Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper? Empty Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:39

Ik heb nog een prepaid telefoon, hij vertoont de laatste tijd veel kuren dus ik ben op zoek naar een andere.
Nu met (internet) abonnement.

Wat is goedkoper?
een los toestel kopen en daarna een abonnement afsluiten?
of
een toestel met bijbehorend abonnement aanschaffen?

Wie heeft er een Samsung of een Iphone? Wat zijn de voor- en nadelen?

Hoeveel mb heb jij? Is dit teveel, precies goed of te weinig? En hoeveel gebruik maak jij van internet op je telefoon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper? Empty Re: Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:41

Ik heb een losse telefoon met een sim only abonnement. Je zou in principe uit kunnen rekenen wat het voordeligst is. Als je niet te veel verwacht van een smartphone is het goedkoper om een sim only te doen, maar als je een van de nieuwste telefoons wil is het denk ik goedkoper om er eentje bij een abonnement te nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper? Empty Re: Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

Bericht  Zwerver ma 14 mei 2012 - 7:08

Dat iphone/samsung gedoe is genoeg te vinden op Google. Ik zou daar even gaan kijken.


Ik heb mijn toestel los gekocht en heb nu een simonly abbo!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper? Empty Re: Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

Bericht  silly-one ma 14 mei 2012 - 7:47

Ik ga al jaren voor een los toestel met sim only abonnement. Het is dan wel even een smak geld voor de telefoon, maar als ik het ga omrekenen ben ik goedkoper uit. Plus ik doe langer met mijn telefoon dan 2 jaar en daardoor is het interessanter om voor een sim only te gaan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper? Empty Re: Telefoonvragen: o.a. wat is goedkoper?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum