Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?

+23
nina
Burn
VeryCherry
Polly
Ambivalence
Merai
Inge
Susan
Caresses
Mamsie
Julia
Xanna
Toet
Antibes
Oasis
Sterre
Sweety
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Blond
TNMN
TGR
27 plaatsers

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee? Empty Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?

Bericht  TGR di 17 mei 2011 - 21:27

Wat niet te maken heeft met de volgende onderwerpen:
Werk
Studie
Kinderen
Reizen
Koken

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee? Empty Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:28

Wow zelfs op die gebieden maak ik eigenlijk niets spannends mee laughcry

Gast
Gast

Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee? Empty Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:30

Ik ben heel hard gevallen voor de Febo (om 4 uur 's nachts) en binnen zat de leukste jongen die ik ken om een pleister op mijn wonden te plakken I love you. Dat vond ik best spannend.

Buiten de liefde heb ik niet echt meer iets spannends meegemaakt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:31

Las ik nou dat jij een nieuwe vriend hebt June? Wat leuk!

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 17 mei 2011 - 21:32

Uhm... ik heb kaartjes voor de Olympische Spelen in Londen 'gekocht' en hoor de komende dagen of ik ze gewonnen heb? Vind ik best spannend :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:33

Ja Very Happy. Maar ik ben het nu wel overal aan het spammen op het forum. Het is echt niet bewust, maar ik ben gewoon heel blij, haha. Het verhaal is ook gewoon best grappig/leuk/toevallig/spannend, daarom hier ook maar weer Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:33

TNMN schreef:Uhm... ik heb kaartjes voor de Olympische Spelen in Londen 'gekocht' en hoor de komende dagen of ik ze gewonnen heb? Vind ik best spannend :P

Zeg eh.. krijgen we hier uitleg bij? Of ben ik nou te dom dat ik dit niet begrijp?

Gast
Gast

Bericht  Blond di 17 mei 2011 - 21:33

Op mijn werk loopt een enge schoonmaakster rond. Ik noem haar maar Griezelige Gerda.
Oh ja, en ze heeft een Mexicaanse man. (En dat weet ik, omdat hij met een sombrero op op haar zat te wachten terwijl hij tequilla zat te shoten en "leve de revolutie riep")

Spannend genoeg?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame di 17 mei 2011 - 21:34

tsja wat is spannend he, maak jij zelf wel is iets spannends mee? Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:35

Op het gebied van kinderen is mijn leven op het moment een beetje té spannend! laughcry

Werken - mee gestopt door bovenstaande
Studie - doe ik niet
Reizen - van en naar ziekenhuis, niet spannend
Koken - doe ik zelden

Gast
Gast

Bericht  TGR di 17 mei 2011 - 21:39

ProudMama schreef:Op het gebied van kinderen is mijn leven op het moment een beetje té spannend! laughcry

Studie - doe ik niet
Koken - doe ik zelden

Wat NIET te maken heeft met die onderwerpen. Bij jou snap ik het, jij zit op hete kooltjes wat betreft je kindjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame di 17 mei 2011 - 21:42

mijn vriend en ik wonen sinds deze week officieel samen, spannend he!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jeanette di 17 mei 2011 - 21:43

Nou, niet bepaald spannends eigenlijk..

Maar wel echt zo'n domme actie. Gisteren met een vriendin naar de sauna geweest. Waar we nu heen gingen waren we nog nooit geweest. Zitten wij in de infrarood sauna. Wij tegen elkaar; nou, echt warm is het hier anders niet, zal wel zo komen. Zo een kwartier gezeten, toen die vriendin opmerkte dat er een knopje zat. Wij drukken en ja hoor, toen ging ie aan.

Niet echt spannend haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:44

Atelier Madame schreef:mijn vriend en ik wonen sinds deze week officieel samen, spannend he!

Heel spannend, maar vooral leuk :-). Gefeliciteerd!!

Gast
Gast

Bericht  Lotus di 17 mei 2011 - 21:44

Ik kan niets spannends bedenken. Er zijn wel dingen die ik spannend heb gevonden de afgelopen tijd, maar dat lag puur aan mij en niet aan die dingen. Ik maak gewoon niet zoveel mee, geloof ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sweety di 17 mei 2011 - 21:44

Ik heb me weer ingeschreven op RP maar heb tot nu toe alleen maar reacties van rare mannen.
Heb wel naar 3 mannen een interesse bericht gestuurd maar wacht nog op een reactie..
Maar dat is eigenlijk wel het spannendst tot nu toe. :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:45

Maak jij nog iets spannends mee, TGR? Of maak je zo weinig spannends mee en wil je daarom even teren op de spannende ervaringen van anderen Wink?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 21:46

TGR schreef:
ProudMama schreef:Op het gebied van kinderen is mijn leven op het moment een beetje té spannend! laughcry

Studie - doe ik niet
Koken - doe ik zelden

Wat NIET te maken heeft met die onderwerpen. Bij jou snap ik het, jij zit op hete kooltjes wat betreft je kindjes.
Ohahahahahaha, nog niet helemaal wakker geloof ik Embarassed

Gast
Gast

Bericht  TGR di 17 mei 2011 - 21:55

June schreef:Maak jij nog iets spannends mee, TGR? Of maak je zo weinig spannends mee en wil je daarom even teren op de spannende ervaringen van anderen Wink?

In het teken van open relaties heb ik pas afgesproken met de man van Persephone. Ik heb met Koninginnedag XTC geslikt. Ik denk na over het nemen van motorrijlessen. Als ik deze studie heb afgerond ga ik als alles meezit een paar maanden wonen en werken in Antwerpen.

Als ik het zo hoor zit ik in een midlifecrisis en dat een paar dagen voor mijn 26e verjaardag.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sterre di 17 mei 2011 - 21:58

Niet spannend, wel grappig (voor jullie met name nerd ) is mijn laatste slapstick actie:

De huisbaas heeft vaak van die sproeiers aanstaan in de voortuin. Vorige week met dat warme weer stond dat ding precies op het paadje naar de voordeur, op een krukje. Ik moest er langs met mijn fiets om die in het rek voor de deur neer te zetten. Het was zo'n ding wat van links naar recht gaat. Ik probeerde er dus goed getimed langs te sprinten.

... blijft de trapper van mijn fiets achter het krukje haken. Sproeier valt half om, ik val half om, en ben uiteraard helemaal nat. Ik heb snel om me heen gekeken of niemand het zag, maar dat was geloof ik niet het geval. Pfieuw!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Oasis di 17 mei 2011 - 22:00

TGR schreef:
June schreef:Maak jij nog iets spannends mee, TGR? Of maak je zo weinig spannends mee en wil je daarom even teren op de spannende ervaringen van anderen Wink?

Als ik deze studie heb afgerond ga ik als alles meezit een paar maanden wonen en werken in Antwerpen.

Leuk! Ik weet dat je dezelfde studie doet (comm), dus wat ga je doen? Bij een comm bedrijf werken of iets totaal anders? smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 22:01

Leuke actie, Sterre!

Haha TGR Very Happy. Dat is inderdaad best spannend (lees: heel). Misschien meer een quarterlife crisis? Hoop ik tenminste. Ik vind het minder spannend als je nu al weet dat je zo ongeveer op de helft van je leven bent!

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 17 mei 2011 - 22:02

June schreef:
TNMN schreef:Uhm... ik heb kaartjes voor de Olympische Spelen in Londen 'gekocht' en hoor de komende dagen of ik ze gewonnen heb? Vind ik best spannend :P

Zeg eh.. krijgen we hier uitleg bij? Of ben ik nou te dom dat ik dit niet begrijp?

Ik snap er zelf ook niks van :P Als ik het goed begrijp heb ik geboden op de kaartjes en mijn rek.no doorgegeven. Ze vertellen je niet gelijk welke kaartjes je hebt gewonnen (er zijn maar een bep. aantal kaartjes beschikbaar natuurlijk), maar zodra je hebt gewonnen halen ze het geld van je rekening maar weet je nog niet welke kaartjes dat zijn.... dus Rolling Eyes
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 22:03

Haha TNMN Very Happy, dat is best wel een bijzondere constructie inderdaad scratch

Gast
Gast

Bericht  TNMN di 17 mei 2011 - 22:09

Ik snap ook niet precies waarom ze het zo doen, maar denk dat het te maken heeft met eerlijke kans. Wie weet zit ik volgend jaar in de openings ceremony Wink

Wat leuk dat je een vriend hebt trouwens Very Happy

Laatst aangepast door TNMN op di 17 mei 2011 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: