Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
+23
nina
Burn
VeryCherry
Polly
Ambivalence
Merai
Inge
Susan
Caresses
Mamsie
Julia
Xanna
Toet
Antibes
Oasis
Sterre
Sweety
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Blond
TNMN
TGR
27 plaatsers
Pagina 15 van 16
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
Erkennen dat iedereen anders is en anders omgaat met problemen en ze anders ervaart (ook al lijken de problemen op elkaar) is al heel wat. Niet iedereen die misbruikt is, ontwikkelt borderline en niet iedere militair ontwikkelt PTSS.
Daarom zei ik eerder al tegen Antibes: "laat iedereen maar lekker aanmodderen, maar je kunt mensen wel de tip geven om zich goed in te lezen". Dit geldt natuurlijk niet alleen voor drugsgebruik, maar eigenlijk overal voor. Uiteindelijk doe je toch wat goed voelt en wat dat is, is voor iedereen verschillend.
Nieuwe discussie?
Daarom zei ik eerder al tegen Antibes: "laat iedereen maar lekker aanmodderen, maar je kunt mensen wel de tip geven om zich goed in te lezen". Dit geldt natuurlijk niet alleen voor drugsgebruik, maar eigenlijk overal voor. Uiteindelijk doe je toch wat goed voelt en wat dat is, is voor iedereen verschillend.
Nieuwe discussie?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Voor de rest vind ik het ook gewoon een gevaarlijke uitspraak om te zeggen dat wanneer een depressie puur neurologisch is, AD dé oplossing is. Er is namelijk bewezen dat ook 3x per week een half uur hardlopen je uit een dergelijke depressie kan halen. Natuurlijk heb je dan wel een betere periode nodig om de stap te zetten om te gáán hardlopen, dat begrijp ik ook wel. Maar voor veel mensen is dit wel mogelijk, dit blijkt bijvoorbeeld uit dit onderzoek
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11020092
Of lees een artikel als deze: http://www.medischforum.nl/onderwerp/468
Waarin o.a. staat: "Hoe gewoon antidepressiva-gebruik ook lijkt te zijn, het betreft wél medicijnen die gepaard kunnen gaan met ernstige bijwerkingen, zoals seksuele problemen en hart- en vaatziekten. De middelen zouden bij jongeren bovendien het risico op zelfmoord vergroten. "
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11020092
Of lees een artikel als deze: http://www.medischforum.nl/onderwerp/468
Waarin o.a. staat: "Hoe gewoon antidepressiva-gebruik ook lijkt te zijn, het betreft wél medicijnen die gepaard kunnen gaan met ernstige bijwerkingen, zoals seksuele problemen en hart- en vaatziekten. De middelen zouden bij jongeren bovendien het risico op zelfmoord vergroten. "
Gast- Gast
TGR schreef:Erkennen dat iedereen anders is en anders omgaat met problemen en ze anders ervaart (ook al lijken de problemen op elkaar) is al heel wat. Niet iedereen die misbruikt is, ontwikkelt borderline en niet iedere militair ontwikkelt PTSS.
Nieuwe discussie?
Dat ben ik met je eens, en dat erken ik ook. Ik merk gewoon dat het me frustreert dat ik mijn situatie niet uitgelegd krijg.
Noa, ik heb al ergens eerder gezegd dat ik niet perse depressief ben zonder ad, ik heb gewoon een soort weerzin tegen alles, kan niet volledig genieten. En om dat kunnen gaat het mij, dat is dus ook echt een kwestie van kunnen, dat is niet aan te leren of weg te hardlopen, dat is een neurologische misser in mijn hersenen.
Edit: Kom maar op met die discussie
Laatst aangepast door Merai op do 19 mei 2011 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook best een nieuwe discussie openen voor dit onderwerp hoor, want we vervuilen inderdaad je topic nogalTGR schreef:Erkennen dat iedereen anders is en anders omgaat met problemen en ze anders ervaart (ook al lijken de problemen op elkaar) is al heel wat. Niet iedereen die misbruikt is, ontwikkelt borderline en niet iedere militair ontwikkelt PTSS.
Nieuwe discussie?
Gast- Gast
Noa schreef:Ik wil ook best een nieuwe discussie openen voor dit onderwerp hoor, want we vervuilen inderdaad je topic nogalTGR schreef:Erkennen dat iedereen anders is en anders omgaat met problemen en ze anders ervaart (ook al lijken de problemen op elkaar) is al heel wat. Niet iedereen die misbruikt is, ontwikkelt borderline en niet iedere militair ontwikkelt PTSS.
Nieuwe discussie?
Oh haha ik vatte het op als dat TGR iets nieuws in wilde brengen qua spannende ervaring maar dit kan natuurlijk ook
Merai- Ratel
Ik wil best een nieuwe discussie opstarten hierover. Zonder dat het per se tussen jou en Merai gaat.
Nieuwe stelling:
Als ernstige vormen van autisme al in de baarmoeder kunnen worden vastgesteld, kies ik voor abortus.
Nieuwe stelling:
Als ernstige vormen van autisme al in de baarmoeder kunnen worden vastgesteld, kies ik voor abortus.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Ik wil best een nieuwe discussie opstarten hierover. Zonder dat het per se tussen jou en Merai gaat.
Nieuwe stelling:
Poe dat is me nogal een stelling zeg! Ik ga er even over nadenken.
Edit: Wat mij betreft zijn we wel uitgediscussieerd hoor
Merai- Ratel
Heb je het wel eens geprobeerd? Hardlopen en sporten in het algemeen kan echt véél voor je doen, al klinkt het misschien als een dooddoener (even sporten en ik ben ervan af, ja doei!! zo werkt het niet, dat dacht ik toen ik t voor het eerst hoorde) Ja het kost even wat moeite, vooral in het begin, maar voor mij staat dat nog steeds op nummer 1 voor het bestrijden van mijn depressie:Merai schreef:TGR schreef:Erkennen dat iedereen anders is en anders omgaat met problemen en ze anders ervaart (ook al lijken de problemen op elkaar) is al heel wat. Niet iedereen die misbruikt is, ontwikkelt borderline en niet iedere militair ontwikkelt PTSS.
Nieuwe discussie?
Dat ben ik met je eens, en dat erken ik ook. Ik merk gewoon dat het me frustreert dat ik mijn situatie niet uitgelegd krijg.
Noa, ik heb al ergens eerder gezegd dat ik niet perse depressief ben zonder ad, ik heb gewoon een soort weerzin tegen alles, kan niet volledig genieten. En om dat kunnen gaat het mij, dat is dus ook echt een kwestie van kunnen, dat is niet aan te leren of weg te hardlopen, dat is een neurologische misser in mijn hersenen.
Edit: Kom maar op met die discussie
1. minstens 3x per week hardlopen
2. regelmatige nachtrust
3. zeer gezond, vers en regelmatig eten
4. mezelf in acht houden, op tijd rust pakken, lief voor mezelf zijn, mediteren
Als ik me aan een van deze dingen niet hou, dan zak ik zo weer terug in die fikse depressie waar ik jarenlang in heb gezeten... Maar ik heb deze dingen er graag voor over en ben daarnaast erg tevreden met mijn hoge libido (en mijn vriend trouwens ook)
Gast- Gast
Nou sporten dus, dat is mijn spannende ervaring op het moment en klimmen echt een kick om op 20 meter hoogte jezelf rond een rotsblok te gooien terwijl je balanceert op twee minuscule blokjes
Gast- Gast
Noa, dan is sporten voor jou een antidepressivum
TGR- Kletskop
Jup! Totaal!!TGR schreef:Noa, dan is sporten voor jou een antidepressivum
Gast- Gast
Noa schreef:Jup! Totaal!!TGR schreef:Noa, dan is sporten voor jou een antidepressivum
Kun je niet beter gewoon een pilletje slikken?
Nu stop ik met olie op het vuur gooien.
TGR- Kletskop
Jij bent echt evilTGR schreef:Noa schreef:Jup! Totaal!!TGR schreef:Noa, dan is sporten voor jou een antidepressivum
Kun je niet beter gewoon een pilletje slikken?
Nu stop ik met olie op het vuur gooien.
Gast- Gast
Merai schreef:...
...
Ik quote mezelf nog maar even Maar nieuwe stelling dus.. vind hem heftig! Ik ben bezig met mijn master orthopedagogiek dus ik ken de verschillende vormen van autisme en de gevolgen voor het gezin maar ik zou het kind toch houden.
Merai- Ratel
Ik heb onverwacht visite dus later meer!
Merai- Ratel
Merai schreef:Ik heb onverwacht visite dus later meer!
Cliff hanger, spannend!
Niet springen he
TGR- Kletskop
Jemig wat een stelling ook weer. Ik zou denk ik niet voor abortus gaan, alleen als een kind echt niet zelfstandig in leven zou blijven en dus aan de beademing etc, moet liggen zijn hele leven. Bij autisme/syndroom van down en andere ernstige afwijkingen zou ik het wel houden. Tenminste dat zeg ik nu even heel makkelijk, maar op het moment zelf zou ik er natuurlijk weer anders in kunnen staan. Maar in principe vind ik wel dat dit soort afwijkingen ook bij het leven horen, je kunt niet verwachten dat alles altijd helemaal gezond is/perfect op je afkomt, soms zul je moeten dealen met moeilijke dingen.TGR schreef:
Nieuwe stelling:
Gast- Gast
Als het kindje verstandelijk en lichamelijk gehandicapt is kies ik voor abortus.TGR schreef:
Nieuwe stelling:
Gast- Gast
Ok, nu ben je echt evil :face:TGR schreef:Merai schreef:Ik heb onverwacht visite dus later meer!
Cliff hanger, spannend!
Niet springen he
Gast- Gast
TGR schreef:Merai schreef:Ik heb onverwacht visite dus later meer!
Cliff hanger, spannend!
Niet springen he
Haha nou ik leef nog hoor en ik ben er weer want ik kan weinig anders doen op het moment (beknelde tussenwervel).
Merai- Ratel
Purple schreef:Als het kindje verstandelijk en lichamelijk gehandicapt is kies ik voor abortus.TGR schreef:
Nieuwe stelling:
Maar dat is wat anders dan autisme. Ik neig naar houden maar vind het wel lastig.
Merai- Ratel
Ik zou abortus plegen. Sowieso heb ik nu totaal geen behoefte aan een kind, maar een kind met een handicap heb ik niks te bieden. Alleen maar zielig voor dat kind dat hij/zij zo'n gefrustreerde moeder zou krijgen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
June schreef:Ik ben heel hard gevallen voor de Febo (om 4 uur 's nachts) en binnen zat de leukste jongen die ik ken om een pleister op mijn wonden te plakken . Dat vond ik best spannend.
Buiten de liefde heb ik niet echt meer iets spannends meegemaakt!
Oh wat romantisch! Doe mij zo'n love story!
Gast- Gast
Gewoon een dagje bij de FEBO door brengen. Iedere keer als er een leuke man naar binnen gaat gewoon doen alsof je valt..Dijn82 schreef:June schreef:Ik ben heel hard gevallen voor de Febo (om 4 uur 's nachts) en binnen zat de leukste jongen die ik ken om een pleister op mijn wonden te plakken . Dat vond ik best spannend.
Gast- Gast
yvonne schreef:Gewoon een dagje bij de FEBO door brengen. Iedere keer als er een leuke man naar binnen gaat gewoon doen alsof je valt..Dijn82 schreef:June schreef:Ik ben heel hard gevallen voor de Febo (om 4 uur 's nachts) en binnen zat de leukste jongen die ik ken om een pleister op mijn wonden te plakken . Dat vond ik best spannend.
Er is geen FEBO hier En als ik elke keer moet vallen als er een leuke man langsloopt, heb ik aan het eind van de dag bloedende knieën en vast nog geen date
Mijn spannends van deze week: 70 red velvet cupcakes en 2 liter cream cheese frosting.
Gast- Gast
Pagina 15 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Weleens iets gestolen?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
Pagina 15 van 16
Permissies van dit forum: