Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

5 plaatsers

Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  mauwmauw ma 25 apr 2011 - 0:23

mijn zoontje is nu ruim 6 maanden,en ben echt waar gek op dat mannetje,maar ik kan niet wachten tot hij wat groter is,een jaar of 1-2 zodat we wat meer met hem kunnen gaan doen,bijvoorbeeld een dierentuin o i d.maar wat ik me afvroeg verkijk ik me niet onwijs daar op.

dus mijn vraag welke tijd vonden jullie leuker,de baby tijd of de tijd vanaf 1 jaar?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  loesje ma 25 apr 2011 - 0:28

ik herken het wel ik zou zo graag willen dan mijn kleine vent gaat kruipen want dan kan hij zich zelf wat beter vermaken en nu moet ik dat de meeste van de tijd doen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  mauwmauw ma 25 apr 2011 - 0:30

loesje schreef:ik herken het wel ik zou zo graag willen dan mijn kleine vent gaat kruipen want dan kan hij zich zelf wat beter vermaken en nu moet ik dat de meeste van de tijd doen
gelukkig kan mijn kleine zich heel goed alleen vermaken,maar ik zal zo graag lekker met hem buiten gaan spelen ect.merk ook dat me vriend niet kan wachten tot hij wat ouder is,en opa ook.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 0:39

Ik heb zelf geen kinderen, maar bij mijn neefje merk ik wel dat ik het nu leuker vind om langere tijd bij hem te zijn.

Als babytje vond ik hem heel erg lief en klein echt te schattig.. De periode van 6 tot 16 maanden vond ik persoonlijk het saaiste haha.. Hij was nog steeds heel lief hoor, en ik vond hij super als hij zich weer verder ontwikkelde maar ik kon er niet zoveel meer mee doen.. Knuffelen liever niet want hij was meer op onderzoek uit, maar echt spelen ook niet want dat zat er nog niet in.

Vanaf 18 maanden vond ik het weer steeds 'leuker' worden en nu is hij bijna twee en ik ben echt helemaal gek met hem Very Happy Ik vind het vooral prettig dat hij nu wat beter duidelijk kan maken wat hij wilt, en zichzelf ook goed kan bewegen (dmv lopen etc).

Begrijp me verder niet verkeerd, ik hou altijd even veel van hem (welke leeftijd ook), maar nu wordt het echt spelen en eerder was het meer 'vermaken'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 0:49

Ik weet het niet, er kleven voor en nadelen aan het groter zijn vind ik...nu mijn zoon wat ouder is en een beetje begint te praten, valt er wel steeds meer voor hem te doen! Ik verbaas me echt hoe snel hij zich ontwikkelt...nadeel is wel dat je werkelijk álles in de gaten moet houden sinds hij kan lopen en hij heeft nu ook een heel eigen willetje. Wat dat betreft is een baby wel makkelijker :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 1:21

Ik vind het over het algemeen wel leuker ja. Er zitten zoals aan elke leeftijd ook nadelen, maar ik vind de leeftijden van allebei mijn kinderen (3 jaar en 19 maanden) nu allebei zo leuk. Bij de oudste omdat hij dingen nu écht beseft, herinneringen heeft aan eerdere ervaringen en daar over praat, leuke dingen zegt en hele verhalen kan verzinnen in zijn spel. Bij de jongste omdat zij nu alles begrijpt wat we zeggen, hele liedjes zingt en dingen ook écht leuk begint te vinden, zoals samen fietsen en diertjes voeren. Ook vind ik het makkelijker worden omdat ze kunnen aangeven wat ze wel en niet willen, dat doen ze allebei heel duidelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Filoria ma 25 apr 2011 - 1:30

Helemaal eens met Arden. Het is echt heerlijk als je kind kan zeggen wat hij wil en als hij je kan vertellen wat hij gezien en gedaan heeft op een dag. En het is inderdaad ook veel leuker om dingen te ondernemen samen.

We zijn voor het eerst naar de kinderboerderij gegaan toen Tomas een maand of 9 oud was. Toen keek hij wel naar de dieren, maar ik had niet het idee dat het hem echt boeide.
Als we nu naar de kinderboerderij gaan kletst hij me de oren van het hoofd over de geiten die lopen en de eenden die kwaken en de vogels die eten etc etc. Very Happy

Als ik nu terugkijk op het eerste jaar: dat was echt overleven. Gebroken nachten, je de hele tijd afvragen waarom je kleintje huilt, al die voedingen op een dag, dat rondtillen de hele tijd, die afhankelijkheid... Tomas was een hele lieve baby hoor, maar ik geniet nu veel meer van mijn dagen met hem.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  mauwmauw ma 25 apr 2011 - 1:44

oke als ik het zo lees is het dus niet zo gek dat ik dit denk,soms zit ik echt de dagen af te tellen naar zijn eerst verjaardag,en soms voel ik me ook wel schuldig,het gaat allemaal al zo hard,waarom wil ik dan dat hij groter is,maar goed.is wel in een voordeel voor hem,wil namelijk leuke dingen met hem gaan doen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Mamsie ma 25 apr 2011 - 1:51

Elke leeftijd heeft z'n charmes vind ik. Maar als ze ouder zijn gaat het wat makkelijker qua communicatie. Mijn oudste is eergisteren 7 geworden en het is zo leuk om te zien dat hij nu echt z'n eigen ik is. Voorheen doorlopen ze nog de baby, dreumes, peuter en kleuter tijd, nu is dat echt weg en ontwikkeld hij zich echt individueel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Lejow ma 25 apr 2011 - 1:58

Mamsie schreef:Elke leeftijd heeft z'n charmes vind ik. Maar als ze ouder zijn gaat het wat makkelijker qua communicatie. Mijn oudste is eergisteren 7 geworden en het is zo leuk om te zien dat hij nu echt z'n eigen ik is. Voorheen doorlopen ze nog de baby, dreumes, peuter en kleuter tijd, nu is dat echt weg en ontwikkeld hij zich echt individueel.

En houdt hij van groene muren angel lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 1:59

Mijn zoontje is net 1 geworden maar ik heb echt serieus van elke dag genoten vanaf zijn geboorte! Ik vond het dan ook altijd zo'n stomme opmerking als mensen zeiden: het wordt steeds leuker..

(ik had dan ook wel een super makkelijke baby!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Mamsie ma 25 apr 2011 - 2:08

Lejow schreef:
Mamsie schreef:Elke leeftijd heeft z'n charmes vind ik. Maar als ze ouder zijn gaat het wat makkelijker qua communicatie. Mijn oudste is eergisteren 7 geworden en het is zo leuk om te zien dat hij nu echt z'n eigen ik is. Voorheen doorlopen ze nog de baby, dreumes, peuter en kleuter tijd, nu is dat echt weg en ontwikkeld hij zich echt individueel.

En houdt hij van groene muren angel lol!
Hahahahaa volgens mij ging het meer om de ruwheid van je muur. Enne als de Wii aangesloten stond was hij meteen met je vriend gaan wiie denk ik! Het was wel mega kort He maar 'S zat in de auto te huilen en ik dacht ja jij moet vast ook nog dingen regelen voor je vakantie Embarassed
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 2:21

Laurientje85 schreef:Mijn zoontje is net 1 geworden maar ik heb echt serieus van elke dag genoten vanaf zijn geboorte! Ik vond het dan ook altijd zo'n stomme opmerking als mensen zeiden: het wordt steeds leuker..

(ik had dan ook wel een super makkelijke baby!)

+1.

Ik vind beide leuk.
Het baby zijn en het knuffelen en lekker op schoot bij je in slaap vallen...
Het zien van de ontwikkeling. Maar nu is het leuk dat ze kan lopen, een lieveheersbeestje ziet en heel hard KIJK roept.
Of naar je toe komt lopen om je een knuffel te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 7:52

Heel eerlijk gezegd vind ik het nu wel leuker dan toen J.esper nog een baby was. Hij was dan ook geen makkelijk ventje toen en des te makkelijker nu.

Ik vind het gewoon fijn dat hij nu kan zeggen wat er is. En sowieso is er veel meer interactie met hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:17

Jip ik vind dit ook leuker. Wel lastiger maar veel leuker. En het word helemaal leuker als hij echt kan praten dadelijk.
Ik vond de baby tijd ook heerlijk maar ik heb vaak dagen gedacht "was hij maar al wat ouder" Soms als hij huilde en ik alles al geprobeerd had, wist ik gewoon niet meer wat ik moest doen. En op zo'n moment dacht ik dat dan.

Nu zit hij in een peuter fase en die is echt verre van leuk ! Maar ik vind het zo heerlijk om te zien hoe ondernemend hij nu is en zijn eigen dingetjes gaat doen. Heerlijk !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby Empty Re: is een groter kind nou echt zoveel leuker dan een baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum