Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
+23
nina
Burn
VeryCherry
Polly
Ambivalence
Merai
Inge
Susan
Caresses
Mamsie
Julia
Xanna
Toet
Antibes
Oasis
Sterre
Sweety
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Blond
TNMN
TGR
27 plaatsers
Pagina 3 van 16
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Re: Maken jullie nog weleens iets nieuws/spannends mee?
TGR schreef:
Ik ben niet "veel mensen". Ik heb gewoon een bijzondere avond beleefd met iemand waar ik veel om geef en veel vertrouwen in heb dat hij het net zo bijzonder vond. Ik zou het zo weer doen. Ik heb alleen wel 4 dagen nodig gehad om bij te komen, dat was minder.
Ik dronk gewoon bier en rookte een joint, Als ik xtc had gehad, Snoof daarbij speed of coke, en soms zelfs wat ghb
Gelukkig vergaat onkruid niet en zit ik hier dus nog
Gast- Gast
Julia schreef:Op wat voor manier bijkomen?
Doodmoe, depressief gevoel (door gebrek aan serotonine).
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Dolcis_ schreef:TGR schreef:
Ik ben niet "veel mensen". Ik heb gewoon een bijzondere avond beleefd met iemand waar ik veel om geef en veel vertrouwen in heb dat hij het net zo bijzonder vond. Ik zou het zo weer doen. Ik heb alleen wel 4 dagen nodig gehad om bij te komen, dat was minder.
Ik dronk gewoon bier en rookte een joint, Als ik xtc had gehad, Snoof daarbij speed of coke, en soms zelfs wat ghb
Gelukkig vergaat onkruid niet en zit ik hier dus nog
"Mag ik van jou van de verdovende middelen, cocaine?"
TGR- Kletskop
Hoe voelde je je tijdens de XTC dan TGR, dat het het wel waard was? Ik vind het zo eng, maar ik vind het fascinerend om te zien dat het dus blijkbaar zo goed moet voelen, dat je de medische implicaties voor lief neemt.
Gast- Gast
Je hoort altijd van die slechte verhalen over ghb..maar ik vind dat echt één van de weinige relaxte drugs.
Gast- Gast
Ga je nou serieus met de man van Persephone het bed delen of was dat een insinuerend grapje?
Mijn leven is redelijk niet-spannend op dit moment. Maar dat vind ik wel even goed. Vroeger hing het namelijk van de toevalligheden en impulsiviteit aan elkaar en dat was erg onrustig. Nu leg ik mezelf grenzen op en probeer ik daarbinnen impulsief te zijn. Gaat een beetje lastig als je vriendinnen óf ver weg wonen óf aan de kinderen zitten. Tijd om nieuwe vriendinnen erbij te zoeken .
Wat ik wel leuk/spannend vind: ik ga in juni met Jen naar Concert@Sea en dan gaan we ook daar overnachten enzo. Ik heb me voorgenomen om helemaal los te gaan en onwijs te genieten. En eerlijk gezegd, vind ik dat moeilijk en spannend...
Mijn leven is redelijk niet-spannend op dit moment. Maar dat vind ik wel even goed. Vroeger hing het namelijk van de toevalligheden en impulsiviteit aan elkaar en dat was erg onrustig. Nu leg ik mezelf grenzen op en probeer ik daarbinnen impulsief te zijn. Gaat een beetje lastig als je vriendinnen óf ver weg wonen óf aan de kinderen zitten. Tijd om nieuwe vriendinnen erbij te zoeken .
Wat ik wel leuk/spannend vind: ik ga in juni met Jen naar Concert@Sea en dan gaan we ook daar overnachten enzo. Ik heb me voorgenomen om helemaal los te gaan en onwijs te genieten. En eerlijk gezegd, vind ik dat moeilijk en spannend...
Gast- Gast
Ach weet je, laat maar lekker zitten dan. Ik vond het gewoon dermate schokkend dat een meisje van begin twintig met één pilletje goedgekeurde XTC binnen 24 uur in coma raakt en uiteindelijk overlijdt. Dat terwijl het relatief simpel te voorkomen is door geen water te drinken op zo'n moment. Als ik dan hier iemand lees die het wil gaan proberen (en er waren twee mensen die vroegen wáárom geen water, dus die wisten het niet), dan vind ik het enorm simpel advies om te zeggen: "Doe het, veel plezier, maar drink als het even kan cola en geen water".
Als hier dan gelijk mensen de discussie aan willen gaan dat het wel meevalt, wat zij allemaal wel niet gecombineerd hebben met drugs en sarcastisch beginnen van "gelukkig leef ik nog", veel plezier. Ik vind dat persoonlijk vrij wannabe-stoer en onvolwassen.
Als hier dan gelijk mensen de discussie aan willen gaan dat het wel meevalt, wat zij allemaal wel niet gecombineerd hebben met drugs en sarcastisch beginnen van "gelukkig leef ik nog", veel plezier. Ik vind dat persoonlijk vrij wannabe-stoer en onvolwassen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Maar dan denk ik dat dit één van je eerste keren was?TGR schreef:Julia schreef:Op wat voor manier bijkomen?
Gast- Gast
Marin schreef:Hoe voelde je je tijdens de XTC dan TGR, dat het het wel waard was? Ik vind het zo eng, maar ik vind het fascinerend om te zien dat het dus blijkbaar zo goed moet voelen, dat je de medische implicaties voor lief neemt.
In mijn hoofd voelde het alsof ik orgasme na orgasme kreeg. Met alle lichamelijke bijkomstigheden van dien. Euforisch gevoel. De kat aaien was helemaal het einde. Het was een pluizige ervaring, ik heb me nog nooit zo vrolijk gevoeld en verliefd.
TGR- Kletskop
Elodie schreef:Maar dan denk ik dat dit één van je eerste keren was?TGR schreef:Julia schreef:Op wat voor manier bijkomen?
Klopt
TGR- Kletskop
Antibes schreef:Ach weet je, laat maar lekker zitten dan. Ik vond het gewoon dermate schokkend dat een meisje van begin twintig met één pilletje goedgekeurde XTC binnen 24 uur in coma raakt en uiteindelijk overlijdt. Dat terwijl het relatief simpel te voorkomen is door geen water te drinken op zo'n moment. Als ik dan hier iemand lees die het wil gaan proberen (en er waren twee mensen die vroegen wáárom geen water, dus die wisten het niet), dan vind ik het enorm simpel advies om te zeggen: "Doe het, veel plezier, maar drink als het even kan cola en geen water".
Tja, mensen rijden ook door met een lekke band over de snelweg. Ik bedoel te zeggen dat het altijd goed of fout kan gaan.
Wat sowieso verstandig is bij alles: weten waar je aan begint en wat je kunt doen om alles zo fijn en veilig mogelijk te laten verlopen.
TGR- Kletskop
Ik ga naar de kapper, spannend he.
Dat was t.
Dat was t.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Gloria schreef:Ga je nou serieus met de man van Persephone het bed delen of was dat een insinuerend grapje?
Het is een ingewikkeld verhaal. Ik heb met hem afgesproken en het is deels een insinuerend grapje
TGR- Kletskop
Antibes, ik snap het wel hoor. Je wou gewoon een goed advies geven en dat lijkt me alleen maar goed. Er zijn genoeg mensen die het niet weten en die daardoor misschien wel in de problemen komen. Ik heb niet het idee dat je mensen bang probeert te maken of wat dan ook.
TGR, xtc leek me ook altijd erg leuk, maar die depressieve gevoelens na de tijd hebben me altijd tegen gehouden. Ik heb wel eens gelezen dat dat ook nooit meer over kon gaan ofzo. En nu met mijn dochtertje wil ik het niet meer doen. Net zoals mezelf stomdronken laten worden. Maar ik snap wel dat mensen het uitproberen.
Zelf heb ik verder weinig spannends te melden, mijn leven is wat gezapiger geworden
Mamsie, ga je nog iets bijzonders laten doen dan bij de kapper? Ik dacht een keer gelezen te hebben dat je je haar rood wou verven ofzo?
TGR, xtc leek me ook altijd erg leuk, maar die depressieve gevoelens na de tijd hebben me altijd tegen gehouden. Ik heb wel eens gelezen dat dat ook nooit meer over kon gaan ofzo. En nu met mijn dochtertje wil ik het niet meer doen. Net zoals mezelf stomdronken laten worden. Maar ik snap wel dat mensen het uitproberen.
Zelf heb ik verder weinig spannends te melden, mijn leven is wat gezapiger geworden
Mamsie, ga je nog iets bijzonders laten doen dan bij de kapper? Ik dacht een keer gelezen te hebben dat je je haar rood wou verven ofzo?
Laatst aangepast door Julia op di 17 mei 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Het kan spannend worden als je hetzelfde doet als proudmama;)Mamsie schreef:Ik ga naar de kapper, spannend he.
Dat was t.
Gast- Gast
Glo'tje, geen XTC nemen om los te komen he Nee, laat je gewoon lekker meeslepen op de muziek en de sfeer. Dan komt het wel goed. En leuk dat jullie in een hotel gaan!
Antibes, ik ben het volledig met je eens. Ik vind de tip juist erg goed. ik had dat niet geweten, en nou zou ik nooit XTC gebruiken, ik zou inderdaad denken dat water goed is want vocht.
Antibes, ik ben het volledig met je eens. Ik vind de tip juist erg goed. ik had dat niet geweten, en nou zou ik nooit XTC gebruiken, ik zou inderdaad denken dat water goed is want vocht.
Gast- Gast
Juist wel water drinken, als je te heftig gaat dan neem je suikerhoudend drinken , en sowieso om de 2-3 uur. Verder dus juist water om te zorgen dan je niet uitdroogt. (Met name als je in een hele beweegbare bui ben i.c.m. de zon op een festival).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Antibes schreef:
Je vat het een beetje verkeerd op. Ik ben echt blij dat ik nog leef. Ik zal het nu echt nooit meer zo doen. Heb gelukkig ergens toch mijn verstand nog gevonden om ermee te stoppen.
Ik gebruikte het gewoon echt allemaal een jaar lang elk weekend weer..
Gast- Gast
Water is ook wel goed, met mate.Marin schreef:
Gast- Gast
Julia, nee was t maar zo'n feest. Dat kan gewoon niet met mijn haar. Ik laat het knippen en volgende week verven (veel blonde folies ).
Elodie, PM is toch kort gegaan? Ik ga (en mag ) niet kort, maar ik denk wel dat er een cm of 15 afgaat.
Elodie, PM is toch kort gegaan? Ik ga (en mag ) niet kort, maar ik denk wel dat er een cm of 15 afgaat.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Caresses schreef:Juist wel water drinken, als je te heftig gaat dan neem je suikerhoudend drinken , en sowieso om de 2-3 uur. Verder dus juist water om te zorgen dan je niet uitdroogt. (Met name als je in een hele beweegbare bui ben i.c.m. de zon op een festival).
Doe het vooral... Het vocht in de cola/sap voorkomt echt wel uitdroging terwijl je wel je osmotische waarde van je bloed op peil houdt.. Betere oplossing dus dan water, want dat voorkomt uitdroging, maar dus met een bepaald risico.
Antibes- Ratel
Ik snap wat je zegt, vandaar dus ook sowieso cola om de 2-3 uur (en dan de niet ligt versie).
Maar verder zou ik juist niet aandaden om alleen maar dat te drinken omdat suiker ervoor zorgt dat je minder van dat ding voelt, en dat wil men meestal niet.
Maar verder zou ik juist niet aandaden om alleen maar dat te drinken omdat suiker ervoor zorgt dat je minder van dat ding voelt, en dat wil men meestal niet.
Laatst aangepast door Caresses op di 17 mei 2011 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Antibes schreef:Caresses schreef:Juist wel water drinken, als je te heftig gaat dan neem je suikerhoudend drinken , en sowieso om de 2-3 uur. Verder dus juist water om te zorgen dan je niet uitdroogt. (Met name als je in een hele beweegbare bui ben i.c.m. de zon op een festival).
Doe het vooral... Het vocht in de cola/sap voorkomt echt wel uitdroging terwijl je wel je osmotische waarde van je bloed op peil houdt.. Betere oplossing dus dan water, want dat voorkomt uitdroging, maar dus met een bepaald risico.
Ik begrijp best wat je bedoelt. Je bent bezorgd door de kennis die je bezit over de technische risico's en mogelijke gevolgen. Laat iedereen lekker aanmodderen en geef ze gewoon de tip om zich in te lezen. Dit heb ik zelf heel goed gedaan en ik verwacht dat iedereen dit ook doet die begint aan iets met vergrote risico's.
TGR- Kletskop
Caresses schreef:Ik snap wat je zegt, vandaar dus ook sowieso niet ligt cola om de 2-3 uur.
Oh, dat weet ik uiteraard niet. Het gaat mij puur om de achterliggende fysiologie, met welke combinaties je het meeste effect zult voelen weet ik uiteraard helemaal niets van..
Antibes- Ratel
Marin schreef:Oeh waarom wil toch iemand zoiets engs met z'n lichaam doen (XTC), ik ben daar echt zo bang voor.
Ik heb niet heel veel nieuws buiten die vlakken. Ja, ik zit intussen heel serieus een PhD te overwegen in Amerika, maar dat heeft met studie en reizen te maken, dus dat mag ik niet zeggen
Oh ja en ik ga binnenkort met m'n oma naar Brussel naar m'n oom die daar woont. Hij is getrouwd met de ambassadrice van Bangladesh, en woont dus op de residentie. Heel gaaf, en mogen m'n oma en ik daar paar dagen logeren en rondgereden worden door de chauffeur, en bediend worden door het personeel enzo. Ik ben heel benieuwd!
Het valt onder reizen, maar het is wel heel bijzonder, omdat het wel een aparte ervaring is, en zeker met m'n oma, dat vind ik bijzonder!
Leuk! Goed idee Marin En wie weet, misschien kan een werkgever jou daar dan wel helpen met een verblijfsvergunning!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 16 • 1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Weleens iets gestolen?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Ok, iets nieuws proberen, iemand ervaring?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
Pagina 3 van 16
Permissies van dit forum: