Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, ja, idd, lijkt mij ookZwoesj schreef:Maple schreef:Vergaderen via MSN ofzo?Zwoesj schreef:Maple schreef:Ik?Zwoesj schreef:Heb jij ergens dit weekend tijd om te vergaderen?
Hmmm... zaterdag wel denk ik. Doet Jordana ook nog mee?
Die gaan we wel even PMen dan, kijken of haar het ook lukt.
Is denk ik het wel het snelste ja
Gast- Gast
Dan sluiten we dat nog even kort, ik heb Jordana gepmd, dan hebben we nog even contact over wanneer precies.
Ik ga mijn bedje opzoeken, lekker slapen.
Trusten!
Ik ga mijn bedje opzoeken, lekker slapen.
Trusten!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo lig in vriends bed, volgende week weekend ligt hij weer hier naast me.
Ben echt niet lekker, eigen schuld maja..
Trusten dames
Ben echt niet lekker, eigen schuld maja..
Trusten dames
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alohaa allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Wat heb je gedaan, Expresso?
Edit; Trusten aan de slapers!
Bijna niks gedronken...daar ben ik zo naar van denk ik
Nu ga ik echt proberen te slapen. Batterij moet aan lader ook.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jeanette schreef:Alohaa allemaal!
Haha, volgens mij is er wederom niemand meer. Behalve ik, zei de gek!
Gast- Gast
Hiiii...bah ik slaap al dagen slecht...heb stress op mijn werk...een collega probeert me telkens onderuit te halen en nu neemt zij een werkplek van me over omdat ik een andere functie heb gekregen en nu is ze me compléét aan het naaien door overal fouten te zoeken en ook te verzinnen. Ik ben er vanmiddag helemaal overstuur mee naar baas gegaan en daar schaam ik me nu weer voor...
Gast- Gast
Die kalmeerde me....stelde voor dat ik vandaag even nergens op reageer...heeft me op het hart gedrukt dat hij vind dat ik heel goed werk en morgen spreken we af hoe we dit oppakken...vrees dat er een gesprek gaat komen tussen haar, baas en mij en dat vind ik vreselijk want niemand is perfect en ze vindt vanalles om me op af te branden.
Edit: terwijl ik op die plek dus écht goed werk heb geleverd...hele ingewikkelde situatie waar ik zo goed mee heb gedeald dat ik er eigenlijk trots op was.
Edit: terwijl ik op die plek dus écht goed werk heb geleverd...hele ingewikkelde situatie waar ik zo goed mee heb gedeald dat ik er eigenlijk trots op was.
Gast- Gast
Wat een vervelend mens! Op het werk ook meegemaakt. Ik heb de rollen even omgedraaid. Heb net gedaan alsof ze mijn beste vriendin was en telkens als ze met de ogen rolde, lachte ik nog vriendelijker. Dat ze de rambam van mij mocht krijgen. Maar het heeft in mijn voordeel gewerkt, want ze denkt nu dat ze mijn beste collega is. En ze heeft geen slecht woord meer over me. Maar daarvoor moest ik wel buiten mijn eigen ik treden. Want wat had ik een hekel aan mijn stijl, maar als het maar helpt?
Misschien na het gesprek, mocht dat ervan komen, proberen? Misschien is zij ook wel gecharmeerd van iemand waarvan ze denkt dat ze die onder haar duim heeft?
Misschien na het gesprek, mocht dat ervan komen, proberen? Misschien is zij ook wel gecharmeerd van iemand waarvan ze denkt dat ze die onder haar duim heeft?
Gast- Gast
En wij zijn er ook met z'n 3en...Angel Blue Eyes schreef:Jeanette schreef:Alohaa allemaal!
Haha, volgens mij is er wederom niemand meer. Behalve ik, zei de gek!
Gast- Gast
Wat vervelend Mozz! Maar als jij en je baas weten dat je het goed gedaan hebt, dan heb je niks te 'vrezen' toch?
Laat je trots niet door zo'n (jaloers?) type afnemen hoor!!
Laat je trots niet door zo'n (jaloers?) type afnemen hoor!!
Gast- Gast
Trouwens, Mozz. De mensen die zich zo gedragen zijn de mensen die onzeker zijn over hun eigen werk. Hun onzekerheid over eigen werk proberen ze te verbloemen door fouten van anderen te zoeken. Lekker laten hangen, zulke mensen.
Gast- Gast
Jullie zijn lief. Ik blijf heel professioneel tegen haar, maar ik moet mijn eigen keuzes wel toelichten. Ik heb dingen gedaan met een andere aanpak die zij zou kiezen, maar daarom niet slechter. Eerder beter en moderner maar dat terzijde. Mijn baas geeft aan tevreden te zijn, we kunnen het ook goed vinden maar toch ben ik bang dat het omslaat ofzo, omdat zo wat alle collega's zich ermee bemoeien omdat ze het ook op mijn manier doen het werk en nu word het allemaal ontzettend opgeblazen en ben ik bang dat mijn baas daar niet blij mee is. Bovendien begin ik volgende week met mijn nieuwe functie als teamleider en dan is zeer emotioneel met tranen enzo niet echt passend dus ik voel me ongelukkig .
Gast- Gast
Jij hebt promotie gekregen tot teamleidster toch? Vast omdat je het verdiende!!
Je hebt een mooi koppie, maar ik denk toch dat je het met werk verdiend hebt
En als TL ben je ook gewoon mens hoor, met onzekerheden en tranen. Liever dat als een ijskoud iemand vind ik hoor, menselijkheid is alleen maar te prijzen en maakt de drempel voor anderen om jou te benaderen alleen maar lager.
Je hebt een mooi koppie, maar ik denk toch dat je het met werk verdiend hebt
En als TL ben je ook gewoon mens hoor, met onzekerheden en tranen. Liever dat als een ijskoud iemand vind ik hoor, menselijkheid is alleen maar te prijzen en maakt de drempel voor anderen om jou te benaderen alleen maar lager.
Gast- Gast
Wat een lieve reactie, PM. Dankjewel! Met jouw woorden in mijn hoofd ga ik nu proberen wat te slapen...morgen weer vroeg op. Thanx, slaap lekker!
Gast- Gast
Mozz, het is helemaal niet erg om iets op een andere manier te doen, zolang het maar effect heeft. En het heeft effect, dat geef je zelf al aan. En ik snap dat het spannend is en spanning oproept, maar jouw baas ziet heus wel in hoe waardevol je bent voor het bedrijf.
Mijn collega, dat kreng (en ook nog iets van een meerdere van me), is al maanden aan het mailen om een bepaald iets voor elkaar te krijgen. Vandaag heb ik er slechts één telefoontje aan gewaagd en is het rond. En ze keek me giftig aan. Maar het is gewoon een werkwijze. Ik kan mailen tot ik een ons weeg of gewoon de telefoon pakken en even één op één overleggen en duidelijk maken waarom sommige dingen voor ons belangrijk zijn en wat hij uit qua genoegdoening uit de extra handeling haalt. Maar ik moet morgen nog even melden dat ik het heb geregeld, want anders strijkt dat mens met de eer. En dat gun ik haar dan weer niet.
Al met al, niet twijfelen aan jezelf. Als ik jouw verhalen lees dan heb je daar ook geen reden voor. De baas is tevreden en volgens mij meot je het van de baas hebben.
Mijn collega, dat kreng (en ook nog iets van een meerdere van me), is al maanden aan het mailen om een bepaald iets voor elkaar te krijgen. Vandaag heb ik er slechts één telefoontje aan gewaagd en is het rond. En ze keek me giftig aan. Maar het is gewoon een werkwijze. Ik kan mailen tot ik een ons weeg of gewoon de telefoon pakken en even één op één overleggen en duidelijk maken waarom sommige dingen voor ons belangrijk zijn en wat hij uit qua genoegdoening uit de extra handeling haalt. Maar ik moet morgen nog even melden dat ik het heb geregeld, want anders strijkt dat mens met de eer. En dat gun ik haar dan weer niet.
Al met al, niet twijfelen aan jezelf. Als ik jouw verhalen lees dan heb je daar ook geen reden voor. De baas is tevreden en volgens mij meot je het van de baas hebben.
Gast- Gast
Graag gedaan!mozzarella schreef:Wat een lieve reactie, PM. Dankjewel! Met jouw woorden in mijn hoofd ga ik nu proberen wat te slapen...morgen weer vroeg op. Thanx, slaap lekker!
Truste!!
Gast- Gast
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMaple schreef:Meetingidee voor over een aantal maanden: kraamvisite bij PM
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: