Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:03

Fearie, de Axel David Cracker (Grijs) en de Axel David Lollipop (Zwart, met hengsel), maar ik zie dat die laatste nu al niet meer op de site staat.

Meeting is leuk, maar voor mij meestal ook erg ver weg.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 37 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie za 18 jun 2011 - 4:19

ProudMama schreef:Als het maar ruim na de bevalling is Fearie, dan vind ik het prima Wink

Dat geldt natuurlijk ook voor mij, moeten eerst maar eens zien hoe het na de bevalling allemaal gaat.

Vriendin van me is vorige week bevallen en die kleine heeft al 3 nachten doorgeslapen van half 12 tot half 7, doe mij zo'n makkelijke baby :P

@ Kruumel, ik kan de Axel David Cracker terugvinden, leuke tas Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:35

Misschien is het leuk om na de bevallingen een keertje te meeten met een aantal mama's en de kindjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 4:41

Vind ik een goed plan Kruumel! Jammer dat echt iedereen door het hele land woont en het daardoor bijna onmogelijk is een grote meeting te organiseren, zeker met kleintjes.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 18 jun 2011 - 6:59

ProudMama schreef:Vind ik een goed plan Kruumel! Jammer dat echt iedereen door het hele land woont en het daardoor bijna onmogelijk is een grote meeting te organiseren, zeker met kleintjes.

Is ook zo, heb trouwens geen idee waar iedereen woont smile Ik woon in de omgeving van Apeldoorn smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Pien za 18 jun 2011 - 8:06

hallo mammaatjes in spé! gistermiddag en avond bijna de hele avond plat gelegen van de pijn, steeds harde buiken gepaard met hele erge kramp.... dacht echt even dat het zo gaan beginnen, vannacht slecht geslapen en uiteindelijk zat ik vanmorgen om 6 uur beneden de ontbijten omdat ik flauwtjes was. daarna weer terug naar bed gegaan, in slaap gevallen tot iets na 10-en. was wel even lekker nog!

vandaag hebben we wat boodschapjes gedaan en hebben we de laatste dingen in huis gedaan die we samen moesten doen! nu volgende week de keuken nog helemaal uitsoppen en de computer/ logeerkamer opruimen en de kasten daar uitsoppen. dan is alles in het hele huis uitgebreid gedaan, jammer genoeg kan ik dan met het gewone huishouden weer van voor af aan beginnen, maar goed, dat is gewoon weer een kwestie van goed bijhouden. alle kasten zijn nu leeg geweest en van hun plekje geweest dus dat hoeft pas weer bij de volgende grote schoonmaak.

even uit mn hoofd op de belangrijkste dingen reageren:

@Kruumel, fijn dat je weer thuis bent en dat je zelfs wat hulpt krijgt! ben overigens wel verbaasd dat je gewoon weer onder controle van de vk staat.

@Teigertje, wat een vervelend bericht zeg! Wat iemand hier al zei, vreemd dat je nooit eerder een groei echo gehad hebt, dan hadden zij en jullie sneller in kunnen grijpen en was het je nu ook niet zo rauw op je dak gevallen, je bent toch al bijna 37 weken zwanger als ik het me goed voor de geest haal!!

@Novalee, heb je nog een waterdichte molton gevonden? Ik ga als het goed is dinsdag of woensdag hier in H naar de action, wil er eventueel wel voor je kijken? wil er zelf ook nog 1 extra hebben dus vind het opzich geen probleem er 1 voor je mee te nemen.

@PM, hoe is het inmiddels met je klachten?

@All, vandaag heb ik een groente dag in gelast, ik heb ongelooflijk veel vocht in mn voeten/ handen en nu ook gezicht/ nek, het doet me zelfs heel erg pijn. op aanraden van een aantal van hier dus een groentedag en een dag met alleen water en brandnetelthee. voel me nu wel een beetje flauwtjes, heb echt wel heel erg zin in iets zoutigs ofzo. maar goed, heb het idee dat het wel werkt want mn voeten zijn een stuk dunner als gister en ik moet veel vaker naar de wc ook als de andere dagen deze week.

Iemand vroeg waarom iedereen zo vaak groei echo's en zo kreeg, bij ons is dat geweest doordat ik een te hoog bmi heb. bij een bmi boven de 30 is het een protocol hier en ben je verplicht aan die groei echo's mee te werken, weiger je, kom je onder controle van een gyn en anders als alle groei echo's goed zijn, mag je gewoon bij de VK blijven. dat laatste is dus bij ons het geval.

nou, morgen een drukke dag, eerst naar mn schoonvader en daarna naar mijn vader. hopelijk kunnen we daar blijven eten, schilt ons weer koken! nou meiden, ik ga lekker tv kijken, geniet van jullie weekend en tot snel weer!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien za 18 jun 2011 - 8:07

Vergeten, over een meeting, mij lijkt het ook heel erg leuk, ik woon gelukkig wel heel erg in het midden van Nederland dus kan wel redelijk makkelijk alle kanten uit, probleem bij mij is alleen dat ik afhankelijk van het openbaar vervoer ben....

Nou.. nu ga ik echt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:45

Wat goed om te lezen dat je groente- dagje werkt! Kan me voorstellen dat je er hartstikke flauw van wordt, maar als je minder pijn hebt...
Had je het eigenlijk normaal ook snel? Dikke handen en voeten?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:11

Ik woon dus in het zuiden des lands... In noord-limburg.

Pien, waarom ben je eigenlijk verbaasd dat ik bij de vk mag blijven?

Bij onze vk krijg je standaard een groeiecho bij 30 weken, en ik geloof bij 36 weken nog een.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 18 jun 2011 - 12:11

Hier kan ik zo naar een meeting komen hoor! Utrecht is wel centraal alleen met de kinderwagen de trein in, is dat wel handig?

Hier net visite gehad van vrienden en ze hadden een leuk nieuwtje.... In januari krijgen ze een kleintje Very Happy
Erg leuk hihi.

Ik ga nu maar eens naar bed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 17:29

Kruumel schreef:Misschien is het leuk om na de bevallingen een keertje te meeten met een aantal mama's en de kindjes.

Lijkt me ook leuk, zou ik dan ook mee mogen als ex schrijfster van dit topic?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:01

Meiden,

Tijgertje moest gisteravond nog naar het ziekenhuis om een CTG te laten maken.
Ze voelde de kleine gisteren een stuk minder en ook in bad heeft ze de kleine niet gevoeld.

Ik weet (nog) niet of ze heeft moeten blijven.
Hopelijk horen we snel van haar.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 20:06

Hazeltje schreef:Meiden,

Ze voelde de kleine gisteren een stuk minder en ook in bad heeft ze de kleine niet gevoeld.

Hopelijk horen we snel goed nieuws!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:51

Limburg85 schreef:
Kruumel schreef:Misschien is het leuk om na de bevallingen een keertje te meeten met een aantal mama's en de kindjes.

Lijkt me ook leuk, zou ik dan ook mee mogen als ex schrijfster van dit topic?

Tuurlijk! Wij kunnen misschien zelfs carpoolen..

Teigertje, succes, en ik hoop op goed nieuws.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:55

Wat naar dat er nog geen nieuws is over Tijgertje, ik duim voor haar en de kleine!!

@LImburg: Tuurlijk mag je mee, gezellig!!

Hebben jullie dat nou ook, dat je 's morgens zo misselijk bent?
Vanacht weer wat menstruatie krampen gehad, is dat herkenbaar? Gelukkig trok het wel weg als ik van houding veranderde, dus geen weeen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer za 18 jun 2011 - 20:56

Hazeltje schreef:Meiden,

Ben benieuwd!!
Hopelijk horen we straks goed nieuws?

Meeting leuk...Dan ben ik ook van de partij mits ik kan natuurlijk.

Ik woon in de regio Apeldoorn. Vervoer is voor mij geen probleem
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:03

LeeuwLeeuw heeft net contact gehad met Tijgertje.
Ze moesten er vanmorgen om 09.30 weer zijn en nu is het afwachten wat de arts assistent zegt.

Ze probeert straks even online te komen bij ons, weet niet of ze hier ook nog komt maar anders zal ik jullie op de hoogte houden.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ za 18 jun 2011 - 21:11

Af en toe lees ik hier stiekem mee, om te zien hoe het met alle zwangeren gaat, maar jeetje Tijgertje!!! Wat heftig allemaal,kan me goed voorstellen dat het rauw op je dak komt. Heel veel succes in het ziekenhuis vandaag!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:17

Smsje van Tijgertje:

Tot zover nu te zien is, is alles goed. Ze krijgwen nog een echo.
Inmiddels is ukje druk bezig met een inhaalslag qua bewegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:22

Hazeltje schreef:Smsje van Tijgertje:

Tot zover nu te zien is, is alles goed. Ze krijgwen nog een echo.
Inmiddels is ukje druk bezig met een inhaalslag qua bewegen.
Pfft, gelukkig!

Nu hopen dat de echo ook goed is!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:23

Ja, dat hoop ik ook voor ze!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 18 jun 2011 - 21:41

teigertje... ik hoop dat alles goed is met je baby. en dat je weer snel naar huis mag

pien : mischien is dat wel wat tegen het vocht http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/solidago-echte-guldenroede.php alleen even kijken of je het wel mag gebruiken.

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  schuddebuikje za 18 jun 2011 - 21:43

pien : had het al gevonden

Gebruik van A.Vogel Solidago complex tijdens
zwangerschap of borstvoeding
Voor zover bekend kan dit homeopathische
geneesmiddel zonder bezwaar overeenkomstig
de aanbevolen dosering worden gebruikt.
Vraag bij twijfel uw arts of apotheker om advies.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 za 18 jun 2011 - 22:13

@ Kruumel, leuk! Ja dat moeten we zeker carpoolen!

@ PM, ik woonde vroeger redelijk bij jou in de buurt en ook in de buurt van Utrecht, dus toen woonde ik veel centraler dan nu in Limburg ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby za 18 jun 2011 - 22:21

@PM, had van de week ook eens mentruatiekrampen, het was er maar een halve minuut en het kwam niet meer terug.

@Schuddebuikje, Morgen 40 weken! dan weet je 1 ding zeker, binnen nu en twee weken ben je mama.

@Teigetje, hopelijk is alles oke.

@hazeltje, hoe is het met jou, nog misselijk?

Zo'n meeting kan ook wel bij mij thuis maar voor de dames uit limburg woon ik wel erg ver weg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: