Dagcafé
+22
May
Chocolate Cookie
Lejow
SuperGrover
Serena
Minx
Jezzie
Jordana
Oasis
Blond
Tullow
Lotus_
Suus
VeryCherry
Atelier Madame
Lotus
Caroow
ExpressoB
Burn
Jeanette
Zwoesj
Merai
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Hoi Fairytale. Geen idee hoe het hier is, want ik ben hier ook pas net weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hmmm, wat zal ik vanavond is gaan doen?
Misschien wel een paar afleveringen van Midsomer Murders kijken, heb ze allemaal op dvd
Misschien wel een paar afleveringen van Midsomer Murders kijken, heb ze allemaal op dvd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Z`n beste vriend is volgende week jarig.. Maar de kans is groot dat hij inderdaad niet komt omdat ik er ben.. Maar de kans is ook zeer groot dat hij dan een gigantische preek kan verwachten van die vriend, aangezien die echt helemaal klaar is met zijn gedrag..Lily schreef:vervelend voor iedereen lijkt me, als hij ook niet eens meer op verjaardagen e.d. komt omdat jij er bent is dat ook wel erg sneu.
Gast- Gast
Uhu, ben toch alleen thuis. Maak ik er lekker een chill-avondje op de bank van ^^
ProudMama schreef:Ik zit te wachten op de dame voor de intake kraamzorg...
Zie je er tegenop?
ProudMama schreef:Ik zit te wachten op de dame voor de intake kraamzorg...
PM! Hoe is het met je?
Hoe was de echo? Ik heb een paar dagen geen nieuws van je gelezen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VC: Ben altijd bang dat ze met vragen komen waar ik dan net ff geen antwoord op weet en dat ik gelijk het labeltje: Slechte moeder krijg.
Ook is het hier in huis niet zo netjes als ik het hebben wil, maar ja, als je niks mag doen...
Burn: Echo vanmorgen was goed! Ze zitten echt op de bovenlijn qua groei, qua hoofdomvang lopen ze zelfs voor!! Arme ik
Ze wegen nu ongeveer 1000 en 1200 gram, dus zitten allebei boven de kilo!!
Ook is het hier in huis niet zo netjes als ik het hebben wil, maar ja, als je niks mag doen...
Burn: Echo vanmorgen was goed! Ze zitten echt op de bovenlijn qua groei, qua hoofdomvang lopen ze zelfs voor!! Arme ik
Gast- Gast
ProudMama schreef:VC: Ben altijd bang dat ze met vragen komen waar ik dan net ff geen antwoord op weet en dat ik gelijk het labeltje: Slechte moeder krijg.
Oh, dat is echt heel herkenbaar!! Bij mij zijn ze pas bij 35 weken geweest, toen was er ook nog niks klaar, niks over gezegd
Komt echt wel goed
Succes met de intake, PM! En fijn om te lezen dat de echo goed was!
Lotus- Ratel
ProudMama schreef:VC: Ben altijd bang dat ze met vragen komen waar ik dan net ff geen antwoord op weet en dat ik gelijk het labeltje: Slechte moeder krijg.
Lieve schat, denk je nou echt dat ze daar na gaan kijken! Doe ff normaal!
Super nieuws! Heeft al ons geduim toch nog een beetje zin!
Ik krijg bijna medelijden met je!
Burn- Lady Post-a-lot
Ow dat is goed nieuws PM
En Donnaa, misschien dat die preek voor `m wel is goed is. Want hoe die nu bezig is ook wel erg sneu en kinderachtig.
En Donnaa, misschien dat die preek voor `m wel is goed is. Want hoe die nu bezig is ook wel erg sneu en kinderachtig.
Gast- Gast
Zei het gelijk al toen ze belden: We hebben niet eens een babykamer, alles zit in dozen, mijn uitzet is niet eens compleet en we zijn nog aan het verbouwen boven, dus het is een bende en ik mag niks doen.
Maar dat was niet erg, ze kwamen gewoon kennis maken en wat dingen bepreken, niks controleren. Maar toch...
Maar dat was niet erg, ze kwamen gewoon kennis maken en wat dingen bepreken, niks controleren. Maar toch...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zei het gelijk al toen ze belden: We hebben niet eens een babykamer, alles zit in dozen, mijn uitzet is niet eens compleet en we zijn nog aan het verbouwen boven, dus het is een bende en ik mag niks doen.
Ik ben maandag en dinsdag vrij.. Hulp nodig?
Burn- Lady Post-a-lot
Jup.. Ooit komt het vast wel weer goed..Lily schreef:
Gast- Gast
Eerst moet die babykamer af, dan kan ik de kast inrichten enz.Burn schreef:ProudMama schreef:Zei het gelijk al toen ze belden: We hebben niet eens een babykamer, alles zit in dozen, mijn uitzet is niet eens compleet en we zijn nog aan het verbouwen boven, dus het is een bende en ik mag niks doen.
Maar de planning is deze week en vlg week muren spachtelen, sauzen en kozijnen en binnekant van de kast verven, 30e komen de bedjes, dan is het wassen, strijken, inrichten ed.
Kastdeuren moeten dan nog gemaakt, maar dan kan ik vast wel iets doen als de gyn het goed vind tenminste haha!! Zittend babykleding strijken moet toch kunnen?!?! Bestel wel zo'n tafel- strijkplankje ofzo.
Gast- Gast
dan hebben jullie nog veel te doen PM
pfff ik ben al sinds vanochtend half 11 aan het patiencen, het begint nu wel te vervelen moet ik zeggen.
pfff ik ben al sinds vanochtend half 11 aan het patiencen, het begint nu wel te vervelen moet ik zeggen.
Gast- Gast
Dan heb je niet echt een boeiende dag, Lily...
Lotus- Ratel
ProudMama schreef:Eerst moet die babykamer af, dan kan ik de kast inrichten enz.Burn schreef:ProudMama schreef:Zei het gelijk al toen ze belden: We hebben niet eens een babykamer, alles zit in dozen, mijn uitzet is niet eens compleet en we zijn nog aan het verbouwen boven, dus het is een bende en ik mag niks doen.
Maar de planning is deze week en vlg week muren spachtelen, sauzen en kozijnen en binnekant van de kast verven, 30e komen de bedjes, dan is het wassen, strijken, inrichten ed.
Kastdeuren moeten dan nog gemaakt, maar dan kan ik vast wel iets doen als de gyn het goed vind tenminste haha!! Zittend babykleding strijken moet toch kunnen?!?! Bestel wel zo'n tafel- strijkplankje ofzo.
Hahaha, okeee!
Succes!
Burn- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Dan heb je niet echt een boeiende dag, Lily...
nee klopt, ga dadelijk wel weer ff de bestellingen doen die vandaag zijn binnengekomen.
Gast- Gast
Haha, zie je toch maar van je aanbod af, Burn?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wat zal ik vanavond eten? Poffertjes of soep met kruidenboter-mozzarella focaccia?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik zou voor dat laatste gaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik zou ook voor het laatste gaan.