Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
+23
nina
Burn
VeryCherry
Polly
Ambivalence
Merai
Inge
Susan
Caresses
Mamsie
Julia
Xanna
Toet
Antibes
Oasis
Sterre
Sweety
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Blond
TNMN
TGR
27 plaatsers
Pagina 2 van 16
Pagina 2 van 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
Oasis schreef:TGR schreef:June schreef:Maak jij nog iets spannends mee, TGR? Of maak je zo weinig spannends mee en wil je daarom even teren op de spannende ervaringen van anderen ?
Als ik deze studie heb afgerond ga ik als alles meezit een paar maanden wonen en werken in Antwerpen.
Leuk! Ik weet dat je dezelfde studie doet (comm), dus wat ga je doen? Bij een comm bedrijf werken of iets totaal anders?
Connecties van de organisatie (gericht op crisiscommunicatie) waar ik nu afstudeer wonen en werken in Antwerpen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:June schreef:Maak jij nog iets spannends mee, TGR? Of maak je zo weinig spannends mee en wil je daarom even teren op de spannende ervaringen van anderen ?
In het teken van open relaties heb ik pas afgesproken met de man van Persephone. Ik heb met Koninginnedag XTC geslikt. Ik denk na over het nemen van motorrijlessen. Als ik deze studie heb afgerond ga ik als alles meezit een paar maanden wonen en werken in Antwerpen.
Als ik het zo hoor zit ik in een midlifecrisis en dat een paar dagen voor mijn 26e verjaardag.
De open relatie en XTC zijn wel spannend ja! Vooral dat laatste zou ik écht nooit doen, maar dat hangt misschien samen met een klinisch college dat ik ooit gehad heb over hoe snel en hoe fout het kan gaan met (normale, goede) XTC..
Motorrijlessen: DOEN!!!
Mijn spannende ervaringen gaan met name over studie/master en daar mocht het niet over gaan toch.. In de liefde maak ik nooit wat spannends mee..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Hoe beviel het TGR?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Als je het doet, let dan in ieder geval op dat je de nacht erna niet alleen slaapt en GEEN WATER drinken. Je krijgt het heet, je gaat zweten, je krijgt dorst en je gaat veel drinken... En dat kan dus heel fout aflopen, drink frisdranken (niet light) dan in ieder geval..
Antibes- Ratel
Waarom geen water?
Blond- Lady Post-a-lot
Dat heb ik ook nog nooit gehoort, geen water..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hmhm het meest spannende van deze week is toch wel dat ik met mijn grote teen onder de huiskamerdeur ben langs gegaan Ofwel ik trok de deur open, maar haalde mijn voet niet weg..Resultaat grote teennagel er zo goed als af, ik in paniek, vriend in paniek, en toch maar een bezoekje huisartsenpost
Inmiddels zijn we bijna 3 dagen verder, doet het nog steeds verrekte zeer. Gister met pijn en moeite een dagje op mijn stage geweest (school voor kinderen met een beperking). De nagel moet er met een week of 2 afvallen en dan moet de wond ook dicht gaan, dus nog maar even geduld. Vandaag en morgen nog maar een dagje thuis van de universiteit en hopelijk vrijdag weer redelijk op de been.
Eh, spannend genoeg?!
Inmiddels zijn we bijna 3 dagen verder, doet het nog steeds verrekte zeer. Gister met pijn en moeite een dagje op mijn stage geweest (school voor kinderen met een beperking). De nagel moet er met een week of 2 afvallen en dan moet de wond ook dicht gaan, dus nog maar even geduld. Vandaag en morgen nog maar een dagje thuis van de universiteit en hopelijk vrijdag weer redelijk op de been.
Eh, spannend genoeg?!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
TGR: Midlife crisis op je 26e is wel herkenbaar.
Gister had ik haar tot op mijn schouders. Ging naar de kapper, bril af, ik was versleten dus zei: Doe maar kort.
Dat is gelukt...
Gister had ik haar tot op mijn schouders. Ging naar de kapper, bril af, ik was versleten dus zei: Doe maar kort.
Dat is gelukt...
Gast- Gast
Ben het uitgebreide verhaal alweer vergeten uiteraard, uitgespuugd op tentamen in januari.. Maar het komt erop neer dat XTC interfereert met je normale nierfunctie. Met name door het drinken van water (en light frisdranken, vloeistoffen met een lage osmotische waarde) kun je echt héél snel oedeemvorming krijgen en dan met name in de hersenen: COMA en mogelijk dood. Echt binnen 24 uur zeg maar en bij gebruik van goedgekeurde XTC.
Het stomme is, dat je helemaal niet merkt dat je veel drinkt of dat je je niet goed gaat voelen, juist door de XTC!
Het stomme is, dat je helemaal niet merkt dat je veel drinkt of dat je je niet goed gaat voelen, juist door de XTC!
Antibes- Ratel
Nou.. Ik ging net hardlopen. Wist een mooie route om een mooie vijver. Wel wat afgelegen maar het is overdag dus dacht, er gebeurd vast niks.
Kom ik bij de vijver aan gerent, staat er een man op het land, die kijkt naar mij en loopt naar de auto. Dus ik zag al gelijk allemaal spoken. Ik ren tegen het verkeer in om de vijver heen, komt ineens die auto langzaam voorbij rijden. Hij kwam mij tegemoet rijden.
Later kwam ik weer achter bij de vijver weg en zag in de verte die auto met de neus naar mij toe staan. Hij reed eerst langzaam naar voren en toen keerde hij. op het moment dat ik wat dichterbij kwam ging de auto weer iets rijden en reed langzaam de berm in.
Ik zag mezelf al helemaal in peter r de vries komen, 'het was 18 mei toen Dolcis_... '
De auto ging stil staan. Toen kwam ik nog wat dichter bij en deed die man de auto uit. Dus ik met een noodgang die auto voorbij, want in gedachte vloog die enge man de auto al uit.
Keek ik achterom in de auto, was het gewoon een man met 2 kindertjes heb me dus vreselijk bang gemaakt om niks. Maar die auto was ook gewoon zo verdacht steeds heel dicht bij mij in de buurt.. En zo'n paniekje als ik ben.. Tja..
Kom ik bij de vijver aan gerent, staat er een man op het land, die kijkt naar mij en loopt naar de auto. Dus ik zag al gelijk allemaal spoken. Ik ren tegen het verkeer in om de vijver heen, komt ineens die auto langzaam voorbij rijden. Hij kwam mij tegemoet rijden.
Later kwam ik weer achter bij de vijver weg en zag in de verte die auto met de neus naar mij toe staan. Hij reed eerst langzaam naar voren en toen keerde hij. op het moment dat ik wat dichterbij kwam ging de auto weer iets rijden en reed langzaam de berm in.
Ik zag mezelf al helemaal in peter r de vries komen, 'het was 18 mei toen Dolcis_... '
De auto ging stil staan. Toen kwam ik nog wat dichter bij en deed die man de auto uit. Dus ik met een noodgang die auto voorbij, want in gedachte vloog die enge man de auto al uit.
Keek ik achterom in de auto, was het gewoon een man met 2 kindertjes heb me dus vreselijk bang gemaakt om niks. Maar die auto was ook gewoon zo verdacht steeds heel dicht bij mij in de buurt.. En zo'n paniekje als ik ben.. Tja..
Gast- Gast
Okee freaky, nou dan voorlopig toch maar niet.
Blond- Lady Post-a-lot
Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Als je het doet, let dan in ieder geval op dat je de nacht erna niet alleen slaapt en GEEN WATER drinken. Je krijgt het heet, je gaat zweten, je krijgt dorst en je gaat veel drinken... En dat kan dus heel fout aflopen, drink frisdranken (niet light) dan in ieder geval..
Water drinken is ook prima natuurlijk, maar teveel is slecht (watervergiftiging) als je maar niet naar de drank grijpt. Ik heb vruchtensap gedronken en wat chocolade gegeten. Ik kreeg wel dorst, maar niet bovenmatig veel dorst eigenlijk.
Ik vond het een heerlijke ervaring Heb het gewoon binnenshuis gedaan met iemand anders. Op bed gaan liggen, muziek veel te hard aan en heel lievig doen. Ik zou nooit uitgaan onder invloed van drugs.
Laatst aangepast door TGR op di 17 mei 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
TGR- Kletskop
Je zal het vast goed bedoelen, maar de kans is heel klein, bij normaal gebruik, dat er iets niet goed gaat.Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Gast- Gast
TGR schreef:Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Water drinken is ook prima natuurlijk, maar teveel is slecht (watervergiftiging) als je maar niet naar de drank grijpt. Ik heb vruchtensap gedronken en wat chocolade gegeten. Ik kreeg wel dorst, maar niet bovenmatig veel dorst eigenlijk.
Ik vond het een heerlijke ervaring
Maar dat is het probleem juist, doordat de XTC je nierfunctie verstoord is het al heel snel teveel... En omdat je vaak behoorlijk dorst krijgt van XTC, ga je juist meer drinken. Aangezien het moeilijker is om te zeggen drink niet teveel (gaat tegen je dorstgevoelens in), kun je dus beter zeggen drink suikerhoudende drankjes.. =)
Antibes- Ratel
ProudMama schreef:TGR: Midlife crisis op je 26e is wel herkenbaar.
Dat is gelukt...
Je hebt toch geen "mom hair" nu?
TGR- Kletskop
Oeh waarom wil toch iemand zoiets engs met z'n lichaam doen (XTC), ik ben daar echt zo bang voor.
Ik heb niet heel veel nieuws buiten die vlakken. Ja, ik zit intussen heel serieus een PhD te overwegen in Amerika, maar dat heeft met studie en reizen te maken, dus dat mag ik niet zeggen
Oh ja en ik ga binnenkort met m'n oma naar Brussel naar m'n oom die daar woont. Hij is getrouwd met de ambassadrice van Bangladesh, en woont dus op de residentie. Heel gaaf, en mogen m'n oma en ik daar paar dagen logeren en rondgereden worden door de chauffeur, en bediend worden door het personeel enzo. Ik ben heel benieuwd!
Het valt onder reizen, maar het is wel heel bijzonder, omdat het wel een aparte ervaring is, en zeker met m'n oma, dat vind ik bijzonder!
Ik heb niet heel veel nieuws buiten die vlakken. Ja, ik zit intussen heel serieus een PhD te overwegen in Amerika, maar dat heeft met studie en reizen te maken, dus dat mag ik niet zeggen
Oh ja en ik ga binnenkort met m'n oma naar Brussel naar m'n oom die daar woont. Hij is getrouwd met de ambassadrice van Bangladesh, en woont dus op de residentie. Heel gaaf, en mogen m'n oma en ik daar paar dagen logeren en rondgereden worden door de chauffeur, en bediend worden door het personeel enzo. Ik ben heel benieuwd!
Het valt onder reizen, maar het is wel heel bijzonder, omdat het wel een aparte ervaring is, en zeker met m'n oma, dat vind ik bijzonder!
Laatst aangepast door Marin op di 17 mei 2011 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Elodie schreef:Je zal het vast goed bedoelen, maar de kans is heel klein, bij normaal gebruik, dat er iets niet goed gaat.Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Het was normaal gebruik (goedgekeurde xtc, geen alcohol, gezonde persoon) en de nefroloog was het al vaker tegengekomen. Het is een kleine kans, maar toch nog een behoorlijk reeele kans hoor. En met dermate risico zou ik zo'n kleine kans niet willen bagatelliseren..
Antibes- Ratel
Dat is zonde!ProudMama schreef:TGR: Midlife crisis op je 26e is wel herkenbaar.
Dat is gelukt...
Gast- Gast
Antibes schreef:TGR schreef:Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Maar dat is het probleem juist, doordat de XTC je nierfunctie verstoord is het al heel snel teveel... En omdat je vaak behoorlijk dorst krijgt van XTC, ga je juist meer drinken. Aangezien het moeilijker is om te zeggen drink niet teveel (gaat tegen je dorstgevoelens in), kun je dus beter zeggen drink suikerhoudende drankjes.. =)
Ik denk dat jouw medische kijk op de situatie de lol er een beetje vanaf haalt Ik weet hoeveel ik heb gedronken, want er stond een fles sap naast me die aan het eind van de avond leeg was. 2,5 liter vocht binnen 6 uur met 2 man opdrinken is niet teveel natuurlijk.
TGR- Kletskop
Oh, ik heb van de zomer een bruiloft in Barcalona met alle gasten in een vijf sterren hotel enzo.. Ik vind het best spannend..
Antibes- Ratel
Dolcis_ schreef:Nou.. Ik ging net hardlopen. Wist een mooie route om een mooie vijver. Wel wat afgelegen maar het is overdag dus dacht, er gebeurd vast niks.
Wel handig, zo'n adrenalinekick bij het hardlopen. Ren je meteen tien keer zo hard.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Antibes schreef:TGR schreef:Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Ik denk dat jouw medische kijk op de situatie de lol er een beetje vanaf haalt Ik weet hoeveel ik heb gedronken, want er stond een fles sap naast me die aan het eind van de avond leeg was. 2,5 liter vocht binnen 6 uur met 2 man opdrinken is niet teveel natuurlijk.
Haha, dat hoef je niet te denken. Dat is wel vrij zeker..
Maar ik zei alleen drink geen water, drink suikerhoudende drankjes (of zoals jij dus sap). Dan is dit risico vrijwel weg te nemen... Maar veel mensen weten niet dat het met water snel mis kan gaan en veel mensen drinken júist water als ze dorst krijgen met uitgaan. Dus vandaar dat ik puur dat wilde zeggen!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:TGR schreef:Antibes schreef:TGR schreef:Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Haha, dat hoef je niet te denken. Dat is wel vrij zeker..
Maar ik zei alleen drink geen water, drink suikerhoudende drankjes (of zoals jij dus sap). Dan is dit risico vrijwel weg te nemen... Maar veel mensen weten niet dat het met water snel mis kan gaan en veel mensen drinken júist water als ze dorst krijgen met uitgaan. Dus vandaar dat ik puur dat wilde zeggen!
Ik ben niet "veel mensen". Ik heb gewoon een bijzondere avond beleefd met iemand waar ik veel om geef en veel vertrouwen in heb dat hij het net zo bijzonder vond. Ik zou het zo weer doen. Ik heb alleen wel 4 dagen nodig gehad om bij te komen, dat was minder.
TGR- Kletskop
Natuurlijk is iets van sinaasappelsap drinken dan beter, dat weten de meesten wel. En door alcohol kun je ook in een coma raken. Wellicht is de kans bij drugs wat groter dat het mis gaat, maar mensen hiermee ' bang' maken is niet nodig.Antibes schreef:Elodie schreef:Je zal het vast goed bedoelen, maar de kans is heel klein, bij normaal gebruik, dat er iets niet goed gaat.Antibes schreef:_Chance schreef:XTC wil ik wel een keertje gebruiken, maar ben er toch een beetje bang voor.
Hoe beviel het TGR?
Het was normaal gebruik (goedgekeurde xtc, geen alcohol, gezonde persoon) en de nefroloog was het al vaker tegengekomen. Het is een kleine kans, maar toch nog een behoorlijk reeele kans hoor. En met dermate risico zou ik zo'n kleine kans niet willen bagatelliseren..
Wel fijn trouwens dat ik nog leef;)
Gast- Gast
Op wat voor manier bijkomen?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 16 • 1, 2, 3 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Weleens iets gestolen?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
Pagina 2 van 16
Permissies van dit forum: