Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat riep jij tijdens je bevalling?

+37
Sjonno
Monnie
Darius
duckie
VeryCherry
Lindsya
Tinkie
meisjesmama
pantuf
Meeko
Kat1980
Thunder
studiebol
Fiwen
L!ND@
Bloem86
snoezel
miss22
Teddyaapje
Lejow
Lynn_
Susan
PapillonRose
Makamba
Zora
JD
Mamsie
Roos
SparklingEyes
liesje
Parisienne
Printje
Bliss
moepie
RYW
sheila123
Filoria
41 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:31

Op het oude forum was daar een topic over en die was zo grappig. Vooral Susans uitspraken smile

Dus vertel, heb jij nog gekke dingen gezegd/geroepen tijdens je bevalling?
Ik was er helemaal klaar mee en vroeg me hardop af waar ik in godsnaam aan begonnen was en waarom ik überhaupt zwanger was geworden. Als reactie kreeg ik droog: 'dat zal je zo wel zien!' (vk)
Ook heb ik een poging gedaan om op te staan en weg te lopen omdat ik er geen zin meer in had. Ja, ik had wat drugs gehad Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:33

ik heb vrij weinig gezegd, ik was volledig in mezelf gekeerd. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik mijn man een snauw heb gegeven omdat hij steeds in m'n oor uitademde (hij zat bij het hoofdeinde).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:33

Ik heb tegen de VK gezegd dat ik haar meer een tandartsassistente vond dan een VK Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Filoria zo 20 feb 2011 - 0:34

'Heb het warm. Sokken moeten uit.
Aa koud! Sokken aan.
Te warm. Sokken uit!
Linkersok uit, rechtersok aan!
Neeee andersom!
aaarghh!'
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  sheila123 zo 20 feb 2011 - 0:35

Ik heb niet zo heel veel geroepen alleen op het eind was het wel vaak: ik kan niet meer!! En: gooi me maar uit het raam!! Ik zag de laatste centimeters dus duidelijk niet zitten haha :p Maar het is me uiteindelijk gelukt!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:41

Waarschijnlijk iets in de trant van 'kanniemeer'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 0:43

Ik geloof iets over 'voortaan alleen nog maar anaal' maar toen was ik stoned van de peil, en ook tegen mijn ex dat hij uit z'n muil stonk. En er waren zoveel mensen bij! 3 verpleegsters (ik was nogal agressief), de verloskundige, mijn ex, de gynaecoloog, de assistent gynaecoloog... Ik heb op een gegeven moment gezegd: 'welja, haal anders ook de cameraploeg van SBS6 erbij!' Oh, en ik heb de gynaecoloog geschopt.

Ik was echt een enorm monster, ik heb naderhand ook aan iedereen mijn excuses aangeboden... Embarassed
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:59

Bij de eerste heb ik niet veel bijzonders gezegd, paar keer dat ik het niet meer trok en ook op het eind dat ze geen doosfoto's mocht maken (ook echt doosfoto's, ik zeg uberhaupt nooit doos) maar dat had ze toch gedaan. Bij de tweede heb ik alleen maar tien keer gezegd dat het echt niet kon dat ik al moest persen/aan het persen was/dat ze er al was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  moepie zo 20 feb 2011 - 1:27

Ik heb wel een paar keer een flinke gil uitgebracht (naar mijn idee) en daarna zei ik: "sorry, sorry!" daar moest iedereen erg om lachen... want ik hoefde natuurlijk geen sorry te zeggen!! En ik zei ook; "ik kan niet meer!!!" "het lukt niet"!!
Verder weinig geloof ik...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 1:29

Hahahaha ik lig dubbel hier Very Happy Geweldig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Bliss zo 20 feb 2011 - 1:30

Oh my god, ik ben nog lang niet toe aan kinderen, maar zo'n bevalling lijkt me echt zó vreselijk!! Als ik die verhalen altijd hoor/lees, dan zou t me er bijna van weerhouden ooit kinderen te willen geloof ik :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Printje zo 20 feb 2011 - 1:32

Hhaha aangezien ons ventje binnen 5 min geboren is heb ik vrij weinig gezegd. Niet snel daarna zei ik als dit alles is wil ik er zo wel 10 hahaha. Ik had echt een droombevalling. Eigenlijk geen centje pijn om eerlijk te zijn, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een erg hoge pijngrens heb en dat ik tijdens volledige ontsluiting nog gewoon volop aan het kletsen etc was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 1:33

Ik moet dan ook een beetje denken aan de Gelukkige Huisvrouw. Daar was ook zo'n soort gesprek, dat ging ongeveer zo: 'kom je lekker klaar schatje?' 'nee lul, ik heb een wee!' of woorden van gelijke strekking Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Parisienne zo 20 feb 2011 - 1:45

Ik heb niet heel veel geroepen. Heb wel gehuild, puur uit angst en van de pijn denk ik. Heb alleen een aantal dingen als: "Ik kan dit niet!", "Ik kan niet meer!" en "Het doet zo'n pijn!" geroepen. Bij mij is het redelijk normaal gebleven volgens mij. Heb na afloop alleen mijn verontschuldigingen aangeboden voor het feit dat ik huilde.. dat was natuurlijk nergens voor nodig maar schaamde me toch, haha!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  liesje zo 20 feb 2011 - 1:47

ik heb net als printje een droombevalling gehad.mevr was er binnen 5 uurtje. ik weet wel dat ik op het laatst gezegd heb geef me iets tegen de pijn maar dat ging niet meer later er hard om gelachen verder was ik heel rustig eigenlijk
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:00

Hier ook 2 goede bevallingen gehad van 4 en 3 uur,, was tijdens de persweeen nog gewoon aan het praten met de verloskundige. Weet wel dat ik bij Dylan zei; is dit ook wat lig ik dan zonder gene met mijn benen wijd voor onbekende mensen Wink
Bij lynn was het meer vertellen waar alles lag. Het ging allemaal heel snel en er was nog geen kraamverzorgster die alles pakte o.i.d. Dus Sander moest dat doen en kon het allemaal niet zo snel vinden nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:06

Haha, volgens mij heb ik ook iets gezegd als :'' Jemig, ik lijk wel een kijkdoos!''. Mijn zoontje zat vast en na anderhalf uur persen was hij er nog niet en toen stonden er wel 6 artsen letterlijk naar binnen te kijken. Vond ik zo bizar.. Gewoon even de vingers naar binnen, even kijken en iets mompelen. Ik was letterlijk een kijkdoos. Achteraf hoorde ik pas dat ze best bang waren met z'n allen, want ze mochten niet zomaar een vacuumpomp gebruiken ivm ziekte.

Ik heb inderdaad ook sorry geroepen trouwens. ''Ooooh ik moet poepen! Sorry hoor, sorry!''. Ik had gewoon persweeen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Printje zo 20 feb 2011 - 2:07

Petra* schreef:Hier ook 2 goede bevallingen gehad van 4 en 3 uur,, was tijdens de persweeen nog gewoon aan het praten met de verloskundige. Weet wel dat ik bij Dylan zei; is dit ook wat lig ik dan zonder gene met mijn benen wijd voor onbekende mensen Wink
Bij lynn was het meer vertellen waar alles lag. Het ging allemaal heel snel en er was nog geen kraamverzorgster die alles pakte o.i.d. Dus Sander moest dat doen en kon het allemaal niet zo snel vinden nerd

Hahha dat van dingen niet kunnen vinden zou hier ook kunnen gebeuren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  SparklingEyes zo 20 feb 2011 - 2:22

Ik heb in de ambulance geroepen dat ik die Kl*te weeën echt niet kon tegenhouden ( mocht niet meer meepersen...). In het ziekenhuis heb ik geroepen dat ik niet meer kon en dat ze de baby er maar uit moesten halen.

"Nee, SE dat gaat niet zomaar. Eerst wil de verloskundige van het ziekenhuis even voelen en dan komt de gyneacoloog nog even"

Heb geroepen dat er meer dan zij niet mochten 'voelen' omdat ik geen studieobject was en toen de gyneacoloog ging voelen heb ik geroepen: JEMIG HEB JE KOLENSCHOPPEN OF ZO!

Ik was er helemaal klaar mee na 2.5 uur persweeën en een kind dat geen milimeter verder kwam..

Verder was mijn bevalling niks noemenswaardig... haha.. smile ging vlot en gemakkelijk verder ja tot N. niet bleek te passen..

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 2:30

Ik heb helemaal niets geks gedaan of geroepen tijdens mijn bevalling van S.enna ook niet toen ik na 24 uur weeen in een storm kwam en 2,5 moest persen en een spoedkeizersnede kreeg. Ik dacht wel van alles hoor nerd maar durfde het niet te zeggen/roepen. Eigenlijk was ik heel erg in mezelf gekeert en vrij rustig en vooral opgelucht toen ik een keizersnede kreeg. Tijdens de bevalling van M.ara hebben we met z'n alles in de ok ruimte zitten/liggen kletsen over vakantie's Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Roos zo 20 feb 2011 - 3:07

'De volgende halen we van marktplaats'....


Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 3:19

Roos schreef:'De volgende halen we van marktplaats'....


Hahahahaha!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 3:39

Oh, ik weet er nog één.

'Terugdouwen, plat spuiten en eruit snijden!'
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 4:56

Ik ben bij de eerste vrij rustig gebleven en heb eigenlijk niks geroepen. Wel vroeg ik aan mijn schoonzus of ze een end verderop wilde gaan zitten met der koffie adem.
Mijn vriend kwam de kamer binnen met Mac Donalds : "ook een hapje?" Vroeg hij. Ik: "NEE ( mist nu de misselijke smiley )

Bij de tweede was ik ook wel rustig maar de kraamhulp zat op het einde maar te roepen "ja je doet het goed, kom maar jaa t gaat goed bladiebla" dat ik tegen der heb gesnauwd "JA nu weet ik het wel!"

Bij de 3e heb ik echt tot aan de 8 cm gewoon zitten lachen en kletsen. Todat mijn vliezen braken en ik zo'n pijn in mijn bekken kreeg ( hij zat met zn hoofd ertegen te duwen ) dat ik alleen maar KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT heb geroepen. Waarop mijn verloskundige zei "ja dat doet pijn aan je kut".
Maar ik bedoelde meer de pijn in mijn bekken dan aan mijn kut hahaha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 5:01

Hahaha wat een verhalen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat riep jij tijdens je bevalling? Empty Re: Wat riep jij tijdens je bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum