videocamera kopen, waar op te letten?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
videocamera kopen, waar op te letten?
Videocamera, waar moet ik op letten als ik zo'n apparaat wil kopen?
Ik wil iets wat gemakkelijk is in gebruik en het liefst redelijk klein om gemakkelijk mee te kunnen nemen. Maar waar moet ik op letten, zijn er functies ofzo waar ik rekening mee moet houden?
Ik wil iets wat gemakkelijk is in gebruik en het liefst redelijk klein om gemakkelijk mee te kunnen nemen. Maar waar moet ik op letten, zijn er functies ofzo waar ik rekening mee moet houden?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: videocamera kopen, waar op te letten?
hd kwaliteit dat verschil is echt groot.
wij hebben ons laten informeren in verschillende winkels je kan ze ook aan laten zetten dan kan je zelf het verschil zien.
er zit zoveel verschil in en wat is slecht het gaat erom wat jullie ervan verwachten succes ermee!
wij hebben ons laten informeren in verschillende winkels je kan ze ook aan laten zetten dan kan je zelf het verschil zien.
er zit zoveel verschil in en wat is slecht het gaat erom wat jullie ervan verwachten succes ermee!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
beste is dus naar de winkel. Maar maakt het qua budget nog wat uit? of moet ik echt rekening houden met dat een goede camera een paar honderd euro kost?
Floor- Ratel
Ik denk dat je die vraag niet aan de juiste mensen stelt op dit forum.
Gast- Gast
Mij is altijd verteld dat een zoom (optisch niet digitaal) belangrijker is dan veel pixels.
Ook zou Ik erop letten dat de camera een goede automatische instelling heeft en dus zelf de beste stand voor dat moment kiest. Tenzij je zelf veel wil instellen Tuurlijk.
Ook zou Ik erop letten dat de camera een goede automatische instelling heeft en dus zelf de beste stand voor dat moment kiest. Tenzij je zelf veel wil instellen Tuurlijk.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Belangrijk is je optische zoom. Deze is echter minder zodra je een (full) HD camera koopt, dus hou daar rekening mee. De kwaliteit van HD is echter wel veel beter, dus dit is zeker aan te raden.
Verder heb je camera's met een klein videolampje, voor het geval je veel in het donker wil filmen.
Er zijn camera's met geen geheugen, een beetje geheugen en een harde schijf. Als je niet veel filmt, zou ik zeker niet kiezen voor die laatste; het voordeel van een harde schijf is dat je er veel op kan zetten, het nadeel is dat het trager download + dat als je camera valt, je ook je film kwijt bent.
Ik raad een camera aan met een klein beetje geheugen en die verder werkt op SD.
Gast- Gast
bedankt voor de reacties!
Floor- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Auto kopen, waar op letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
» Het kopen van kinderschoenen, waar letten jullie op?
» Wasmachine kopen, waar op letten en tips gevraagd
» Waar moet je op letten als je een tablet gaat kopen?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: