Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
+13
rapa nui
Penny Blossom
nina
teletascha
Melis_je
Bliss
TukTuk
Pien
Jerry
Angela_1986
Rovine
Lejow
Atelier Madame
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
Haha oh wat herkenbaar Nobucta!
Ik heb ook jarenlang de was gedaan op de campus wasserette. Was super dat die aanwezig was, en het was ook gratis zelfs (of bij de kosten in begrepen), dus dat was ideaal..maar toch nog altijd erg onhandig.
Meestal duurde zo'n was proces drie uur lang. Eerst wachten tot er eentje vrij kwam..met een beetje geluk kon dat direct, met een beetje pech moest je al een uur wachten tot er eentje vrij kwam. En weggaan heeft dan geen nut, want dan sta je niet meer 'in de rij'. Dan dus de wasmachine vullen, maar je mag per persoon maar 1 wasmachine gebruiken, dus je licht en donker kon al niet apart van elkaar want dan bezette je 2 wasmachines per persoon, dus meestal deden we de was met z'n tweeen tegelijk en deden we met 2 personen 1 lichte was en 1 donkere was. Dat mocht dan wel. Dan een half uur wachten tot de was klaar was, en dan de droger nog, die vaak zo slecht was, dat je een uur lang aan het drogen was (elke keer duurde die droger maar 8 minuten, dus dan steeds weer opnieuw knopje indrukken). Echt super irritant, en dan ook nog op van die houten bankjes zitten.
je KON wel weg gaan tussendoor als de was er eenmaal in zat, maar zoals bij die droger is dat dan super onhandig, dan ben je constant aan het heen en weer lopen.
Dus ja, heeeeeerlijk een eigen wasmachine
Ik heb ook jarenlang de was gedaan op de campus wasserette. Was super dat die aanwezig was, en het was ook gratis zelfs (of bij de kosten in begrepen), dus dat was ideaal..maar toch nog altijd erg onhandig.
Meestal duurde zo'n was proces drie uur lang. Eerst wachten tot er eentje vrij kwam..met een beetje geluk kon dat direct, met een beetje pech moest je al een uur wachten tot er eentje vrij kwam. En weggaan heeft dan geen nut, want dan sta je niet meer 'in de rij'. Dan dus de wasmachine vullen, maar je mag per persoon maar 1 wasmachine gebruiken, dus je licht en donker kon al niet apart van elkaar want dan bezette je 2 wasmachines per persoon, dus meestal deden we de was met z'n tweeen tegelijk en deden we met 2 personen 1 lichte was en 1 donkere was. Dat mocht dan wel. Dan een half uur wachten tot de was klaar was, en dan de droger nog, die vaak zo slecht was, dat je een uur lang aan het drogen was (elke keer duurde die droger maar 8 minuten, dus dan steeds weer opnieuw knopje indrukken). Echt super irritant, en dan ook nog op van die houten bankjes zitten.
je KON wel weg gaan tussendoor als de was er eenmaal in zat, maar zoals bij die droger is dat dan super onhandig, dan ben je constant aan het heen en weer lopen.
Dus ja, heeeeeerlijk een eigen wasmachine
Gast- Gast
Wij hebben een Whirlpool, waar ik heel erg tevreden over ben. Wel vind ik het jammer dat er op het type die wij hebben geen knop zit voor een half/mini wasje. Die had ik wel op mijn vorige Whirlpool, erg handig, vooral als je alleen bent.
Ook hebben wij de droger en koelkast van Whirlpool, wij zijn erg tevreden over het merk.
Ook hebben wij de droger en koelkast van Whirlpool, wij zijn erg tevreden over het merk.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Marin schreef:
Suus, vakantiegeld krijg ik denk ik pas rond de 25e, dus helaas is die aanbieding dan net weg. Maar komen vast wel andere aanbiedingen. Leuk, dan heb ik weer wat te concreets te zoeken in de lading foldertjes!
Je zou eventueel ook naar de winkel kunnen gaan en vragen of ze hem voor die prijs kunnen vasthouden tot na de 25ste? Dat je alvast een kleine aanbetaling doet ofzo?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Nobucta"]
Echt wel. Ik woonde dus eens in een studentenflat met 2 machines en drogers voor 400 studenten. Via een agenda kon je een uur reserveren en het kostte een euro per wasje. Het was op zich wel te doen, maar vergde superveel planning. Zo had de trein eens vertraging en miste ik mijn beurt. Kon ik weer een week wachten. Of mijn muntjes bleken op op het moment suprême.
[quote] OMG das echt drama Ik vond het altijd al super lastig om te wassen in mijn studentenhuis met 10 mensen en 1 wasmachine!! Konden we nooit reserveren en altijd als ik dan wilde wassen was de wasmachine bezet. Nou kon je wel altijd gewoon de was van de huisgenoten eruit halen als ie klaar was, maar ik vind het nu zoooon luxe om gewoon een eigen wasmachine te hebben
Marin schreef:Dus het voelt echt als een enorme luxe om lekker zo'n ding te mogen kopen, ook al is het een 'stomme' aankoop.
Echt wel. Ik woonde dus eens in een studentenflat met 2 machines en drogers voor 400 studenten. Via een agenda kon je een uur reserveren en het kostte een euro per wasje. Het was op zich wel te doen, maar vergde superveel planning. Zo had de trein eens vertraging en miste ik mijn beurt. Kon ik weer een week wachten. Of mijn muntjes bleken op op het moment suprême.
[quote] OMG das echt drama Ik vond het altijd al super lastig om te wassen in mijn studentenhuis met 10 mensen en 1 wasmachine!! Konden we nooit reserveren en altijd als ik dan wilde wassen was de wasmachine bezet. Nou kon je wel altijd gewoon de was van de huisgenoten eruit halen als ie klaar was, maar ik vind het nu zoooon luxe om gewoon een eigen wasmachine te hebben
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb de Zanussi zwg-5145, ook via internet besteld en laten bezorgen. Bij kieskeurig kwam die toen als beste wasautomaat naar voren voor niet al te veel geld.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb 'm gekocht!!!!!!
Ben zo blij!
Ik heb de Whirlpool Texas gekozen:
Want tja, met een Amerikaanse naam moet ik het natuurlijk in huis hebben he
Deze is niet zo diep, maar 54 cm, en dat was handig want de kast waarin hij komt te staan is niet heel veel dieper dan dat. Daarom vielen er al heel veel wasmachines af. 1400 toeren, en verder leek ie gewoon wel prima. Whirlpool is ook wel een goed merk dacht ik.
Er was eigenlijk pas vanaf morgen een aanbieding bij de MediaMarkt maar ik mocht toch al 'm krijgen met korting. Daarom heb ik 'm voor 309 euro kunnen krijgen! Nog 30 euro bezorg- en installatiekosten er bij, en ik vind het een super deal. Vrijdag wordt ie bezorgd
Ben zo blij!
Deze is niet zo diep, maar 54 cm, en dat was handig want de kast waarin hij komt te staan is niet heel veel dieper dan dat. Daarom vielen er al heel veel wasmachines af. 1400 toeren, en verder leek ie gewoon wel prima. Whirlpool is ook wel een goed merk dacht ik.
Er was eigenlijk pas vanaf morgen een aanbieding bij de MediaMarkt maar ik mocht toch al 'm krijgen met korting. Daarom heb ik 'm voor 309 euro kunnen krijgen! Nog 30 euro bezorg- en installatiekosten er bij, en ik vind het een super deal. Vrijdag wordt ie bezorgd
Gast- Gast
Haha Geweldig.. Toen ik alleen al de naam las, dacht ik.. die is voor de naam gevallen En ja hoor!Marin schreef:Ik heb 'm gekocht!!!!!!
Ben zo blij!
Maar hij ziet er prima uit en whirlpool is inderdaad een prima merk..
En voor 309 euro helemaal..
En super fijn voor je dat ze 'm komen brengen en installeren!
Helemaal top!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wasmachine kopen, tips?
» Auto kopen, waar op letten?
» videocamera kopen, waar op te letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
» Auto kopen, waar op letten?
» videocamera kopen, waar op te letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: