Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
+50
mo-lola
bolus26
Japje
Toet
Lien
Lies
Try
Zwerver
_DoI
Poisongirl
IndianRose
Pluk
Jeanette
RYW
Blair
Beachgirl
lief-boefje
SuperGrover
Gizmo
Sarah1985
xxDila
Roze Roos
Pien
Snoes
mzcharlotte
Sterre
Bliss
Sugarfall
Lotus
Minx
Tamina
Shy
Caroow
Silver
patjuhhh
Eva
Serena
Tinkie
Happinaz
Merai
Jordana
Petteflet
Vanillivi
smooch
VeryCherry
Suus
Tazz
Kabouter
Guus
Ugly Betty
54 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Ik was in de tijd dat ik me aanmeldde fan van HIM, nu niet meer zo. Maar ik heb op het nieuwe forum dezelfde naam maar gehouden, vond ik makkelijker, had geen inspiratie voor een nieuwe naam, haha!_DoI schreef:Poisongirl, van jou weet ik eigenlijk niet zo veel. Zo aan je naam te zien ben je fan van HIM?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Over poisiongirl weet ik eigenlijk niets...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wc-eend is een oude forumster in een nieuw jasje? Anders zegt het me niks
Gast- Gast
Leuk! Vroegah (zo'n zes/zeven jaar geleden) luisterde ik ook veel naar zePoisongirl schreef:Ik was in de tijd dat ik me aanmeldde fan van HIM, nu niet meer zo. Maar ik heb op het nieuwe forum dezelfde naam maar gehouden, vond ik makkelijker, had geen inspiratie voor een nieuwe naam, haha!_DoI schreef:Poisongirl, van jou weet ik eigenlijk niet zo veel. Zo aan je naam te zien ben je fan van HIM?
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Van Minella weet ik dat ze een hele lieve meid is met een lieve vriend met wie ze nu samenwoont en ze werkt in een gastgezin.
Van DoI weet ik alleen wat vlak hiervoor al genoemd is.
Van DoI weet ik alleen wat vlak hiervoor al genoemd is.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wat is van Suus weet is dat ze denk ik hetzelfde heet als mij, verder vrij weinig eerlijk gezegd. Denk niet dat veel mensen iets van mij weten omdat ik hier een andere naam heb (oude naam was Suusje87)
Gast- Gast
Ik was Suusje1980 op het andere forum.
En ik haalde jou en Suusje1987 altijd door elkaar. Ben jij degene van de bloemencorso?
En ik haalde jou en Suusje1987 altijd door elkaar. Ben jij degene van de bloemencorso?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Yes, kwaksnolMinella schreef:Wc-eend is een oude forumster in een nieuw jasje? Anders zegt het me niks
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Yes, kwaksnolMinella schreef:Wc-eend is een oude forumster in een nieuw jasje? Anders zegt het me niks
Oooooh! Nog een kwartje dat valt. Jeetje, ik hou al die naamsveranderingen echt niet bij hoor... Vandaar dat ik de helft hier niet ken!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik was Suusje1980 op het andere forum.
ja ik ben van het bloemencorso nu alweer bezig met een wagen te ontwerpen/bedenken voor 2011 en ik werd zelf ook gek van alle suusjes daan dus vandaar hier maar een andere naam
Gast- Gast
Ik weet echt niets over Lily.. Nieuwe naam?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
haha ja ik gebruik eigenlijk altijd wc-eend, maar die was toen der tijd bezet. Nu had ik de kans weer! Haha. Ik heb mijn naamsverandering wel in het topic gezet maar dat topic is inmiddels zo groot geworden...Sannanas schreef:wc-eend schreef:Yes, kwaksnolMinella schreef:Wc-eend is een oude forumster in een nieuw jasje? Anders zegt het me niks
Oooooh! Nog een kwartje dat valt. Jeetje, ik hou al die naamsveranderingen echt niet bij hoor... Vandaar dat ik de helft hier niet ken!
Ik hou trouwens ook niet alle naamsveranderingen bij. Snap er ook niet veel meer van haha
Zwerver- Ratel
Pff, het is nog even wennen aan dit forum, dit is toch het topic ' wat weet je over de forummer boven je?' if not, ignore what's said below
Wc-eend is een hele leuke, vrolijke, spontane meid met blond haar wat in strijd was met haar vorige forumnaam. Volgens mij heeft ze haar haar nog niet zo heel lang geleden kort geknipt en staat dat erg leuk
Wc-eend is een hele leuke, vrolijke, spontane meid met blond haar wat in strijd was met haar vorige forumnaam. Volgens mij heeft ze haar haar nog niet zo heel lang geleden kort geknipt en staat dat erg leuk
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Je hebt een nieuwe avater die uitgezocht is via dit forum. Verder hou je van uitdagingen zoals ik het begreep. En meer weet ik niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
van Jeanette weet ik dat ze zin heeft in de kerst en om een vakantie te boeken:P
En ik denk dat je donker haar hebt( gezien je avatar)
Meer weet ik eigenlijk niet....
En ik denk dat je donker haar hebt( gezien je avatar)
Meer weet ik eigenlijk niet....
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Klopt, was een actieve forummer op het 'oude' forum (als NN)Jeanette schreef:Je hebt een nieuwe avater die uitgezocht is via dit forum. Verder hou je van uitdagingen zoals ik het begreep. En meer weet ik niet.
Try- Kletskop
Van Try weet ik heel veel. Misschien wel meer dan ze op het forum wil hebben. Ik weet van Try dat we maandag samen gaan etenTry schreef:Klopt, was een actieve forummer op het 'oude' forum (als NN)Jeanette schreef:Je hebt een nieuwe avater die uitgezocht is via dit forum. Verder hou je van uitdagingen zoals ik het begreep. En meer weet ik niet.
Gast- Gast
Klopt, behalve dat van maandagavond Wel binnenkort!Smikkell schreef:Van Try weet ik heel veel. Misschien wel meer dan ze op het forum wil hebben. Ik weet van Try dat we maandag samen gaan etenTry schreef:Klopt, was een actieve forummer op het 'oude' forum (als NN)Jeanette schreef:Je hebt een nieuwe avater die uitgezocht is via dit forum. Verder hou je van uitdagingen zoals ik het begreep. En meer weet ik niet.
Try- Kletskop
Maandag is maandag, of dat nu deze of volgende maandag is.Try schreef:Klopt, behalve dat van maandagavond Wel binnenkort!Smikkell schreef:Van Try weet ik heel veel. Misschien wel meer dan ze op het forum wil hebben. Ik weet van Try dat we maandag samen gaan etenTry schreef:Klopt, was een actieve forummer op het 'oude' forum (als NN)Jeanette schreef:Je hebt een nieuwe avater die uitgezocht is via dit forum. Verder hou je van uitdagingen zoals ik het begreep. En meer weet ik niet.
Gast- Gast
Ik weet van Smikkell helemaal niets, sorry!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes is een hele leuke, lieve meid die met haar vriend samenwoont in een heel apart huis! Ze heeft een hele mooie kat (zie avatar)
Gast- Gast
Minella is volgens mij een gezellig meid en kan me altijd wel vinden in haar reacties. Volgens mij heeft ze 1 a 2 jaar een vriend en woont ze samen.
Gast- Gast
Mila schreef:Minella is volgens mij een gezellig meid en kan me altijd wel vinden in haar reacties. Volgens mij heeft ze 1 a 2 jaar een vriend en woont ze samen.
Ken ik jou qua naam? (Ik heb bijna een jaar met mijn vriend!)
Gast- Gast
Minella is op zoek naar werk, omdat ze gisteren te horen heeft gekregen dat ze nog tot het eind van dit jaar kan blijven werken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Donderwolkje is een meisje (vrouw) die erg vaak met haarzelf in de war en in de knoop zit. Ze probeert zichzelf vaak bijeen te rapen. Ze is vaak depressief en heeft last van stemmingswisselingen. Ik weet niet hoe het komt trouwens. Ze zit in therapie en doet vrijwilligerswerk.
Gast- Gast
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Vertel iets over de forumster boven je
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
Pagina 8 van 12
Permissies van dit forum: