Een outlet is dat nou echt zo veel goedkoper?
+11
Blond
Susan
Melis_je
M@niek
SleepingBeauty
Raindrop
Minx
Nala
Effie_O
Parisienne
remover27
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een outlet is dat nou echt zo veel goedkoper?
Hoi,
Vraag me af, of een outlet nu echt zoveel goedkoper is.
Vraag het me af omdat het best een eindje hiervan af ligt en ik het wel de moeite waard wil vinden.
Dat het een oude collectie is dat boeit me niet maar zal het echt zoveel goedkoper zijn dan in een gewone stad?
Twijfel om vandaag naar bataviastad te rijden of maasmechelen.
Groetjes.
Vraag me af, of een outlet nu echt zoveel goedkoper is.
Vraag het me af omdat het best een eindje hiervan af ligt en ik het wel de moeite waard wil vinden.
Dat het een oude collectie is dat boeit me niet maar zal het echt zoveel goedkoper zijn dan in een gewone stad?
Twijfel om vandaag naar bataviastad te rijden of maasmechelen.
Groetjes.
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Re: Een outlet is dat nou echt zo veel goedkoper?
Als je zeker weet dat je bijvoorbeeld een bepaalde merkbroek wilt, dan is het wel goedkoper. Als je er gewoon gaat winkelen valt het vies tegen. Ik vond dat in ieder geval van bataviastad. Ik vond alles nog steeds vrij duur.
Gast- Gast
Ik dacht ook in bijvoorbeeld Bataviastad of Rosada Outlet een keer leuk te gaan shoppen. Had gehoopt voor een leuk bedrag met aardig wat inkopen thuis te komen. Ik vond het ook vrij tegenvallen. Natuurlijk is het goedkoper dan normaal, maar naar mijn mening zijn de echt dure merken nog steeds vrij prijzig.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het gaat inderdaad om gewoon lekker shoppen hmmm
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Ik vond Batavia stad ook geen drol aan. Ik dacht ook wel lekker thuis te komen met bergen goedkope kleding maar ik vond het allemaal nog best duur ! Soms heb je wel goede acties (die op de reclame komen) maar over het algemeen zijn kledingstukken wel iets goedkoper als in de winkel maar dus niet veel
Gast- Gast
Ik vind de gemiddelde uitverkoop in een willekeurige kledingzaak goedkoper
De prijzen liggen niet heel ver onder de normale verkoopprijs en omdat je daar heel veel dure merken hebt, is vrijwel alles nog steeds duur, zelfs met de korting. Daarnaast moet je wel een beetje 'merkengek' zijn, wat ik totaal niet ben waardoor ik me enorm heb verveeld daar.
De prijzen liggen niet heel ver onder de normale verkoopprijs en omdat je daar heel veel dure merken hebt, is vrijwel alles nog steeds duur, zelfs met de korting. Daarnaast moet je wel een beetje 'merkengek' zijn, wat ik totaal niet ben waardoor ik me enorm heb verveeld daar.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Rosada is ook echt 3 keer niks, helemaal geen leuke merken en nog aan de prijs.
Gast- Gast
Fauve schreef:Als je er gewoon gaat winkelen valt het vies tegen.
Dat vond ik ook bij Rosada in Roosendaal.
Toch nog best duur, maar ook weinig naar mijn zin.
Ik heb echt het idee dat daar de dingen terecht komen die niet in de winkels verkocht worden, afdankertjes enzo.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Rosada is ook echt 3 keer niks, helemaal geen leuke merken en nog aan de prijs.
Hahaha, jij bent er ook geen fan van
Gast- Gast
Wij gaan altijd naar Roermond, vind er voor mezelf niks aan. Maar kopen daar vaak voor mijn vriend overhemden en polo's van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger.
Edit: Je moet niet denken dat het daar stukken goedkoper is. Betaald bv voor een polo nog 60 euro. Voor echt goedkope merkkleding gaan we naar NYC deze zomer
Edit: Je moet niet denken dat het daar stukken goedkoper is. Betaald bv voor een polo nog 60 euro. Voor echt goedkope merkkleding gaan we naar NYC deze zomer
Gast- Gast
Birgit schreef:Fauve schreef:Als je er gewoon gaat winkelen valt het vies tegen.
Dat vond ik ook bij Rosada in Roosendaal.
Toch nog best duur, maar ook weinig naar mijn zin.
Ik heb echt het idee dat daar de dingen terecht komen die niet in de winkels verkocht worden, afdankertjes enzo.
Nee ik ben er echt geen fan van inderdaad zoals jij al aangaf, het lijken allemaal wel afdankertjes die ze in een gewone winkel niet kwijt raken.
Gast- Gast
Ik vind Roermond en Maasmechelen wel leuk (die kan je ook prima combineren op 1 dag als je met de auto bent), maar je moet inderdaad niet verwachten dat je broeken die normaal 180 euro kosten, daar voor 40 euro kan kopen. De kortingen t.o.v. de normale winkelprijzen varieert tussen de 10 en 50% geloof ik.
Gast- Gast
Ik woon kort bij de outlet in Roermond en Maasmechelen en ik vind ze allebei maar niks. Ben er al een aantal keer geweest maar nog nooit iets gevonden, buiten wat sportkleren in de Nike. Het is er wel heel mooi rondlopen en netjes allemaal, maar qua winkels is het niks voor mij.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind bataviastad wel leuk ga er nooit heen met de gedachte om flink te shoppen. Ik kan er wel goedkoop broeken kopen. de broeken die mij het mooiste zitten zijn normaal al niet duur maar die kan ik daar voor een tientje, 15 euro halen. Je moet er gewoon geluk hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga weleens naar Maasmechelen Village en het scheelt wel! Ook zijn er om de zoveel tijd speciale acties (2e artikel voor 1 euro etc.) en dan is het natuurlijk nog goedkoper.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind het wel aanzienlijk goedkoper, maar het is natuurlijk wel zo dat je een kledingstuk nog steeds te duur kan vinden in Bataviastad. Vaak scheelt het 40-70%, maar als iets al 100 euro had gekost (een tuniekje van een bepaald merk), dan kan het je dus nog steeds te duur zijn. Voor spijkerbroeken van Indian Rose kan je wel aanzienlijk goedkoper uit zijn, om maar eens wat te noemen; alleen moet je de modellen dan wel leuk vinden. Ga ervan uit dat het prijzen zijn die je normaal gesproken ziet bij de uitverkoop van de uitverkoop in merkwinkels, dan zit je wel goed.
Gast- Gast
Ik vond batavia stad echt enorm tegevallen! Ga er ook niet weer heen...
je kunt nog beter in de uitverkoop gaan shoppen dan...
je kunt nog beter in de uitverkoop gaan shoppen dan...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Bataviastad vond ik ook tegenvallen.
Voor de rest kan ik alleen Maasmechelen Village aanraden.
Voor de rest kan ik alleen Maasmechelen Village aanraden.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
ik vind Bataviastad 3x niks, Maasmechelen kom ik graag.
het is overigens niet dat ze afdankertjes verkopen, vaak collecties van voorgaande jaren OF kledingstukken die een heel klein foutje bevatten waardoor het niet door de officiële winkel-controles is gekomen.
In Maasmechelen kom ik wel eens als het uitverkoop is, heb daar een keer een kipling rolkoffer voor 30 euro gekocht, zo'n klein formaatje voor handbagage.
het is overigens niet dat ze afdankertjes verkopen, vaak collecties van voorgaande jaren OF kledingstukken die een heel klein foutje bevatten waardoor het niet door de officiële winkel-controles is gekomen.
In Maasmechelen kom ik wel eens als het uitverkoop is, heb daar een keer een kipling rolkoffer voor 30 euro gekocht, zo'n klein formaatje voor handbagage.
Gast- Gast
Rosada is bij mij om de hoek maar vindt er niks aan! Je hebt daar een merk babykledingwinkeltje, voor die prijzen kan ik wel 5 setjes kopen bij de h&m!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Bataviastad ook niks. Afdankertjes inderdaad.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik vind Bataviastad ook niks. Afdankertjes inderdaad.
Toen ik er vorig jaar een keer was, was het grotendeels de collectie van het seizoen ervoor. Ik zag genoeg items die ik ook wel in Utrecht heb gezien bij bijv. de DEPT-winkel, maar dan in 2009 in de zomer en nu dus in 2010 in Bataviastad.
Gast- Gast
Ik ben zelf nooit in Bataviastad geweest, mijn moeder wel een keer, ik weet nog dat ze twee effen lamswollen truien van Benetton voor me had meegebracht. Zoiets lijkt me vrij tijdloos, dus dan maakt het ook niet echt uit of het uit de vorige collectie komt of niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Toen ik er was, hing er ook wel basiskleding (maar duurder dan B-merken). De opvallende kleding was vooral veel met een slechte pasvorm, een lelijke print.. Van die overblijvertjes en dan 8 exemplaren in maatje xxs.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik denk dat het heel erg kan verschillen. Vorig jaar had ik een vrij gangbare maat en die exemplaren waren er idd weinig, of het was vanaf maat 42 of maat 34 en kleiner. Maar ik heb ook wel dingetjes gezien die wel 36/38 waren, maar dan vond ik vaak het kledingstuk zelf niet mooi of het materiaal juist weer niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Aldi/Lidl nou echt zoveel goedkoper?
» Outlet Roermond
» Tweede kindje erbij, echt zo veel drukker?
» Ugg Outlet
» Outlet tip.
» Outlet Roermond
» Tweede kindje erbij, echt zo veel drukker?
» Ugg Outlet
» Outlet tip.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: