Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

+50
mo-lola
bolus26
Japje
Toet
Lien
Lies
Try
Zwerver
_DoI
Poisongirl
IndianRose
Pluk
Jeanette
RYW
Blair
Beachgirl
lief-boefje
SuperGrover
Gizmo
Sarah1985
xxDila
Roze Roos
Pien
Snoes
mzcharlotte
Sterre
Bliss
Sugarfall
Lotus
Minx
Tamina
Shy
Caroow
Silver
patjuhhh
Eva
Serena
Tinkie
Happinaz
Merai
Jordana
Petteflet
Vanillivi
smooch
VeryCherry
Suus
Tazz
Kabouter
Guus
Ugly Betty
54 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 2:41

Ja, is ook zo. Maar toch leuk dat ik iets jonger geschat wordt.
En grijs is ook heel mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:15

Brennuss schreef:Ik weet van Isa dat ze in het noorden van het land woont. Ze is laatst twee keer naar de supermarkt geweest voor Cola Light. Volgens mij begint ze weer wat op te knappen maar ze had afgelopen week de griep.

Ik ben één keer naar de supermarkt geweest. Ik heb toen 6x6 packs cola light gehaald voor 5 euro. Ik drink de hele maand november heel erg goedkoop! Laughing (Ok, ik kwam er pas thuis achter dat de cola op datum is, dus het moet op voor 30 november. Maar ik heb nog acht flessen! Gaat helemaal goedkomen! Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:54

Dat ze een heel lekker recept weet voor macaroni Wink En dat ze vaak 's nachts (of 's avonds laat) zit te forummen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Sugarfall za 20 nov 2010 - 4:15

Auxo is een voetbal fan (ben de club vergeten.), werkt met kinderen en woont in Brabant. Meer zou ik eigenlijk niet echt weten.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  smooch za 20 nov 2010 - 6:22

Sugarfall schreef:Auxo is een voetbal fan (ben de club vergeten.), werkt met kinderen en woont in Brabant. Meer zou ik eigenlijk niet echt weten.

Sugarfall is een hele mooie meid met heel mooi lang donker haar. Je bent volgens mij van Iraanse afkomst?
Het is sinds dit jaar uit met je vriendje en bent vollop aan het daten? (date-topic)
En als ik het goed zeg was/is de vriendin van jou beste vriend jaloers op jou omdat je zo mooi bent?
Correct me if i'm wrong Wink
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:29

Smooch is een exotische schoonheid met een rustige, lieve uitstraling. Volgens mij is ze goudeerlijk en heeft ze een hekel aan mensen die liegen (vooral haar vriendinnen). Ze woont samen met haar vriend als ik het goed heb.
Ook ben je best wel zelfverzekerd, maar kan ze af en toe ook nog onzeker overkomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Sugarfall za 20 nov 2010 - 6:42

smooch schreef:
Sugarfall schreef:Auxo is een voetbal fan (ben de club vergeten.), werkt met kinderen en woont in Brabant. Meer zou ik eigenlijk niet echt weten.

Sugarfall is een hele mooie meid met heel mooi lang donker haar. Je bent volgens mij van Iraanse afkomst?
Het is sinds dit jaar uit met je vriendje en bent vollop aan het daten? (date-topic)
En als ik het goed zeg was/is de vriendin van jou beste vriend jaloers op jou omdat je zo mooi bent?
Correct me if i'm wrong Wink

Lief stukje! Jij hebt een goed geheugen Very Happy Klopt bijna allemaal, alleen volgens mij was ze niet zozeer echt jaloers op mij, ze had gewoon tegen iedereen (vrouwen) iets uit onde vriendengroep bleek later, heb toen trouwens die tips nog uitgeprobeerd die ik in dat topic heb gekregen, maar is niet goedgekomen, helaas! Rolling Eyes
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:45

Sugarfall is een hele mooie getinte dame, maar voor de rest weet ik eigenlijk niet zoveel van haar.. Een schande.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:47

Donnaa droeg vroeger altijd sneakers en broeken, maar is het afgelopen jaar helemaal omgeslagen naar jurkjes en rokjes. Haar zo geliefde sneakers blijven tegenwoordig zelfs in de kast staan. Verder krijgt ze hopelijk snel haar eigen huisje toegewezen, want daar zit ze erg op te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Suus za 20 nov 2010 - 6:48

Donnaa vind ik een stoere meid van 20. Ik weet dat ze nu op zoek is naar een huisje voor zichzelf. En dat ze bezig is met een hele mooie tatoeage op haar rug.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  smooch za 20 nov 2010 - 7:14

Storm schreef:Smooch is een exotische schoonheid met een rustige, lieve uitstraling. Volgens mij is ze goudeerlijk en heeft ze een hekel aan mensen die liegen (vooral haar vriendinnen). Ze woont samen met haar vriend als ik het goed heb.
Ook ben je best wel zelfverzekerd, maar kan ze af en toe ook nog onzeker overkomen?

Ha, wat leuk om te lezen!
Ik woon inderdaad samen met mijn vriend en hou zeker niet van mensen die liegen! Goudeerlijk, wou soms dat ik dat wel kon zijn Wink maar soms wordt ik op mn remmen getrapt door anderen, dus dat is ook weer niet zo goed he.
Ik vraag meteen aan mn vriend of ik zelfverzekerd ben, hij zegt dat ik het wel uitstraal, maar voel me vaak niet zo hor.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Bliss za 20 nov 2010 - 10:04

Ik weet van Smooch dat ze pas een nieuw huis heeft met een mooie, vrij strakke inrichting. Volgens mij woont ze samen met haar vriend en ik heb haar ontmoet bij de high-teameeting in Den Bosch.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 10:11

Bliss schreef:Ik weet van Smooch dat ze pas een nieuw huis heeft met een mooie, vrij strakke inrichting. Volgens mij woont ze samen met haar vriend en ik heb haar ontmoet bij de high-teameeting in Den Bosch.

Van Bliss weet een boel maar zal dat niet allemaal op het forum zetten :-). Maar Bliss heeft een leuk contact met de 'zoenjongen', wacht nog wel op een initiatief van zijn kant om weer af te spreken.
Ze is heel goed in het raden van artiesten en titels van liedjes. En ze gaat vanavond lekker feesten op een 90's feest!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Sterre za 20 nov 2010 - 23:42

Vruchtenhagel is een mooie vrouw met een hele open, zachte en vrolijke uitstraling. Ze woont in Den Haag, heeft het daar geloof ik erg naar haar zin en heeft het afgelopen jaar hard gebouwd aan haar eigen leventje. Daarmee is ze goed op weg, al is het niet alleen maar makkelijk. Verder werkt ze geloof ik bij een advocatenkantoor en begeeft ze zich sinds kort weer in het date-wereldje.

(als ik dingen moet deleten hoor ik het wel!)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 23:53

Heee ik heb Sterretje! (en nee niet die van Oh Oh Cherso)

Sterre is een hele leuke, lieve meid die in het midden van Nederland woont met haar vriend. Ze heeft helaas vaak last van migraine en is onlangs gediagnosticeerd met ADD. Daar heeft ze nu medicijnen voor dus hopelijk gaat het binnenkort beter en krijgt ze wat meer rust in d'r koppie. Ze heeft een EOS 1000D en kan goed fotograferen. Ze is onlangs nog op Bali geweest en heeft daar zulke mooie foto's gemaakt. We hebben elkaar meerdere keren ontmoet, o.a. om te fotograferen en binnenkort gaan we naar de fotografiebeurs! Yay! Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Lotus za 20 nov 2010 - 23:56

Marin woont in het Westen van het land, geeft Engels, heeft een klein zusje en maakt mooie foto's.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 23:59

June schreef:Donnaa droeg vroeger altijd sneakers en broeken, maar is het afgelopen jaar helemaal omgeslagen naar jurkjes en rokjes. Haar zo geliefde sneakers blijven tegenwoordig zelfs in de kast staan. Verder krijgt ze hopelijk snel haar eigen huisje toegewezen, want daar zit ze erg op te wachten.
Jurkjes (nog) niet, maar wellicht komt dat nog;).. Voor de rest klopt het allemaal, wat leuk!

Marin heeft gestudeerd in Engeland en is met een andere (nu minder actieve) forumster op reis geweest door Amerika. Ze maakt altijd prachtige foto`s en heeft onlangs zelfs een paar verkocht (is dat door gegaan? Ik heb er niets meer over gelezen).. Ze is pas in Nederland gaan wonen en heeft zelfs een lief katje in huis genomen om haar gezelschap te houden. Als werk is ze lerares Engels als ik het goed heb. Ik weet zo 1,2,3 niet of er nog een man in haar leven is.. Ze heeft ook nog een jong zusje, heel schattig..

Ik ben echt slecht op de hoogte trouwens No ..


Laatst aangepast door _Donnaa op zo 21 nov 2010 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ontbrak een woord)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  mzcharlotte zo 21 nov 2010 - 0:00

Ik weet dat Donnaa net als ik een diplomaloze flitscarriere heeft, well done you!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:01

Ik heb geen idee wat ik over zegmaar_ moet vertellen, wie was jij voorheen? (eventueel pm?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  mzcharlotte zo 21 nov 2010 - 0:02

mz.char.lotte

Wij hebben dezelfde smaak (beroemde) man, geloof ik
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:04

Haha Donnaa je bent goed op de hoogte hoor :-) Wat betreft de man: Die heb ik even in een hoekje geduwt dit weekend omdat ik 'm stom vond en ik 't een beetje gehad met 'm had. We zien elkaar binnenkort nog 1 keer. Ik heb behoorlijk last van liefdesverdriet, zit beetje in de knoop. Maar gaat wel ok verder, ben dit weekend wel tot rust gekomen zo zonder 'm.

Hoe zit het nou met jouw man? Of jochie eigenlijk lol!


Als ik het goed heb, heeft Zegmaar ook in Engeland gewoond en fotografeert ze ook. Toch? Ik heb toch de juiste voor me dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  mzcharlotte zo 21 nov 2010 - 0:06

[breezah] Jah die jah [/beezah] :joker: Ja toch, ja toch!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:08

zegmaar_ schreef:Ik weet dat Donnaa net als ik een diplomaloze flitscarriere heeft, well done you!

Ik zie nu hierboven wie jij bent, maarre ben nu wel benieuwd wat jij nu doet dan zonder diploma, haha. Want daar heb ik nog nooit iets over gelezen:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  mzcharlotte zo 21 nov 2010 - 0:13

Ik stuur je wel even een PM, ik wil enigszins een low-profile houden met deze nieuwe naam smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 0:16

@Marin, dat is wel vervelend. Is die ene ontmoeting die nog komt dan echt de laatste, waardoor je luduvudu hebt? Lijkt me een naar vooruitzicht.

Met m`n jochie (haha, die is wel goed) en mij gaat het wel goed. We zijn een hoop samen en zien nog steeds wel waar het schip strandt.. Hij kan alleen soms heel jaloers doen sinds het uit is en dat vind ik wel vervelend. Aan de andere kant is het ook wel weer iets positiefs..

Maargoed, we zien wel hoe het loopt.. Hij wil ook heel graag dat ik een huisje krijg zodat we meer samen kunnen zijn en inmiddels weten alle vrienden ook al wat er gaande is. Ik hoef niet meer tegen m`n vriendinnen te liegen en dat is erg fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 4 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum