Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
+50
mo-lola
bolus26
Japje
Toet
Lien
Lies
Try
Zwerver
_DoI
Poisongirl
IndianRose
Pluk
Jeanette
RYW
Blair
Beachgirl
lief-boefje
SuperGrover
Gizmo
Sarah1985
xxDila
Roze Roos
Pien
Snoes
mzcharlotte
Sterre
Bliss
Sugarfall
Lotus
Minx
Tamina
Shy
Caroow
Silver
patjuhhh
Eva
Serena
Tinkie
Happinaz
Merai
Jordana
Petteflet
Vanillivi
smooch
VeryCherry
Suus
Tazz
Kabouter
Guus
Ugly Betty
54 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Dromertje: Dat ze pas bevallen is van een meisje. en getrouwd is? Verder een meid die een leuk en lief is.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Jordana is waarschijnlijk een oude forummer met een nieuwe naam en meer weet ik niet.
Gast- Gast
freakielief schreef:Jordana is waarschijnlijk een oude forummer met een nieuwe naam en meer weet ik niet.
Klopt
Freakielief: Een mooi meid, Ben fan van haar foto van haar moeder/vader en zij omdat ze er alledrie mooi en ontspannen opstaan. Je had ook een hele mooie jurk aan echt iets jou. (dus getrouwd) en heeft geloof ik een baan waar ze teksten vertaald?
Jordana- Ratel
Wie ben je dan Ik ben inderdaad getrouwd, maar ik ben huisvrouw en werk met peuters. Alhoewel ik met wat extra opleiding wel Hongaars-Nederlands zou kunnen vertalen.Jordana schreef:freakielief schreef:Jordana is waarschijnlijk een oude forummer met een nieuwe naam en meer weet ik niet.
Klopt
Freakielief: Een mooi meid, Ben fan van haar foto van haar moeder/vader en zij omdat ze er alledrie mooi en ontspannen opstaan. Je had ook een hele mooie jurk aan echt iets jou. (dus getrouwd) en heeft geloof ik een baan waar ze teksten vertaald?
Gast- Gast
Jordana kan ik dus weinig over zeggen..
Over Freakie wilde ik ongeveer hetzelfde zeggen als Jordana heeft gedaan. Ik weet dat haar vader in Hongarije woont en dat ze een evil stepmom heeft. Verder heeft ze een zus die veel op haar lijkt!
Over Freakie wilde ik ongeveer hetzelfde zeggen als Jordana heeft gedaan. Ik weet dat haar vader in Hongarije woont en dat ze een evil stepmom heeft. Verder heeft ze een zus die veel op haar lijkt!
Gast- Gast
PB: Een stoere,mooie rock chick. Pb vind ik een mooie meid. Staat voor je klaar en je kan altijd wel met haar lachen.
Freak: Zie onderschrift komt overeen met mijn andere naam op het andere forum.
Jordana- Ratel
CherrieLola schreef:Yup, jullie hebben het allebei goed!! Gekleurd haar heb ik al een tijdje niet meer, maar dat is alle kleuren van de regenboog geweest Maar ik heb een tijdje geleden wel een foto gepost en daar had ik nog zwart/roze haar. En dat festival is Wave Gotik Treffen, in Leipzig, Duitsland
Ha dan heb ik het toch goed onthouden
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Haaa ik weet wie je bent:D. Hooii:DJordana schreef:PB: Een stoere,mooie rock chick. Pb vind ik een mooie meid. Staat voor je klaar en je kan altijd wel met haar lachen.
bedankt voor het compliment trouwens! Maar ik ben helemaal niet zo stoer en al helemaal geen rockchick hahaha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haaa ik weet wie je bent:D. Hooii:DJordana schreef:PB: Een stoere,mooie rock chick. Pb vind ik een mooie meid. Staat voor je klaar en je kan altijd wel met haar lachen.
bedankt voor het compliment trouwens! Maar ik ben helemaal niet zo stoer en al helemaal geen rockchick hahaha.
He jammer wel een verkeerd beeld van je Maar stappen vind jij denk ik wel leuk
Jordana- Ratel
Haha, nou ik wil mezelf wel wijsmaken dat ik een rockchick ben:D.
Ik hou zeker van stappen ja!
Ik hou zeker van stappen ja!
Gast- Gast
Powerbabe heeft donker haar, heeft een mooi gebruind gezicht, zwoele, volle lippen en ze heeft sinds kort een vriend
Gast- Gast
Van Youandi weet ik dat ze telkens moet uitleggen dat het niet haar echte naam is en ze van Nederlandse afkomst is. Verder staat me er iets van bij dat ze pas een paard heeft gekocht maar dat kan ook iemand anders zijn.
Freakie is een natuurlijke schone met een hele open levensinstelling, mooi!
PB woont in Amsterdam, houdt van stappen, heeft sinds kort een vriend en lijkt overal van te genieten!
Cherrielola is een jonge moeder met een heel eigen stijl, haar huis is ongeveer het tegenovergestelde van haar zwart-witte kleren. Ik vind het altijd heel leuk om foto's te zijn van haar creaties!
Ehm.. wie waren er verder nog? Jordana en smooch, ik ben er nog niet uit wie jullie voorheen waren.
Ohja, ik ben geen oude forummer met een nieuwe naam, gewoon een actieve meelezer die de laatste tijd ook wat actiever post .
Freakie is een natuurlijke schone met een hele open levensinstelling, mooi!
PB woont in Amsterdam, houdt van stappen, heeft sinds kort een vriend en lijkt overal van te genieten!
Cherrielola is een jonge moeder met een heel eigen stijl, haar huis is ongeveer het tegenovergestelde van haar zwart-witte kleren. Ik vind het altijd heel leuk om foto's te zijn van haar creaties!
Ehm.. wie waren er verder nog? Jordana en smooch, ik ben er nog niet uit wie jullie voorheen waren.
Ohja, ik ben geen oude forummer met een nieuwe naam, gewoon een actieve meelezer die de laatste tijd ook wat actiever post .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb echt geen idee wie de forumster boven mij is :-S
(Van Youandi was het echt een eye opener voor mij dat er gewoon you and i staat in plaats van een prachtige exotische naam! hahaha)
(Van Youandi was het echt een eye opener voor mij dat er gewoon you and i staat in plaats van een prachtige exotische naam! hahaha)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben Nesca nu nog op het "oude" forum. Niet heel actief, maar als ik tijd heb zit ik er wel veel achter.
smooch- Kletskop
Smooch was voorheen Nesca op het oude forum, niet heel erg actief maar als ze tijd heeft zit ze er veel achter
Gast- Gast
Vanillivi schreef:
Ik was Snippert op het vorige forum, maar misschien zegt dat je ook niks Ben geen harcore forumster, meer iemand die in verloren uurtjes meeleest en wat post!
Ik ben 22, uit Noord-Brabant, werk momenteel op een reisbureau maar heb hele andere plannen met mijn leven het komende jaar! (Terug naar School.... Brrrr ) Als je meer wilt weten, roept u maar
Ahaaa leuk Welke opleiding ga je volgen?
Gast- Gast
Gekje schreef:Smooch was voorheen Nesca op het oude forum, niet heel erg actief maar als ze tijd heeft zit ze er veel achter
Ha, dat heb je helemaal juist
smooch- Kletskop
Gekje is moeder van een mooi zoontje uit 2008, houd van hardlopen en paardrijden.
Woont in het hoge noorden, en is een lieve meid!
Woont in het hoge noorden, en is een lieve meid!
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
ik wil heel graag reageren maar ik weet eigelijk niks van je alleen dat je dacht ik ook op het andere forum poste...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik weet niks van Serena. De enige Serena's die ik "ken" zijn van BeautyLab en van GossipGirl!
Wisten jullie trouwens, als je op de smileys gaat staan met je muis, dan zie je hoe ze heten, en het tongetje heet "Razz"!
Wisten jullie trouwens, als je op de smileys gaat staan met je muis, dan zie je hoe ze heten, en het tongetje heet "Razz"!
Gast- Gast
Lagom schreef:Dat purk GEK is op dit soort topics!
100 punten! Hahahahahahaha. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat mensen van elkaar vinden en je leert mensen ook 'kennen'. Dat vind ik erg leuk. Ik reageer na het openen ook meestal niet meer in dit soort topics, ik vind het veel leuker om het over andere te lezen
Gast- Gast
Ik weet dat Purk een stuk zelfverzekerder is dan een tijdje geleden.
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe 'weet' je dat zo zeker? Daar ben ik wel heel benieuwd naar..Eva schreef:Ik weet dat Purk een stuk zelfverzekerder is dan een tijdje geleden.
Gast- Gast
Ik weet dat Purk destijds graag voor langere tijd naar Amerika wilde maar dat dat er tot nu toe nog niet van is gekomen. Verder heb ik even een black out.
Gast- Gast
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel iets over de forumster boven je
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
Pagina 2 van 12
Permissies van dit forum: