Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper?

+15
patjuhhh
Flippin' Bitch
TukTuk
sanne-84
minoessepoes
Tazz
Lejow
nina
Pien
Printje
Phileine
Susan
Kqip
Beachgirl
Zwoesj
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper? - Pagina 2 Empty Re: Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:58

Mama_van2 schreef:
Isabella schreef:Nee, ik vind het echt niet voordeliger. Ik doe boodschappen bij de AH en een groot deel van de producten van de Euroshopper en ik ben heel voordelig uit, goedkoper dan Lidl of Aldi of een andere winkel.

Helemaal met je eens, wij doen ook alle boodschappen bij de AH en ook best wat dingen van de euroshopper en we zijn hetzelfde kwijt als bij de Aldi (eens een maand uitgeprobeerd)

Ja wij hebben het ook geprobeerd inderdaad, bij de Plus, Jumbo, C1000 en de Lidl, maar dan is het gewoon stukken duurder. Ligt wel aan wat je eet en koopt misschien, maar het scheelt voor ons veel geld. En echt niet alles is lekker van de Euroshopper, maar heel veel wel, en dat scheelt zó veel qua kosten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper? - Pagina 2 Empty Re: Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper?

Bericht  Pien zo 15 mei 2011 - 9:00

ik denk dat het ook wel te maken heeft met wat je lekker vind.. ik vind bijvoorbeeld de appelsap, diamond (soort christal clear) en cola light van de lidl erg lekker en deze zijn allemaal erg voordelig!

ik ben het overigens eens met het feit dat de c1000 niet meer zo goedkoop is!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:05

Het scheelt misschien ook wel dat wij geen frisdrank drinken en ook geen sappen alleen maar water/spa water en roosvicee. Ik kan me voorstellen dat dat per maand best wat geld kan schelen. Zo ook met kaas/eieren en groente, ik haal alles bij de kaasboederij een dorp verderop en groente bij de groentenboer van eigen land dat is echt allemaal nog voordeliger dan de Liddl of de Aldi en verser, misschien toch nog een voordeel van in het dorp te wonen :P

Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 15 mei 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 15 mei 2011 - 9:11

Ja, je moet gewoon weten waar je wat het goedkoopste kunt krijgen!

Mv2, ik ga nu slapen, ik hoop dat je eruit komt met de PBtjes hehe
anders mag je me ook even mailen: *

Laatst aangepast door Lejow op za 6 apr 2013 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 9:51

Ik vind de Aldi wel behoorlijk wat goedkoper. Bij de AH ben ik altijd meer geld kwijt voor hetzelfde, ondanks de Euroshopper.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 15 mei 2011 - 21:53

Er zijn echt best wel wat euroshopper producten die goedkoper zijn bij de AH dan bij de Aldi. Groenten en fruit zijn bij de AH dan weer wel heel duur en bij de Aldi voordeliger.

Wij halen groenten en fruit op de Alber Cuijp en de rest van de boodschappen bij de AH. Omdat ik geen tijd heb om meerdere supermarkten af te gaan en omdat ik dan gewoon het goedkoopst uit ben. Daarnaast hebben ze niet alles bij de Aldi dus alleen naar de Aldi gaan is voor ons geen optie.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 zo 15 mei 2011 - 22:50

mijn boodschappen komen of van de aldi, of van de jumbo/nettorama. gekeken naar de groenten, drank, vlees, zuivel etc vind ik de aldi wel goedkoper, en de producten ook zeker goed genoeg. ik probeer mn eetschema er ook een beetje op aan te passen. als ik een x lasagne wil eten, doe ik dat als ik toch naar de jumbo moet, dan plan ik dat zo in.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  TukTuk zo 15 mei 2011 - 23:26

Ik vind de Aldi en de Lidl ook veel goedkoper, vooral op vlees(waren) en groente etc. Sommige dingen zijn misschien wel iets goedkoper bij de AH van euroshopper, maar dan vindt ik de producten van de Lidl/Aldi toch lekkerder. En die kleine prijsverschillen wegen niet op tegen de andere goedkopere producten. Ben bij de Ah echt wel duurder uit en ik kan niet alles wat ik nodig heb vinden in Euroshopper merk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 20:33

Ik vind de Lidl zeker weten goedkoper. Voor een boodschappenkar vol zijn we rond de 50 euro kwijt.
Mijn wekelijkse boodschappen doe ik ook vaak daar en dan ben ik voor 20 euro klaar, terwijl ik dat bij de coop of ah niet red terwijl ik daar ook zo goedkoop mogelijke producten haal.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 16 mei 2011 - 23:49

Het nadeel van de lidl vind ik dat het veel grote verpakkingen zijn, wat lastig is als je alleen woont. Wel ga ik er zo'n 1x in de maand heen en laadt ik mijn auto vol pakken sap. Qua prijs scheelt het niet heel veel, Taksi bij de AH is even duur. Het is meer dat ik bij de lidl gratis kan parkeren en ik altijd lopend naar AH ga.

Aldi vind ik een vervelende winkel. Geen mandjes vind ik irritant. Om 5 uur is er maar 1 cassiere, waardoor de rij tot achterin de winkel staat. Je moet 9 van de 10 keer je tas openmaken. Ook zo irritant: je krijgt 1 en 2 ct terug. Kost iets 1,67, dan wachten ze dus echt totdat je 1,67 of meer betaald. scratch

Eigenlijk ga ik meestal naar de AH, of op de fiets/met de auto naar een andere supermarkt. En soms ga ik ook even in de lunchpauze van t werk, scheelt weer tijd 's avonds. Ik kan me voorstellen dat Aldi/Lidl scheelt als je een gezin hebt en een grote vriezer. Maar toch denk ik niet dat het lukt om alleen daar de boodschappen te doen. Brood van Lidl vind ik echt smerig, het is vaak zo droog, dat als je het dubbel vouwt je het niet eens meer hoeft te snijden.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  TukTuk ma 16 mei 2011 - 23:59

Flippin' Bitch schreef:Het nadeel van de lidl vind ik dat het veel grote verpakkingen zijn, wat lastig is als je alleen woont. Wel ga ik er zo'n 1x in de maand heen en laadt ik mijn auto vol pakken sap. Qua prijs scheelt het niet heel veel, Taksi bij de AH is even duur. Het is meer dat ik bij de lidl gratis kan parkeren en ik altijd lopend naar AH ga.

Aldi vind ik een vervelende winkel. Geen mandjes vind ik irritant. Om 5 uur is er maar 1 cassiere, waardoor de rij tot achterin de winkel staat. Je moet 9 van de 10 keer je tas openmaken. Ook zo irritant: je krijgt 1 en 2 ct terug. Kost iets 1,67, dan wachten ze dus echt totdat je 1,67 of meer betaald. scratch

Eigenlijk ga ik meestal naar de AH, of op de fiets/met de auto naar een andere supermarkt. En soms ga ik ook even in de lunchpauze van t werk, scheelt weer tijd 's avonds. Ik kan me voorstellen dat Aldi/Lidl scheelt als je een gezin hebt en een grote vriezer. Maar toch denk ik niet dat het lukt om alleen daar de boodschappen te doen. Brood van Lidl vind ik echt smerig, het is vaak zo droog, dat als je het dubbel vouwt je het niet eens meer hoeft te snijden.

Dat is dus echt onzin hoor! Ik haal altijd mijn brood bij de Lidl of de Aldi en het is hardstikke vers. Je moet wel het wat luxere brood nemen, maar droog is het nooit hoor.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 0:00

Huh echt, ik dacht dat er overal in Nederland afgerond werd, maar de Aldi is dus een uitzondering? Ik ga heel af en toe naar de Lidl om grote hoeveelheden pasta en rijst in te slaan, dat is wel echt veel goedkoper. Voor de rest gaan we gewoon naar de AH.

Gast
Gast

Bericht  Kqip di 17 mei 2011 - 0:11

Het brood van de Lidl is inderdaad prima te eten. Hier is het in ieder geval nooit droog, ook niet als het al een week in de vriezer ligt. Heb meestal van lidl als ik daar brood haal tijgerbrood (95 cent) of maisbrood (1,39 oid). Vind het zelfs beter als het brood van de Dirk. Dat kruimelt als een gek
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 0:22

Kqip schreef:Het brood van de Lidl is inderdaad prima te eten. Hier is het in ieder geval nooit droog, ook niet als het al een week in de vriezer ligt. Heb meestal van lidl als ik daar brood haal tijgerbrood (95 cent) of maisbrood (1,39 oid). Vind het zelfs beter als het brood van de Dirk. Dat kruimelt als een gek

+1. Wij kopen vaak de meest luxe variant van het brood, mais, volkoren en nog een variant geloof ik. Die vind ik heerlijk! Brood van de Aldi vind ik daarentegen niet zo lekker.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh di 17 mei 2011 - 1:18

Ik heb vandaag bij de Lidl ijsbergsla gehaald die in de reclame was en ik kwam in een andere supermartk en daar was de ijsbergsla ook in de reclame, maar dan de helft duurder!! Ik ga ook altijd boodschappen doen bij de lidl. Vooral als ik krap bij kas zit.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Pien di 17 mei 2011 - 1:51

Flippin' Bitch schreef:Ook zo irritant: je krijgt 1 en 2 ct terug. Kost iets 1,67, dan wachten ze dus echt totdat je 1,67 of meer betaald. scratch

maar die 1 en 2 centen zijn nog altijd wettelijke betaalmiddelen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 17 mei 2011 - 2:08

Pien schreef:
Flippin' Bitch schreef:Ook zo irritant: je krijgt 1 en 2 ct terug. Kost iets 1,67, dan wachten ze dus echt totdat je 1,67 of meer betaald. scratch

maar die 1 en 2 centen zijn nog altijd wettelijke betaalmiddelen...

Wettelijke betaalmiddelen, ja. Als winkel mag je het wel innemen, maar niet uitgeven.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 7:39

Na aanleiding van dit topic heb ik eens het luxere brood van de Lidl gekocht. Ik haal mijn brood altijd bij de bakker maar las jullie positieve reacties en moet zeggen, het is best lekker brood. Het is geen brood van de bakker maar het is ook niet zo duur als brood van de bakker. Ik heb alleen wel het idee dat het niet zolang vers blijft als brood van de bakker maar goed, wij laten het ontdooien en eten het dan ook gelijk op.

Ontopic: ik vind de Lidl en Aldi ook zeker goedkoper maar het ligt er denk ik ook wel aan wat je precies koopt. smile

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 17 mei 2011 - 8:11

Purple schreef:Na aanleiding van dit topic heb ik eens het luxere brood van de Lidl gekocht. Ik haal mijn brood altijd bij de bakker maar las jullie positieve reacties en moet zeggen, het is best lekker brood. Het is geen brood van de bakker maar het is ook niet zo duur als brood van de bakker. Ik heb alleen wel het idee dat het niet zolang vers blijft als brood van de bakker maar goed, wij laten het ontdooien en eten het dan ook gelijk op.

Ontopic: ik vind de Lidl en Aldi ook zeker goedkoper maar het ligt er denk ik ook wel aan wat je precies koopt. smile

Brood van de bakker is idd vaak ook lekkerder, daar betaal je dan ook voor inderdaad. Maar als ik het vergelijk met duur brood van de AH bijvoorbeeld, vnd ik er geen verschil in zitten met de Lidl of de Aldi.

Ik vind het in de vriezer goed vers blijven, wij doen niet anders, omdat mijn vriend door de weeks alleen thuis is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Caramba vr 20 mei 2011 - 9:46

Wij halen de boodschappen bij Lidl en de SdB. Laats een keer bij Jumbo geweest en een hele tijd terug bij Aldi.
De boodschappen die we toen bij de Aldi weghaalden waren duurder, maar ook minder dan dat we altijd bij Lidl weghalen.
Hetzelfde geldt voor de Jumbo.
Lidl en SdB Altijd samen €100 kwijt, doen we 2 weken mee. Bij alleen Aldi of Jumbo al €80 en ook hier doen we 2 weken mee.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 10:00

Maar de SdB is juist een ontzettend dure winkel. Qua prijs liggen ze per product 5 tot 40 cent boven hun concurrenten. Cola, 4 pack haal ik bij de Jumbo voor 5,68 euro en bij de SdB reken ik daar 5,99 euro voor af. Alleen met aanbiedingen zijn ze altijd zeer scherp. En ze hebben heerlijke Chorizo, dus dat haal ik er altijd. smile

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 20 mei 2011 - 10:40

bij 'mijn' Aldi hebben ze niet eens mandjes haha

ik ga naar Aldi, Lidl, AH, Vomar, Dirk

super de boer en plus zijn dure supermarkten
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caramba zo 22 mei 2011 - 1:34

ExpressoB schreef:bij 'mijn' Aldi hebben ze niet eens mandjes haha

ik ga naar Aldi, Lidl, AH, Vomar, Dirk

super de boer en plus zijn dure supermarkten

Wij weten de koopjes wel te vinden bij SdB Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SuperGrover zo 22 mei 2011 - 4:03

Bij de Aldi hebben ze super lekkere ijsjes, Nougat reep ijs met witte chocolade I love you
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caroow zo 22 mei 2011 - 4:27

Ik vind het personeel in "onze" Aldi wel heel vriendelijk hoor. En de laatste tijd worden de rijen al veel minder. De Aldi hier is echt aan het verbeteren.

We gaan ook veel naar de C1000, en dat vind ik zo'n rotwinkel. Vaak zijn producten op, personeel staat in gangpaden te bellen/smsen en de rijen zijn altijd lang. Maar dat is natuurlijk maar 1 C1000, er zullen vast ook veel goede zijn.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: