelrock mag hij nog niet in denk ik en villa volta vind ik nog niks voor Y. (maar ze is een angsthaas en durft ook niet in de fatamorgana).
Leuk hoor dat jullie er naar toe gaan, ik heb ook weer zin om te gaan!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
De Efteling . Vogel Rok moet je 1.20m. voor zijn. Villa Volta is wel voor alle leeftijden geloof ik, maar kunnen ze inderdaad eng vinden. Het is ook lastig uitleggen dat de laatste zaal gezichtsbedrog is en in de eerste twee zalen krijg je in het donker een verhaal te horen met (enge) geluiden en het is van zichzelf ook wel een spannend verhaal.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Bedankt voor jullie reacties! Liadan, woon je in de buurt? Mooi dat je voor de Vogelrok 1m20 moet zijn trouwens. Tomas is dat nog net niet. Scheelt weer een discussie!
Filoria- Ratel
Wij wonen er een half uur rijden vanaf, is goed te doen dus:-) Vorig jaar was helemaal fijn, want toen konden we gaan wanneer we wilden, doordeweeks was het dan heel rustig, vrijwel geen wachttijd. Nu zitten we natuurlijk vast aan schooldagen dus zullen we er komen op de wat drukkere dagen.
Wel stoer dat T. gewoon overal in wil!
Wel stoer dat T. gewoon overal in wil!
Liadan- Ratel
Ja, hij wordt steeds stoerder
Filoria- Ratel
Filoria, hoe was de efteling? Vond T. het leuk?
Ik ben vandaag even met Y ara geweest, we hebben een abonnement gehaald en zijn een paar uurtjes naar binnen gegaan. Het was heel koud maar er was echt niks te doen, nergens wachttijden, heel fijn!
Ik ben vandaag even met Y ara geweest, we hebben een abonnement gehaald en zijn een paar uurtjes naar binnen gegaan. Het was heel koud maar er was echt niks te doen, nergens wachttijden, heel fijn!
Liadan- Ratel
Klinkt goed Liadan! Welke attracties vindt Y leuk?
Het was bij ons ook megakoud, maar wel tof. Tomas vond vooral de 'simpele' dingen mooi: draaimolens, traptreintjes, die ouderwetse auto's etc.
Het was bij ons ook megakoud, maar wel tof. Tomas vond vooral de 'simpele' dingen mooi: draaimolens, traptreintjes, die ouderwetse auto's etc.
Filoria- Ratel
Hier zijn de simpele dingen ook favoriet, de speeltuin vinden ze allebei erg leuk en ook de ouderwetse auto's, de stoomtrein en natuurlijk het sprookjesbos met vooral de sprookjesboom.
En verder wilde ze vandaag graag in de droomvlucht en de carnaval festival.
Zijn jullie nog in Villa Volta geweest en in de fata morgana?
En verder wilde ze vandaag graag in de droomvlucht en de carnaval festival.
Zijn jullie nog in Villa Volta geweest en in de fata morgana?
Liadan- Ratel
Ja, de Fata Morgana vond hij doodeng door dat prikkelhek dat naar beneden komt vallen. Trauma's haha Wat vindt Y van de Fata Morgana? En de Villa Volta? (Daar zijn we niet in geweest).
Filoria- Ratel
Haha, arme T., hier precies hetzelfde. Met Y. zijn we vorig jaar 1 keer in de fata morgana geweest en hier was ze al heel bang bij de tovenaar in het begin en het werd steeds erger gedurende het tochtje . We hebben haar afgeleid met spelletjes op de telefoon en haar vooral niet om haar heen laten kijken verder, haha. Daarna zijn we er niet meer met haar in geweest.
Villa Volta hebben we ook nog niet met haar gedaan, dat vind ik ook nog te spannend voor haar.
Villa Volta hebben we ook nog niet met haar gedaan, dat vind ik ook nog te spannend voor haar.
Liadan- Ratel
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
» Studieschuld terugbetalen 2008? Of onterecht?
» Menorca met kids
» Wie zijn je kids?
» Wat te doen met kids.
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: