Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik overleg van tevoren welke supermarkt, dan kijk in naar de aanbiedingen.
Daarna maak ik een lijstje wat ongeveer op volgorde van de winkel is, dat maakt echt verschil qua snelheid en ergernis.
Daarna maak ik een lijstje wat ongeveer op volgorde van de winkel is, dat maakt echt verschil qua snelheid en ergernis.
Gast- Gast
Nou ja de gangen waar ik niets van nodig heb sla ik over. Maar ja het is echt een ramp. Dan heeft ie bedacht ok ik wil die aardappels dus die liggen in het mandje. Vervolgens gaat ie kijken welk vlees erbij moet en dan pas de groente die voor in de winkel liggen....
Van de week sausijsjes in boemboe bali ketjap. Dus de combi's zijn niet altijd top.
Van de week sausijsjes in boemboe bali ketjap. Dus de combi's zijn niet altijd top.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
hahahaha..
Mijn vriend combineert ook niet echt geweldig maarja.. daar kan ik me niet heel erg druk om maken.
Mijn vriend combineert ook niet echt geweldig maarja.. daar kan ik me niet heel erg druk om maken.
Gast- Gast
Nou ja hij was heel gelukkig met zijn combi en ik vond het echt niet te eten. Dus ja dat kun je niet subtiel zeggen
Minx- Lady Post-a-lot
Mijn man kan gelukkig een aardig potje koken, daar ben ik nu wel heel blij mee! :-)
Gast- Gast
Normaal kan hij ook wel gewoon normaal koken hoor alleen deze combi was echt niet succes.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja het bevalt goed! Merk dat ik echt heel erg los begin te komen nu, kindjes vinden me leuk, me collega vindt dat ik het goed doe.
Dus ja ben er blij mee
Ik werk standaard 7,5 uur per week maar ben ook inval dus kan elke dag gebeld worden (het is alleen lastig want meestal willen ze dat ik dan de hele dag kom, terwijl ik maar tot 2 kan omdat ik daarna op de BSO moet)
Dus ja ben er blij mee
Ik werk standaard 7,5 uur per week maar ben ook inval dus kan elke dag gebeld worden (het is alleen lastig want meestal willen ze dat ik dan de hele dag kom, terwijl ik maar tot 2 kan omdat ik daarna op de BSO moet)
Gast- Gast
Weet je hoeveel duurder alles is als je man de boodschappen doet? [/quote]ProudMama schreef:
Haha ja die van mij koopt allerlei lekkere dingetjes extra.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi!
Ik heb weekend! Het is echt zeldzaam dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben, en al helemaal nooit op zaterdag en zondag. Erg relaxed!
Alleen.. Ik ben zo lui
Ik heb weekend! Het is echt zeldzaam dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben, en al helemaal nooit op zaterdag en zondag. Erg relaxed!
Alleen.. Ik ben zo lui
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ach ik ben helemaal vrij en nog steeds lui.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn wekker ging ook al om kwart over 5
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40