Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby di 17 mei 2011 - 22:49

Ah Mel, ook al een sterrekijker, ach een vriendin van me is een dag na jou bevallen, alles ging goed, toen ze volledige ontsluiting had ging het persen ook goed maar na 3 kwartier persen bleek dat het kindje er nooit uit kon komen, ze hebben dus ook een kiezersnee gedaan.

Jammer dat de bv niet ging maarja als ze tevreden is met een flesje is het toch ook goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Theezakje13 di 17 mei 2011 - 23:10

Zo, weer thuis. Ga niet meer aan het werk. Ze bellen me als ze wat administratieve klusjes hebben, en dan kijken we hoe ik me voel en of ik het volhou. Wil het wel proberen, maar als het niet gaat houdt het op. Daar zijn ze op het werk dan gelukkig weer makkelijk in. Dus even afwachten.

Liadan, balen dat het nog niet begonnen is bij je..

Chipa, herken het wel dat je niet wil klagen. Ik heb dat ook. Maar valt niet altijd mee. Gelukkig kun jij al wel af gaan tellen!! Hoop dat je gelijk krijgt en 1 juni je uk geboren wordt!

Mel, klinkt als een pittige bevalling. Fijn dat nu alles goed gaat. KAn me wel voorstellen dat het niet makkelijk is om van borstvoeding op flesvoeding overgaat. Maar goed, moet voor jou ook allemaal fijn blijven. Fijn dat je een tevreden meisje hebt!!

Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 0:53

Liadan,

Ga jij nou eens werpen :P !

Haha, ik ben zo benieuwd naar jullie tweede kleintje! Trek je het nog een beetje?

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 18 mei 2011 - 0:56

Minneke schreef:Liadan,

Haha, ik ben zo benieuwd naar jullie tweede kleintje! Trek je het nog een beetje?

Dat klinkt echt zo barbaars haha dat 'werpen' :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 0:58

Fearie schreef:

Haha, ja echt afschuwelijk!

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 18 mei 2011 - 1:03

Minneke schreef:
Fearie schreef:

Haha, ja echt afschuwelijk!

Het kan me niet schelen hoe het klinkt, ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag gaan werpen bounce bounce .
Ik trek het nog wel (moet ook wel, haha), ben gelukkig positief ingesteld smile . Maar het zwanger zijn wordt niet leuker na de 40 weken...... Ik ben erg ongeduldig!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Susan wo 18 mei 2011 - 1:03

Ik zie dan echt zo'n baby voor me die met een boogje door de lucht vliegt en dan blijft bungelen aan de navelstreng.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Schism wo 18 mei 2011 - 1:41

Voor alle nieuwsgierigen hier alvast wat fotootjes van ons kamertje! Moet zeggen dat de kleur hier op de foto's wel donkerder lijkt dan dat ie in het echt is. Is natuurlijk nog niet af alleen de meubeltjes staan erin en het plankje wat op de commode ligt moet nog opgehangen worden.

Niet quoten graag, haal ze denk ik straks weer weg

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 91204706

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 16928dd1

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 D8ce60cb
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 wo 18 mei 2011 - 1:52

Dat ligt wel een beetje hard denk ik Schims Wink
Maar zonder gekheid, mooi hoor!

Liadan, ga nou eens werpen! (Hopelijk kan je vriend/man wel goed vangen....)

Hier alles goed, kijk uit naar de 20 weken echo, zit alleen een beetje in een meeleesmodus, gaat hopelijk snel weer over!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Liadan wo 18 mei 2011 - 2:05

Schism, erg mooi! Ook de kleur op de muur vind ik mooi!

blondje, hmmmm ja dat vangen kan wel eens een probleem zijn, ik denk dat we de muren maar gaan bekleden met matrassen....

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan wo 18 mei 2011 - 2:07

Mel, vergeet ik helemaal op jou te reageren! Klinkt als een pittige bevalling, maar wat fijn dat het een tevreden meisje is. Geniet er maar lekker van en rust goed uit, want een keizersnee is niet niks!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 2:48

Laced, inderdaad ik heb de laatste tijd weinig geschreven...het gaat wel gewoon goed met me hoor. Met het fijne weer ben ik weer wat meer buiten en ik heb de laatste tijd wat weinig achter de computer gezeten. Ik heb wel alles meegelezen en af en toe kort gereageerd, maar ik ga nu weer eens op iedereen reageren.
Ik werk inderdaad nog steeds die 2 dagen (8-12 uur per week), nu is mijn werkgever op vakantie en heeft hij me gevraagd de boel een beetje onder controle te houden. Ik ga nu dus 3 weken wat vaker korter naar het werk, kijken of alles goed gaat.
Ik zie dat babydump gisteren bij jou is geweest, morgen komen ze hier. Ze zouden tussen 7.00 en 11.00 uur komen, nu belden ze straks dat het tussen 9.30 en 11.30 wordt, hoef ik niet zo vroeg op gelukkig! Wink Ik ben benieuwd hoe jullie kamertje er straks uit ziet!

Pien, wat vervelend die krampen en slijmverlies. Weet je al waar het vandaan komt? En wat een naar gevoel, dat je denkt dat je 2 weken over tijd gaat lopen! Sterkte meid!
Ik heb geen idee, ik heb eigenlijk geen gevoel over wanneer ik ga bevallen.

Happydobby, geniet van je 3 dagen vrij!

Teigertje, werk jij door tot 6 of 4 weken voor de uitgerekende datum? Je merkt toch dat het nu zwaarder begint te worden he? Ik heb het echt vanaf afgelopen week. Mijn buik is weer flink gegeroeid afgelopen 2 weken, en ik merk echt dat ik er nu last van begin te krijgen.

Theezakje, ik ben gisteren ook naar Zorro geweest! Misschien hebben we elkaar wel gezien! In welke rij zat je? Was mooi he, ik vind het een van de mooiste musicals die ik gezien heb. Waar heb je gegeten van te voren? (Ik zag wel veel zwangere vrouwen gisteren bij Zorro).

Liadan, nog niks dus? Jammer... ik hoop voor je dat je niet meer lang hoeft te wachten!

Chipa, ik snap best dat je niet wil klagen en het zwanger zijn bijzonder vindt, maar dat je het toch soms een beetje zat bent. Ik pas nog best veel van mijn eigen kleding, maar ik geloof dat ik dat na volgende week toch echt niet meer aan kan. Mijn spijkerbroek, en mijn spijkerrokje zitten ineens best strak, dus denk dat ik toch op zoek moet naar een positiespijkerrokje.

Mel, wat een verhaal! Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en je kleine (best al grote) meid! Geniet van elkaar!

Theezakje, goed dat je niet meer hoeft te gaan werken, wat doe jij ook alweer voor werk?

All, vandaag even een dagje rust. Ik heb vanochtend lekker lang in bed gelegen. Gisteravond om half 12 thuis van Zorro, dus lekker uitgeslapen. Daarna de was gedaan en boodschappen gedaan. Toen lekker op de bank. Zometeen even naar de fysio voor mijn nek, en vanavond weer naar de yoga. Morgen worden de meubeltjes gebracht, en daarna ga ik even langs op t werk. Dan 's avonds naar mijn vader, die is jarig. Daarom vandaag even rustig aan, ik heb het zo druk de laatste tijd.
Ik merk ook dat ik het zwaarder begin te vinden. Tot nu toe had ik weinig last van m'n buik. Nu is die de laatste tijd weer goed gegroeid, echt iedereen reageert er ook op. Als ik nu boodschappen gedaan heb of zo ben ik helemaal op.

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 wo 18 mei 2011 - 3:06

Kruumel, nu ben ik wel heel nieuwsgierig of ik je gezien heb... Wij zaten op rij 5. Waar zat jij? Waren inderdaad veel zwangeren. Was een super musical. Alleen jammer dat Tommie er niet als Zorro was! Kleintje reageerde op harde geluiden, de schoten bijvoorbeeld. Bij jou ook?
We hebben in onze eigen woonplaats gegeten voordat we naar Venlo reden..
Werk trouwens als verpleegkundige in de thuiszorg.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 wo 18 mei 2011 - 3:14

Schism, heel mooi kamertje! Die meubels vind ik echt super mooi!!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 wo 18 mei 2011 - 3:44

@ Schim, wat een ontzettend leuk kamertje! Is dat dezelfde keur als dat wij hebben?

@ Kruumel, hoe was Zorro en waar ben je geweest? Ik ga vrijdag Very Happy
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  chipa wo 18 mei 2011 - 3:48

@Mel: dat klinkt als een heftige bevalling. Gelukkig is alles uiteindelijk goed met jullie! Een grote gezonde hollandse meid:)

@Theekzakje: balen dat het werken niet meer gaat, maar het is niet anders. Je lichaam geeft zelf aan of iets wel of niet gaat. Al is het soms heel frustrerend.

@Schism: wat een leuke meubeltjes! Vind het een beetje een romantische stijl. Heel leuk!

@all: Nu toch maar op zoek naar aerosleep hoeslakentjes voor het ledikantje en een aerosleep voor in de kinderwagen met een hoeslakentje. Was eerst niet van plan dit te kopen, maar nu de bevalling dichterbij komt wil ik het toch gewoon hebben haha! En heb een site gevonden dat bij bestelling van 3 aerosleepproducten 20% korting geeft!

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:14

Limburg85 schreef:
Het was supermooi, alleen zoals Theezakje al zei, we hadden niet Tommie, maar Roman (die tweede is geworden in het programma op zoek naar Zorro), dat was jammer, maar hij deed het ook erg goed. Vrijdag, zaterdag en zondag is het 5 euro duurder dan dinsdag, woensdag, en donderdag, stom he? Wij zijn ook in Venlo geweest.
Heeft jouw man zijn bedrijf aan de doorgaande weg trouwens? Ik kwam er laatst langs en zag een gebouw met jouw achternaam erop. Mooi gebouw!

Theezakje13 schreef:Kruumel, nu ben ik wel heel nieuwsgierig of ik je gezien heb... Wij zaten op rij 5. Waar zat jij? Waren inderdaad veel zwangeren. Was een super musical. Alleen jammer dat Tommie er niet als Zorro was! Kleintje reageerde op harde geluiden, de schoten bijvoorbeeld. Bij jou ook?
Wij zaten op rij 13. Had jij iets aan met rood? Ik heb namelijk vooraan ergens een zwangere gezien die iets met rood droeg. Ik had een spijkerrokje met een zwarte legging aan, een zwart truitje met lange mouwen met een blauwe buikband erover. Misschien heb je me in de pauze gezien???
Ja, ik vond het ook jammer dat Tommie niet speelde, maar ik vond dat Roman het ook erg goed deed!
De kleine zat inderdaad de hele tijd te schoppen, ook met de harde geluiden ja. Grappig he?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 wo 18 mei 2011 - 4:28

Kruumel schreef:
Limburg85 schreef:
Het was supermooi, alleen zoals Theezakje al zei, we hadden niet Tommie, maar Roman (die tweede is geworden in het programma op zoek naar Zorro), dat was jammer, maar hij deed het ook erg goed. Vrijdag, zaterdag en zondag is het 5 euro duurder dan dinsdag, woensdag, en donderdag, stom he? Wij zijn ook in Venlo geweest.
Heeft jouw man zijn bedrijf aan de doorgaande weg trouwens? Ik kwam er laatst langs en zag een gebouw met jouw achternaam erop. Mooi gebouw!

Ik ga ook in Venlo, eerst hier in R. maar dat was rond mijn uitgerekende datum dus dat ging niet. Ik heb het cadeau gekregen van mijn mans moeder en man en die gaan ook mee omdat mijn man echt niet mee wil. Dan zal ik waarschijnlijk wel Tommie hebben, was alweer vergeten dat hij mee deed haha.

Ja mijn mans werk zit aan de doorgaande weg in T., bij de stoplichten. Ja is echt een mooi pand, een oud pand. Wat leuk dat je het herkende.

Theezakje13 schreef:Kruumel, nu ben ik wel heel nieuwsgierig of ik je gezien heb... Wij zaten op rij 5. Waar zat jij? Waren inderdaad veel zwangeren. Was een super musical. Alleen jammer dat Tommie er niet als Zorro was! Kleintje reageerde op harde geluiden, de schoten bijvoorbeeld. Bij jou ook?

Kom jij ook ui de buurt van Venlo? Dat zou leuk geweest zijn als jullie elkaar onbewust hebben gezien!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 4:37

Limburg85 schreef:
Kruumel schreef:
Limburg85 schreef:

Ik ga ook in Venlo, eerst hier in R. maar dat was rond mijn uitgerekende datum dus dat ging niet. Ik heb het cadeau gekregen van mijn mans moeder en man en die gaan ook mee omdat mijn man echt niet mee wil. Dan zal ik waarschijnlijk wel Tommie hebben, was alweer vergeten dat hij mee deed haha.

Ja mijn mans werk zit aan de doorgaande weg in T., bij de stoplichten. Ja is echt een mooi pand, een oud pand. Wat leuk dat je het herkende.

[/color]

Leuk cadeau! Ik ben met een vriendin geweest, mijn man gaat ook niet mee naar musicals. Ik ga meestal met een vriendin die er ook van houdt en haar man ook niet.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 18 mei 2011 - 5:07

oww ik mag al 2 dagen legaal reageren hier Very Happy

toch gek, want dan zie ik het topic en dan denk ik, zover ben ik nog niet, maar toch wel smile

sorry dit is een heel onbenullig berichtje...haha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Happydobby wo 18 mei 2011 - 5:36

joyce0606 schreef:oww ik mag al 2 dagen legaal reageren hier Very Happy

toch gek, want dan zie ik het topic en dan denk ik, zover ben ik nog niet, maar toch wel smile

sorry dit is een heel onbenullig berichtje...haha

haha, ik ben vandaag 31 weken en dan denk ik ook, maar dat kan toch niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schism wo 18 mei 2011 - 6:00

@ Blondje: Haha ja ik durf het matras er nog niet in te leggen, ben bang dat het dan helemaal stoffig wordt ofzo Wink

@ Liadan en Chipa: Dankje!

@ Kruumel: Leuk dat morgen de meubeltjes komen!

@ Theezakje: Dankje! Ik ben ook heel erg blij met de meubels, vind ze erg sfeervol staan zo in het kamertje.

@ Limburg: Dankje! Het is niet precies dezelfde kleur als jullie, maar we hebben hem wel uitgezocht met jullie kleurstaal ernaast Wink

@ Joyce: Het gaat zo snel allemaal! Soms schrik ik ervan als ik me bedenk dat ik al 25 weken ben Wink Haha heel suf is dat.

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Theezakje13 wo 18 mei 2011 - 6:13

Kruumel, dan heb ik je niet gezien denk ik. Ik had niks roods aan, maar een zwarte legging en een zwart met grijs jurkje. Roman deed het inderdaad erg goed. Moet zeggen dat ik me in het programma enorm aan hem (en zijn vriendin en zijn moeder) heb geirriteerd. Leuk dat je met een vriendin bent geweest. Ik met mijn vriend, die vond dat voorheen ook niks. Maar sinds we Tarzan en Mary Poppins hebben gezien is ie om!

Limburg, nee ik woon in Brabant. Had gekeken om in Eindhoven, Nijmegen of Den Bosch te gaan, maar daar waren alle goede plekken al weg. Nu in Venlo, is een klein uurtje rijden dus nog wel goed te doen! Veel plezier vrijdag, het is echt de moeite waard.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:54

Theezakje, dan heb ik jou ook niet gezien denk ik.
Het was zeker de moeite waard...

Ik denk dat mijn man als die mee zou gaan sommige musicals best leuk zou vinden (zoals tarzan bijvoorbeeld), maar hij wil het niet. En ik ga hem niet dwingen, dan ga ik liever met iemand die er wel zin in heeft!

Fijne avond all, ik ga nu naar de yoga.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:03

Is iedereen van het lekkere weer aan het genieten? Rustig hier!

Ik ben aan het wachten op de babykamer. Hij zou vandaag bezorgd worden tussen 7.00 en 11.00 uur, maar gisteren belden ze op dat de route veranderd was, dat ze tussen 9.30 en 11.30 komen.

Ik ben al lekker de hele ochtend buiten. Ik heb de ramen gewassen, het terras geveegd (rotbladeren en afval van de buurman z'n bomen), nu zit ik effe bij te komen binnen... het is al best warm, vooal als je bezig bent.

Vanmiddag even naar het werk, en dan vanavond naar mijn pappie, die is jarig.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: