Eten tijdens bevalling
+29
Mida4you
loesje
Jelin
Spring
Dolphinne
Meeko
Chelle
Linda
Happydobby
Darius
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
Monnie
Limburg85
sabje
Smaragdje
Liadan
Kat1980
pantuf
Vancity_girl
Annie24
Susan
PapillonRose
Parisienne
Nana
moepie
truestar
nisavi
catgirl85
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Eten tijdens bevalling
Ik heb niks gegeten tijdens de bevalling, had ook echt geen honger, na de bevalling ook heel lang geen honger gehad trouwens. Wel veel dorst, ik heb voor mijn gevoel wel honderd glazen appelsap en spa rood gedronken maar ik hoefde bijna niet te plassen haha. Omdat ik op Koninginnedag ben bevallen zag ik elke keer het personeel met oranjetompoucen rondlopen, daar ging ik zowat van over mijn nek..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling
Dat is zo, maar dat is denk ik niet een reden dat je echt niet mag eten, dat zal puur de narcose zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werd ingeleid en daarvoor heb ik gewoon mijn ontbijt op. Tussen de middag kwamen ze aan met een warme maaltijd, ik kon net iedere keer op adem komen tussen de weeën door, dus ik weet niet hoe ik het binnen had moeten krijgen Ook had ik er totaal geen trek in, maar ik ben niet misselijk geweest. Mijn vriend heeft het toen opgegeten, haha! Na 6 uurtjes was S er en toen kregen we beschuit met muisjes, maar daar moest ik net na de bevalling toch ook niet aan denken. 's Avonds kreeg ik brood en dat heb ik toen wel op.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Susan schreef:Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling
Dat is zo, maar dat is denk ik niet een reden dat je echt niet mag eten, dat zal puur de narcose zijn.
Ik doelde hiermee ook niet op mn eigen situatie maar meer dat het misschien ook niet prettig is om veel of 'zwaar' eten te eten tijdens de bevalling.
Ik heb trouwens eens gehoord dat het nuchter moeten zijn voor een operatie ook puur is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te moeten ruimen van mensen die misselijk zijn geworden van de narcose, dat het verder helemaal geen kwaad kan.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:
Ik heb trouwens eens gehoord dat het nuchter moeten zijn voor een operatie ook puur is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te moeten ruimen van mensen die misselijk zijn geworden van de narcose, dat het verder helemaal geen kwaad kan.
Het kan wel kwaad. Het gaat erom dat je maaginhoud ook naar boven kan komen op het moment dat je onder narcose bent en dan makkelijk in je longen terecht kan komen, waardoor je longontsteking kan krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik wilde nog MacDonalds maar dat werd me afgeraden vanwege het eventuele overgeven.
Ik heb nog wel een kroket gegeten en ik heb nergens last van gehad.
Gast- Gast
Ik ben inmiddels bevallen en heb inderdaad geen behoefte gehad aan eten. De vk raadde wel aan iets te drinken met glucose, dus dat wel gedaan. Ik ben gelukkig niet misselijk geweest.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Susan schreef:Teddyaapje schreef:
Het kan wel kwaad. Het gaat erom dat je maaginhoud ook naar boven kan komen op het moment dat je onder narcose bent en dan makkelijk in je longen terecht kan komen, waardoor je longontsteking kan krijgen.
Oke, dat klinkt iets aannemelijker als dat het alleen is omdat ze geen zin hebben om braaksel op te ruimen haha.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Er zijn trouwens ook best wat vrouwen die overgeven tijdens de bevalling
+1
Ze hadden me in het ziekenhuis al gewaarschuwd dus ik kreeg alleen een beetje yoghurt en ik geef nooit over dus ik heb ze eerst heel hard uitgelachen tot ik een uurtje verder was...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Hazeltje schreef:Ik wilde nog MacDonalds maar dat werd me afgeraden vanwege het eventuele overgeven.
Hehehehe, dat lust ik ook ieder moment van de dag
Heeeeeeerlijk! Over 6 maanden zal ik je vertellen of ik ook die wens nog had
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Eten tijdens bevalling
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Tijdens je bevalling
» Wat riep jij tijdens je bevalling?
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
» Tijdens, na je bevalling & nu
» Tijdens je bevalling
» Wat riep jij tijdens je bevalling?
» Had jij ontlasting tijdens de bevalling?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: