Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eten tijdens bevalling

+29
Mida4you
loesje
Jelin
Spring
Dolphinne
Meeko
Chelle
Linda
Happydobby
Darius
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Monnie
Limburg85
sabje
Smaragdje
Liadan
Kat1980
pantuf
Vancity_girl
Annie24
Susan
PapillonRose
Parisienne
Nana
moepie
truestar
nisavi
catgirl85
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Rumble do 19 mei 2011 - 9:23

Ik heb niks gegeten tijdens de bevalling, had ook echt geen honger, na de bevalling ook heel lang geen honger gehad trouwens. Wel veel dorst, ik heb voor mijn gevoel wel honderd glazen appelsap en spa rood gedronken maar ik hoefde bijna niet te plassen haha. Omdat ik op Koninginnedag ben bevallen zag ik elke keer het personeel met oranjetompoucen rondlopen, daar ging ik zowat van over mijn nek.. pale
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Susan do 19 mei 2011 - 9:31

Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling

Dat is zo, maar dat is denk ik niet een reden dat je echt niet mag eten, dat zal puur de narcose zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  _Jet vr 20 mei 2011 - 9:02

Ik werd ingeleid en daarvoor heb ik gewoon mijn ontbijt op. Tussen de middag kwamen ze aan met een warme maaltijd, ik kon net iedere keer op adem komen tussen de weeën door, dus ik weet niet hoe ik het binnen had moeten krijgen Wink Ook had ik er totaal geen trek in, maar ik ben niet misselijk geweest. Mijn vriend heeft het toen opgegeten, haha! Na 6 uurtjes was S er en toen kregen we beschuit met muisjes, maar daar moest ik net na de bevalling toch ook niet aan denken. 's Avonds kreeg ik brood en dat heb ik toen wel op.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Teddyaapje za 21 mei 2011 - 4:57

Susan schreef:
Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling

Dat is zo, maar dat is denk ik niet een reden dat je echt niet mag eten, dat zal puur de narcose zijn.

Ik doelde hiermee ook niet op mn eigen situatie maar meer dat het misschien ook niet prettig is om veel of 'zwaar' eten te eten tijdens de bevalling.

Ik heb trouwens eens gehoord dat het nuchter moeten zijn voor een operatie ook puur is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te moeten ruimen van mensen die misselijk zijn geworden van de narcose, dat het verder helemaal geen kwaad kan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Susan za 21 mei 2011 - 4:59

Teddyaapje schreef:
Ik heb trouwens eens gehoord dat het nuchter moeten zijn voor een operatie ook puur is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te moeten ruimen van mensen die misselijk zijn geworden van de narcose, dat het verder helemaal geen kwaad kan.

Het kan wel kwaad. Het gaat erom dat je maaginhoud ook naar boven kan komen op het moment dat je onder narcose bent en dan makkelijk in je longen terecht kan komen, waardoor je longontsteking kan krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:24

Ik wilde nog MacDonalds maar dat werd me afgeraden vanwege het eventuele overgeven.
Ik heb nog wel een kroket gegeten en ik heb nergens last van gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  catgirl85 zo 22 mei 2011 - 6:36

Ik ben inmiddels bevallen en heb inderdaad geen behoefte gehad aan eten. De vk raadde wel aan iets te drinken met glucose, dus dat wel gedaan. Ik ben gelukkig niet misselijk geweest.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:48

Gefeliciteerd Very Happy

jongetje/meisje?
Naam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Teddyaapje zo 22 mei 2011 - 8:57

Susan schreef:
Teddyaapje schreef:
Ik heb trouwens eens gehoord dat het nuchter moeten zijn voor een operatie ook puur is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te moeten ruimen van mensen die misselijk zijn geworden van de narcose, dat het verder helemaal geen kwaad kan.

Het kan wel kwaad. Het gaat erom dat je maaginhoud ook naar boven kan komen op het moment dat je onder narcose bent en dan makkelijk in je longen terecht kan komen, waardoor je longontsteking kan krijgen.

Oke, dat klinkt iets aannemelijker als dat het alleen is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te ruimen haha.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  ekjir@M zo 22 mei 2011 - 9:02

Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling

+1

Ze hadden me in het ziekenhuis al gewaarschuwd dus ik kreeg alleen een beetje yoghurt en ik geef nooit over dus ik heb ze eerst heel hard uitgelachen tot ik een uurtje verder was...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 22:20

Hazeltje schreef:Ik wilde nog MacDonalds maar dat werd me afgeraden vanwege het eventuele overgeven.
Ik heb nog wel een kroket gegeten en ik heb nergens last van gehad.

Hehehehe, dat lust ik ook ieder moment van de dag Very Happy
Heeeeeeerlijk! Over 6 maanden zal ik je vertellen of ik ook die wens nog had Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eten tijdens bevalling - Pagina 3 Empty Re: Eten tijdens bevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum