Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

+50
mo-lola
bolus26
Japje
Toet
Lien
Lies
Try
Zwerver
_DoI
Poisongirl
IndianRose
Pluk
Jeanette
RYW
Blair
Beachgirl
lief-boefje
SuperGrover
Gizmo
Sarah1985
xxDila
Roze Roos
Pien
Snoes
mzcharlotte
Sterre
Bliss
Sugarfall
Lotus
Minx
Tamina
Shy
Caroow
Silver
patjuhhh
Eva
Serena
Tinkie
Happinaz
Merai
Jordana
Petteflet
Vanillivi
smooch
VeryCherry
Suus
Tazz
Kabouter
Guus
Ugly Betty
54 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Janelie di 30 nov 2010 - 8:57

Roze Roos schreef:Over Janelie weet ik dat ze vrijgezel is en in Gelderland woont, verder niet zoveel eigenlijk..

Haha goh klopt Wink

Van jou weet ik dat je ook vrijgezel bent, koekjes bakt en 'zomaar' bij leuke buurmannen in de brievenbus stopt. Je bent best actief op het forum en bent meegegaan van het oude forum naar het nieuwe. Ik zag je op het oude forum ook vaak voorbij komen. Verder weet ik eigenlijk niks, sowieso vergeet ik altijd snel informatie van mensen, behalve als het topic me echt is opgevallen..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Oasis di 30 nov 2010 - 8:59

Over Janelie weet ik niets, sorry. De forumnaam roept geen associates bij mij op!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 9:01

Janelie schreef:
Roze Roos schreef:Over Janelie weet ik dat ze vrijgezel is en in Gelderland woont, verder niet zoveel eigenlijk..

Haha goh klopt Wink

Van jou weet ik dat je ook vrijgezel bent, koekjes bakt en 'zomaar' bij leuke buurmannen in de brievenbus stopt. Je bent best actief op het forum en bent meegegaan van het oude forum naar het nieuwe. Ik zag je op het oude forum ook vaak voorbij komen. Verder weet ik eigenlijk niks, sowieso vergeet ik altijd snel informatie van mensen, behalve als het topic me echt is opgevallen..

Haha dat laatste herken ik! Ik ben ook niet zo goed in namen Embarassed wat dat betreft!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Snoes di 30 nov 2010 - 9:04

Roze Roos heeft hier al veel gepost, maar ik heb vooral het verhaal van het koekjesbakken en het in de brievenbus bij de buurman droppen echt onthouden Embarassed . Ik weet dat ze volgende week weer een date heeft met hem, hij komt bij haar eten geloof ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  xxjojootjexx di 30 nov 2010 - 9:07

Janelie schreef:
xxjojootjexx schreef:
Janelie schreef:
wc-eend schreef:
Janelie schreef:Van Suus weet ik eigenlijk niks. Wc-eend heb ik gezien op de meeting in Zwolle smile maar volgens mij heb ik je toen helemaal niet gesproken.
Echt? Wie ben je dan ? Hahah :shock:

Ik heb je zelfs op hyves! Ik ben er alleen de eerste keer bijgeweest en ging toen samen met Debby naar Zutphen. Verder wil ik hier een beetje anoniem blijven, dus als je het nog niet weet en het wel wil weten stuur ik je wel een berichtje op hyves.
Dan "ken" ik jullie ook allebei.. haha.. Ik heb echt geen idee.... Wat erg dit nieuwe forum..

Ik 'ken' jou ook, maar ik verwar jouw altijd met de andere mama..

Haha.. Ik ben diegene met het blonde haar.. (dat hebben we dus ook allebei..Hmmz)
Misschien herken je me op mijn avatar? Ik ben inmiddels bevallen, de andere mama moet nog een paar weekjes voor de komst van haar 2e.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 9:10

Snoes schreef:Roze Roos heeft hier al veel gepost, maar ik heb vooral het verhaal van het koekjesbakken en het in de brievenbus bij de buurman droppen echt onthouden Embarassed . Ik weet dat ze volgende week weer een date heeft met hem, hij komt bij haar eten geloof ik.

Haha verder vertel ik geloof ik ook niet zoveel persoonlijke dingen dus wellicht dat dat ook minder blijft hangen dan!
Ik weet dat Snoes erg betrokken is(of in ieder geval zo over komt)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Janelie di 30 nov 2010 - 9:17

@ Jojootje, ja ik weet inmiddels al weer wie jij bent smile Ik kijk nooit goed naar avatars..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Coccinelle di 30 nov 2010 - 9:18

Van xxjojootjexx denk ik te weten dat ze een hond als avatar had op het oude forum.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  xxjojootjexx di 30 nov 2010 - 9:41

Coccinelle schreef:Van xxjojootjexx denk ik te weten dat ze een hond als avatar had op het oude forum.
Dat klopt Wink
Wie ben jij dan?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:43

xxjojootjexx schreef:
Coccinelle schreef:Van xxjojootjexx denk ik te weten dat ze een hond als avatar had op het oude forum.
Dat klopt Wink
Wie ben jij dan?

Ze is lief! Blond, 2 mooie kinders een jongen en meisje, woont in .... werkt bij haar ouders. daar is brand geweest, heeft een hondje Jackie, volgens mij ook een aanbouw erbij, nog meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Coccinelle di 30 nov 2010 - 10:28

xxjojootjexx schreef:
Coccinelle schreef:Van xxjojootjexx denk ik te weten dat ze een hond als avatar had op het oude forum.
Dat klopt Wink
Wie ben jij dan?

Ik postte op het oude forum onder de naam, voornamelijk in het zwanger worden en mama's van 2010 topic.


Laatst aangepast door Coccinelle op wo 5 jan 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:51

Over Coccinelle weet ik heel weinig. Ik zie net dat je voornamelijk in de zwangerschaps pijler post en daar kom ik bijna nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Snoes wo 1 dec 2010 - 0:36

Als ik de juiste voorheb, denk ik dat Yvaine in België woont? En in Leuven studeert (of studeerde).
Ofwel heb ik de verkeerde voor hoor, dat kan ook haha

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 8:17

Dan heb je toch de verkeerde voor je haha. Is dat niet yvette?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Snoes wo 1 dec 2010 - 8:56

Yvaine schreef:Dan heb je toch de verkeerde voor je haha. Is dat niet yvette?
Ja, inderdaad, dat bedacht ik me juist ook :P

Maar dan weet ik over jou niets te vertellen denk ik Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je? - Pagina 12 Empty Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum