Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik krijg er nu helemaal kippenvel van ! Dan kan ik me voorstellen dat dit nummer heel speciaal voor je is !_Donnaa schreef:Het werd gedraaid op de crematie van het zoontje van een goede vriend van mij, afgelopen herfst.. Ik heb me de hele dienst de ogen uit de kop gejankt, verschrikkelijk..Nonnevot schreef:Ik vind het heel mooi nummer_Donnaa schreef:Ik normaal ook niet.. Maar dit nummer is wel speciaal voor me..VeryCherry schreef:Ik hou niet van Blof, heb Discipline opstaan
Gast- Gast
ja... thnx voor de schop..
ik ga:
* stofzuigen
* dweilen
* was ophangen
* was opvouwen
* kledingkast opruimen
* keuken schoonmaken + keukenkastjes uitsoppen
* toilet schoonmaken
* badkamer schoonmaken
* bed verschonen
* afstoffen
* afwassen
* hondje (2x) uitlaten
* boodschappen doen
* forummen
ik ga:
* stofzuigen
* dweilen
* was ophangen
* was opvouwen
* kledingkast opruimen
* toilet schoonmaken
* badkamer schoonmaken
* bed verschonen
* afstoffen
* afwassen
* hondje (2x) uitlaten
* boodschappen doen
* forummen
Gast- Gast
Ambitieus!!Jade schreef:ja... thnx voor de schop..
ik ga:
* stofzuigen
* dweilen
* was ophangen
* was opvouwen
* kledingkast opruimen
* toilet schoonmaken
* badkamer schoonmaken
* bed verschonen
* afstoffen
* afwassen
* hondje (2x) uitlaten
* boodschappen doen
* forummen
Gast- Gast
Ja, dan kan ik het me goed voorstellen Donnaa, ik vind de tekst ook wel mooi, ik vind zijn stem alleen 3x niks
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, kleine ventje zou vorige maand 1 geworden zijn.. Toen hebben we wensballonnen opgelaten..
Gast- Gast
Wat een lief gebaar!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Uhmm..
Ik ga morgen m`n nieuwe auto halen, maar dat was al bekend..
Ik heb weer eens seks gehad, ook wel belangrijk..
Het is trouwens best wel raar om afscheid te nemen van mijn auto.. Er zijn zoveel leuke dingen in gebeurd..
Ik ga morgen m`n nieuwe auto halen, maar dat was al bekend..
Ik heb weer eens seks gehad, ook wel belangrijk..
Het is trouwens best wel raar om afscheid te nemen van mijn auto.. Er zijn zoveel leuke dingen in gebeurd..
Gast- Gast
Tja, mijn leventje is ook een beetje saai, dus weinig te vertellen.
Mijn auto is vandaag voor APK, hopen dat ie er door komt zonder veel kosten, moeten een andere, dus weinig zin om hier nog veel geld aan uit te geven...
Mijn auto is vandaag voor APK, hopen dat ie er door komt zonder veel kosten, moeten een andere, dus weinig zin om hier nog veel geld aan uit te geven...
Gast- Gast
Hoelang had je je andere auto dan?
Ik duim met je mee dat de auto door de APK komt zonder veel kosten. De mijne mag volgende week, ben benieuwd.
Ik duim met je mee dat de auto door de APK komt zonder veel kosten. De mijne mag volgende week, ben benieuwd.
Gast- Gast
Degene die hem gaat keuren weet het, en daar kopen we als het goed is ook een andere. Dat zal vast schelen._Donnaa schreef:Ik hoop met je mee PM, anders is het zonde, erg zonde..
Gast- Gast
Mijn vriend kreeg vorige week een brief van de leasemaatschappij, dat zijn auto APK gekeurd moet worden. Punt is alleen, we hebben al een maand een nieuwe auto...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
mijne moest voor 4 of 7 juni. Dus maar een afspraak gemaakt voor woensdag. Krijgtie een kleine beurt en een APK.
Gast- Gast
Zo krijgen wij al jaren een brief over de huur geizer die nagekeken moet worden. Helaas voor hun hebben we al jaren CV...Bimbam schreef:Mijn vriend kreeg vorige week een brief van de leasemaatschappij, dat zijn auto APK gekeurd moet worden. Punt is alleen, we hebben al een maand een nieuwe auto...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik moet weer voor de APK in juli 2012..
jij kan nog lekker een ruim jaar rondcrossen met je nieuwe autootje ach naar verwachting komtie van mij er ook wel door hoor.
Gast- Gast
Tsja, het schijnt nogal moeilijk te zijn...ProudMama schreef:Zo krijgen wij al jaren een brief over de huur geizer die nagekeken moet worden. Helaas voor hun hebben we al jaren CV...Bimbam schreef:Mijn vriend kreeg vorige week een brief van de leasemaatschappij, dat zijn auto APK gekeurd moet worden. Punt is alleen, we hebben al een maand een nieuwe auto...
Zijn vorige auto ging naar een collega. Dus vriend zei: Ik dump mijn auto bij collega, neem ik zijn auto mee om in te leveren en dan neem ik de nieuwe weer mee terug. Dan hoeven we niet allebei naar Amstelveen, aangezien het hier niet echt in de buurt ligt. Nou, hoevaak hij dat wel niet heeft moeten uitleggen, echt kansloos, en dan gaat het dus nog niet goed.
Maar: wij hebben onze nieuwe auto
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Mijn auto`s zijn er nog altijd door gekomen, want m`n broer keurt 'm voor, haha..Lily schreef:_Donnaa schreef:Ik moet weer voor de APK in juli 2012..
jij kan nog lekker een ruim jaar rondcrossen met je nieuwe autootje ach naar verwachting komtie van mij er ook wel door hoor.
Gast- Gast
Hahaha lekkere binnenkomer. Eerste wat ik lees is de bovenste post van Donna over seks en auto's.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: