Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
lekker!! ik niet t/m volgende week vrijdag... zondag ga ik naar madrid
en wanneer ik weer moet werken, ga ik weer op vakantie (alleen nu met bewoners)
hoe is t met de kleintjes? zitten ze er nog?
Gast- Gast
@pm ik zie in je onderschrift dat je kleintjes een super mooi gewicht hebben !!! Wat goed. Hoe was je controle ??
Gast- Gast
Hooooooooooooooooi! Ik ben er ook weer eens
Kraamvisite bij PM? Wanneer? Als het nog maar héél lang duurt!!!
Geniet van je vakantie, Sannie!
Kraamvisite bij PM? Wanneer? Als het nog maar héél lang duurt!!!
Geniet van je vakantie, Sannie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nu was het alleen voor de groeiecho, maandag weer voor mij...Nonnevot schreef:@pm ik zie in je onderschrift dat je kleintjes een super mooi gewicht hebben !!! Wat goed. Hoe was je controle ??
Maar ben er helemaal blij mee, als ze én te vroeg komen én te klein zijn is het weer een ander verhaal als nu voor mijn gevoel. Al hoop ik dat ze nog zeker even 5 weken blijven zitten, maar richting de 28 weken gaan we in elk geval goed!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nu was het alleen voor de groeiecho, maandag weer voor mij...Nonnevot schreef:@pm ik zie in je onderschrift dat je kleintjes een super mooi gewicht hebben !!! Wat goed. Hoe was je controle ??
Maar ben er helemaal blij mee, als ze én te vroeg komen én te klein zijn is het weer een ander verhaal als nu voor mijn gevoel. Al hoop ik dat ze nog zeker even 5 weken blijven zitten, maar richting de 28 weken gaan we in elk geval goed!
Kan me voorstellen dat dit je nu een goed gevoel geeft ! Ze hebben beide een heel mooi gewicht ! S was rond de 28 weken ook net een kilo ! (bij de 3d echo)
En je gaat mooi richting de 28 weken en dan heb je al een heel mijlpaal gehaald maar we gaan voor die 5 weken nog zeker !
Gast- Gast
Dank je sjaan:)
Ik ga lekker mn hoofd op mn kussen neerleggen, wil eigenlijk nog lezen. Maar mn bril ligt nog bij mn vriend. Dus zie niet zoveel zonder lenzen van dichtbij:) helaas
slaap lekker!
Ik ga lekker mn hoofd op mn kussen neerleggen, wil eigenlijk nog lezen. Maar mn bril ligt nog bij mn vriend. Dus zie niet zoveel zonder lenzen van dichtbij:) helaas
slaap lekker!
Gast- Gast
Slaap lekker Sannie!
Ik wil ook gaan slapen maar mijn buik knort zó hard dat ik toch maar eerst even een boterhammetje eet
Ik wil ook gaan slapen maar mijn buik knort zó hard dat ik toch maar eerst even een boterhammetje eet
Rust houden doet mijn kinderen blijkbaar goed!Nonnevot schreef:ProudMama schreef:Nu was het alleen voor de groeiecho, maandag weer voor mij...Nonnevot schreef:@pm ik zie in je onderschrift dat je kleintjes een super mooi gewicht hebben !!! Wat goed. Hoe was je controle ??
Kan me voorstellen dat dit je nu een goed gevoel geeft ! Ze hebben beide een heel mooi gewicht ! S was rond de 28 weken ook net een kilo ! (bij de 3d echo)
En je gaat mooi richting de 28 weken en dan heb je al een heel mijlpaal gehaald maar we gaan voor die 5 weken nog zeker !
Hoe groot was S bij de geboorte? En bij hoeveel weken was dat?
Ja, als ze dinsdag nog zitten (28 weken) vieren we toch wel een klein feestje hier hoor!
Gast- Gast
Eetse!Sjaantje schreef:Slaap lekker Sannie!
Hoe voel je je verder meis?
Gast- Gast
He, er zijn er nog meer op! Gezellig!
Mozz; Wat een akelige collega! Maar je word niet voor niks teamleider, dus je baas zal heus niet zomaar omslaan.
Mozz; Wat een akelige collega! Maar je word niet voor niks teamleider, dus je baas zal heus niet zomaar omslaan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Voel me wel weer wat beter. Ben drie dagen op rij vroeg naar bed gegaan. Gisteravond om 2230 in slaap gevallen met de wetenschap dat de wekker vandaag pas om 1100 zou rammelen maar werd toch om 830 al wakker en heb lekker nog een tijd tv liggen kijken (NickJunior, geweldige zender! ) Heb wel het gevoel dat ik weer een beetje boven water begin te komen maar ik moet mezelf nog wel een paar dagen in toom blijven houden anders gaat het zo weer mis. Maar ik kom er wel
Hoe voel jij je? Ik begrijp dat de ukkies een mooi gewicht hebben voor de zwangerschapsduur?
Jeannette, ik ben pas 'net' thuis
Hoe voel jij je? Ik begrijp dat de ukkies een mooi gewicht hebben voor de zwangerschapsduur?
Jeannette, ik ben pas 'net' thuis
Fijn te lezen lieve Sjaan! Blijf wel aan jezelf denken he?!
Ja, mijn ukkies doen hun best!
Meiden, ik ben slapen!!!
Ja, mijn ukkies doen hun best!
Meiden, ik ben slapen!!!
Gast- Gast
Dankjewel lieverd en hetzelfde geldt voor jou he
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Truste PM!
Haha net thuis Sjaantje? Wat heb je uit gespookt?
Haha net thuis Sjaantje? Wat heb je uit gespookt?
Tis donderdag --> koorrepetitie en daarna hebben we als bestuur nog even vergaderd. Was 230o thuis maar heb eerst even wat mailtjes afgehandeld voordat ik van mezelf het forum mocht openen
ABE: zie mijn vorige post
Sjaantje schreef:ABE: zie mijn vorige post
Jajajaja, ik stelde een retorische vraag.
Gast- Gast
Hmm, ik wist er geen ander antwoord op te geven dan het antwoord dat ik al had gegeven
Hoe ist met jou? Opgeknapt inmiddels?
Hoe ist met jou? Opgeknapt inmiddels?
De griep is pleite. Maar nu moet ik mezelf nog even weer vinden. Ik verbaas mezelf erover hoe sterk ik eigenlijk ben en hoe ik eigenlijk helemaal niet zo dom ben. Ik leer mezelf kennen, maar ik heb daar even tijd voor nodig om daar aan te wennen. Of klinkt dat dom?
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:De griep is pleite. Maar nu moet ik mezelf nog even weer vinden. Ik verbaas mezelf erover hoe sterk ik eigenlijk ben en hoe ik eigenlijk helemaal niet zo dom ben. Ik leer mezelf kennen, maar ik heb daar even tijd voor nodig om daar aan te wennen. Of klinkt dat dom?
Hoe is het met jou?
WTF! Hoe kom je er bij dat je dom zou zijn? Ehm, ja het klinkt dom dat je dat dacht ja
Met mij gaat het wel weer wat beter. Veel gerust de laatste dagen maar ik ben er nog niet. Nog even rustig aan blijven doen de komende tijd. Word wel even giga teruggefloten door mijn lijf nu. Volgende week zaterdag hebben we met het koor een optreden dat ik dusdanig belangrijk vind dat ik er graag voor zorg dat ik die avond weer in orde ben. Zover mogelijk op dit moment dan.
Wat lief, dank je wel. Ik twijfel gewoon enorm aan mezelf, of iig ik twijfelde enorm aan mezelf. En nu begint alles op zijn pootjes te geraken en dat vind ik zo fijn. Eindelijk de rust, eindelijk mezelf zijn. Niet nadenken. Gewoon mezelf zijn en dat wordt gewaardeerd. Hier, kennelijk, maar zeer zeker in mijn echte leven.
Rustig aan blijven doen. Ik zeg toch altijd al dat je teveel hooi op je vork neemt. Gelukkig zie je zelf ook in dat rust echt nodig is. En volgende week gewoon knallen!
Rustig aan blijven doen. Ik zeg toch altijd al dat je teveel hooi op je vork neemt. Gelukkig zie je zelf ook in dat rust echt nodig is. En volgende week gewoon knallen!
Gast- Gast
Gezellig Sjaantje!
Ik ben niet gezellig, want ik ga ook. Mijn ogen hangen op half 11.
Alvast truste allemaal!
Ik ben niet gezellig, want ik ga ook. Mijn ogen hangen op half 11.
Alvast truste allemaal!
Heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je erbij kwam dat je dom zou zijn. En nee, dat was géén retorische vraag!
Truste Jeannette!
Truste Jeannette!
Sjaantje schreef:Heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe je erbij kwam dat je dom zou zijn. En nee, dat was géén retorische vraag!
Truste Jeannette!
Allereerst, Trusten Jeannette!
Ik voelde me altijd onbegrepen. Vaag, vreemd, dommig, idioot. En hoe meer ik zelf de dingen ook begon te voelen, hoe dommer, vreemder, vager ik mezelf begon te gedragen. In alle opzichten. Ik heb heel erg lang gedacht en denk soms nog wel dat ik gewoon achterlijk en dom ben. Toch weet ik nu ook dat ik het op mezelf heb afgeroepen. Ik weet niet wat voor gedrag ik heb vertoond, bv op het forum, maar zeer zeker ook irl, dat het maakte dat mensen van me weg wilden kruipen i.p.v. naar me toe wilden kruipen.
Sinds twee maanden lach ik elke dag. Vandaag betrapte ik me er zelfs op dat ik schaamteloos lachte en dat ik het fijn vond, maar dat ik geen idee had waarom ik dat nu eigenlijk zo grappig vond. Ik merk dat mensen het beter met me voor hebben nu ik zo ben en ik merk dat ik mezelf meer thuis bij mezelf voel, omdat ik zo ben. Soms vraag ik me nog weleens af:"wat zouden ze werkelijk van me denken?" Maar is het erg om soms een dom schaap te zijn? Het gaat toch om het leven met mezelf en de lol die ik met mezelf kan hebben? En momenteel? Ik lach omdat ik het meen, niet meer omdat ik gemaakt gezellig moet doen.
Heel epistel, maar door dit alles, door het gemaakte wat eraf is, door het feit dat ik me beter weet te handhaven in gezelschap, zelfs niet hoef na te denken over gezelschap, niet alles op mezelf betrek en ook geen wezelijke mening heb over een ander als ik ze niet ken, voel ik me vrij. Vrij om te zijn wie ik ben en om leuk genoeg gevonden te worden. Jadajadajadajadajada
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: